سریال سقوط

خواهر شهید نوید صفری گفت: این عرصه نیاز به غربالگری دارد، ما راضی نیستیم که چنین افرادی در نقش عزیزانمان ظاهر شوند.

به گزارش مشرق، شهدای مدافع حرم بزرگمردانی هستند که امنیت امروز ایران و محور مقاومت مدیون جانفشانی‌های آن‌ها بعد از شروع فتنۀ جهانی داعش در غرب آسیا بود، مردانی از سپاه قدس، ارتش، فراجا، واجا، فاتحین، زینبیون، فاطمیون، بدریون، حشداشعبی، بسیج مردمی سوریه و ... که همگی لباس رزم بر تن کردند و تحت فرماندهی میدانی شهید سلیمانی (ره) پای به میدان جهاد گذاشتند و جان خود را فدای این سرزمین خود، تمدن نوین اسلامی و دفاع از حرم کردند.

باید اذعان کرد که اگر امروز جانیان بی‌رحم داعشی در تهران، بغداد، دمشق و دیگر شهرهای محور مقاومت حضور ندارند، خبری از سر بریدن‌های وحشیانه، کباب کردن کودکان و خوراندن آن‌ها به مادرانشان، فروش زنان به عنوان برده در میادین اصلی شهر و ... نیست به طور قطع مرهون جانفشانی این بزرگمردان بود که حقیقتاً مانع از سقوط سرزمین‌های محور مقاومت شدند، مردانی تربیت شده در مکتب رهبری که معتقد بود ثواب همۀ عبادت‌هایش برابر با ثواب یک روز مجاهدت مادران در منزل نیست!

واقعیت این است که نباید زمانی که حماسه‌سازی‌های این بزرگ مردان را مرور می‌کنیم از نقش مادران بزرگی که مدافعان حرم در دامان آن‌ها بزرگ شدند، خواهرانی که همچون زینب بر فراغ برادر صبوری می‌کنند و همسرانی که همچون همسر ام‌وهب در کوتاه زمانی بیوه شده‌اند اما پای ایمان خود ایستاده‌اند به سادگی گذشت.

خواهر شهید نوید صفری، شهید مدافع حرم به فضای فرهنگی و هنری پیرامون شهدای مدافع حرم در روزهای می‌زند که پخش سریالی تحت عنوان سقوط در شبکۀ نمایش خانگی نقل محافل رسانه‌ای شده است و می‌گوید: کلیپ‌هایی از ابراز ناراحتی‌های آقای فرخ‌نژاد را در فضای مجازی دیدم به نظر می‌رسد که انتظار رقم بیشتری داشتند و حالا ابراز ناراحتی می‌کنند که چرا بابت بازی با در نقش یک مامور امنیتی مدافع حرم بیشتر از این پول نگرفتند.

این خواهر شهید معتقد است که باید افرادی در نقش مدافعان حرم و دیگر شهدا ظاهر شوند که قلباً به این راه اعتقاد داشته باشند و انگیزۀ آن‌ها صرفاً دریافت دستمزد نباشد، این عرصه نیاز به غربالگری دارد، ما راضی نیستیم که چنین افرادی در نقش عزیزانمان ظاهر شوند.

وی ادامه داد: خجالت آور است که جوانان ما برای حفظ امنیت ملی در راه مبارزه با داعش به شهادت رسیدند و حالا برخی از سلبریتی‌های منفعت‌طلب ابراز ناراحتی می‌کنند که چرا بابت بازی در نقش یک مامور امنیتی مدافع حرم در #سقوط بیشتر از این پول نگرفتند!؟

این خواهر شهید تاکید کرد: ما حتی دیه این شهید را نگرفتیم و حالا برخی برای بازی در نقش چنین شهدایی پول کلان گرفته و می‌گویند کم است. باید افرادی در نقش مدافعان حرم و دیگر شهدا ظاهر شوند که قلباً به این راه اعتقاد داشته باشند و انگیزۀ آن‌ها صرفاً دریافت دستمزد نباشد، این عرصه نیاز به غربالگری دارد، ما راضی نیستیم که چنین افرادی در نقش عزیزانمان در سریالهایی مانند #سقوط ظاهر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    28 5
    اعتقاد!!!!! از بازیگر انتظار اعتقاد دارید!!! نفس بازیگری یعنی بی خطی یعنی رنگ به رنگ شدن !! یعنی سست عنصری و فقط و فقط برای پول کار کردن !! به زعم شما انتونی کویین که نقش حمزه سید الشهدا را بازی کرد باید اعتقاد به شهادت و رسول خدا داشته باشد؟!!!! متاسفانه بعد از انقلاب روی بازیگران بیش از حد لیاقتشان حساب باز شد!!!!
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    19 5
    باید این نقش وزین رو مهران رجبی بازی میکرد.
  • وطن پرست DE ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    26 3
    چون مدیران فررهنگی خودشون از همین نوع فرخنژاد هستند. مشکل فقط بازیگری نیست بلکه فیلم نامه ها هم کاملا مادی هستند
  • 🤔🤔🤔 IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 18
    از کجا میدانید بی اعتقاده.؟
    • تک تیرانداز DE ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      21 11
      تو از کجا می دونی بی اعتقاد نیست؟
    • DE ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 2
      00:04 ما ادعا نمی کنیم معتقده یا معتقد نیست، شماها که به مردم تهمت میزنید باید به فکر آخرتتون باشید.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    16 5
    کاملا درست گفتند نقش شهدا رو نباید امثال فرخ نژاد بازی کنند
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 15
    به نظر میرسه فرخنژاد مهره و نفوذی خودتونه
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      7 5
      عجز براندازان در نهایت به این حرف ختم می شود . کار خودشونه. از خودشونه . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ح IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      ماموریتت تموم شد برگرد ایران گزارش بده!!
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 3
    در سطح شورای عالی امنیت ملی،خائنین نابینائی که فتنه 88 را فتنه نمیدانند ،در دولت جاسوس روحانی وانقلابی رئیسی سرجاشون هستند! وقتی برای بکارگیری یک آبدارچی در اداره‌ای، صدها پیچ و خم حراستی طی می‌شود، چطور در چنین جایگاهی شتر با بارش رد می‌شود؟! اکبری، جاسوس اعدام شده، قطعا بدون تکیه‌گاه، حامی و پشتیبان نبوده! حامی او چه کسی بوده؟!
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 2
    سلبریتیهایی امثال فرخ نژادحزب بادند وپول دوست ازاوناییه که هم بزنی وهم بخوری ازشون بازنده خودتی کاملاچند پهلوچندوجهی همه جوره هم گارد دارن
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    14 2
    علتش تکنوکراسی هست. مرتب میگویند تعهد مهم نیست تخصص مهم هست و خیلی از دستگاه ها را آکنده کردند از افرادی که نه تخصص و نه تعهد دارند.
  • معلم IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 4
    حمید فرخ نژاد وامثالهم واقعا بی چشم و رو هستند حیف از جمهوری اسلامی ایران مظلوم که عرصه فرهنگی را برای این نمک نشناس های بی غیرت بازگذفشته
  • سعید IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 4
    یکی از بهترین ابزار ها برای غربالگری هنری ، گسترش و حمایت بیشتر از حرکت های مانند جشنواره فیلم عمار است ، که می تواند جایگزینی مناسب برای گرفتن خروجی استعداد های ناب هنر انقلابی به جای خروجی سلبریتی های بی خاصیت باشد . در تمامی بخش های کشور ائم از هنری ، ورزشی ، علمی و ... استعداد ناب و جوان و انقلابی داریم ، کافی است به جای توجه به هیاهوی رسانه ای سلبریتی پرور ، حرکت عظیم فرهنگی و انقلابی ناب خود را حمایت و پشتیبانی کنیم . مطمئنا در کمترین زمان ممکن در تمامی این بخش ها نیرو های انقلابی جایگزین و سطح کیفی بسیار ارتقا خواهد یافت .
    • سامان IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 4
      نیروی انقلابی فوتبال تنها ترابی
  • ح IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    15 2
    پول دوست من پول!! تو این دنیا دو دسته آدم هست آدم مسلمون آدم کافر!! آدم مسلمون چون به آخرت اعتقاد داره خیلی کار هارو نمیکنه و حاضر نیست مخالف عقایدش باشه آدم کافر برای دنیا کار میکنه پس پول براش مهم ترینه!! راستی یه دسته سومی هم هست که با لباس اسلام دنبال اهداف کفر آمیزشون هستند!!
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    19 2
    بازیگر و سلبریتی هیچ ایده ئولوژی خاصی نداره و طبق نظر کار فرما بازی میکنه. هر کس پول بیشتری داد و تونست فضایی بیشتری برای ظهور بروزش فراهم کنه برای او بازی خواهد کرد. حمید فرخ نژاد مدافع حرم نیست محسن تنابنده یک مرد زحمت کش و شریف شمالی به نام نقی نیست شهاب حسینی شهید بابایی نیست پرویز پرستویی حاج کاظم نیست و...
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 1
    ایراد از فرخ نژاد پلشت نیست اون فقط سوراخ دعای پول پارو کردن رو پیدا کرده ایراد از مدیران نفوذی و منافق فرهنگی کشور است که به این اراذل وطن فروش گرین کارتی نقش پاک ترین و فداکارترین افراد این کشور را می دهند
  • ایران من IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 2
    به خاطر بی سر و صاحبی وزارت ارشاده
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 3
    این سریال قرار بود تاثیرات خیلی خوبی داشته باشه و به نقش واقعی مدافعان حرم پی ببریم اون ها با داعش در سوریه میجنگن که پای اون ها به ایران نرسه فرخ نژاد شعور نداره که نباید هر جیزی رو سیاسی کنه اگه مدافعان حرم نبودن امروز زنده نبود که بخواد بلبل زبونی کنه آدمی که دنبال منافع باشه جونش می ذاره کف دستش!مدافعان حرم دنبال هیچی نبودن به جز امنیت مردم
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 2
    حیف حاج قاسم و شهدا که جونشون برای آدم های قدر نشناس دادن حتی ریکی مارتین خواننده اسپانیایی برای شهادت سردار استوری گذاشت فرخ نژاد قد اون هم شعور نداره
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 6
    تو بجاش بیا بازی کن
    • محمد قزل IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 2
      هرکسی به غیر از فرخ نژاد وتوی منافق که لیاقت داشتن بازی میکنن
  • کارمند ساده IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 2
    حداقل شرایط استخدام بخش خصوصی و دولتی هالی وود و .... را برای استخدام اینها ۱, بار بخوانید و خوبهایس را انتخاب کنید هم برای داخل و هم استخدام خارجی..؟.
  • احمد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    کا ملا موافقم چرا بازیگری که به کودک کشی و تجاوز به دختران اعتقادی ندارد باید نقش شهیدان مدافع حرم را بازی کند .
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    6 2
    نه هنرمند دارید ، نه استاد ، نه دانشجو ، نه ورزشکار .. چه جربزه ای دارید شما؟
    • ح IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 3
      آفرین ما جربزه داریم!! حالا شما که همه اونارو دارید به کجا رسیدید تو این 44 سال؟؟
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    13 3
    سدیال سقوط اصلا قرار نیست رشادت های مدافعان حرم رو نشون بده بلکه اونو حتی تحریف هم میکنه.دوستان فیلیمو و گردانندگانش که چندین فیلم با محتواهای نامناسب ساختن هرگز فیلمی در راستای آرمان انقلاب نمیسازن.نهاد های نظارتی نباید اجازه پخش این سریال رو میدادن.و هم چنین باید بودجه تلویزیون افزایش پیدا کنه تا تلویزیون با ساخت آثار فاخر در ایت زمینه روشنگری کنه.
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    12 2
    تو شرایط بی قانونی و ضعف شدید قوانین و ول شدن وضعیت برای چندین دهه , حتی ممکن است اونی که دین و ایمان هم دارد بلغزد این حرف شما مثل این می مونه که آمریکایی ها بیان ستارگان هالیوود را به حال خود رها کنند و بعد بگن عه ! چرا اینا پس به ارزش ها و قوانین و خواسته های ملی بی احترامی می کنند ؟! مشکل شما تو جنس دید شماست شما بالاخره یک روز باید بفهمید که ابزارها و روش های زیادی وجود داره که سلبریتی جدا از اینکه دین داره یا نداره و به پرچم و قوانین و کشور و ملت احترام قائل هست یا خیر , مجبور بشه که تو چارچوب ها رفتار کنه این روش ها هم n بار گفته شدن بازتوجهی نمی شه شما خودتون شرایط رشد انگلی ایجاد کردین انتظار نداشته باشید یکدست شکوفه تحویلتون داده بشه !
  • عابد IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 2
    اي كاش بزرگواراني چون جناب ح م كه سالهاست در امورات فرهنگي و رسانه اي دفتر فعاليت مي نمايند به اين دست نارضايتي خانواده محترم و معزز شهدا عنايت مي فرمودند تا با اعلام بي اشكالي اين سريال به رئيس صدا و سيما، موجبات پخش اين سريال - آنهم بدون مجوز رسمي - را فراهم نمي نمودند.
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 2
    نه بابا راست میگی
  • مولا IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 3
    بازیگر فقط نقش بازی میکنه کسی هم کاری با اعتقاد درونیش نداره. مگه بازیگران هالیوودی در فیلم محمد رسول الله اعتقادی به پیامبر و رسول خدا داشتن؟
  • BE ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 1
    نباید چیزی بیش از این انتظار داشت
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 0
    یک لحظه تفکر بهتر از هزار سال عبادت است
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 0
    مشکل بیش‌از این حرفاست وقتی گفتن پاداش اعتقاد و انقلابی گری مادیات هستش خیلییا همین کارو میکنن از خرده تا عمده تو کل جامعه اینجور هستش از خودتون شروع کنین تو اداره نماز میخونه میاد تو خونه عرق میخوره مست بازی را چه می اندازه.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    مهران رجبی نمرده که!!!! بدین ایشون بازی کنه
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    فرخ نژاد دریک شبه منافق نشده بلکه بعنوان نفوذی سالها قبل با ضدانقلاب داخلی و خارجی ارتباط داشته که بدور از چشمهای مامورین امنیتی به فعالیتهای خود بخصوص در هنگام بازی های منطقه ای و بین آلمللی با عوامل ضدانقلاب سلطنت طلب ومنافقین همکاری داشته است مامورین امنیتی برای رسیدن به این موضوع بروی دوستان وی تحقیقات نمایند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس