کد خبر 1474276
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
مدودف: استراتژی دشمن در جنگ ترکیبی با روسیه مشخص است

معاون شورای امنیت روسیه اعلام کرد دشمنان روسیه با کمک سازمان های پوششی به علیه مسکو اقدام می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، معاون رئیس شورای امنیت روسیه نسبت به روش های یکسان دشمن های این کشور در مقابله با روسیه هشدار داد.

«دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه روز جمعه اعلام کرد روش مورد علاقه دشمنان روسیه این است که از سازمان‌های غیرانتفاعی در جنگ‌های ترکیبی بهره بگیرند.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه در پیامی تاکید کرد: می دانیم که روش مورد علاقه دشمنان ما، همه دشمنان، استفاده از سازمان های غیرانتفاعی در جنگ های ترکیبی است.

رئیس جمهور سابق روسیه یاددآور شد که این کار با ایجاد سازمان هایی تحت پوشش های امن صورت می گیرد اما آنها در واقع به دنبال بی ثبات کردن اوضاع در کشور و تضعیف ثبات در جامعه مدنی مورد نظر هستند.

مدودف تاکید کرد که روسیه شاهد نمونه‌های بسیاری از این دست بوده است و اکنون چنین روش‌هایی از سوی دشمن ارتقا یافته است.

ارتش روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران خودمختار دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته است که هدف از این عملیات «حمایت از مردمی است که بیش از هشت سال تحت نسل‌کشی و آزار و اذیت رژیم کی‌یف قرار داشتند».

آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه، ضمن ارسال انواع تسلیحات پیشرفته به ارتش اوکراین، تاکنون تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده‌اند. از سوی دیگر «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه نیز گفته است هر گونه محموله و کاروانِ حامل تسلیحات نظامی برای اوکراین، هدفی مشروع برای نیروهای روسیه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    1 1
    اینجور که معلومه دارید از این کوتوله خبر میزارید احتمال زیاد ریس جمهور بعد پوتین باشه..چون پوتین حسابی گند زده به روسیه و یکی باید این گندو جمع کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس