آیت الله شیخ عیسی قاسم: بحرین مانند آمریکا و اسرائیل بی‌دین نیست

رهبر شیعیان بحرین در واکنش به بیانیه سفارت آمریکا در منامه که از تلاش‌های حکومت آل خلیفه در ترویج انحرافات جنسی در این کشور حمایت کرده بود،تاکید کرد که کشورش مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی بی‌دین نیست.

به گزارش مشرق، آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین با انتشار پیامی در صفحه خود در توییتر نوشت: سیاستمداران بحرین اگر نمی‌دانستند، اکنون بدانند که بحرین و ملت آن بی دین نیستند.

وی تاکید کرد: بحرین آمریکا و اسرائیلِ فاسد و موقت نیست و دین آن اسلام است.

شیخ قاسم افزود: اساس و روبنای اسلام کاملا واضح و روشن است. بحرین همواره برای حفظ ثبات خود نیازمند احترام به دین و مردم با حفظ حقوق آنهاست.

پیش از این نیز شیخ «علی رحمة» خطیب مسجد امام صادق (ع) منامه در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکوم کردن بیانیه سفارت آمریکا در بحرین که از تلاش های دولت آل خلیفه در ترویج انحرافات جنسی در این کشور قدردانی کرده است، گفته بود: ما می خواهیم به سفارت آمریکا در بحرین بگوئیم که احترام کشور میزبان و مردم مسلمان آن و آداب و فرهنگ کشور مردم بحرین را نگه دار و از تکرار اهانت نسبت به این کشور مسلمان و مردم غیورش دست بردارد.

سفارت آمریکا در منامه به تازگی با انتشار توئیتی از تلاش های دولت بحرین در ترویج انحرافات جنسی در این کشور قدردانی کرده است.

به نوشته رسانه های بحرین، دولت این کشور پیشتر نسبت به برافراشتن پرچم رنگین کمان توسط سفارت آمریکا در منامه سکوت کرده بود.

علما، روحانیون و فعالان بحرینی از عدم موضع گیری رسمی دولت این کشور در قبال رفتار سفارت آمریکا که اهانت آشکار به تمام ارزش ها و اخلاقیات مورد احترام شهروندان مسلمان و ساکنان بحرین محسوب می شود و از نظر تمام قوانین الهی حرام و با غریزه بشر در تضاد است، انتقاد کرده اند.

بر اساس این گزارش، ۸۳ نفر از حقوقدانان، علما و روحانیون بحرین با صدور بیانیه ای، ترویج انحرافات جنسی توسط سفارت آمریکا در این کشور را محکوم کردند.

آنها در بیانیه ای از نهادهای رسمی این کشور مانند مجلس، وزارت امور خارجه، وزارت دادگستری و امور اسلامی، شورای عالی امور اسلامی خواسته اند که موضعی صریح در مقابل اقدام سفارت آمریکا در منامه، اتخاذ کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس