سجاد پهلوان زاده

پهلوان‌زاده همکار افتخاری بنیاد باران مثل پیشوایش محمد خاتمی عمل می‌کند و حاضر نیست حتی به خاطر انتشار سریالش از مواضع بازیگر هتاک نقش اول خود عذرخواهی کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - با پخش بدون مجوز سریال «سقوط» واکنش‌های رسانه‌ای حول موضوع هرج و مرج در حوزه‌های نظارتی شبکه نمایش خانگی تبدیل به بحث انتقادی روز در فضای رسانه‌ شد.

عرضه ناگهانی این سریال نشان می‌دهد سازندگان، مولفان و توزیع‌کنندگان و حامیان پشت صحنه در این عرصه تبدیل به مجمع‌الجزایری شده‌اند که هر کدام از این جزیره‌ها برای خود یک پادشاه مستقل دارند و هر کدام از این شاهان احکام مجزایی برای خود صادر و اجرا می‌کنند.

سناریو ۲۰۰ هزار دلاری فرخ‌نژاد، دور زدن امنیتی ساترا و سقوط همکار افتخاری بنیاد باران! /چرا ارتش فیلیمو تمام توان خود را برای انتشار سریال سقوط به کار گرفت؟

چرا حمید فرخ‌نژاد تبدیل به پاشنه آشیل سریال «سقوط» شد؟

یکی از پاشنه‌های آشیل‌ توزیع سریال سقوط «حمید فرخ‌نژاد» است. بازیگری که از سال‌ها قبل احتمال بروز تحرکات انتحاری سیاسی‌اش بشدت افزایش یافته بود.

روند انتشار مطالب خاص و فعالیت‌های مجازی این بازیگر، از سوی دیگر مراودات او با برخی جریان‌ها در خارج از کشور پس از استقرار همسر و فرزندش در آمریکا و ملاقاتش با چهره‌های سیاسی مخالف حاکمیت، نشانه‌های بارزی از احتمال چرخش سیاسی و ناگهانی فرخ نژاد بود.

نخستین بار در سال ۱۳۹۷ در حالیکه خبر مهاجرت خانواده‌اش در مصاحبه با «تی‌وی‌پلاس» به صورت رسمی منتنشر نشده بود خبری با عنوان "کدام سلبریتی‌ها با رضا پهلوی دیدار کرده‌اند!؟ " در مشرق منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

کدام سلبریتی‌ها با رضا پهلوی دیدار کرده‌اند!؟

در گزارش مذکور با تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۷ آمده است: "بر اساس شنیده‌ها بسیاری از این سلبریتی‌های حاشیه‌ساز این روزها، در همین سال‌های نه چندان دور به صورت فرد و جمعی با رضا پهلوی ملاقات داشته‌اند و از دغدغه‌های هنری خود! با فرزند شاه مخلوع سخن گفته‌اند. و آخرین آثارشان را هم تقدیم وی کرده‌اند. قطعا این ملاقات خط قرمز است و طبیعتا پرسش‌ها جدی‌تر می‌شود. شاید بازهم یک «تعهدنامه» ضمانت ادامه کار آنان و حتی شرکت در پروژه‌های مشترک باشد، اما این گروه از بازیگران باید متوجه جایگاه خود و رأفتی که - با هر دلیل و توجیهی - در حق آنان روا داشته‌اند باشند و فراموش نکنند که اگر امروز کسی آنان را از بابت برخی رفتارهای آشکار و پنهان مؤاخذه نمی‌کند و همچنان امکان فعالیت حرفه‌ای در بالاترین سطح را دارند، دیگر لباس اپوزیسیون‌ برایشان کمی گشاد به نظر می‌رسد! "

پس از انتشار این خبر گزارش‌های متعددی از ارتباط او با افرادی نظیر محمد امامی و روند انتشار دیدگاه‌هایش که نشانه‌های بارزی از چرخش این بازیگر را نشان می‌داد منتشر شد و به تبع آن واکنش فعالان سیاسی نظیر علی‌علیزاده را در پی داشت، اما هشدارها در مورد احتمال انجام یک کنش انتحاری سیاسی پس از انعقاد قرارداد سریال اخیر شدت گرفت.

چرا فرخ نژاد برای انتحار سیاسی‌اش سریال سقوط را انتخاب کرد؟

۱۶ آبان امسال یکماه قبل از خروج فرخ‌نژاد از کشور، مشرق گزارشی با عنوان "حمایت تمام قد شبکه نمایش خانگی از بازیگران آنارشیست/ هر بازجویی ۱۰ ساعته فرخ‌نژاد چند دلار می‌ارزد!؟ " منتشر کرد.

این گزارش در حالی منتشر شد که سریال سقوط با حضور این بازیگر روزهای پایانی فیلمبرداری‌اش را پشت سر می‌گذاشت و بازنگری در تمام مراودات بازیگر نقش اصلی در این پروژه‌ به اصطلاح امنیتی ضروری به نظر می‌رسید.

این گزارش با علم و داده‌های متقن درباره خروج احتمالی فرخ‌نژاد از کشور و تحرکات ثانی او منتشر شد. وقتی نقشه راه بازیگر این سریال در حال فیلمبرداری برای رسانه‌ها روشن بوده، آیا سایرین از مسیر طراحی شده بازیگر «سمفونی نهم» بی‌اطلاع بوده‌اند؟

وقتی رسانه‌ای یک ماه قبل درباره حضور این بازیگر با جزئیاتی متفاوت در این پروژه انتقاداتی را مطرح می‌کند و این بازیگر حتی بزنگاه خروجش از کشور و تغییر رویه‌های احتمالی را برای نزدیکانش تشریح کرده، امکان دارد که سایرین از مقاصد این بازیگر مطلع نبوده‌ باشند؟

سناریو ۲۰۰ هزار دلاری فرخ‌نژاد، دور زدن امنیتی ساترا و سقوط همکار افتخاری بنیاد باران! /چرا ارتش فیلیمو تمام توان خود را برای انتشار سریال سقوط به کار گرفت؟

بازیگر فیلم «ارتفاع پست» در استوری‌های فریبکارانه‌اش خبر از بازجویی‌ و احضارهای سوری می‌دهد در حالیکه تاس‌های خود را به قصد جفت شش در سبد آدم‌های خاص می‌اندازد.

بازیگر فیلم استرداد یک بازی خطرناک امنیتی را به صورت حساب شده‌ای را طی می‌کند تا با انجام مجموعه‌ای از اقدامات فریبنده، از کشور خارج و فعالیت‌های معارضانه‌اش را دنبال کند.

مهمترین هشدار در مورد احتمال چرخش ناگهانی فرخ‌نژاد در ۱۶ آبان ۱۴۰۱ منتشر می‌شود اما تعمدا نادیده گرفته می‌شود و مجوزهای خروج دردانه سینمایی‌اشان در حالی امضاء می‌شود که شمار فراوانی از غیرسیاسی‌ترین سلبریتی‌ها ممنوع‌الخروج هستند.

آخرین دریافتی این بازیگر در یک پروژه امنیتی تقریبا نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار است و تنها کم کاری رخ داده در این بدرقه باشکوه حمل کیف‌های سفر بازیگر تا فرودگاه بین‌المللی است.

این نحوه بدرقه امنیتی اگر از منظر مدیران تصمیم‌گیر عرصه فرهنگ "خسارت محض" محسوب نمی‌شود، اصرار به نمایش زودهنگام سریال سقوط این خسران را چند برابر نمی‌کند؟

خروج بازیگر سریال سقوط و استوری‌های موهن و ساختارشکنانه‌اش برای او هزینه‌ای به همراه نداشت و عوامل این پروژه دست‌خوش و حق‌الزحمه‌ای بیش از میزان لیاقتش تقدیم او کردند.

با این حال فرخ‌نژاد آنچنان که در استوری‌هایش نشان می‌دهد دستمزد چندصد هزار دلاری‌اش را گرفت، اهانت‌هایش را منتشر کرد و آخرین سریالش بدون هیچ وقفه‌ای به محض پایان فیلمبرداری منتشر شد. حتی عوامل سازنده و پلت‌فرم حامی سریال حاضر به درج یک شکایت سوری از این بازیگر نشدند.

بیشتر بخوانید:

پلت‌فرمی که هیچ مجوزی را به رسمیت نمی‌شناسد! / چرا مدیران فیلیمو هر روز «یاغی» ‌تر می‌شوند؟ +عکس

توزیع زود هنگام سریال سقوط چه آورده امنیتی برای حاکمیت دارد؟

با پخش سریال سقوط موتور توهین‌های هتاکانه فرخ‌نژاد اوج گرفت. برخی از حامیان شورایی این سریال در نهادهای مختلف، سعی می‌کردند این باور و تلقی را تقویت کنند که انتشار سریال با توجه به نقش بازیگر هتاکش در قالب یک کاراکتر امنیتی، رویکردهای اخیر و رویه سیاسی او را تحت الشعاع قرار خواهد. این تلقی‌ساده‌انگارانه‌ترین بینشی است که برای فریب دادن مدیران فرهنگی تبدیل به دست‌آویزی برای انتشار این سریال شد.

سناریو ۲۰۰ هزار دلاری فرخ‌نژاد، دور زدن امنیتی ساترا و سقوط همکار افتخاری بنیاد باران! /چرا ارتش فیلیمو تمام توان خود را برای انتشار سریال سقوط به کار گرفت؟
میزان بازدید مصاحبه فرخ‌نژاد در اینستاگرام اینترنشنال پس از ایجاد محدویت‌های اینترنتی بیش از ۳ میلیون است.
سناریو ۲۰۰ هزار دلاری فرخ‌نژاد، دور زدن امنیتی ساترا و سقوط همکار افتخاری بنیاد باران! /چرا ارتش فیلیمو تمام توان خود را برای انتشار سریال سقوط به کار گرفت؟
میزان بازدید مصاحبه فرخ‌نژاد در کانال یوتیوب اینترنشنال پس از ایجاد محدویت‌های اینترنتی بیش از ۸۳۴ هزار نفر است.

نتیجه کار کاملا معکوس بود، توزیع‌کنندگان با در نظر گرفتن مهاجرت بازیگر نقش اصلی سریال، استوری‌های ساختارشکنانه‌اش و بازدید بیش از سه میلیونی مصاحبه اخیر او در شبکه اینترنشنال عطشی زائد الوصفی را در مخاطبان ایجاد کرد و «ارتش فیلیمو» با تمام قوا به میدان آمد و موفق به اخذ مجوز سریال شد و غیر از یکی دو نهاد، سایر نهادهای مرتبط با این ماجرا این سامانه را یاری کردند.

با این حال عوامل سریال سقوط حاضر نیستند به خاطر نشر استوری‌ها و پست‌های هتاکانه فرخ‌نژاد، از افکار عمومی عذرخواهی کنند و پلت‌فرم توزیع کننده این سریال با اعتماد به نفسی کاذب بدون دریافت مجوزهای قانونی از نهاد مرجع، این مجموعه را با الگوبرداری از روش‌های گستاخانه‌تر فرخ‌نژاد منتشر کرد.

در پشت پرده تصمیمات کلان برای انتشار این سریال ۴ تن از مدیران فرهنگی قابل اعتماد این مجموعه را بازبینی کرده‌ و نظراتی کاملا منفی درباره محتوای سریال داشته‌اند و در دو جلسه‌ شوراهای نظارتی محتوای سریال با توجه به رویکردهای بازیگرش مردود اعلام شد.

بر اساس شنیده‌های مذکور تمام برآوردهای شبه امنیتی حامیان انتشار سقوط، با پیش فرض تحت‌الشعاع قرار دادن تحرکات مجازی فرخ‌نژاد کاملا مضحک و کودکانه خواهد بود و بر اساس اخبار دریافتی اگر تصمیم‌گیری‌های فراقانونی در مورد آثار خاصی نظیر سریال «سقوط» با همین دست فرمان پیش برود اهرم نظارتی با خسارت‌های جبران ناپذیری مواجه خواهند بود.

سناریو ۲۰۰ هزار دلاری فرخ‌نژاد، دور زدن امنیتی ساترا و سقوط همکار افتخاری بنیاد باران! /چرا ارتش فیلیمو تمام توان خود را برای انتشار سریال سقوط به کار گرفت؟

تلاش برای انتشار سقوط یا تلاش برای سقوط جایگاه ساترا؟

پلت‌فرم فیلیمو که از آغاز سال جاری تعداد فراوانی از تولیداتش را بدون اخذ مجوز نمایش توزیع کرده، روز گذشته با واکنش یکی از مدیران ساترا مواجه شد. «محمد صادق افراسیابی» به حواشی پیش آمده مربوط به توزیع سریال‌های شبکه نمایش خانگی واکنش نشان داد و گفت: ساترا در حال هماهنگی با نهاد قضایی برای پخش بدون مجوز سریال نمایش خانگی «بی‌گناه» و مجموعه «پدرخوانده» است اما درباره سریال «سقوط»، پس از جمع‌بندی نهایی در شورای صدور مجوز نمایش ساترا نتیجه اعلام می‌شود. فعلا می‌شود گفت «سقوط» هنوز مجوز ندارد.

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود هنوز برای سریال سقوط مجوز پخش صادر نشده است به این معنا است که باید منتظر ماند تا نظر نهایی شورای صدور مجوز اعلام شود. این شورا چهارشنبه هفته گذشته بعد از اینکه نظرات کارشناسی ممیزهای صدا و سیما مشخص شده بود تشکیل جلسه دادند و برای صدور مجوز هنوز به جمع‌بندی نرسیدند.

افراسیابی خبرداد: نمایش مجموعه بی‌گناه (مهران احمدی) و پدرخوانده (سعید ابوطالب) به قصور و تخلف پلتفرم‌های نمایشی آن‌ها مربوط می‌شود و مشکلات محتوایی سریال بی‌گناه و مجموعه پدرخوانده به پلتفرم‌ها اعلام شده بود. در حال حاضر در خصوص تخلفات این دو پلتفرم هماهنگی لازم با نهاد قضایی در جریان است.

سناریو ۲۰۰ هزار دلاری فرخ‌نژاد، دور زدن امنیتی ساترا و سقوط همکار افتخاری بنیاد باران! /چرا ارتش فیلیمو تمام توان خود را برای انتشار سریال سقوط به کار گرفت؟
نفر سمت چپ سجاد پهلوان‌زاده کارگردان و تدوینگر سریال امنیتی سقوط است. در این عکس محمد حسین مهدویان مشاور کارگردان نیز حضور دارد.

با این حال انتشار سقوط زیرسایه عدم موضع‌گیری سازندگان سریال قرار داد و هیچکدام از عوامل مولف دخیل در این اثر حتی حاضر به تبری جستن از اظهارات اخیر بازیگر پرحاشیه این سریال نیستند.

این کمترین کاری است که می‌توانست مجموعه تخلفات در ساخت سریال، مثل عدم دریافت پروانه ساخت و نمایش را تحت تاثیر قرار دهد. پهلوان‌زاده کارگردان این مجموعه همکار افتخاری بنیاد باران مثل پیشوایش محمد خاتمی عمل کرد.

همه این روندها نشان می‌دهد داشتن یک عکس با محمد خاتمی چه درب‌های امنیتی بزرگی را برای تدوینگر تازه‌کار سینما برای کارگردان شدن، گرفتن پروژه میلیاردی بی اعتنا به گرفتن پروانه ساخت و نمایش می‌گشاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • روجا IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    33 17
    هر کس به سید !!! محمد خاتمی نزدیک شد عاقبت به خیر نخواهد شد و در مقابل حق و اسلام و نظام خواهد ایستاد. انگار خاتنی داری قدرت مرتد و فتنه گر و ..ساز دارد.
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      0 0
      باغی
  • سید فروزان CH ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    11 7
    مدافعان امنیت شهید و زخمی تمثالهتی رهبر و شهید سلیمانی به آتش کشیده میشوند ،فرخنژادهرچه دلش میخواهد توهین میکند ، انوقت در داخل کشور سریالها و فیلمهای انچنانی پخش و هیچ ارکانی مانع از کار آنها نمیشود یعنی به تمسخر کرفتن نظام و انقلاب و شهدا و جانبازان توسط عدهای کاملا آزاد است در مملکت؟؟؟ گویا در مملکت دولت در دولت کم نداریم !!!!!!! اینطور باشد احتیاج به رای گیری و تجمع برای هواداران از نظام و ارزش‌های انقلابی و دینی نداریم ، بگذارند اغتشاشکران و تحزیه طلبان و منافقین هم آزادانه هر کاری دلشان میخواهد انجام دهند ، برنامه های شبکه فرقه رجوی را هم در صدا و سیما و پلتفرمها پخش کنند و به فستیوال هم دعوتشان جهت دادند جایزه
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    17 7
    واقعا یک مسئول با شرف بیاید با صراحت دلیل اینقدر مماشات احمقانه با این جماعت هنرگند که با وقاحت با خاتمی فتنه‌گر حشر و نشر دارند و تنها هنرشان غارت بیت المال و لگد زدن به جمهوری اسلامی و وطن فروشی است را برای ما بیان کند
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    6 3
    ديدار با سيد خندان درب هاى بزرگ امنيتى را مى گشايد ؟! نگو بابا خوش به حال مون كرديد ! اما چرا خودتون مگسى شديد ؟!
  • US ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 5
    مردم ايران هر چه رنج و عذاب ميكشند نتيجه هما ن ؛رأفت هاى اسلامى؛! مسؤلان است كه احمفانه در باره سلبريتى هاى معاند و خائن و اغتشاشگران قاتل است .كه هنوز هم اين اشتباهات تكرار ميشود و عبرت هم نميگيرند و يا عمدا اين كار ها را ميكنند كه دشمنى با نظام و مردم دارند.
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 5
    امثال فرخ نژاد و کریمی و پرستو صالحی سالها نهایت استفاده اشون از پلت فرم های این کشور برای دیده شدن و پول در آوردن کردن وقتی خوب معروف شدن و قسط هاشون رو هم گرفتن ی شبه همه اعتقاداتشون عوض شد شما که آنقدر با اینجا مشکل داشتی بیخود کردی این سالها با صدا و سیما و وزارت ارشاد کار کردی از جماعت حزب باد و تصمیمات ی شبه و موج هایی که یهو بین عده ای شکل میگیره بترسید
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 4
    هر چی فتنه ی رسانه ای و فرهنگی و اجتماعی داریم از صدقه سر بنیاد باران و رئیسشه - مافیای رسانه و هنر و ورزش مملکت یه سرش اینجاست
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 3
    به مهدویان هم هیچ وقت خوش بین نبودم
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 4
    ساده لوحي است اگر نقش باند خاتمي هاشمي و فريدون را در نا ارامي هاي اخير كشور ناديده بگيريد!!! اين قماش براي باز گشت به قدرت از هيچ خيانتي ابا ندارد !! و البته اقداماتشان از سال ٨٨مسبوق به سابقه است!
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      0 0
      باغیخبرنگاراش اینجا تربیت می شدن و میشن
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 12
    تا چشمتون درآد.هر روز منزوی‌تر از روز قبل می‌شوید.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      5 5
      منزوی کسی است که چون دیروز از کنار دارمجازات جنایت داعش و هرمله سانش تنهای تنها ناکام از دلخوشی و امیدواری به شیاطین عالم به وادی برزخ قدم گذاشت حیران اشفته پریشان مضطرب عاقبت به شر جهنمی دوزخی خدا کند در ساعات و روزهای اخر توبه واقعی کنیم و کرده باشند
  • US ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 3
    فرخ نژاد با این حیله که دولت و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رو فریب داده!آن مجموعه رو فاتحه اش خونده بشه بهتره، حالا با دستگاه های اطلاعاتی دشمن چه ها می توانند بکنند!!
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 2
    لعنت به تو که خیانت کردی
  • علی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 3
    کفتارها و گرگهایی که لباس میش پوشیدن. بیچاره مردم ایران.
  • آزش IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 12
    هر روز که میگذره شورش فقرا نزدیکتر میشه
    • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      12 4
      فعلا که شکم سیرها و دزدها و اختلاسگرها و فتنه ها از سر شکم مستی با پول های به یغما برده از بیت المال و خوردن زهر ماری گرمشان شده و لخت می شوند ، دارند لگد پراکنی می کنند و مستضعفانی مثل شهید عجمیان نمی گذارند که آنها غلط بیشتری کنند ...
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      6 5
      40 ساله اغنیای مفتخور میخوان جمهوری اسلامی رو سر نگون کنن همین فقرا و مستضعفین نمیزارن. چون به اصلش ایمان دارن فقط خواستار اصلاح شدنش هستند.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 3
      دمت گرم چه پورشه و بنز و باستیهیلز و کاخ علی کریمی و گالری نورسوزونی راه بندازیم
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 1
      آزش یا آرش ؟ البته اولی به نظر درستتر میاد خوب خودتون رو لو میدید
  • جواد IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 10
    نام مبارک آقای سیدمحمد خاتمی که میاد باید صلوات فرستاد اللهم صل علی محمد وال محمد
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      3 4
      اسم ایشون و هم مسلک هاشون که میاد ما میگیم اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد
    • م. ناظر IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      1 2
      هر کس تنه‌اش به تنه مجاهدین‌خلق خورد عاقبت به خیر نشد. هر کس تنش به این سید جدکمرزده که مرحوم پدرش او را غربزده و ناشایسته برای فرهنگ و ارشاد کشور میدانست بخورد و استبراء نکند؛ به مقام پادویی بیگانگان مفتخر خواهد شد.
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 2
    چون سریال سقوط کار سفارشی از طرف برادران هست و اونا از هر چی بگذرند از سود فروش سریال نمیگذرند
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 1
    دیگه این فرخ نژاد عربزاده کثیف از قفس پرید باید موقعی که ایران بود اختش میکردن الان که متاسفانه بجای یه کشور عربی به امریکا برای نوکری و پابوسی رفته ولی نمیدونه اربابش با عربا خوب نیستن و زیر زانوی یه یانکی سقت میشه خخخ
  • مصطفی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 2
    چه می‌کنید پس؟ کشور رو و مردم رو انقلاب رو دین و فرهنگمون رو بردند.. کم کم به این نتیجه می‌رسیم که ما انقلابیا دوباره باید انقلاب کنیم با این وادادگی و انفعال مسئولان.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    حامی سریال حاضر به درج یک شکایت سوری از این بازیگر نشدند./// شکایت سوری!!! صوری درسته مجید جان نه سوری. سور یعنی جشن. مثل چهارشنبه سوری. اما صوری یعنی ظاهری. شکایت صوری یعنی شکایت ظاهری که واقعا" شکایت نباشه یعنی شکایت نمایشی.
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 3
    به نظرم در مورد محمد حسین مهدویان چشم هامون بسته بود. قطعا به دلیل ساخت تعدادی از کارهای سینمایی توانسته به بعضی از محافل نزدیک بشه. امیدوارم زودتر توسط سازمان های اطلاعاتی و در اسرع وقت لااقل به ضنِ امکان ارتباط با سازمان های بیگانه دستگیر و بازرپرسی بشه.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 0
      شما ظاهرا نگرفتی قضیه چیه...
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 0
    در عکس سردار بازنشسته مجید رجبی معمار هم حضور دارد . ایشان معاون تبلیغات بسیج بوده و امروز ....
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 2
    من بعد از این آشوب ها بیشتر از بی حجابی و بی بند و باری، نگرانی آنارشیسم و رفتارهای فرا قانونی متجددین رسانه دار و سرمایه دار هستم که به واسطه پول و شهرت خودشون رو بالاتر از جامعه و قانون میدونن و از خلع امنیتی انتظامی موجود در به فعلیت رساندن این خصیصه در همه زمینه ها استفاده میکنن. باید هر چه زودتر این اوضاع سامان پیدا کنه
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    این عکسها نشون میده اصلاحات جوانهایش را بالا می کشد و پروژه های خودش را جلو می برد و جوانک ها را گنده می کند. اما اصولگراها تهش یک نفر را بکنند رییس یک قسمت که آخر هم میبینی تنها هنرش ریش و انگشتر و یقه لباسش بوده و به کارشان نیامده. بقیه هم باید در دعواها کتک بخورند یا شهید بشن.
  • ژینا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    ای بابا,به درک.ول کنید این ارازل بی سواد خود شیفته و احمق رو.دیگه حرف و نظر این قماش فرصت طلب برای مردم ارزشی نداره.شما هم با زیاده گویی درباره ی این نیم لیبریتی های نمک به حروم همون طور که می خوان گنده شون نکنید.اینا سودای معروفیت جهانی دارند,حتی اگه با زیر پا گذاشتن اخلاقیات و حراج کشور و خون مردمشون باشه.اینا دستمال چرکی بودند که مردم ایران انداختتشون دور,هر کی و با هر نیتی که بخواد از اینا استفاده کنه هدفش گند زدنه .
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 9
    زنده باد خاتمی همون بهتر که عکسش در این سایت مات بشه تو این سایت بهتره عکس یاسر عرفات و یادگارش رایفی پور گذاشته بشه!
  • محمدایوب IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 1
    حال جای سئوال دارد این شیخک ساده لوح یا جاسوس اسراییل چرا با وجود اینکه بیشتر کسانیکه با او همکار وارتباط داشته اند اکنون پناهنده وفرار کرده اند ویا دستگیر و محاکمه شده اند وشریعتمداری بارها گفته این با جورج سوروس ارتباط داشته واز عربستان پول گرفته محاکمه نمیشود چرا چرا چرا
  • ارسلان IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    6 3
    هرکه به خاتمی ارادت ورزید همین است. کسی که هرسه فرزندش با خانواده اشان در اروپا و امریکا زندگی می کنند چه تعصبی به این مملکت دارد؟ تقریبا هیچ!
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 3
    دیگه مثل قبل این حرفها خیلی برای مردم پذیرفتنی نیست..انقدر وضعیت معیشت مردم رو نابود کردید..اموالشون رو نابود کردید...باعث شدید برای داشتن یک زندگی معمولی تن به مهاجرت دادن...انواع وعده های دروغ دادید...با بالا و پایین کردن بورس و نرخ ارز با زندگیشون بازی کردید...که اکثر مردم از وضع جامعه ناراضی هستند و ناامیدی از زندگی بیداد میکنه..
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 0
    " "معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود هنوز برای سریال سقوط مجوز پخش صادر نشده است به این معنا است که باید منتظر ماند تا نظر نهایی شورای صدور مجوز اعلام شود." " چقدر صبور و پر کار، خسته نشی یه وقت
  • سید IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 0
    همش امنیتی امنیتی میکنی! اگر مملکت قانون داره با حکم قانون جلوشون رو بگیرین و پدر همون امنیتی های نامرد هم دربیارین که کمک کارشون تو سریال و رفع ممنوع الخروجی این پست فطرت پول پرست بودن.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 6
    ما فیلیمو رو دوست داریم
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 2
    سازمان اوج مهدویان و اون آقای عینکی سمت راستی یعنی فیلمنامه نویس سوگلی اوج ، که اکثر کارهای مهدویان را نوشته ، ابراهیم امینی را بزرگ کرد و حالا رفتن زیرعبای شکلاتی
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 2
    نتیجه رافت افراطی قوه قضائیه، میشه نررخ نژاد
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 2
    کاملا روشنه که این افراد دارای نفوذ کافی هستن یا حداقل از آقازاده ها هستن که تونستن تبلیغ پخش سقوط رو انجام بدن
  • ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    خوبه دیگه توی ایران هر کسی که به یک جای وصل باشه هر کار غیر قانونی را می تواند انجام بدهد قانون برای مردم عادی دولتی که نتواند مقابل یک پلتفرم بیاستد چطور می خواهد مقابل یه کشور زیاد خواه مثل فرانسه بیاستد با همین قوانین نیم بند که همه ی کشورها دندونهاتون رو شمردن وگرنه یاد نمی گرفتن توهین به رهبر ایران را علنی کنند
  • 110 IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 3
    واقعا متاسفم شخصی که هشت سال رییس جمهور بوده یعنی مورد تایید بالاترین مرجع قانونی عکش را تار میکنید عکس افرادی که به به رهبری و پرچم ایران اسلامی توهیین میکنند عکش واضع است به نظر من رفتار شما حالت نفاق دارد و باعث اختلاف میشوید.
  • امیر علی ابراهیمی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 0
    با سلام ، فکر میکنم مشرق نیوز با شبکه های نمایش خانگی بخصوص فیلیمو ، یه قرارداد پنهانی برا تبلیغ داره ، همه این مطالبتون برای شبکه های خانگی و بازیگران و فیلمهاشون ، چیزی نداره جز تبلیغ ، جوری که مخاطب احساس کنه بهتره بره و اشتراک بخره و این فیلمها رو ببینه تا بفهمه چه خبره ،
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    یعنی فرخ نژاد با بنیاد فارابی و سازمان سینمایی سپاه اوج همکاری نداشته؟!
  • محمدصادق IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    میدونم که چقدر از محبوبیت خاتمی میسوزید. مردی و شرف داری اسم رئیس لیبرال دولات نهم و دهم رو هم بیار که از اساس با حجاب اجباری مخالف بود!! آب بریز بابا.
  • محمد IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 0
    سلام ، قبه معاون کرباسچی در شهرداری تهران را می شناسید؟ بسیاری از سریال های امنیتی با حضور بازیگران ضدانقلاب با حمایت برادر ایشان صورت می گیرد اگر درست پیگیری شود بسیاری از معما ها حل می شود
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 6
    زنده باد فرخ نژاد
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 1
      فرخ یا نرخ مساله این است
    • راستین IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 0
      باشه🤭😂😂😂😂
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    همیشه طلبکارعضوجنبش متجاوزین بادروغ گویی ووصل کردن های بدون سند وتعمیم به حکومت اسلامی ما مالیات دزداین یعنی بخشی ازسلبریتی های تن فروخته
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 2
    همین مونده مدافعان حرم رو هم با سریال هاشون تحریف کنن.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 0
    خداوکیلی اینها چرا همشون(پیشونی،چشم،دماغهاشون...)مثل هم هستند خانوادگی مملکت را غرق کردنند
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 1
    تمام آپارات شده تبلیغ این سریال کذایی با عکس فرخ نژاد بی شرف. کسی نمیخواد جلوی این بچه قرطی رو بگیره؟
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    2 1
    پناه بر خدا عجب ادم راحت بد بخت میشه
  • رضا۷ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    باز یه فیلم ضد داعش ساخته شد صدای یه عده در اومد....شبکه نمایش خونگی باید درش تخته بشه چون جز ولنگاری فرهنگی و اجتناعی ازش ندیدم...طی سه سال همراهی.......ولی ایتکه بعده این همه فیلم ضد فرهنگی یهو بیای گیر بدی به فیلم ضد داعش عحیبه....هر چند کل فیلمش در مورد داعش دروغه و داعش اصن اونجوری که تو فیلم نشون میدن نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس