.

اگر امریکا به دنبال شکست کامل روسیه در اوکراین است، ما حق استفاده از هر سلاحی برای دفاع از خود را خواهیم داشت از جمله سلاح هسته ای.

سرویس جهان مشرق _ سیصد و شصت و چهارمین روز از جنگ میان روسیه و اوکراین آغاز شده است.

در عرصه میدانی تحول خاصی رقم نخورده است و ارتش روسیه همچنان به تلاش خود برای پیشروی در اطراف شهرهای باخموت و وولدار در استان دونتسک ادامه می دهد.

مدودف: اگر در اوکراین شکست بخوریم تجزیه خواهیم شد

دمیتری مدودف رئیس جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه سخنان جالبی را در خصوص آینده جنگ در خاک اوکراین بیان کرده است.

مدودف: اگر در اوکراین شکست بخوریم تجزیه خواهیم شد/ نگاهی به تسلیحات جدید ارسالی برای اوکراین از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی +تصاویر

مدودف گفت:

_ اگر ارتش روسیه در جنگ اوکراین پیروزی کسب نکند و متوقف شود، روسیه دیگر وجود نخواهد داشت؛ ما به چندین تکه کوچک و بزرگ تقسیم خواهیم شد.

_ اگر امریکا به دنبال شکست کامل روسیه در اوکراین است، ما حق استفاده از هر سلاحی برای دفاع از خود را خواهیم داشت از جمله سلاح هسته ای.

_ اگر امریکا حمایت تسلیحاتی خود از اوکراین را متوقف کند، جنگ به سادگی به پایان خواهد رسید.

موج جدید ارسال تسلیحات مدرن برای اوکراین

در روزهای اخیر اخبار جالبی از اقدام برخی کشورهای غربی برای ارسال تسلیحات جدید و مدرن برای ارتش اوکراین منتشر شده است که به تفکیک هر کشور به بررسی آن خواهیم پرداخت:

ایالات متحده آمریکا: پس از سفر هفته اخیر جو بایدن رئیس جمهور امریکا به کی‌یف، پنتاگون از بسته جدید حمایتی خود برای ارتش اوکراین به ارزش ۴۶۰ میلیون دلار رونمایی کرد که به شرح زیر است:

مدودف: اگر در اوکراین شکست بخوریم تجزیه خواهیم شد/ نگاهی به تسلیحات جدید ارسالی برای اوکراین از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی +تصاویر

- مهمات بیشتر برای راکت انداز هیمارس

- مهمات بیشتر برای توپخانه ۱۵۵ میلی متری

- مهمات بیشتر برای خمپاره انداز ۱۲۰ میلی متری

- ۴ رادار نظارت هوایی

- تعداد نامشخصی از موشک های ضد زره جاولین

- نزدیک به ۲,۰۰۰ تیر راکت ضد زره

- چهار دستگاه خودروی رزمی بردلی

- ۲ دستگاه خودروی تاکتیکی بازیابی

-مین های ضد نفر M۱۸ کلایمور

- مهمات تخریب، دوربین های دید در شب، تجهیزات مخابرات اَمن و تدارکات پزشکی

اما گفته می‌شود سفر بایدن و مذاکرات وی با زلنسکی موجب شده تا قفل عدم ارسال برخی تسلیحات راهبردی برای ارتش اوکراین شکسته شود.

رسانه های غربی مدعی هستند ارتش امریکا به زودی خطوط قرمز تعیین شده گذشته را کنار گذاشته و اقدام به ارسال موشک‌های بالستیک تاکتیکی ATACMS با برد ۳۰۰ کیلومتر برای کی‌یف خواهد کرد که تقریبا از ماه اول درگیری ها در اوکراین خواسته شماره ۱ این کشور بوده است.

همچنین احتمالا روند آموزش خلبانان اوکراینی و ایجاد زیرساخت های مربوطه برای ارسال جنگنده‌های F-۱۶ به این کشور نیز آغاز خواهد شد.

همچنین بلومبرگ به نقل از منابع خود اعلام کرده که آمریکا قصد ارسال نوعی سلاح دوربرد را به اوکراین دارد که این سلاح بمب های هدایت شونده JDAM-ER است.

مدودف: اگر در اوکراین شکست بخوریم تجزیه خواهیم شد/ نگاهی به تسلیحات جدید ارسالی برای اوکراین از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی +تصاویر
بمب هدایت شونده JDAM

بحث ارسال تسلیحات با برد بیشتر مدت هاست که در رسانه های غربی مطرح میشود، قبلا هم گفته شده بود که آمریکا قرار است مهمات GLSDB را به اکراین ارسال کند، اما در نهایت آمریکایی ها تصمیمی برای ارسال این سلاح نگرفتند.

کیت JDAM-ER یک نسخه از کیت های هدایت کننده سری JDAM است که دارای دو بالک جمع شونده بوده که پس از رهاسازی بالک های آن باز می‌شود. این نسخه از سال ۲۰۱۳ عملیاتی شده و در صورت رهاسازی آن از ارتفاع و سرعت مناسب برد آن به حدود ۷۲ کیلومتر می‌رسد.

اسرائیل: پس از دیدار اخیر هیات سیاسی از مجلس نمایندگان رژیم صهیونیستی از پایتخت اوکراین، الی کوهن وزیر خارجه این رژیم اعلام کرد تل آویو اقدام به ارسال تسلیحات دفاعی مدرن برای ارتش اوکراین خواهد کرد.

مدودف: اگر در اوکراین شکست بخوریم تجزیه خواهیم شد/ نگاهی به تسلیحات جدید ارسالی برای اوکراین از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی +تصاویر

گفته می شود این رژیم قصد دارد سامانه های پدافندی گنبد آهنین و اسپایدر را برای کمک به مقابله اوکراین با حملات موشکی و پهپادی روسیه به این کشور ارسال کند.

ایتالیا: پس از سفر اخیر جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا به کی‌یف، این کشور از بسته جدید تسلیحاتی خود برای کمک به ارتش اوکراین خبر داد.

مدودف: اگر در اوکراین شکست بخوریم تجزیه خواهیم شد/ نگاهی به تسلیحات جدید ارسالی برای اوکراین از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی +تصاویر
سامانه پدافندی سامپ تی

ظاهرا این بسته تسلیحاتی شامل سامانه‌های پدافندی برد بلند SAMP-T و کوتاه برد اسکای گارد و آسپاید خواهد بود.

بریتانیا: شایعاتی از احتمال ارسال جنگنده های نسل چهارم تورنادو و موشک های برد بلند استورم شدو از سوی این کشور وجود دارد که تا کنون به شکل رسمی اعلام نشده است.

مدودف: اگر در اوکراین شکست بخوریم تجزیه خواهیم شد/ نگاهی به تسلیحات جدید ارسالی برای اوکراین از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی +تصاویر
موشک کروز استورم شدو

همچنین تصاویری از آموزش نیروهای اوکراینی با هویتزرهای خودکششی AS-۹۰ ساخت انگلیس منتشر شده است و به زودی شاهد ارسال این سامانه توپخانه ای برای ارتش اوکراین خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 208
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 83
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خدا مردم شریف باکو را از فاشیسم مغولی حفظ کند. آذری آریایی است آذری ازبک نیست
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      32 12
      فقط بسوز
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      32 25
      معلومه خیلی از پیشرفت آذربایجان داری میسوزی و اینجا هم که صحبتی از آذربایجان نیست حرف مفت میزنی.....
    • ابراهیم IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      9 4
      فاقد اهمیت
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      90 22
      از فتح۷۲ساعته کی ف، رسیدیم به شکست وتجزیه ی روسیه😃چیطوری شرقگدا؟😂
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      97 13
      روسیه افتاده به غلط کردن والتماس کردن ولی دیگه دیرشده باید قبل از حمله فکرشا میکرد روسیه با اشتباه پوتین در با تلاق غرب غرق خواهد شد.هههه
    • US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      14 41
      مزخرف نوشتی!شدیدا دنبال تفرقه‌افکنی هستی مریض الحال
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      27 4
      همه دروغگو و تهمت زن و فاشیست و نازی و .... هستند . فقط شما و امثال شما آخر معرفت و درستی و صداقت و ... هستید . واقعا که جای تاسف داره
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      20 46
      روسیه قوی است ، با اتحاد می تواند بر غرب خبیث پیروز شود.
    • ابراهیم IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      17 4
      با این حرفی که زدی نشات دادی خودت هم از گروه فاشیست ها هستی. همه میدونن آدربایجان با ازبکستان فرق داره و هر کدوم یک ملت مستقل هستند
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      3 24
      پدی از پیج همسایه ،عزیز من اخه به امثال تو باید چی گفت ؟خودت بگو؟که حتی از صلاح و مصلحت خودتم چیزی نمیفهمی؟؟؟ این که میگم قصه و داستان نیست،عین واقعیته غرب به امثال تو دست پیدا کنه اولین کاری که می‌کنه مصرف کردن سلاحهای اتمیه که سالهای سال از نظر تو بی هدف ولی از نظر خودش کاملا جهت دار وهدفمند داره میسازه،همونطور که ژاپن هییییچ کاری نکرده بود ولی به جرم چشم رنگی نبودن لایق بزرگترین خشونت تاریخ یعنی بمب هسته ای امریکا شد،نگو حواسش نبود که اصلن نمی‌پذیریم کسی برای شوخی بمب هسته ای برای کشور دیگه فعال کرده باشه، از امثال توعه چشم قهوه ای هم سالهاست متنفره بیزاره به هزاران دلیل به گفته خودشون اصلن این اختلاط نژادی رو قبول نداره و نخواهد داشت،حالا اینا حقیقته تلخه؟قبول دارم ، ولی باور کن نفعت در فهمیدنه نه نفهمیدن، چرا اینو نمیخوای بفهمی؟؟؟
    • یوسف از همدان IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      7 3
      .در دنیای امروز که ثابت شده من وتو با یک شامپانزه 99.6درصداشتراک زنتیکی داریم
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      10 3
      پاسخ به برادری که درجواب من نوشته.خودم میدونم اروپای ترسو وکثافت وترامپ دیوانه واکراین عاشق من نیستن(برای دراوردن حرص شماتندروها گاهی وقتا قربون صدقه شون میرم).ولی تعارف نداریم که اروپاوامریکا هرچقدر کثافت باشن باز یه خط قرمزایی دارن ولی چین و روسیه و نوچه های خاورمیانه ایشون هیچ خط قرمزی توی جنایت ندارن.
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      9 3
      خدا افغانی هایی مثل تورو که ذاتا با ملت بزرگ و کهن ترک ایران دشمنی دارید به راه راست هداست کنه.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    61 7
    خدا کنه زودتر تجزيه شيد
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      3 8
      حماقت ازین بالاتر که داری برای نابودی خودت/ البته اگر واقعا ایرانی باشی که بعید میدونم یک ایرانی اولا انقدر احمق و خام و دوم انقدر خائن به خودش باشه/و برای نابودی هموطنان خودت داری دعا میکنی؟ چون زلنسکی با اسرائیل بر علیه ایران متحد شده، معنیش اینه که اگه این همجنس‌باز زنده بمونه، اولین اقدام بعدیش تلاشی دوجانبه برای نابودی توعه.
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      9 2
      قبلا تجزیه شده بود
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      13 4
      تجزیه نه، انشااله هرچه زودترنابودوازنقشه جغرافیامحو بشه! همانطورکه شوروی ازهم پاشید.
    • حمید IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 0
      فقط می تونم به متن شم یه آفرین هدیه کنم .
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    جنگ اخیر جنگ شرق با غربه واز این نظر برای تماماردوگاه شرقی و حتی محور مقاومت دارای اهمیت و ارزشه.
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      10 1
      شعار نه شرقی نه غربی کجا رفت
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    33 8
    انشالله تجزیه میشید
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      3 6
      استفاده روسیه از بمب هسته ای به معنی تجزیه روسیه هست!؟وقتی بمب هسته ای بزنه معنی تجزیه شدن رو میفهمی، احمق جون از کی حمایت میکنی ؟ از رییس جمهور همجنس‌بازی چون زلنسکی که ایران رو به متحد شدن با رژیم کودک کش اسرائیل و حمله به ایران تهدید کرده ؟؟؟ تو که آنقدر اوکراین پرستی گم شو برو اوکراین کمک توی البانی چه ....میخوری منافق؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    26 6
    ان شالله تجزیه بشه همه مردمانش وهم همسایه هاشون نفس راحتی بکشن
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      8 17
      دبنگ نگفته تجزیه میشیم گفته از بمب هسته ای استفاده میکنیم الاغها آمریکا با سیاست همه فدای خودش دنیا را به سمت نابودی میبره بعد شما از روسیه ایراد میگیری
  • نظر IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    روسیه باید پیش دستی کنه اتم را بر سر خود آمریکا بریزه
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      14 3
      قدرت طلبان چه غرب چه شرق همه سرو ته یک کرباسند حاکمیت هر کشوری اگر با رضایت مردم نباشه اخرش شکست است
    • ابراهیم IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      23 4
      طبق قانون اگه یک کشور از سلاح هسته ای استفاده کنه بقیه کشور ها هم حق استفاده خواهند داشت به همین خاطر روسیه هیچ وقت از سلاح هسته ای استفاده نخواهد کرد
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      4 2
      فرمايش دیگه ای نداری؟
    • GB ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      24 9
      برو کشکت رو بساب عمو. پوتین مال این حرفها نیست چپ وراست از زلنسکی تودهنی میخوره
    • US ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      4 10
      اتفاقا به ایران سلاح های مدرن بدهد تا همه آنها غلاف کنند
    • یوسف IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      8 3
      چشم
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 0
      اگه خبر نداری قسمتس از روسیه امریکا تجزیه کرده برای مردم اون منطقه را از چنگ امریکا در بیاره بعد روسیه تا این منطقه فاصله 80کیلومتر چرا اونجا موشک مسقر نمیکنه چرا فاصله موشک های خودش تا2000کیلومتر از این منطقه مستقر کرده با اینکه مرز بهاش داره
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    30 8
    وضعیت مملکت را ول کردید چسبیدید به جنگ اوکراین و روسیه. از دلار ۵۱ هزار تومنی و مرغ ۶۸ هزار تومنی و گوشت ۳۸۰ هزار تومنی چه خبر؟ این دولت چه کاری برای بهبود معیشت مردم بلد است؟ دستاوردهای سفر دهها نفره اش به چین چی بود؟
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    35 7
    مدودف جان - مگه شکست نخوردین ؟ تجاوز یک هفته ای تون به اکرایین بزعم خودتون ( عملیات ویژه ) از یک سال گذشت کلی شکست نابودی ادوات و بی آبرویی براتون موند انشالله با شکست و تحقیر مجبور به فرار از اکراین می شوید
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      2 10
      سلطان شکست‌های پی در پی زلنسکی دلقک معتاد همجنس‌باز نفرین شده، کفش زلنسکی همجنس باز توی حلقت باد خرفت پاچه خوار خنگ کوردل،راستی البانی چه خبر؟چنده قیمت کل هیکلت؟ دو برابرشو بزنم زیر چونت تا یاد بگیری طرف حق رو بگیری؟چقدر ارزونی؟؟؟ انسانی که عقیده شو برای پول بفروشه برای پول طرف ناحقی مثل زلنسکی نجس همجنس‌باز وایسه از سنگ چاه توالت بی ارزشتره
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 7
      سلطان شکست‌های پی در پی زلنسکی دلقک معتاد همجنس‌باز نفرین شده، کفش زلنسکی همجنس باز توی حلقت باد خرفت پاچه خوار خنگ کوردل،راستی البانی چه خبر؟چنده قیمت کل هیکلت؟ دو برابرشو بزنم زیر چونت تا یاد بگیری طرف حق رو بگیری؟چقدر ارزونی؟؟؟ انسانی که عقیده شو برای پول بفروشه برای پول طرف ناحقی مثل زلنسکی نجس همجنس‌باز وایسه از سنگ چاه توالت بی ارزشتره
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      4 2
      احتمالا روسیه اوایل قصد ترساندن زلنسکی برای تسلیم داشته اسمش گذاشته عملیات ویژه هنوزم منتظرن اکراین تسلیم بشه موقعیت غافلگیری رو هم که از دست دادن
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    شکست وتجزیه روسیه به چندین کشور در دراز مدت به نفع جهان میباشد.
    • ایرانی عصبانی AU ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      9 31
      احمقان و کسانی که در جریان انچه در جهان میگذرد زیادند. احمق ترین کشور جهان اول امریکا است. و برای همین است که سیاست مداران دموکرت و یا جمهوری خواه موانع زیادی در تغییر تفکر رای دهنده و رای او ندارند. کشور امریکا در تاریخ جهان نشان داده که خلاف انچه در جهان تبلیغ میکند متخلف ترین رژیم ضد ازادی در جهان است و دست انها در بزرگترین دشمنیهای ضد ازادی در جهان مکتوب شده. بدون رقیبی در جهان این رژیم حیوانات کروات زن دماغ احمقانی نظیر جنابعالی و ملیونها نظیر شما را در مسیر نیتهای خود بخاک خواهند مالید. شاید برای این است که حتی جات ندارید اسمتان را بنویسید.
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      9 17
      این تئوری استکبار است. روسیه یا هر جایی تفاوتی نداره. بشکن و تفرقه بنداز و تجزیه کن و حکومت کن
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      10 34
      ظاهرا حالیتوت نیست آمریکا مشکل ساز اول کل دنیاست اگر چه روسیه هم برای ما خیری نداره
    • محمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      6 14
      البته خیلی قبل تر از تجزیه روسیه ،امریکا و انگلیس و چند کشور دیگه که دنیا رو دارن به تباهی میکشونن باید تجزیه شن.
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      11 5
      آمریکا چی؟
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      19 23
      اگه روسیه شکست بخوره بعد میان سراغ ما تا تکه پارمون کنن
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      11 47
      سلام شکست روسیه به نفع آمریکا هست و بعد نوبت چین و ایران و کره شمالی می شه
    • آرش IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      5 17
      خیلی خری!!
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      2 54
      درود بر ایرانی عصبانی ،غربگداست دیگه دو بخشه غررررب گددددااا ،اخرشم میشن دستمال توالت بایدن
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 80
      درود بر ایرانی عصبانی ،غربگداست دیگه دو بخشه غررررب گددددااا ،اخرشم میشن دستمال توالت بایدن
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      2 14
      مغز برای غربگداها رسما نمونده،خو از اون بیصاحاب شده کار بکش ،زلنسکی با اسقاطیل متحد شده پس شکست روسیه مساویست با نابودی نزیک امثال توعه کله پوک
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      4 30
      مغز برای غربگداها رسما نمونده،خو از اون بیصاحاب شده کار بکش ،زلنسکی با اسقاطیل متحد شده پس شکست روسیه مساویست با نابودی نزیک امثال توعه کله پوک
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    باتوجه به این سخنان نشانه های ضعف روسیه درحال پدیدار شدن هست
    • صمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      10 4
      نخیرداداش داره خال فرارمیده،یابه نوعی داره جاده روصاف میکنه که اذهان عمومی روآماده هجوم همه جانبه یااحیانن حمله هسته ای قراربده وبگه ماموجودیتمون درخطربودکه اینکاروکردیم،افتاد؟
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      1 0
      آیاتاحال سئوال کردیدچرا همیشه کشورهای اروپادررفاه وباهم سگ وگربه نیستن ...... آیا میدانیدکدخدا واربابی بین ابرقدرتهاپابرجاست آیامیدانیدفقط کشورهای آسیاهرچندسال باید زیر مستامره ابرقدرت دیگری باشد.نوبتی
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      3 7
      مضخرف نگو وطنفروش تا اینجا که عملکرد پوتین عالی بوده اینهمه کشور به اوکراین سلاح مهمات دادن هیچچچچچ غلطی زلنسکی معتاد همجنس‌باز نکرده
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 5
      مضخرف نگو وطنفروش تا اینجا که عملکرد پوتین عالی بوده اینهمه کشور به اوکراین سلاح مهمات دادن هیچچچچچ غلطی زلنسکی معتاد همجنس‌باز نکرده
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 6
      مضخرف نگو وطنفروش تا اینجا که عملکرد پوتین عالی بوده اینهمه کشور به اوکراین سلاح مهمات دادن هیچچچچچ غلطی زلنسکی معتاد همجنس‌باز نکرده
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      47 1
      ۱۵:۲۴ شما نوچه های پوتین به همین خیال باشین که روسیه از بمب اتم استفاده کنه وپیروز بشه.هههه
  • ج د ا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    5 26
    روسیه خیلی در این جنگ در مقابل غرب کوتاه آمده...بایستی قبل از اینکه تینها اینقدر جری بیشوند و اینقدر سلاح ارسال کنند ...روسیه با حملات غافلگیرانه کل اوکراین را اشغال کرده باشد همان کاری که در روزهای اولیه جنگ انجام داد و تا فرودگاه کیف پیشروی کرد... در مرحله بعدی بلافاصله اعلام کند هر هواپیمایی در کیف فرود بیاید مورد هدف قرار میگیرد... کل فرودگاه های کیف و اوکراین را در یک مرحله با موشک از رده خارج کند... در مرحله بعد اعلام کند هر کشوری کوچکترین کمکی به اوکراین بکند از نظر ما اعلام جنگ به روسیه کرده و مورد تهاجم اتمی قرار میگیرد... البته همه اینها را باید قبل از اینهمه ارسال تجهیزات و ادوات و پول و ... انجام داده باشد
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 20
    فرصتی دیگه برای حتی تجزیه روسیه هم نمیمونه اروپا برای صهیونیست بین الملل حکم اتلانتیس روداره تاببه مرکزتوبه واصلاح جهانی یعنی مقاومت بین الملل وایستادگی بعدازچروکیده شدن وبی حیثیت شدن بدست صهیونیست بین الملل تغییرجهت نده حمایت رسمی ازداعش نشان دهنده ی نابودی خواهی برای کل اروپا توسط بایدن نجس وصهیونیست فاسدومرتد وجنایتکاره
  • میترا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    روسیه به تنهایی با ناتو و بیست کشور غیر از ناتو می جنگه در واقع با تمام غرب می جنگه لازمه که ایران و چین و هند کمکش کنند شکست روسیه برابر با شکست تمام شرق از جمله ایران و چین خواهد بود
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      10 28
      بله. درسته
    • بنده خدا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      به امید خدا روسیه نابود شدنی است و در باتلاق اکراین دست و پا می‌زند درود بر مردم مظلوم اکراین
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      11 43
      دم ایرانی ها گرم که هیچ کشوری تو جنگ تحمیلی کمک ش نکرد ولی جنگ رو برد و پوز شرق و غرب رو مالید به خاک، خیلی ادوات نظامی و تجمع گسترده تجهیزات ؛ تضمین کننده پیروزی در آن نبرد نیست بلکه غیرت و اعتقاد و شجاعت هست که هیچ تکنولوژی برای مقابله باهاش وجود ندارد...
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      71 8
      روسیه فقط با اوکراین می جنگد حتی کشورهای آمریکا وغرب هنوز به اوکراین سلاح تهاجمی نداده اند..وهدف از این جنگ فرسایشی کردن و طولانی کردن آن از طریق دفاع متناسب اوکراین هست حتی دفاع تهاجمی هنوز تجویز نشده است...
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      12 5
      مگه ایران فضوله؟ یا نکنه فکر کردی زیر مجموعه روسیه هستیم؟ روسیه مگه مشروعیت جهانی واره؟ یک متجاوز هست اخرشم تجزیه میشه
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      7 4
      کاملا درست. از هم پاشیدن روسیه سر آغاز بدبختی آسیا و غرب آسیاست.
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      11 14
      چین و ایران این موضوع رو میدونن که با شکست روسیه ناتو و غرب بعدا به چین و ایران لشکر کشی خواهند کرد و قتل عام بزرگی راه میندازن
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      79 8
      ۱۴:۳۳ الان دیگه اوکراین جزو ناتو هست پس نادان بدان اگر به کشوری که عضو ناتو هست حمله بشه با کل ناتو طرف هست....
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      6 17
      ۱۸:۴۴ احمق تو هم بدون در اون صورت تک تک کشورهای عضو ناتو میتونن هدف اصلی و اولویت دار جبهه مقاومت جهانی از چین تا آمریکا باشن و به طور کامل نابود بسن. البته سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی و سپس بازارهای آمریکا در اولویتن. انتخاب با شماست
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 14
      اون خنگی که زده مگه ایران فضوله؟ احمق مگه توی جنگ جهانی اول که تازه ایران با کسی هم متحد نشده بود مگه ایران فضولی کرده بود که از هر طرف ریختن توی کشور ؟؟؟؟‌چه برسه به الان که با روسیه و چین و همه دشمنای امریکا متحده
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 1
      اون خنگی که زده مگه ایران فضوله؟ احمق مگه توی جنگ جهانی اول که تازه ایران با کسی هم متحد نشده بود مگه ایران فضولی کرده بود که از هر طرف ریختن توی کشور ؟؟؟؟‌چه برسه به الان که با روسیه و چین و همه دشمنای امریکا متحده
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      48 2
      ۲۱:۵۱ احمق باز امدی زیر کامنت من به شر و ور نوشتن الحمدالله نه سواد سیاسی دارن ونه شعورش...!!
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پوتین چهارتا موشک بزنه اسرائیل خواهد دید تمام اروپا در راس آنان امریکا به گ و ه خوری می افتند. آقای پوتین پاشنه آشیل امریکا اسرائیله، ازش غافل نشو . برگ برنده ات همینه
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      42 4
      زر نزن
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      2 4
      رفتی توفیلم خودشون میگن شکست میخوریم...بعدشم اگه روسیه قدرت داشت بساط حکومت اکراین روجمع می‌کرده بهانه تراشی
    • مهدی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      3 1
      باشه فردا دستور میدم بزنن مرسی که گفتی
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      روسیه یک موشک بزنه امریکا۱۰تامیزنه
    • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      1 2
      وای چقدر تو سیاستمداری چرچیل پیش تو سو تفاهم بود
    • محمد IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      2 2
      چشم
    • NL ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      39 5
      ۱۴:۳۷ باروت را بریز اونجایی که میسوزه مثل فیشنگ میری تلاوو را با خاک یکسان میکنی وبرمیگردی..ههههه
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      7 18
      ۱۸:۳۱ هلندی اشتباه به مزخرفاتت مثبت دادم. باروت رو میریزیم تو سرزمینای اشغالی و اشغالگران رو به آتیش می‌کشیم. فرصت شنا هم نداری خخخ
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      1 138
      من ۱۴:۳۷ هستم خیلی خوشحال که درست زدم تو هدف
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      2 65
      دقیقا ،هیشکی حریف روسیه نیست، حتی با اینکه اون همجنس‌باز دلقک از اشریکا و اروپاس و انگل لیس کلی مهمات گرفته بازم شکست خورد خدا خارتر کنه زلنسکی همجنسباز رو ،خدا لعنتش کنه الهی مترسک دست امریکا و اسقاطیل ادم فروش
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 53
      دقیقا ،هیشکی حریف روسیه نیست، حتی با اینکه اون همجنس‌باز دلقک از اشریکا و اروپاس و انگل لیس کلی مهمات گرفته بازم شکست خورد خدا خارتر کنه زلنسکی همجنسباز رو ،خدا لعنتش کنه الهی مترسک دست امریکا و اسقاطیل ادم فروش
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      48 1
      ۲۱:۴۷ ایرانی...! کامنت تو پر از مزخرفه وگرنه جز وز وز کردن تو سایت مشرق کاری دیگه بلد نیستید منم به خاطر همین یه متلک انداختم وتو نادون نگرفتی.هههه
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    7 14
    تانک های ابرامز نفربر هاموی توپخانه اکسکلیبر موشک انداز هیمارس دفاع موشکی پاتریوت و دانش فرمانده های امریکایی اطلاعات ماهواره های جاسوسی نیروهای ویزه غربی برای عملیات های سنگین و احتمالا جنگنده اف شانزده ...نیروی زمینی آمریکا اگر خودشم مستقیم می خواست وارد جنگ بشه چیزی بیشتر ازین تسلیحات در اختیار نداشت ...تقریبا همین الانم آمریکا داره می جنگه فقط اون سربازای صفر رو بجای اینکه از امریکا بیاره از اوکراین داره استفاده می کنه بقیه سیستم فول امریکاییه...عوض اینکه روسیه بره مرز امریکا امریکا اومده دم مرز روسیه!
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    109 6
    خاک بر سر زلنسکی مملکتش اغلب ویران شده و با گرفتن سلاح‌ از کشور‌های دیگه میخواد باقی مانده مملکتش هم ویران بشه
  • دیده بان IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 54
    جالبه یه سری ها میگن بوی جنگ جهانی داره میاد. مرد حسابی مگه جنگ جهانی شاخ و دم داره. این یعنی جنگ جهانی دیگه. اما اوجش وقتیه که چین هم پا بذاره وسط و بعد هم ایران و شاید هند هم بیاد وسط و بعد هم کشورهای آمریکای لاتین و خلاصه همینجور تا برسیم به جیبوتی :))
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    5 59
    آمریکا اکراین رو عروسک خیمه شب بازی کرده، به جای جنگ مستقیم با روسیه اکراین رو بازیچه قرار داده وظیفه روسیه راه انداختن جنگ نیابتی در خاک آمریکا است و یا تهدید کنه هر کشوری تسلیهات به اکراین بده مستقیم مورد حمله روسیه قرار میگیره اگه این کار رو نکنه روسیه از بین خواهد رفت و بعدش نوبت ایران خواهد رسید
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 4
    آذربایجان هم به گفته تحلیلگران اوکراینیزه و بدتر شده و اگر همه پرسی شود تمایل به اتصال به ایران ندارند
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 34
    ببین یک پیر خرفت داره چکار می کنه ،کل دنیا رو وارد جنگ جهانی سوم می کنه، کاش یکی پیدا بشه این بایدنو فوری حذف کنه، مردم امریکا باید علیه سیاست های جنگ طلبانه بایدن و دولتش به پا خیزند
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 3
    روس اگر اروپای غربی و امریکای مرکزی را نزند کاملا تجزیه و نابود میشه و زلنسکی ابزارشان هست فقط
  • پرهام IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 36
    روسها هنوز نحوه برخورد با ناتو یاد نگرفتن ؛ناتوی اروپایی به مثابه یک بچه پرو ننر که هرچقد بیشتر بهش رو بدی بیشتر ...و پدرش امریکا هم براش مهم نیس چه بلایی سر بچش میاد و سر بزنگاه جا خالی میده؛ روسیه باید علنا اعلام کنه در صورت تسلیح اوکراین به سلاح دوربرد و زدن مسکو و عمق روسیه ؛پایتخت کشورهای اروپایی که سلاح دادن به اوکراین هدف حمله موشکی قرار میگیره؛بخدا که تمام بوق این ناتو ببر کاغذی با یک تهدید عملی فس میکنه ؛ اونها از شرایط تعلل ومماشات روسیه به عنوان ضعف برداشت میکنند این خصلت غرب وحشیه ولی با یک ترکه چوب به یک سگ عوعو کنان در میرن
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 1
    جنگ‌جهانی با شروع جنک اکراین کلید خورده و احتمالا در سال آتی تشدید خواهد شد و ممکن کار به جایی برسه کشور های درگیر این جنگ دوقطبی و اعلام موضع کنند و ممکنه پای چین و ایران هم به ماجرا باز شود و در نهایت با تجزیه روسیه و نابودی زیر ساخت های کشورهای درگیر بخصوص در بوک شرق به پایان خود خواهد رسید و نهایتا این جنگ در اواخر سال ۱۴۰۲ خاتمه پیدا خواهد کرد
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 3
    جنگ‌جهانی با شروع جنک اکراین کلید خورده و احتمالا در سال آتی با مشارکت کشورهای جهان بطور محدود تشدید پیدا کند، و احتمالا کشور های جهان دوقطبی و بطور محدود اعلام موضع کنند و ممکنه پای چین و ایران هم به ماجرا باز شود و در نهایت با تجزیه روسیه و نابودی زیر ساخت های کشورهای درگیر بخصوص در بلوک شرق به پایان خود برسید این پایان ممکن برای پوتین تلخ و در حکم خود کشی یاشد و ممکنه جهان را بسمت نابودی ببرد نهایتا این جنگ در اواخر سال ۱۴۰۲ خاتمه پیدا خواهد کرد
  • حمید رضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 3
    روسیه حتی اگه اوکراین رو هم بگیره از همین حالا از دست رفته هست ، باز سازیه اوکراین و باز سازی ارتش با جیب خالی و تحریمهای شدید و اقتصاد در به داغان روسیه نشان از افول سریع روسیه دارد باید ایران راهش رو از این ورشکسته ی رو به افول جدا کنه وگرنه ما هم غرق میشیم تازه اگه شکست بخوره که می خوره اوضاعش بدتر میشه ، برای ایران بی طرفی واقعی بهتره اما کو گوش شنوا
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 0
    اینها هر سلاحی را ساختند و به هر کشوری که خواستند تجاوز کردند اما ایران که میسازه خارش میگیرند ، الان بزرگترین دلیل جنگ اوکراین حضور اسراییل و داعش و امریکا در اوکراین و تحرکات جاسوسی و نظامی انها در مرز روسیه بوده ، انها روسیه را به جنگ کشاندند و کشور اوکراین را بدست ویرانی سپردند ، ملت اوکراین دارند تاوان اشتباهات سران خود را میدهند و محلی شدند برای کشمکش با روسیه و غرب ، روسیه با این جنگ تضعیف شده و غرب هم با ته کشیدن تسلیحاتش به اغما میرود و جهان در استانه ظهور چین و ایران است
  • امیین IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 5
    اون روزی که روسیه پول اس چهارصد رو گرفت و برای غرب دم تکون داد و سلاح رو به ایران نداد باید به این روزش فکر میکرد
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 3
    نسل روس باید منقرض بشه
  • حبیب یغمایی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 3
    بهتره ما مثل جنٰ جهانی دوم نشویم از الان مثل کشور سوییس اعلام بی طرفی کنیم چرا که بعدا پشیمان خواهیم شد
    • مهدی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      2 2
      مگه درجنگ جهانی ایران اعلام بی طرفی نکرد ؟نتیجش چی شد .بی طرفی یعنی تسلیم بدون جنگ
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 3
    روسیه ظالم و متجاوز است
  • Mw IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 3
    روسیه شکست بخوره فاتحه ایران خوانده میشه. روسیه باید اسرائیل را بزنه البته یک بار آنهم طوری بزنه که دیگه .... خوری نکنه آرامکو عربستان را بزنه که نفت بره به ۳۰۰ دلاره ناتو عقب بشینه ایران راتجهیز کنه که پوزه غرب را برخاک بمالند
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 0
    ای جنگ پیروز نداره ولی باعث نابودی اروپا میشه
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    5 42
    به امید پیروزی شرق بر انگلوساکسونهای وحشی
  • سسس IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 54
    سلام. اگرروسیه باجنگ ترکیبی قوی ومداوم حمله کنه به سرعت پیروزمیسه.روسیه میتونه ازتله اجباری استفاده کنه .تله اجباری یعنی نیروهای اوکراینی مجبوربشن به خاطر آرایش نیروهای روس به منطقه موردنظرروسیه بروندوروسیه ازتله استفاده کندفرماندهان نظامی هرچه ازهوششان استفاده کنن بهتره.دوم دررزم زمینی نیروهای روس میتون وسایل جنگی فوقولاده مقاوم شده روکه هیچ موشکی روش تاثیزنداره درنوک پیکان حمله خودقراردهندک به اصطلاح ضربه گیرباشه ونیروهای دیگه پشت اونها نفوذکن قابل ذکراست که این وسیله میتونه به طورجدیددرست بشه وهیچ پلتفرم خاصی نداره فقط روسیه این روبایددرکارخنجات تسلیحاتش به سرعت درست کنه ونقش بسیارخوبی داره مخصوصا اگر به سلاحهای قوی خودکاربدون سرنشین وتله یاب مجهزباشع.درنوک حمله بایداستفاده بشه همراه باپشتیبانی پهبادوماهواره بالقوه قوی عمل میکنه.درضمن روسیه بعدازامن کردن هوا میتونه ازبمب افکنهای سنگین برای بمباران مواضع استفاده کنه .
    • GB ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      0 0
      روسیه اگر چشم انداز درستی از پیش رو داشت که از تاکتیک کلی و جز به جز در حد کوشش های پرتوان در مجموع نه به خاطر دونباس بلکه در حدود همه شهرها از نیروی نظامی فاصله استراتژیک را رعایت نمیکردی
    • DE ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      1 0
      با اگر مگر ووو ای کاش از این شکست مفتضحانه نمیتونید بیرون بیاد نوچه های ارباب پوتین ...ههههه
  • سارا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 53
    روسیه فقط باید حزب الله لبنان و حطدداشعبی مجهز کنه بعد مطمئن باشید غرب دیگه ... نمیخوره ؟ تنها راه پوتین همین هستش ؟ و ۸۰ تا سوخو ۳۵ و ۵۷ تا بده به ایران جنگ شروع بشه مطمئن باشید اینها جیگر جنگ با روسیه و چین و ایران حزب الله و یمن ندارن ؟؟
  • SE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    6 2
    حرفهای مدودف بخوبی نشون میده که روسیه امکان پیروزی بر اکراین رو در یک جنگ کلاسیک از دست داده و در عوض داره با سلاح هسته ای تهدید میکنه! تو گوئی آمریکا فقط میشینه و تماشا میکنه اگه روسیه حماقت استفاده از سلاح هسته ای رو بخودش بده!
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 2
    روسیه به زودی تجریه میشه (:
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 1
    انشاالله شکست می خورین و ملل مظلوم از شرتان نجات پیدا میکنند
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    67 1
    روسیه ظالم باید از استعمار کشورهای زیر مجموعه خود دست بردارد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 59
    ایران باید انواع پهپاد های خودش رو به روسیه بده. اگه روسیه شکست بخوره برای ایران گرون تموم میشه
  • ایران IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 3
    شکست و تجزیه روسیه قطعی است هیچ کس در آن شکی ندارد مردم بدبخت روسیه اسیر دیکتاتوری کمونیسم شده خدا کمکشون کنه
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 0
    نشانه های آخرالزمانی زوزبه روز آشکار تر می شود
  • رضا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    8 3
    بگو مددودف اگر بمب هسته ای استفاده کنی خوب یکی بزنی ده تا میخوری
  • سربدار IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 178
    آقای مدد ف عجول و نگران نباش خواهش می کنم یک نیم نگاهی از اول انقلاب ایران به ایران نظر کن در زمان جنگ ایران و عراق یعنی دفاع مقدس قبل و بعد از آن خوب بنگر که آن زمان شوروی سابق هم به عراق کمک میکرد و همه کشورهای اروپایی و آمریکا برای عراق کمک می کردند و قویترشون آمریکا بود که حضرت امام ره فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و واقعا هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند نترس شجاع باش ماشاء الله مردمی فهیم دارید و مدیریت کشور تان را خوب در دست دارید و خوب مدیریت کردید و کشورتان را از دست غرب نجات دادید فقط صبور باشید خداوند با صابران هست اصلاً به بمب اتمی نیاز نیست مردم شما از بمب اتمی سر تر هستند همین الان جمهوری اسلامی ایران با پهپاد ها دشمن را تمام دشمنان را به زانو در آورده دشمن را باید از هر طرف حمله کنی یک بار با هکر ها پنتاگون را هک کنید و تمام اطلاعات پنتاگون را به دسرقت ببرید یک بار با ویروسهای مخوف به نیروگاهها حمله کنی و نا کار کنی یک بار به دشمن شبیه خون بزنید و کارهای دیگر...... دشمن را باید از هر طرف مورد حمله قراردهید و امانش را ببرید انشاءالله موفق و موید باشید
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      29 0
      ۲۰:۲۳ - خیلی نادونی یه کم فک کن تو این مدت واقعا امریکا هیچ غلطی نتونسته بکونه معلومه تو جنگل بیرون زدی!!!!!!!!!!!.هههههه
  • حسن فارغ التحصیل برتر IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 3
    من خواب دیدم جنگ جهانی شده دوبارم ۵ سال پیش خواب دیدم
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 5
    جنگ مستقیم ناتو به رهبری آمریکا با روسیه ست. روسیه نمی تواند در این جنگ شکست بخوره. روسیه باید این جنگ رو ببره. شکست روسیه برای ایران هم خطرناک خواهد بود. چین هم الان تحت محاصره آمریکا قرار گرفته. چینی ها باید تصمیم سرنوشت ساز خود رو بگیرند. تصمیمی که می تونن جهان تک قطبی رو به پایان برده و جهان چند قطبی آغاز بشه. جبهه شرق در صورت تصمیم پکن منسجم خواهد شد و در این صورت بلاشک ایران هم بصورت آشکار وارد خواهد شد که باید بشه. در اون صورت یا غرب به دلیل برخورد با سد بسیار قدرتمند شرق مجبور به پذیرش صلح و اعطای تضمین های امنیتی به روسیه خواهد شد و یا اینکه حماقت اروپایی ها در پذیرش اوامر آمریکا کامل شده و جنگ جهانی سوم آغاز می گردد. ببینید یک رئیس جمهور دست نشانده و نوکرصفت چگونه می تونه با سرسپردگی در برابر آمریکا نه تنها کشور خودش رو ویران کرده و ملتش رو آواره و دربدر کنه و باعث ایجاد جنگی بین المللی شود. حالا باید گفت این صهیونیست های خبیث تا دنیا رو به آشوب و نابودی نکشند دست بردار نیستند.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 0
    .زنان کالای تجاری تبلیغی خبری نیستند هر محتوایی از زنان عکس یا کلیپ از همه بخشها حذف شود و دیگر گذاشته نشود با تشکر
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      2 0
      واقعا انقدر تندرو هستید؟
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 0
      پدی ، آره ، حالشون خوب نیست
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    ایشالله
  • پرشیا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 17
    واس خاطر یه نوکر خودفروخته صهیونیستی ، که جنگ جهانی براه نمیندازن، حکومت‌های خردمند اگر داشت این سلطه جهانی، می‌بایست همان اول زلنسکی دیوانه این هیتلر دوم را میفرستادین کرملین برای امضای قرارداد صلح. الان هم خود ارتش اوکراین بایستی بفهمن چه خبره و چه کسانی دلار گرفتن اوکراین را فروختند پیشاپیش و بسوی این جنگ هدایت کردند. تا جهان نفهمیده هیتلر هم جاسوس صهیونیسم بوده، این دومی را خلع کنید از قدرت. در جنگ جهانی همه سران اروپا صهیونیست بودند و دروازه ها را یکایک بر قوای هیتلر گشودند. اینها همگی دیوانه های خونآشام شده اند و بجان همه ملل افتاده اند و خونخواری شده تفریحشان در تمامی کاخهای ستم و استثمار جهانی. اما مقصر اصلی خود ملتهایند که نمی‌بایست علیه هم بجنگند برای منافع صهیونیسم و گلوبالیسم و کلونیالیسم و الیت کثیف (برده داران تاریخ) چرا ارتش‌ها اول بسراغ همان کاخهای الیت جهانی نمی‌روند؟ مگر جنگها همه از همان راس اهرام سلطه و استثمار و انحصارات برنخواسته؟ ارتش‌ها مقصرند! ارتش‌ها همه ملل جهان را گروگان گرفته اید که چه؟! عجب فرماندهان خنگی.
  • شکراله IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 5
    اینطوری فکر نکنید روسیه برنده جنگ است اوکراین هم بدهکار جنگ
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 65
    خوب چین نبرد نیابتی با امریکا یعنی حمایت تسلیحاتی از روسیه را مفیدتر از جنگ مستقیم خود و شهرهای از دیوار طلای خود با امریکا و ژاپن می داند چین می داند تا زمانی که امریکا با روسیه در حال جنگ است هیچ موقع نمی تواند جنگی با چین شروع کند از این رو باید چین به روسیه کمک تسلیحاتی بنماید
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      0 148
      بلی واقعیت رو گفید
  • حسین یعقوبان IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 1
    آغاز جنگ جهانی 3 و نابودی نثل بشریت ،
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      2 0
      حرف جنگ جهانی نزن حالمون بدمیشه
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 7
    بدبخت کشورهای اروپایی خودتان فدای آمریکا میکنید.
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 3
    6000 پهبادی که قرار است ایران در روسیه تولید کند برای یکسال جنگ کم هم نباشد زیاد نیست چون امریکا هم همین تعداد پهباد قرار است به اوکراین تحول دهد بهتر این بود که ایران ضمن افزایش تحویل پهباد به 20000 یا 25 هزار عدد خود نیز درهدایت انها مشارکت داشت
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      4 0
      برادر!مگه ازجیب بابات داری خرج میکنی
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 23
    روسها در کنار حمله به شمال خارکف بهتر است که خطوط ارتباطی دو سوی رود دنیپرو پلهای ارتباطی ارتش اوکراین را مورد هدف قرار می دادند اینطوری براحتی این ارتش نابود می شد
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 22
    چنگ اوکراین جنگ نیابتی چین و امریکاست محال است چین در اوکراین مقابل امریکا عقب بنشیند این کار یعنی نابودی چین
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    شهردارمشهد افتخاری دیگر
  • علی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    بیخود بهم نپرید. جنگ جهانی سوم حتمیه . این جنگ هم اولشه. خدا با ماست. شرق و غرب نابود شدنی هستند.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 1
    آمریکا در دهه های اخیر در هیچ جنگی پیروز نبوده است.
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 1
    غرب شرف نداشته اش در گرو است شکستشان حتمی است به بیا وبرو غلط مفت کردن نیست این همه جلسه میگذارم تا با گدایی چند تانک جمع میکنند چندتا پهباد وچندتا موشک تمامش منهدم میشن باز هم التماس کردن اگرندیدین یه روزی زلنسکی نگفت همه ریس وروسا اروپا باید بیایند جنگ پس ما هم مثل شما خوش باوریم......
  • مصطفی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    8 0
    بعد روسیه نوبت ایرانه
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      12 2
      ۲۲:۱۷ شما اگه بتومرگین سرجاتون وتو منطقه تشنج ایجاد نکنید کسی باهاتون کاری نداره مطمعن باشید....
  • ک IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    نظر منا ارسال نمی‌کنید
  • پرشیا IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    بیایید راهکار بدیم: ۱. کاش ملت‌ها دخالت کنند و به ارتش بگویند بجای شهرها اول انحصارات کلان جهانی را بزن . فرداش صلح جهانی اعلام میکنن. ۲. ارتشها کودتا کنن :) جای جنگیدن با همدیگه و کشتن ملت‌های خودشان، بزنن کارتلها..و کاخهای جهانخواران ظالم ..بعد حکومت جهانی خودشان را همبسته اعلام کنن : اسمش چی باشه بچه ها : جهان آزاد بدون انحصارات :) ۳. راهکار زیاده، همون دو تا عالیه. > اوکراین! زرنگ باش، هیتلر۲ را خلع کن. برو با روسیه، بزن دهن بایدن کثافت. که اوکراین را مثل طعمه انداخت وسط، قربانی خودش کرد. ۴. هی جوزف بورل :) اروپا باغ قشنگیه، حیفه با آمریکا بمونه باغ وحش بشه. ۵. مشعل لیبرتی از دست آمریکا افتاده، رفراندوم بزاریم به کدوم کشور برسه بهتره. ۶. ترامپ برگرده، سریع صلح میشه ها. ۷. چین آماده شو! قراره حکومت واحد جهانی بشی :) ۸. صلح کنید خنگالوها. . . ...
  • آیهان IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    12 0
    این سلاحهایی که گفتی به اوکراین بدن روسیه الفرار
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 0
    مگه دیگه جایی برای تجزیه هم واسش مونده؟
  • ايران IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 0
    بجنگیم که چی؟ ♡ آخرش فقط چینی باقی میماند.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    14 1
    انشالله به زودی روسیه شکست بخوره بعد تجزیه شه چقدر از پوتین بدم میاد مردک مثل هیتلره امين
  • Ali IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    25 1
    روسیه محکوم به نابودی است دم کشورهای غربی گرم ک
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    6 0
    آنکه دلش برای خاله الهامش میسوزد باید منتظر عواقب کارش باشد ما ایرانی هستیم وباید طرفدار ایران باشیم
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 1
    اگر ناتو به اوکراین سلاحهای به روز و دوربرد بدهد که خاک روسیه را هدف قرار دهد قطعا روسیه شکست خواهد خورد،ایرانی های اصیل و باسواد خوب می‌دانند که روسیه کشوری متجاوز و استعمار گر است چون جنایاتشون در مقابل ایران در طول تاریخ اثبات شده است و پوتین چون جزیره کریمه را غیرقانونی و با توسل به زور به روسیه ملحق کرد فکر کرد که الان راحت اوکراین را تصرف خواهد کرد و مردم اوکراین از اسم روسیه خواهند ترسید ولی مردم اوکراین جانانه مقاومت می‌کنند
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    پیشرفتی که آزر بایگان کرده یهودی جای مسلمان را گرفته
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    جنگ اوکراین با روسیه فقط ظاهر سازی هست در حال حاضر به دلیل روابط ایران و روسیه تمام دنیا تا سر حد مرگ در غالب اوکراین میخواهند که روسیه و بعد ایران را زمین بزنند اما همگیشان کور خواندند اروپا و امریکا رو به روال است و این یک حقیقت واقعی است دنیا بزودی در مقابل ایران زانو خواهند زد دوست دارم این متن روزی بدست همگان برسد ایران تنها نقطه ی باور انسانها با عشق اهل بیتش هست ایران تا بینهایت فنا ناپذیر است ایران خاک اولیا و انبیاست هیچ انسانی در کل عالم هستی بپای یک ایرانی با دارو پود و زن اربابی نخواهد بود
  • مجید IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 1
    فعلا داره پیش روی میکنه تو خاک اوکراین این رو خوب بدونید روسیه شکست بخوره از اتم استفاده میکنه مثله امریکا از ژاپن شکست خورد از اتم استفاده کرد هیروشیما رو نابود کرد
  • رضا IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 0
    تیتر آماده کنید برای دفاع جانانه یکسال مردم اوکراین .
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 1
    تنها راه نجات روسیه دربرابر غرب خاموش کردن مرکز فتنه (انگلیس) می‌باشد به هر طریق ممکن حتی اگه شده بمب اتم، در غیر این صورت شکست حتمی با روسیه است و سپس تجربه آن به چندین کشور کوچک و خداحافظی برای همیشه با قدرت اول بلوک شرق
  • ح.م IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    دولت.مجلس.و.....!از روسیه چی دیده... بخاطر ۴ جنگنده سوخو.. ایران رو حراج کرده.. به مفت داده،
  • ناشناس IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    امریکا میخواهد به هرقیمتی که شده روسیه رو شکست دهد. وانرا تیکه پاره کند.دوم همین بلارا سرایران وچین خواهد اورد. اگر .چین وایران. وروسیه امروز باهم نباشند وپشت همدیگرنباشند خیلی زود تجزیه میشوند وپشیمانی هم برایشون سودی نخواهد داشت.
  • علیرضا IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    عمو‌پوتین‌
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    سلام بر انسانهای خداشناس، این همه سلاح های سرازیر به اوکراین ، آیااز جنبه صلح وانسان دوستی است ؟ !! یاجهالت آشوب طلبی؟!! نباید ازخدا غافل شد چرا که غرب آنقدر با استعمارکشورهای ضعیف مال حرام غارت کرده وانسانی بی گناهی را به فقر وآوارگی رسانده‌است بنابر این همه آنهارا در مسیر. حرام نیز مصرف خواهندکرد وهیچ نتیجه ای هم نخواهد گرفت جز پشیمانی وسر شکستگی.....!!!
  • مجلل IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    این جنگها علامت اخرالزمان و نشانه ظهوره ،بزودی همه وارد جنگ میشن چین با تایوان.ترکیه با سوریه و عراق نبرد قرقیسیا،..‌. بجای کارشناسی باید ببینیم ما شخصا چقدر برای ظهور ناگهانی اماده ایم چکاری ازمون برمیاد
  • علی IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    روسیه یک بار دیگر همانند جنگ جهانی اول با خفت از اوکراین خارج خواهد شد
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    انشالله روسیه هم نابود شود وتجزیه تا دست از سر چند کشور که بیچاره کرده بردارد به امید ان روز نزدیک است انشالله هسته ای هم هیچ غلطی نمی کنی مدودف.بخاطر دکتاتور پوتین باعث اوکراین وچند کشور دیگر شدین از خدا شب وروز میخواهیم زودتر تجزیه شوید روسیه کثیف البته سردمدارانش پوتین ودور وریاش
  • اهورا IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    درودبرمخاطبین عزیز،۱-دشمن دشمن من دوست من است۲-روسیه کم ایران رواذیت نکرده،قبل ازجنگ تحمیلی،زمان جنگ تحمیلی،وهمین دوسه دهه اخیرجریان اس۴۰۰هاوخیلی چیزهایی که خودمسئولین کشوری خبردارندودراواخرقبل ازجنگ روسیه واوکراین فراموش نکرده ایدکه برخورداقای پوتین بامقامات ایران چطوربود،ببینیددوستان فقط مروری به تاریخ بیندازیم متوجه خواهیم شدکه روس هاکثیف ترین سیاست دنیارددارندواین راهم بگویم اصلاوابداطرفدارغرب وامریکانیستم ان هادشمن اول ایران هستندوهرلحظه تصمیم برنابودی ایران رادارندکه کورخوانده اند،پس به خاطرداشته باشیددشمن دشمن من دوست من است ودراخرعرض کنم که خداوندبزرگ میفرمایدظالمین راتوسط خودشان نابودخواهم کرد.
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    ابرقدرت دوم جهان از یه کشور فقر اروپایی شکست خورد وبه حالش اگه با امریکا یا اروپا. میجنگید
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    ابرقدرت دوم جهان از یه کشور فقر اروپایی شکست خورد وبه حالش اگه با امریکا یا اروپا. میجنگید
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    تا دیروز خبر تمام شدند تسلیحات غرب بود وروسیه برنده نبرد بود الان چه شد حرف از فروپاشی شده
  • هیچ کس IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    182 1
    مدتهاست روس شکست خورده مدودیف در افغانستان ۵۰۰۰ کشته داد روس به ۱۵ جمهوری تقسیم شد با ۱۳۰ هزار کشته باید به ۱۵۰ جمهوری تقسیم بشه مشکل اینه که با ۱۵۰ میلیون جمعیت روس نصف کره زمین رو بند آورده دنبال بقیه اشه دیکتاتورهایی مثل پوتین باید بقدری ضعیف شوند که با یه لغت کل ساختار فرو بری بریزه تمرکز قدرت در یک شخص با این وسعت جغرافیایی برای بشریت خطرناکه
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    34 0
    انشالله ک شکست بخورید.لااقل ی غارت گر ایران کم بشه
  • بهرام IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    28 0
    روسیه مثل افغانستان شکست میخوره چون متجاوزه
  • رضایی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 18
    قابل توجه غربگدایان وطن فروشان ما کور کورانه ار روسیه حمایت نمیکنیم مثل شما وطن فروشان اولاً اگر روسیه در سوریه به کمک ایران ایرانیان نمیامد دوباره اعرابی که در جنگ قادسیه اسلام بهانه کردن ایران نابود کردن اینبار خیلی خیلی بدتر از اون زمان بر سر ایران شیعیان جهان میاوردن تمام غرب اعراب با ترکیه پشتیبان آنها بودن یه کشور قوی مثل روسیه با دلاور اقتدار گرا مثل پوتین به کمک ایران آمد حالا اگر شرق برابر غرب شکست بخورد چه افتخاری برای غربگدایان هست میشه بگید!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 0
      اگر شکست بخوره
  • ایرانی واقع بین IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    54 1
    اگر آمریکا در جنگ‌دوم‌جهانی به‌کمک متفقین نیامده بود الان کشوری بنام‌روسیه و از‌کمونیست ها هم‌خبری نبود
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    72 0
    لعنت برمتجاوز
  • محمدعلی زینیا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    پیام خداوند به جهانیانش فقط صلح هست
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 136
    منتظر جنگ جهانی سوم باشید مردم اروپا منتظر با خاک یکسان شدن خود باشند تا برای همیشه تاریخ از جنایت بر علیه بشریت و همسایگان خود دست بردارد جنگ اوکراین آخرین فرصت برای زنده ماندن یا نماندن ابرقدرتهاست همگی منتظر نابودی باشند که خود آنرا روشن کرده اند
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      80 1
      تو که نه سواد سیاسی ونه شعورشا داری لطفا اظهار فضل نکن ....!!!!!!
  • وحیدی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    5 0
    ان شاله تجزیه بشید و دست از توطئه های 200 ساله بردارید و سرزمینهای شمالیمون رو پس بگیریم
  • گودرز منصوری IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 1
    در ماه‌های دوم یا سوم جنگ هم گفتم ارتش روسیه آنقدر فس فس کرد تا آنچه نباید میشد شد حالا هم باز هم فقط یک راه بیشتر نیست بی رحمی بی رحمی بی رحمی و فقط بی رحمی میتواند تا خیلی دیر نشده کار کیف را یکسره کند ارتش روسیه باید با همه ظرفیت ویکباره تمام راههای تنفس اوکراین را ببندد آزاد گذاشتن راههای تنفس اوکراین خیلی خطرناک است آینده بسیار خطرناک خواهد بود اگر ارتش روسیه بیشتر از این معطل کنند .....
  • گودرز منصوری IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 7
    ارتش روسیه با این بچه بازیها امنیت عمومی واسمی وتاریخی و حتی واقعی شرق را بخطر انداخته ....ارتش روسیه یا باید تصمیم بگیرد بجنگد وتمام کند و یا از اوکراین فعلا خارج شود تمام غرب در برابر روسیه دارد می‌جنگد خاک برسرچین و هند معلوم شد چقدر ترسو هستند البته همیشه ترسو بودند هیچگاه نامی از آنها در تاریخ جهان نبود اگر روسیه شکست بخورد کشورهای شرقی باید کفشهای غربیها را واکس بزنند
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    قبل از همه چیز و همه کس و دل بستن به هر کشوری بدونید هیچ کس دلش برای ایران و ایرانی نمیسوزه ....ایرانی خودش باید برای کشورش کاری کنه ....وطن پرست باشید با هر تفکر و عقیده ایی که دارید
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    ببینین سال ۲۰۲۳سال شدیداجنگ الوده خیلیا میدونن کاراشونو دارن میکنن
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 56
    شکست آمریکا و اروپا دراین جنگ حتمیست زیاد به این باغها نگاه نکید
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 2
    روسیه که ابرقدرت هست از چی میترسه
  • حجت IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 0
    هیچ کشوری توانایی رویارویی با مردم ایران را ندارد این را در جنگ ایران با عراق را دیدیم فقط خودروسازان داخلی هستند و می توانن مردم ایران را نابود کنن و تا حالا هم موفق بوده اند و خوب هم حمایت میشوند برید و مقایسه کنید تلفات زمان جنگ را با تصادفات جاده های داخلی ایران را
  • ساعدی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 1
    روسیه دنبال بهانه بود تا به اکراین حمله کند و در یک هفته کار اکراین را تمام کند،اما اکنون معادلات بهم خورده،کمک های تسلیحاتی غرب به اکراین ،وضعیت روسیه را بسی دشوار کرده است.اکنون روسیه دنبال بهانه است تا ماشه تسلیحات هسته ای را بزند، در اندک زمانی کودتاه،جنگ هسته ای شروع خواهد شد
  • سلام IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 2
    روسیه در حقیقت داره با کل اروپا و آمریکا میجنگه چون همه دارن به اکراین تجهیزات میفرستن،ضمن اینکه روسیه همون اول اعلان کرد بخاطر شهروندان اوکراینی خیابان به خیابان و محله به محله جلو میره نه اینکه یکدفعه بخواد همجارو مخروبه کنه،در آخرم اینکه قدرت واقعی روسیه تو جنگ اتمیه اگر روزی جنگ گسترش پیدا کنه اونوقت متوجه میشید به این راحتی کم بیار نیست روسیه
  • محمود نوروزی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    انشاالله که همینجور
  • سعید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    چقدر نظرات کوته بینانه
  • Nader IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    آنهایی که خوشحالی می کنند این نقشه جنگ اوکراین و روسیه نقشه جنگ آمریکا با ایران بوده
  • حمید رضا داودوندی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    همسایه بدبهترازفامیل وخوب ولی دوره
  • هموطن IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    امید وارم قبل از هر فاجعه ای دولت‌های میانجی گری کنند و نگذارند بیشتر طول بکشه و صلح بشه وگرنه پای ما هم به این بد بختی باز میشه
  • پوتین احمق IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    12 1
    پوتین احمق
  • اصغر IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 25
    مرگ بر آمریکا..حالا فهمیدم که واقعیت داره میگن آمریکای جهان خوار..خدا به پوتین کمک کند..درود بر روسیه..
  • هادی مهدی پور IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 1
    چقدر روسیه نامرد و قلدر هستش !! علنا میگن اگر شکست بخوریم از سلاح هسته ای استفاده میکنیم !!
  • Fredon. LT ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    الهام کثافت گشور و فروخته به ترکیه و اسرائیل مردم دارن از گرسنگی می میرند
  • هم وطن IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 0
    پوتین احمق قبل حمله به اکراین باید فکرشو می‌کرد
  • مهدی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 1
    چقدر پوتین شبیه صدامه
  • مهدی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 1
    خدا کند روسیه تجزیه شود تا انتقام تاریخی از این کشور گرفته شود خدا کند چین نیز تجزیه شود بالاخره زود انجام شوند تا اینها بر سر ایران معامله نکنند
  • فدراسیون پرشیا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    باید دید قربانی کردن اروپا ..!! در راستای کدام طرح و استراتژی کلان آینده است. خیلی تا بسیار واضح است در جهت جهانی سازی بوده. و این حتی به سود منافع خود آمریکا هم نیست: چون طرح جهانی سازی، تجزیه آمریکا را هم شامل می‌شود. ترامپ و میهن پرستان آمریکایی دقیقا بهمین دلیل حرص میخوردن. ۰ ماهیت این جنگ تحمیلی: نشان می‌دهد در راستای منافع هیچ کشور و ملتی نیست! پس برای چیست؟ آیا برای تفوق آمریکا بر چین بهترست جنگ جهانی راه مینداختند..آنهم از اروپا؟ این با عقل سلیم جور نیست و نتایج غیرقابل پیش بینی و هزینه های هنگفت آن برای استهلاک طراحی شده نه پیشرفت! آمریکا هم اینک با فروپاشی زیرساختها روبروست که بودجه آن را در اوکراین به باد میدهد و این یعنی طرح فروپاشی چندجانبه خود آمریکا. . پس آیا این جنگ تحمیلی به اروپا و آمریکاست؟ برای تضعیف آنها. و درین صورت به نفع کدام محافل طراحی شده؟ اهدافش چیست؟ پاسخ منطقی تر همینست که همه در و دیوارهای غرب و رسانه ها و هالیوود و امپراطوری مغزشویی جهانی، سالهاست فریاد میزند که طرح آینده چیست. جز اینست؟ آیا در و دیوار غرب و هالیوود از جهان تک قطبی به رهبری آمریکا چیزی گفته در تمامی سالیان، یا از طرح کلان دیگری برای آینده پرده برداشته. و این چه طرحیست؟ در کجاها طراحی شده؟ چقدر آمریکا دخالت داشته یا اصلا داخل آدم حساب شده در خلال این کلان طراحیهای محافل مخفی و مباحث آشکار آن در کنفرانسهای جهانی. واقعیت اینه که آمریکا اصلا حتی به حساب هم نیامده درین طرح. از همان اول برجهای دوقلو، تا تمامی فیلم‌های هالیوودی، تا همین انتخابات تقلبی، و و و ..سالهاست زمین و زمان توی دهان آمریکا میزند و طرح خودش را پیش می‌برد. درواقع ترامپ آخرین اخطار بود و جیغ بنفش او هم کارساز نشد. چه راحت دور زده شد. همه اینها کد مرس می‌دهد که دور زدن آمریکا به همین راحتیست. اما باشد به وقتش. دلیل نمی‌شود الباقی جشن بگیرید، چون طراحان جهان آینده اولین چیزی که باور ندارند مرزهاست، که نیازی به مرزها، کشورها، حکومت‌ها، ندارد این آینده. جالب‌تر اینکه هیچ محفل دیگری طراحی برای آینده جهان ندارد. ایده زیادست، اما توان و زمان لازم برای چنین طراحی کلان دقیق و منسجم و هماهنگی‌های جهانی، در اختیار هیچ گروه دیگری نیست. اگر جهان بی مرز پذیرفته شود نیازی به جنگ جهانی نیست. بهرحال مرزها محو میشود
  • نادر IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    بنظر میآید با شکست روسها غرب خاورمیانه را هم خواهد بلعید.
  • Alireza IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 1
    چرا معمولاً داخل این صفحات که مربوط به خبرهای جنگ بین اوکراین و روسیه هست غرب پرست ها سرازیر میشن ؟
  • ramin US ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام
  • علی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    من فکر کنم مدودوف برای اینکه یکم جبهه مقابل رو دوچار غرور کاذب کنه و از طرفی مشروعیت استفاده از صلاح هسته ای رو نشون بده یه همچین حرفی زده چون شخصی در این سطح دیپلماتیک حتی به فرض اینکه در حال شکست هم باشند اقرار به ضعف نمی کنه صد در صد با پوتین هماهنگ است .
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    احتمال زیاد میدهم که مدودف و لاورف و ...دست نشانده انگلیس و ...باشند و به موقع فرار کنند خارج
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    انشاالله شکست بخورید و تجزیه شوید
  • آریو باستیان IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    روسیه بره به جهنم ...جنایت کاری بیش نیست تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس