اسرائیل

شکست های پی در پی اخیر رژیم صهیونیستی و ناتوانی آنها در کنترل فعالیت های مقاومت فلسطین، صهونیست ها را به فکر ترور رهبران مقاومت فلسطین انداخته است.

سرویس جهان مشرق - هفته های اخیر برای رژیم صهیونیستی هفته های سخت و پرالتهابی بوده است. در زمانی که آنها درگیر اختلافات داخلی شدید هستند، به دلیل تجاوزات خود به حریم مسجدالاقصی و هتک حرمت نمازگزارن و معتکفان در مسجدالاقصی، از سوی محور مقاومت فلسطین مورد حملات موشکی غیر قابل انتظاری قرار گرفتند. حملاتی که پس از جنگ دوم لبنان بی سابقه بوده و سیستم امنیتی - نظامی رژیم صهیونیستی را شگفت زده کرد. از سوی دیگر عملیات های شهادت طلبانه اخیر و هلاکت چندین صهیونیست و ناتوانی در تامین امنیت اشغالگران در سرزمین های اشغالی نیز بر آشفتگی صهیونیست ها افزوده است.

مسائل فوق و ناتوانی سیستم امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی برای مقابله با محور مقاومت بر روی زمین، باعث شده است که تحلیلگران و کارشناسان صهیونیستی به مقامات این رژیم توصیه کنند تا به فکر یک اقدام بازدارنده شدید علیه سازمان های مقاومت فلسطین باشند.

سناریونویسی خطرناک تحلیلگران و مقامات رژیم صهیونیستی/ اقدامی که تنها نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد/ احتمال آسیب رژیم صهیونیستی به رهبران مقاومت فلسطین

در نگاه این گروه از صهیونیست ها که عمدتا از طرفداران دولت فعلی رژیم صهیونیستی (دولت بنیامین نتانیاهو) هستند، اسرائیل دیگر نمی تواند به حماس اجازه دهد تا آزادانه فعالیت های خود را ادامه دهد و به تعبیر آنها، زمان پایان دادن به این بازی حماس فرا رسیده است. به عقیده آنها اسرائیل باید بدون لشکر کشی به غزه، قدرت بازدارندگی خود در برابر حماس را که از بین رفته است، بازسازی کند.

به این جهت، پیشنهادی که صهیونیست ها برای بازدارندگی رهبران حماس می دهند، از سرگیری اقدامات هدفمند متقابل است که در واقع نام اصلی آن "عملیات تروریستی" است، اقدامات بزدلانه ای که صهیونیست ها از آن به کرات استفاده کرده و می کنند.

باید یادآور شد که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۴، طی یک عملیات ناجوانمردانه، شیخ احمد یاسین، بنیانگذار حماس و افراد ارشد اطراف او را در یک حمله هوایی و با شلیک سه موشک هلفایر به شهادت رساند. این رژیم منفور همچنین چند مرتبه اقدام به انجام عملیات های تروریستی در ایران کرده است که نتیجه آن شهادت چند تن از دانشمندان هسته ای ایران بود، همچنین، تامیر هیمن، مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق سازمان آمان (اطلاعات ارتش) اسرائیل، به دست داشتن در عملیات ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی اعتراف کرده است.

سناریونویسی خطرناک تحلیلگران و مقامات رژیم صهیونیستی/ اقدامی که تنها نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد/ احتمال آسیب رژیم صهیونیستی به رهبران مقاومت فلسطین
زمان از سرگیری اقدامات متقابل هدفمند فرا رسیده است

یونی بن مناحم، کارشناس برجسته و ارشد رژیم صهیونیستی در مسائل امنیتی، نظامی و سیاسی در این رابطه میگوید: "سوالی که مطرح می شود این است که آیا امروز با توجه به جنگ فرسایشی ای که حماس در ماه رمضان علیه اسرائیل به راه انداخت، زمان تجدید سیاست اقدامات متقابل هدفمند فرا نرسیده است؟ پاسخ مثبت است، موساد باید با رهبران حماس در خارج از فلسطین مانند اسماعیل هنیه، رهبر سازمان و صالح العاروری معاون او برخورد کند، اینها عملیاتی است که به آمادگی طولانی و اطلاعات دقیق نیاز دارد، اما به گفته منابع ارشد اطلاعاتی، رهبران حماس در نوار غزه مانند یحیی سنوار، محمد ضیف و معاونش مروان عیسی را می توان خیلی سریعتر حذف کرد، آنچه لازم است تصمیم گیری در سطح سیاسی است. "

کارشناسان صهیونیست توصیه می کنند که تنها چنین اقدامی از سوی اسرائیل قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را تقویت می کند و اسرائیل باید روشن کند که هیچ یک از رهبران حماس مصونیت ندارند. به عقیده آنها، اسرائیل باید سیاست اقدامات متقابل هدفمند را از سر بگیرد و همیشه به عنوان شمشیر بر سر رهبران سازمان حماس، فعال نگه دارد، چنین اقدامی تحرکات آنها را محدود می کند.

صهیونیست ها از معدود کسانی هستند که در دنیا، رکورد دار استفاده از عملیات های تروریستی هستند. وقاحت آنها به گونه ای است که اگر در میدان نبرد، خود را ناتوان ببینند، از تهدید آشکار انجام عملیات های تروریستی واهمه ای ندارند!

اما در این رابطه صهیونیست ها باید بدانند که شرایط نسبت به سال ۲۰۰۴ بسیار فرق کرده است و امروز مقاومت فلسطین و تمام محور مقاومت، در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی، دست بالاتر را در اختیار دارند و انچام چنین خطای محاسباتی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، تنها و تنها باعث تسریع در نابودی قطعی رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • yousef khiarak یوسف محمدیان خیارک IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    حکومت غاصب صهیونیستی بنا بر گفته امام خامنه ای باید نابود گردد این ظلم شدید بر مردم مظلوم فلسطینی باید با حرکتی قاطع نابود شود
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    تروریست‌ها از احوال هم خوب خبر دارن دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس