وزیر جنگ رژیم صهیونیستی : ایران در چندین جبهه علیه اسرائیل جنگ فرسایشی به راه انداخته است

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نگرانی از قدرت منطقه ای ایران می گوید که تهران در چند جبهه علیه اسرائیل جنگ فرسایشی به راه انداخته است.

به گزارش مشرق، گالانت یکشنبه افزود که ارتش صهیونیستی «در همه صحنه‌ها، در عملیات پنهان و آشکار در امتداد مرزها، آن سوی مرزها و حتی دورتر از مرزها وارد عمل شد و به اقدامات خود ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: ایران «به تلاش‌هایش برای استقرار خود در جبهه شمالی ادامه می‌دهد.

در همین حال، «موسسه مطالعات راهبردی جروزالم» یکشنبه در گزارشی با اشاره به اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: اسرائیل از بیرون یک جامعه پاره پاره دیده می‌شود که بتدریج توان عملکردش را از دست می‌دهد.

این گزارش بازتاب سخنانی هفته گذشته «یاکوو آمیدرور» مشاور امنیت ملی سابق رژیم صهیونیستی و از پژوهشگران این موسسه است.

در این گزارش آمده است: دشمنان اسرائیل در حال کسب اعتماد به نفس هستند و انتظار دارند که شرایط داخلی دولت یهودی منجر به خودتخریبی آن شود.

موسسه مطالعات راهبردی جروزالم افزود که این وضعیت در حالی رخ می‌دهد که آمریکا در حال کاستن از مشارکت خود در خاورمیانه بوده و ایران در حال تقویت روابط خود با کشورهای خاورمیانه خصوصا عربستان سعودی است.

این موسسه در گزارش خود نوشت: احتمال تبدیل این وضعیت به یک مناقشه بزرگ‌تر امروز بسیار بیشتر از قبل شده است. اسرائیل باید برای احتمال عینی جنگ آماده باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    بهائیان حرامی و مزدور و منحوس و نجس و خبیث را بگو که خاک بر سر شده اند!!!!
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    خب ایران پول مفت و بی حساب کتاب زیاد داره و میتونه هرچی خواست خرج این چیزا کنه شما اسراییلی ها هم اگه دارید خرج کنید ندارید خفه شید
  • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    جنگ فرسایشی در ایرانه که پراید شده 400 ملیون
  • علی افصحی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    21 0
    امام خامنه‌ای « رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است » راه زوال رژیم غاصب را نیز بنیانگزارش « بن گورین ملعون » قبلا به آن اشاره کرده بود و این نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که آن را هم کشف و هم عملیاتی کرد. بن گورین ملعون گفته بود « هرگز نباید اسرائیل وارد جنگ فرسایشی بشود و الا نابود خواهد شد » امام خمینی در اوایل انقلاب فرمودند « اگر هر مسلمانی یک سطل به اسرائیل بریزد آن را سیل می برد » این ترجمهٔ در واقع هراس بن گورین بود. در دورهٔ امامت ولی فقیه خردمند امام خامنه ای این خط « تحمیل جنگ فرسایشی بر رژیم صهیونیستی » پی گیری شد و در شرایط کنونی به‌گونه‌ای است که در درگیری ها همواره این رژیم صهیونیستی است که متوسل به این و آن می شود که پا در میانی کرده درگیری ها جمع شود و یا خود عقب نشینی می کند. این یکی از اصول جنگ موفق است که برای درگیری مؤثر با دشمن غدار ، باید نقاط قوت و ضعف دشمن را شناخت گاهی به نقطهٔ قوتش هجوم برد و گاهی به نقطهٔ ضعفش ! الآن موقع آن است که علیه نقطه ضعف رژیم صهیونسیتی حمله برد که آن هم درگیر کردن رژیم صهیونسیتی به جنگ فرسایشی که موجب شده دشمن از داخل آماده فرو پاشی گردد. همان نظریهٔ صهیونیست های جنایت کار که « قتل با هزاران زخم » را برای ایران اسلامی طراحی کرده بودند که امام خامنه ای این روش را علیه خود صهیونیست ها به کار گرفته است. سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      17 1
      درود بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس