پیام‌های عملیات موشکی مقاومت در واکنش به شهادت خضر عدنان چه بود؟

کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.

به گزارش مشرق به نقل از شهاب نیوز، «عادل یاسین» کارشناس مسائل امنیتی فلسطینی گفت: مهمترین این پیام‌ها این است که مقاومت غزه، هیچ گونه عقب ‎نشینی در موضوع اسرا را نمی‌پذیرد و همچنان بر خطوط قرمز مقاومت در این زمینه تاکید دارد.

وی افزود: مقاومت این واقعیت را نشان داد که اقدامات تنش‌آفرین رژیم صهیونیستی را تنها با شلیک موشک، پاسخ می‌‎دهد.

عادل یاسین در ارتباط با پیام دوم این حملات موشکی نیز گفت: این رخداد نشان داد که مقاومت برای هرگونه رویارویی آماده است و برای حفظ معادلاتی که طی سال‌های گذشته توانسته آنها را تحمیل نماید، حاضر است دست به هر اقدامی بزند.

وی تهدیدها و اظهارات تعدادی از سیاستمداران صهیونیست را نیز توخالی و پوچ توصیف کرد که بیشتر نشان‌دهنده ضعف مقامات رژیم صهیونیستی است.

کارشناس فلسطینی تاکید کرد که طرف‌های قدرتمند نیازی به تهدید ندارند و هدف آنها از این اظهارات، تلاش برای ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است.

عادل یاسین همچنین معتقد است که این حملات موشکی ثابت کرد که اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی رویایی بیش نیست.

وی افزود که این حملات موشکی بسیاری از اصول دکترین نظامی رژیم صهیونیستی را باطل کرد، زیرا آنها معتقد بودند که مقاومت جرات حملات موشکی و پیشگیرانه را نخواهد داشت.

وی همچنین اظهارات مقامات صهیونیست را نشان‌دهنده میزان ترس رژیم غاصب از فعال شدن وحدت میادین علیه این رژیم دانست و گفت: ادعای آمادگی رژیم صهیونیستی برای جنگیدن در چندین جبهه، ادعایی واهی است.

عادل یاسین در پایان گفت: اعتراف اخیر عاموس گلعاد رئیس سابق ستاد اطلاعات رژیم صهیونیستی درباره اینکه راه حل نظامی دیگر برابر غزه با توجه به وضعیت ضعیفی که تل‌آویو دچار آن شده، موثر نیست، خطرناک‌ترین مساله برای صهیونیست‌هاست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس