نماوا

با افزایش فشار و انتقادات از عملکرد پلت‌فرم نماوا مدیرعامل خود را تغییر داد و آقازاده یکی از مدیران فرهنگی جایگزین محمدحسن شانه‌ساز شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمدحسن شانه‌ساز مدیرعامل نماوا دست کم چهار ماهی است از کشور خارج شده و بر اساس شنیده‌ها همچنان در دوبی به سر می‌برد. طولانی شدن دوره سفر او و عدم بازگشتش به ایران نشان می‌دهد که اختلافات او با رئیس هیات مدیره نماوا شجاع‌الدین میرطاووسی هممچنان پابرجاست.

بر اساس شنیده‌ها این اختلافات میان داماد(شانه‌ساز) و پدر همسرش(میرطاووسی) موجب شد که رئیس هیات مدیر به دنبال جایگزین گزینه مدیرعاملی این شرکت باشد و در نهایت فرزند یکی از رفقای قدیمی میرطاووسی جایگزین شانه‌ساز شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است با توجه به فوج انتقادات گسترده از عملکرد نماوا چند روزی است علی سلیمی جایگزین شانه‌ساز شده است.علی سلیمی یکی از تجارشناخته‌ شده‌ای که پشتوانه اقتصادی بسیار محکمی داردو او فرزند مرحوم «مهدی سلیمی» است.

مهدی سلیمی از مدیران قدیمی و خوشنام در حوزه فرهنگ و سینما بود. زمانی که او سمت مدیرعاملی موزه سینما را در دولت نهم برعهده داشت، چشم از جهان فروبست. از مسوولیت‌های اجرایی مهدی سلیمی می‌توان به قائم مقامی معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد، موسسه سینماشهر، جشنواره های استانی، موسسه رسانه های تصویری، موسسه سیاحتی کیش، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و رییس دفترامور مجامع و شرکت های صداوسیما اشاره کرد.

شانه‌ساز رفت و آقازاده مرحوم سلیمی آمد
صدور مجوز حمل ساز در دهه شصت بر عهده رئیس هیئت مدیره فعلی نماوا بود

لازم به ذکر است میرطاووسی رئیس هیات مدیره نماوا از مدیران سابق وزارت ارشاد است و او در تقاطع‌های مختلفی در حوزه مختلف فرهنگی کشور با پدر مدیرعامل جدید موسسه‌اش همکاری داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    2 0
    واقعا باید تاسف خود از اطلاعات نادرست شما، شاید هم زد و بند مسئول سرویس هنری تان!!!؟ محمد رضا سلیمی همان علی سلیمی است.جوان مجرد و کسی که زمان پدرش شرکت آگهی زد و با کمک تقدس نژاد و ضرغامی وضع شرکتش توپ توپ شد!!؟ ایشان تاجر نیست ، دیپلمه و گرفتار مسایل مالی عدیده و......!؟ پدرش اصلاح طلب و از مریدان خاتمی و عضوی از آنان بود که با دستور ضرغامی تا قائم مقامی تقدس نژاد رسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس