سریال سقوط

ساترا در حال هماهنگی با نهاد قضایی برای پخش بدون مجوز سریال نمایش خانگی «بی‌گناه» و مجموعه «پدرخوانده» است.

به گزارش مشرق، «محمد صادق افراسیابی» به حواشی پیش آمده مربوط به توزیع سریال‌های شبکه نمایش خانگی واکنش نشان داد.

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت: ساترا در حال هماهنگی با نهاد قضایی برای پخش بدون مجوز سریال نمایش خانگی «بی‌گناه» و مجموعه «پدرخوانده» است اما درباره سریال «سقوط»، پس از جمع‌بندی نهایی در شورای صدور مجوز نمایش ساترا نتیجه اعلام می‌شود. فعلا می‌شود گفت «سقوط» هنوز مجوز ندارد.

او خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود هنوز برای سریال سقوط مجوز پخش صادر نشده است به این معنا است که باید منتظر ماند تا نظر نهایی شورای صدور مجوز اعلام شود. این شورا چهارشنبه هفته گذشته بعد از اینکه نظرات کارشناسی ممیزهای صدا و سیما مشخص شده بود تشکیل جلسه دادند و برای صدور مجوز هنوز به جمع‌بندی نرسیدند.


افراسیابی افزود: نمایش مجموعه بی‌گناه (مهران احمدی) و پدرخوانده (سعید ابوطالب) به قصور و تخلف پلتفرم‌های نمایشی آن‌ها مربوط می‌شود و مشکلات محتوایی سریال بی‌گناه و مجموعه پدرخوانده به پلتفرم‌ها اعلام شده بود. در حال حاضر در خصوص تخلفات این دو پلتفرم هماهنگی لازم با نهاد قضایی در جریان است.

او درباره ترکیب اعضای حقیقی و حقوقی شورای صدور مجوز ساترا افزود: از اعضای حقیقی شورای صدور مجوز نشر ساترا می‌توان به «اصغر پورمحمدی» عضو و رئیس شورا، «سیدمحسن مهاجرانی»، «محمدرضا جعفری‌جلوه» و «عبدالکریم خیامی» اشاره کرد. همچنین اعضای حقوقی این شورا رئیس سازمان صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، معاون پایش و نظارت ساترا و مدیر کل نظارت و تطبیق ساترا هستند و قرار است وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نمایندگان خود را برای حضور در شورا معرفی کنند و در رسانه‌ها از قول ایشان بیان شده بود که به زودی نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عضویت در شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار سریال های نمایش خانگی معرفی خواهند شد.

منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجيد عطار IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    پس سقوط مجوز ندارد اما در حال پخش است قطعاً چهارشنبه اين هفته و يا حتي زودتر مجوز سقوط صادر خواهد شد، اما موضوع اصلي اين هست كه فيليمو همچنان و براي چندمين بار شأني براي جايگاه تنظيم گري ساترا قائل نشد و كار خودش رو كرد
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    2 0
    آخه افراسیابی رو کی انتخاب کرده برای ساترا؟!!! توروخدا دست از این انتخاب های احمقانه بردارین معلومه با وجود این انتخاب ها کسی برای ساترا و امثالهم تره هم خرد نخواهد کرد...
  • محمدجواد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 0
    وقتی ضابط قضائی، قانون شکنی میکنه دیگه سنگ روی سنگ بند میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس