کد خبر 1448059
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
انقلاب کنید تا نازنین بنیادی شما را لمس کند/ مریم رجوی رئیس جمهور تهران خواهد شد!

افرادی نظیر مصی‌ علی‌ نژاد، حسین رونقی، رضا پهلوی ،کریمی و فرخ نژاد صرفاً گربه‌هایی هستند که باد شدند تا در مقابل نظام ادای شیر را دربیاورند. امّا طرح اصلی قدرت‌های سایه نشین چیست؟

به گزارش مشرق، دولت اوباما-بایدن در سال ۲۰۱۲ نام سازمان تروریستی مجاهدین خلق را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرد. بانی این کار «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت آمریکا بود.

این اقدام تا حدی عجیب بود، زیرا این سازمان قبل از اینکه نظام جمهوری اسلامی تشکیل شود، عامل هلاکت تعدادی از نیروهای آمریکا در ایران زمانِ شاه بود؛ نظیر ماجرای ترور ۲ مستشار نظامی آمریکا به نام «سرهنگ شفر» و «سرهنگ ترنر» در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران.

امّا اقدام دولت دموکرات هدفمند انجام شد. جنگ اپوزیسیون داخلی با نظام پس از ۱۷ ماه شکست خورد و واشنگتن از انتقال قدرت به بلوک امنیتی-نظامی ضد نظام داخل نظام نا امید شد. لذا رو به اپوزیسیون خارج‌نشین آورد. فرقه رجوی تنها اپوزیسیون دارای تشکیلات علیه جمهوری اسلامی است. این موضوع در جریان وقایع اخیر به شکلی علنی‌تر از سوی مقامات مشهور هرم قدرت آمریکا در حال اعلام است.

روز یکشنبه ۲۷ آذر نشستی در واشنگتن پیرامون ایران برگزار شد. «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) سخنران این محفل بود. این سخنرانی از سوی ارگان‌های رسانه‌ای وابسته به سازمان تروریستی مجاهدین خلق پوشش داده شد.

پامپئو در این نشست گفت:‌ «می‌خواهم [سخنرانی خود را] با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم. شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او [رجوی] در حال پی‌ریزی یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است!»

پامپئو اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز برای نخستین‌بار به کمپ اشرف ۳ در تیرانا (پایتخت آلبانی) رفت. وزیر خارجه سابق آمریکا در جریان دیدار از کمپ جنایتکارترین فرقه قرن چهاردهم ایران از موزه‌ آن تحت عنوان ادعایی «۱۲۰ سال مبارزه با دیکتاتوری شاه و شیخ» بازدید کرد.

«مایک پنس» نائِب رئیس جمهوری آمریکا در دولت ترامپ تیر ۱۴۰۱ در کمپ آلبانی حاضر شد. پنس در این سخنرانی گفت:‌ «تشکر می‌کنم به‌خاطر این استقبال گرم، مریم رجوی. افتخار بزرگی است برای من و همسر فوق‌العاده‌ام که اینجا در اشرف۳ در آلبانی هستیم، جایی که شعلهٔ جاودان آزادی در ایران به‌روشنی می‌درخشد. باعث افتخار ما است که اینجا باشیم.»

معاون ترامپ در ادامه اظهارات جالبی درباره جایگزین جمهوری اسلامی به زبان می‌آورد. پنس گفت: «یکی از بزرگترین دروغ‌هایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن‌که یک جایگزین وجود دارد - یک جایگزین کاملاً سازمان‌یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی.»

معاون سابق رئیس جمهور آمریکا با معرفی جایگزین نظام گفت: «بگذارید از مریم رجوی و همهٔ کسانی که اینجا در اشرف ۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به‌مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. تعهد کانون‌های شورشی شما به دمکراسی، حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان، نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است.»

مایک پنس در ادامه اظهار کرد :‌«برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی برای آینده ایران، آزادی بیان، آزادی اجتماعات، و آزادی هر ایرانی در انتخاب رهبران منتخب خود را تضمین می‌کند. این پایه‌یی است که بر روی آن آینده یک ایران آزاد بنا می‌شود.»

بلندپایه‌ترین مقام آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ - ۲۰۲۰ در اظهارات خود تیر خلاص را به سلطنت طلبان و طرفداران رضا دیبا زد و گفت: «رژیم تهران می‌خواهد دنیا را فریب دهد تا باور کند که تظاهر کنندگان در ایران می‌خواهند به دیکتاتوری شاه بازگردند. اما من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم ما فریب دروغهای آنها را نمی‌خوریم. پس بگذارید از همه شما بپرسم، همین جا، تا همه دنیا بشنوند: آیا مردم ایران می‌خواهند یک دیکتاتوری را با دیکتاتور دیگری [شاه] جایگزین کنند؟»

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت: «یک جایگزین عملی [در ایران] وجود دارد، جایگزینی که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت (نام خود انتسابی منافقین) در داخل ایران برای ایجاد آن تلاش می‌کنند.»

«رابرت منندز» سناتور دموکرات کنگره و رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت: «موجب افتخار من است که امروز دعوت شده‌ام تا به‌عنوان بخشی از کنوانسیون بین‌المللی برای یک ایران آزاد با شما صحبت کنم. من به‌طور خاص می‌خواهم از مریم رجوی تشکر کنم به‌خاطر رهبری و کمک‌ ایشان به‌این جنبش ... با هر ساختمانی که فرو می‌ریزد، با هر مورد کم‌آبی، با هر کاهش ارزش پول، جنبش اعتراضی گسترش می‌یابد ... بیایید به‌مبارزه (...) ادامه بدهیم.»

«ژنرال جونز» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور اوباما مواضعی مشابه «مایک پامپئو» وزیر خارجه دولت ترامپ اتخاذ کرد. عضو امنیتی دولت اوباما در جمع منافقین خلق ایران، سلطنت طلبان حامی پهلوی را فاقد پایگاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: «مردم ایران استبداد و دیکتاتوری را رد می‌کنند، چه شاه باشد و چه آخوندها.»

«ژنرال جونز» مریم رجوی را «توماس جفرسون» ایران نامید! جفرسون یکی از هفت بنیان‌گذار ایالات متحده و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال آمریکاست. مشاور امنیت ملی اوباما گفت: «مردم در انتظار آینده‌یی هستند که در آن یک جمهوری منتخب برقرار شود که به‌انتخابات آزاد و برابری جنسی، مذهبی و قومی و یک ایران غیر اتمی اعتقاد داشته باشد که در صلح با همسایگانش باشد. اینها همانا نکات برجسته برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران است که من آن‌ را اغلب یک سند جفرسونی(!) توصیف کرده‌ام.»

امّا «لیبرمن» سناتور دموکرات به خوبی دلیل اتکای آمریکا به سازمان تروریستی مجاهدین خلق را در میان سایر مدعیان اپوزیسیون نظام تشریح کرد. «لیبرمن» سخنان مریم رجوری را الهام بخش عنوان کرد و گفت که جمهوری اسلامی از این سازمان تروریستی می‌ترسد!

حال چرا می‌ترسد؟ لیبرمن اینگونه می‌گوید: «هیچ جنبشی بدون پیروان قوی نمی‌تواند موفق بشود. این جنبش آزادیبخش در ایران [سازمان منافقین] پیروانی قوی دارد. ولی هیچ جنبشی برای تغییر و انقلاب سیاسی نمی‌تواند بدون یک رهبر عالی موفق شود.»

لیبرمن این رهبر عالی را مریم رجوی اعلام کرد و او را ترکیبی از مارگارت تاچر و مادر ترزا نامید! این سناتو در ادامه گفت: « زمان آن رسیده که ما [آمریکا] این موضوع را به‌رسمیت بشناسیم که در سازمان مجاهدین خلق رهبرانی وجود دارند که آماده به دست گرفتن مقدم آزادی در ایران هستند.»

لیبرمن اعلام کرد که حمایت دو حزبی آمریکا در رابطه با سیاست واشنگتن در قبال تهران دوباره در حال شکل‌گیری است و وجه مشترک آن سازمان مجاهدین خلق است. این اتحاد رویه در قبال ایران را شاید بتوان در نامه ۴۳ سناتور آمریکا به تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۰ خطاب به رئیس جمهور آمریکا یافت.

این نامه به ابتکار مشترک سناتور «رابرت منندز» دموکرات و سناتور «لیندسی گراهام» جمهوری‌خواه تنظیم شد. امضاء ۲۸ جمهوری‌خواه، ۱۴ دموکرات و یک سناتور مستقل پای این نامه ثبت شده است.سناتورها در این نامه ضمن درخواست از بایدن برای گسترش مذاکرات به موضوعات فراتر از برجام، به نکته مهمی درباره دیدگاه سیاسی داخل آمریکا نسبت به ایران اشاره کردند. در انتهای این نامه آمده است:

  • دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان ممکن است اختلافات تاکتیکی داشته باشند ولی در لزوم پرداختن به طیف گسترده‌ای از رفتارهای نامشروع (!) ایران متحد هستیم. ما (کنگره) مشتاق همکاری با شما برای رسیدن به این مقصود هستیم.

 مریم رجوی رئیس جمهور تهران خواهد شد!+ فیلم
نامه ۴۳ سناتور جمهوریخواه و دموکرات به رئیس جمهور آمریکا

اسامی نظیر مصی‌ علی‌ نژاد، حسین رونقی، رضا پسر فرح دیبا و اخیراً سلبریتی‌هایی نظیر کریمی صرفاً گربه‌هایی هستند که باد شدند تا در مقابل نظام ادای شیر را دربیاورند.

نازنین بنیادی هم عروسک جدیدی است که نهایت برنامه‌ فردای آزادی‌اش این است که به ایران بیاید و همه را بغل کند! نظام سقوط می‌کند، ارتش و نهادهای امنیتی اسرائیل، پاکستان، سعودی، ترکیه و امارات نیز به احترام فرهنگ ایرانیان هیچگونه سوءاستفاده‌ای از خلاء قدرت در ایران نمی‌کنند و هفت اقلیم در آرامش خواهند ماند. مشکلات اقتصادی نیز مرتفع می‌شود! همه این موارد با یک بغل حل خواهد شد. این آینه تمام نما سطح ضریب هوشی این فرد و اسامی دیگری است که در وقایع اخیر نقش شلوغ کن را برعهده داشتند. فیلم زیر را ببینید:

اسامی مذکور به معنای دقیق کلمه یک شوخی است. ولی مریم رجوی سرکرده یک تشکیلات نظامی- امنیتی است که توانسته قریب به نیم قرن از دهه ۵۰ شمسی در خیابان‌های تهران ترور انجام دهد.

مسیری که کلینتون دموکرات در سال ۲۰۱۲ آغازگر آن بود، از سوی پامپئو جمهوری‌خواه ادامه داده شد. اجلاس بی‌سابقه موسوم به گردهمائی بین‌المللی برای آینده ایران در روز ۲ مهر ۱۳۹۸ حجت را تمام کرد. کلکسیونی از گروه‌های تروریستی تجزیه طلب نیم قرن اخیر ایران در این محفل در نیویورک حاضر شدند. خبری از رضا پهلوی، علی‌نژاد، بنیادی و سایر اسامی و سلبریتی‌های مطروحه در وقایع اخیر نیز نبود.

اسامی سخنرانان آن جالب بود: پامپئو (وزیر خارجه وقت آمریکا)،‌ دنیس راس (کهنه سیاستمدار آمریکا)، السبهان (وزیر دولت عربستان امور کشورهای خلیج فارس)، بن راشد آل خلیفه (سفیر بحرین در آمریکا)، ران درمر (سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا)، نزار زکا (جاسوس دستگیر شده در ایران)، نورمن رول (رییس سابق میز ایران در سازمان جاسوسی CIA آمریکا) و سناتور لیبرمن از جمله این افراد بود.

 مریم رجوی رئیس جمهور تهران خواهد شد!+ فیلم
لیست سخنرانان نشست مهر ۱۳۹۸ درباره آینده ایران!

سازمان منافقین خلق،‌ سازمان موسوم به حزب دمکرات آذربایجان جنوبی(!)، الاحوازی، حزب خلق بلوچستان، سازمان خبات کردستان ایران و کنگره ملیت‌ها برای ایران فدرال (بخوانید تجزیه شده) از جمله گروه‌های حاضر در نشست بودند. حاضران این اجلاس مشخص کردند که هدف نهایی آمریکا فراتر از تغییر نظام است و سازمان مجاهدین خلق در پازل طراحی واشنگتن جایگزین نظام تهران و مناطق مرکزی فارس نشین است نه ایران!

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 57
  • قلی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    47 0
    مریم رجوی رئیس جمهور تهران خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      12 2
      حنای آمریکا ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد. اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      7 0
      عشق من رجوی . امضا : بوغلتون !
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      7 0
      کشوری به اسم تهران نداریم !
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      8 0
      شیشکی به توان بینهایت !
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      10 2
      نازنین بنیادی بره مثل همون دفعه توالتارو با مسواک تمیز کنه.واسه رهایی از اون خفت خلاشوریش حالا خودشو به هر دری میکوبه بدبخت حقیر
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      4 0
      اینقدر این سلیطه را باد کردند که خودشان هم باورشان شده مثل بت پرستشش میکنند. احتمالا بعد کسب قدرت مسعود را قهوه قجری خورانده با بولتون ازدواج میکند !
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      6 0
      یاد اون سخنرانی شهید سلیمانی میفتم که خطاب به امریکایی ها و درباره همین رجوی و امثال اون میگفت:«امروز شما این زباله های بیرون ریخته ملت ایران را،منافقین و ضدانقلاب را جمع می کنید و به این ها دل بستید؟آمریکا اینه؟دخترای ولگردی را، یک زن ولگردی را تلویزیون به تلویزیون می چرخانید امیدتون به اینه؟این همه توان شماست؟اشتباه بزرگی می کنید»
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 0
      اسمیگل میخواد ریس جمهور ایران بشه خخخخ
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      11 1
      این عجوزه آدم کش لیاقت رئیس جمهوری توالتهای تهران رو هم نداره.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    27 1
    خب اگه بیاد ایران دیگه کی کاسه شمارالیس میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 0
      اين كثافت هاي هر جايي و آدمكش نجس را حتي بچه هاي ١ ساله خوب ميشناسن كه چه پست فطرهاي بي وجدان از اينا كثافت تر روي زمين وجود نداره و بزرگترين اشتباه آمريكا و بقيه دنيا اينه كه خبر ندارن كه در ايران حتي بچه هاي شيرخواره اسم اين كثافت ها به گوششون ميخوره بالا ميارن و وحشت تمام وجودشونو ميگيره گروهك سلاخ كه كارشون كندن پوست آدمها و به سيخ كشيدن آدمها روي آتش
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      4 0
      نازنین بنیادی که سر اون جریان ۱بار توالتارو با مسواک شسته حالا لابد میخواد بیاد دستی به توالتای مردم ایران هم برسونه😂🤣
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      عزیز ما خیلی وقته از نظام عبور کرده آیم و به امت رسیده آیم چقدر دیدنی هستند کسانی که میگویند اعتراض بهانه هدف اصل نظامه ببین سلمان رشدی چند دهه است تو سوراخ موشه
  • بیژن IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    40 3
    مردم ایران با هر گرایش و مذهب وقومیتی ، متحد ومنسج توی دهن همه این یاوه گویان زده و میزنه، با عذر خواهی از جناب شتر، شتردر خواب بیند پنبه دانه. فعلاً نشخوار کنند تا روزگارشان سرآید
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 1
      گرایش مذهبی و قومی بزار کنار باید ببینی مردم با شرایط اقتصادی متفاوت یک فکر هستند؟؟؟
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    26 2
    جال اینه که خودشون میگن تو ایران دموکراسی نیست بعد خودشون واسه ایران رییس جمهور انتخاب میکنن.آیا خنده دار تر از این؟
  • areza IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    20 0
    الان کیو دارین می ترسونین
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    10 2
    بابا بذاریدبی یادایران چیکارش دارید
  • فرزند ایران IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 1
    وقتی در انقلاب کاغذیشان قحط الرجال است یعنی همین. مشتی بازیگر و ورزشکار و خبرنگار و دایناسورهای سلطنت طلب و از میانشان تنها یک پیرزن تروریست به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود. حتی آمریکایی ها هم میدانند تمام اپوزسیون ایران در کنار هم با تمام حمایت ها حریف نظام ایران نیست. دست یه دامن تروریستها شده اند
  • فرزندایران IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    ایرانی هنرمند که میگن همینه واقعا بازیگرهای خوبی هستند اعتراف می کنم که اکثر مغز فندقی های اونور یعنی همان جیره خواران غرب و صهیونیست و عرب تنها هنرشان بازی کردن با احساسات مردم ساده و پاک ایرانه البته تعدادی از مردم ساده لوح
  • محمد رضا کاشی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    10 1
    اتفاقا یکیشون کشته شه هزاراتاشون دنبل لونه موشه.
  • پیمان IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    13 0
    این خبرها ارزش بارگذاری هم ندارد...چه برسه به مطالعه و وقت گذاری!!
  • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    49 1
    این زنیکه بغل نشین شیوخ عرب سگ کی باشه .!؟ پاشو بذاره ایران قلمش میکنیم .
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    26 1
    😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😃😃😃😃😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 21
    با اسم دین جلو نمیان یعنی خوبند
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      13 0
      خلایق هر چی لایق
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 0
      اتفاقا اینها متدین نمای دو آتیشه هستند اگر سرچ کنی مراسم روز عاشورا و شب قدر منافقین را می بینی
    • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      1 0
      از آلبانی چه خبر منافق احمق
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    32 1
    دیدن ریخت نکبت این عجوزه کفاره داره - بدبخت چقدر خود شیفته و دیوونه است که فکر کرده رئیس جمهوری برازنده اش شده - نمیدونه بیاد مردم گیرش بیارن روزی چند میلیون اردنگی میخوره
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    32 0
    این شمپانزه اگر تو ایران پیداش بشه رکورد ضخامت تف روی صورتش را میتونه تو گینش ثبت کنه
  • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خوب برا خودتون می‌برین و میدوزین خاک بر سرتون کنم ،اول بپرس ببین ملت هم شمارو میخوان؟مرگ بر رجوی مرگ بر امریکای مزدور ،ما کشورمون رئیس جمهور داره ،زحمت الکی به خودتون ندید .شما احمقا چقدر بی فکرید ؟کی شما عاقل می‌شید ؟چشم باز کنید ببینید ،ایران ابر قدرت ،ماشاالله بر سردمداران وطن
  • سیامک IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    اینست که ملت بزرگ ایران چراازاول منافقین راازخودراند¡¡¡اینهاکسانی هستندکه درجبهه هاازپشت به رزمندگان خنجرمیزدند بخدااینقدربیشرف بودندکه مقدار ابی که برای خورد باسختی بدست می او ردیم مسموم میکردندوای به روزی ک¿¿¿ زهی خیال باطل°°° امریکابرای مانسخه میپیچدانهم زمان مردن امریئا
  • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    همه اینها مثلاخبر نگار، جاسوس، فاحشه، وطن فروش، چپاولگر و دزد،ضد انقلاب، منحرف اخلاقی و...... از گور تشکیلات و رسانه های مختلف مدعی اصلاح طلبی بلند می شود. یکبار برای همیشه تمام تشکیلات حاکمیتی را از لوث وجود منحوث آنها پاکسازی کنید و یک عمر کشور و انقلاب را بیمه کنید.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    35 0
    نازنین چطوری؟ راستی چه خبر از تام کروز؟ دستشوییش رو چکار کردی؟ برق انداختی با مسواکی که بهت داده بود یا نه؟ یوقت نیاد ببینه هنوز کثیفه . بدو دختر تا دیر نشده تو رو چه به انقلاب
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    من نمیدونم واقعا درصد کمی از مردم که ریختن تو خیابان و آشوب و بلوا درست کردن یا واقعا نمی‌فهمند یا خودشان را زدند به نفهمی. پس بگذارید من هم از این تریبون اعلام کنم مگر خواب دیده باشند که مریم کلفته و پمپگوه و امثالهم پای در این خاک مقدس بگزارند. مطمعن قطعی باشید که میگم . هنوز ملت ایران را نشناختید احمقها
  • اعظم مرادی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    13 0
    خاک بر سرما .اگر آن بشود ریس ما
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    10 0
    ما نفهمیدیم مسعود رجوی عاقبتش چی شد؟؟؟؟
    • ح IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      3 1
      سقط شد!!
  • کشورایران صومعه سرا IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    8 1
    مریم خانم بی رحم هروقت خواستی تشریف ببریدخروسی سرببرم چش نخوری
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    26 0
    لعنت بر تمام این مزدوران و سگان صهیونیسم و امریکا ، بزودی همه شما به زیر خاک خواهید رفت و تغییر رژیم ایران را به گور خواهید برد .
  • ناشناس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    33 0
    سازمان مجاهدین هیچ جایگاهی در کشور ایران ندارد
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    مریم عضدانلو یا مریم رجوی که ازدواجشان نامشروع بود به عنوان یک روسپی معرفی می شود و به جای اینکه پمپئو او را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی کند باید به عنوان یکی از روسای فاحشه خانه های آمریکا که حداقل یک سوم آمریکا را در بر می گیرد معرفی می کرد چون فاحشه های آمریکا نیازشان به این زنکه شلیطه جنایتکار بیشتر است شاید با خشونت بتواند از حقوق زنان روسپی و هم جنس بازان آنها حمایت کند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    32 0
    مریم رجوی ارزوی ایران به گور میبرد تاچه برسد رییس جمهورایران این زنکه فاحشه هرزه جایش درجهنم وگزینه مناسبی برای جان بولتون خخخ
  • هادی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    21 0
    خانم بنیادی همینطوری اشک تمساح بریزید و برای خودتون رویا پردازی کنید که مثلا انقلابتون نزدیکه خخخخخخخخ به همین خیال باش درضمن نیاز نیست اینجا کسی رو بغل کنی چون اونجا آدمای مختلف تو ساعتای مختلف بغلت میکنن و .... اینجارو نمیخواد به کثافت بکشی
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 0
      اون جریان با مسواک خلا شستنشو بگو😂🤣نازنین خلاشور میخواد بیاد ایران توالتای مارو هم با مسواک بشوره
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    18 1
    در رابطه با قعر فاضلاب صحبت نکنید
  • همایی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    با سلام ،جوانان دهه هشتاد یها ،لطفا کارنامه این مریم رجوی را از پدرانتان ،پدر بزرگوارتان بپرسید این لجن قاتل خود ایرانی‌هاست، در حرم امام رضا (ع) بمب گذاشته در داخل کشور ملت عادی را کشته اند در عملیات مرصاد بر علیه ارتشیان ورزمندگان ایران حمله کرده ودر ذهن خودشان قرار بود تا تهران فتح کنند دوستان وعزیزان دهه هشتاد ی منم سنم نمیرسه ولی واقعیته فیلم‌های مستندشان موجوده ،اینا قاتل من ،شما هستند برای اثبات گفته هام از اقوام وپدرانتان بپرسید اینا میخوان با این شیاطین بازی ناموس مارا میخوان به راحتی بگیرن مواظب باشیم .
  • احمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    24 0
    غلط کرد
  • ح IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 0
    😐😐😐😐
  • روح IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    مریم رجوی غلت میکنه زنیکه خراب هرجایی آدمکش باید اعدام شود بدون محاکمه
  • همشهری IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    بیچاره ملت روی آرامش ندارن از چاه در میاد میفته به یه چاه دیگه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    امریکا از متافقین حمایت میکنه چون خائن تر از منافقین پیدا نکرده ، منافقین کسانی هستند که حاضر شدند خوزستان رو به صدام ببخشند تا با حمایت صدام در ایران به حکومت برستد
  • پرویز IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    سازمان منافقین.منفورترین است.بدون شک
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    مشتاقانه منتظر هستیم تا منتخب آمریکایی که جنایت کار جنگی هست به تهران بیایید و همگی مردم ایران اعدامش کنیم تا کثافت مثل اون و حامیانش خفه بشن و شرش از روی زمین پاک بشه
  • ۴۱۴ IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    معلوم نیست چی زده
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    9 0
    خداراشکر مشکل حجاب اجباری و شل حجابی حل شد منبعد بیرون زدن تار مو از روسری مسادی است با اعدام انقلابی خرید لوازم آرایشی و طلا برای زنان ممنوع شد و خدمت اجباری زنان احیاء شد ازاین به بعد فقط روسری قرمز در ایران فروخته خواهد شد عجب رئیس جمهور منتخبی داریم که همراه داشتن قرص سیانور و نارنجک را احباری کرده است این هم عاقبت شعار زن زندگی آزادی
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    9 2
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • اشنا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 4
    همین‌مریم‌رجوی‌که‌شمامیگوییدمنافق‌تحصیلکرده‌دانشگاه‌‌شریف‌دررشته‌فنی‌متالورژی‌فلز‌است‌حتماروشنفکراست‌وازنیاکان‌بیسوادمان‌که‌شب‌روز‌میگفتند‌خرزائیدکرخراورد‌گاوزاییدگوساله‌اورد‌عاقبت‌کاررامیدانست.
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 0
      حالت خوش نیس
    • شیوا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      که چی بشه الان پرستش کنیم فارغ التحصیل هر جهنمی میخواد باشه ایران جایی برای اون نداره اونا همون کثافت هستند که چه زمان شاه چه الان مرض آدم کشی داشتن
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      خب الان هرکسی که در شریف تحصیل کرده آدم خوبیه یا آدم بدیه این چه دلیل غیر منطقی می آورید
  • ملی گرا _ ایران گرا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    6 1
    یکی از بهترین و مستندترین تحلیل هایی بود که از " آنچه که در فردای پس از براندازی جمهوری اسلامی ایران" اتفاق خواهد افتاد رونمایی میکند = متاسفانه تجزیه و نابودی ایران ٪٪٪
  • علی افصحی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    7 0
    خوان گوایدو یادمان هست که چندی پیش از مقام ریاست جمهوری ونزوئلا خلع شد ! آن هم نه به دست و انتخاب مردم!بلکه به انتخاب اربابش آمریکا! گوایدویی که با سروصدا و با دبدبه روی دوش مزدوران برای جایگزینی «مادورو»رئیس جمهور ونزوئلا کشیده اما خیلی زود شکست سنگینی را از مردم ونزوئلا خوردند! اما ماجرای منافقین رقت انگیز تر از این ماجراست. خوان گوایدو حداقل از مجلس ونزوئلا علیه جمهوریت شمشیر کشید اما منافقین در بیش از چهار دهه مزدوری برای غرب وحشی، صدام و دست آخر امریکای جنایت کار دلش را به این خوش کرده که از طرف شیطان بزرگ به ریاست جمهوری ابران اسلامی برگزیده شده!همان آمریکایی که تا اخرین لحظه از شاه جلاد حمایت کرده و نیز همانی که شاه را بر ایران با کودتای شرم آور در بیش از سه دهه مسلط کرد حالا با سیرک منافقین و با تشکیل نمایشگاه «صد و بیست سال مبارزه با شاه و شیخ«! یک مشت احمق درجه یک مثل خودشان را سرکار متفابل گذاشته اند و برای آینده ایران تصمیم مثلا می گیرند!خب اگر منافقین در مبارزه با شاه جلاد بوده اند شاه جلاد که منصوب آمریکا بوده !پس یک جای کار می لنگد و آن این که رجوی مزدوری بوده که آمریکا و غرب وحشی در آستین خود پرورانده تا فقط با جمهوری اسلامی ایران عزیز درگیر باشد. الیته هرگز تصور نمی کرده که سازمان منافقین با آن کانون های شورشی اش یک جا نابود شده و برای ادامه حیات ننگین وابسته اش در کمپ هایی بدتر از زند ان عمر کثیف و پلیدشان را به سر آورند. بدا به حال شیرین عقل هایی چون خاندان پهلوی، اصلاح طلبان فاسد، سلطنت طلبان، ضد انقلاب اجق وجق که تصور می کردند جایگزین نظام مثلا آن ها خواهند بود!
    • محمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      معلومه جنسي كه بهت دادن عالي و درجه يك و بدون ناخالصي بوده كه رفتي هوا
  • برات عباسی قرایی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    5 0
    شتردرخواب بیندپبه دانه گی لپولپ خوردگی دانه دانه خاک برسرایرانی مریم بشه رییس جمهورچقدرنادان فکرکردن چهارجوان فریب خورده شده مردم ایران
  • NL ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    "مغرب نيوز" راستگو
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    7 0
    کاری به بقیه ندارم ..فقط مریم رجوی خودشو بتونه نگهداره کار شاقی کرده ..الان خودش دنبال سوراخ موشه
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    رضا قلدر وقتی مورد پذیرش واقع شد که ابتدا نا امنی توسط خوانین و آبادی انگلیس نهادینه شد منافقین نقش نا امن کنندگان را ایفا میکنند وسلطنت طلب در نمک خا بانده ؛ پلیس خوب و بد؛ فقطپاشنه آشیل ربع پهلوی ؛ترس؛از زمان فرار محمد دماغ تا هم اکنون ادامه دارد وزیر بار حکومت داری نمیرود
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 1
    پمپ پس مصی چی شد!
  • ن سعیدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 0
    بد نیست این خانم بیاد ایران وببینه چطوری گور خودشو میکنه بی شعور خودش واونهایی که این بی شعور را انداختند جلو
  • سورنا سردار ایران زمین 🇮🇷 NL ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    7 0
    این مریم ، آدم کش و هرزه سیاسی و مزدور غربی را باید در ایران زمین محاکمه کرد. انشالله .
  • ابراهیم IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    5 1
    کاسه لیسهای انگلیس
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    5 0
    چقدر اینا با حجاب اند؟! پس زن زندگی ازادی چی میشه؟؟!!
  • علی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    چقدر این آمریکایی‌ها احمق هستند که این خانم را برای ایران رئیس جمهور می‌دانند گویی ایران وایرانی را نمی‌شناسند...کسی که با دشمن ایران همکاری کرد ..حدود هفده هزار ایرانی را شهید کرده ..در جنگ عراق کنار صدام بر علیه همه ایران ایستاد ..اگر یک ایرانی وطن دوست درایران باشد باید اینها از روی نعش آنها عبور کنند ومحال است که ایرانی این افراد را قبول داشته باشند ...مرگ بر منافقین و طرفداران آن یعنی امریکا
  • علی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    چقدر این آمریکایی‌ها احمق هستند که این خانم را برای ایران رئیس جمهور می‌دانند گویی ایران وایرانی را نمی‌شناسند...کسی که با دشمن ایران همکاری کرد ..حدود هفده هزار ایرانی را شهید کرده ..در جنگ عراق کنار صدام بر علیه همه ایران ایستاد ..اگر یک ایرانی وطن دوست درایران باشد باید اینها از روی نعش آنها عبور کنند ومحال است که ایرانی این افراد را قبول داشته باشند ...مرگ بر منافقین و طرفداران آن یعنی امریکا
  • BE ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    8 0
    اپوزیسیون به این اسکلی ندیده بودیم ، خدا شفا بده
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    سگ پدر حرومزاده از نسل قاجار کثیف آرزو به گور میبره زنیکه ناپاک
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم خخخخخخخ
  • ایران قوی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 1
    بابا این حروم لقمه ها رو اینقدر بزرگ نکنید خداوکیلی ارزشش و داره وقت بزاری مطلب در مورد این تروریست‌ها بخونی؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    سلام این نازنین خانم رو بگو آبجی خوشحال میشیم بیای خاورمیانه ....نمیخاد بیای ایران...واقعا وطن فروشی تا کجا ...
  • شیوا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    الان با اون تیپ زشتی که داره زن زندگی آزادی چی میشه بدبخت این اغتشاشگرها که نمیدونن واضح چی میخوان
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    کاش میامد کاش این مرجانه سعودی میامد منشخصا یکی افراد هستم به خون ایشان تشنه ام اگر خدای ناکرده ایشان ریس جمهور ایران شود وکل دنیا هم پشتیبان او باشد اگر زیر زمین هم باشد به سزای خیانت به بهترین بنده گان خداروزمین یعنی شهیدان جنگ تحمیلی می رسانم
  • علی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    خدا خیرتون بده چقدر خندیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • بلوچ IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    برعندازا، طلاق بگیرید و منتظر ازدواج سازمانی باشید :))
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    "غلط اضافه کرده اند مملکت صاحب دارد اینجا جای تمسخر کنندگان دین و تشیع و روحانیت نیست. هر کی مشکل داره گم بشه بره همون آلبانی پیش وطن فروش ها. تا آخرین قطره خون می جنگم و می جنگیم": از طرف یک خانم چهل ساله خانه دار. فکر کردند ما مردیم طرفداریشون می کنیم گیرم چند تا الاغ کم سواد یا فریب خورده به اصطلاح تحصیل کرده طرفداری شون کنند ماها جمعیت چند ده میلیونی هستیم هیچکدام یارای جنگیدن با ما رو ندارند.هر چه قدر دوست دارند دروغ ببافند امام حسین و پیامبر رو تمسخر کنند. ماها یهودی اسراییلی و شیطان پرست و نظریه پردازان کثیفشون و نفوذی های غربگدا (مسبب تمام فلاکت ها در ایران) رو خوب می شناسیم. اینها از هزاران سال پیش پیامبران رو کشته اند و تمسخر کرده اند. راه دین ادامه دارد و بسوزند و بالاخره در مسیر تحول تاریخ برای ابد شکست خواهند خورد.
  • عطار IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خدایا شکرت که مخالف های جمهوری اسلامی ایران رو از احمق ها و هرزه های منافقین قرار دادی.
  • ش. AE ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    ایران قصاب زن ندیده بود که خواهد دید بیاد ایران مردم تیکه تیکه اش میکنن زنیکه حیوان با قانون حزبی اش که قانون جنگل هست حالا بیاد ایران مردم با روی باز تیکه تیکه اش میکنن
  • CN ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    یعنی مزخرفات مریم رجوی را کسی باور میکنه؟!! یک سوال اساسی؟ مریم رجوی چرا به اعضای سازمان منافقین آزادی بیان نمیده؟؟؟؟؟! آیا رئیسی که به اعضای سازمان خودش آزادی بیان نمیده، بر فرض پس از حاکمیتش بر یک کشور، می‌تونه به مردم آن کشور آزادی بیان بده؟!!! حق اعتراض و بقیش بمانه..
  • امیر محمد دمنده IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    مرگ بر مریم رجوی و همدستان قاتل و کثیفشان که ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را به شهادت رساندند ملت ایران خودشان رییس جمهورشان را انتخاب کرده اند جناب آقای سید ابراهیم رییسی و به هیچ بیگانه ای اجازه ی تصمیم گیری برای مردمان را نخواهیم داد ملت ایران خود آینده خود را انتخاب خواهند کرد .
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 0
    تمام این ابلهان و خبیثان ارزش اظهار نظر هم ندارن!
  • CA ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    بذارید راحتتون کنم، شانس مریم رجوی تروریست رئیس جمهور آمریکا شدن بیشتره تا رئیس جمهور ایران شدن. شانس سقوط شیطان بزرگ بیشتره تا این ملعونه تروریست از داعش خونخوارتر رئیس جمهور ایران بشه. این کثافت فقط به یه دلیل ممکنه وارد ایران بشه و اون محاکمه و اعدام است. سردمداران تروریست آمریکا بدانند که«إِن‌َّ رَبَّک‌َ لَبِالمِرصادِ»‌(بدرستی که پروردگار تو همواره در کمین است) که اشاره به سرنوشت بعضی اقوام طغیانگر در طول تاریخ است و قوم طغیانگر این زمان آمریکاست. و زمان مجازات الهی بر سر نمرودیان بسیار نزدیک است.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    حکومت بااین همه دشمن چرابیدارنمیشه چرانیروهای انقلابی.مخلص.ورزمنده هاوایثارگران راسرکوب میکنه نیروهای انقلابی ازجان مایه میگذارندولی حکومت ازسرمایه دارهاوسلبریتی هاحمایت میکنه جانشان درمیادبرای رزمنده گان که وکشوررانجات داده اند حقوق مناسب بدهد ولی سلبریدی ها که دشمن انقلاب وکشورهستندمیلیاردها حقوق میدهد.اگربه این وضع ادامه دهندخداقهرش میگیره و قبل از دشمن خودش مسئولان منافق رامجازات میکنه.افسوس به این مردم و انقلاب که عده ای بی شرف حکومت رادردست گرفته اند.
  • سر افراز و همچنان قوی ایران بزرگ 🇮🇷🌹🇮🇷 🌹🇮🇷 IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    گرگ و روباه و کفتار و شغال و کرکس و گورخر و خوک و قاطر و ....جمع شدند و غلط هایی کرده اند و که خنده دارترین جوک ترین خنده بازار است . مثل مثل جوک معروف نتان یاهو . اهالی باغ وحش سیاسبون بازم از این دست جوکها بگید تا ما بخندیم.😄😄😄😄😄 شتر در خواب بیند پنبه دانه .... مریم رجوی پیر شدی ' می ترسی آرزو به دل بمانی . پمپئو پستانک گذاشته دهنت😄😄😄😄😄😄
  • ساس IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    چند تیم چند صدایی که پنتاگون طراحی کرده و هدفش جذب حداکثری ناراضیان ایرانی و کانالیزه کردن مردم در راستای هدف مرکزی ایلات متحده است و آنها طبق برنامه همه بازیگران و بازیسازان را پس از تعویض رژیم مرخص و بازنشست سیاسی میکند تا هسته مرکزی ناشناخته خود را ٤٠ سال دیگر بر تخت بنشاند. مثل اوکراین که زلنسکی و تیم همراهش را بجای تمامی سیاستمدران و حقوقدانان باسابقه اوکراینی وارد کرده و گام بگام پیش میرود
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    عجب رویی دارند این جماعت بی شرف آمریکایی فضول ،آخه برو گمشو سرت تو کار خودت باشه ،پمپئو خودش مجسمه باید محاکمه قانونی شود واسه کشور ما پرزیدنت انتخاب می کنه گمشو کثافت
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    بذار پاشو بذار ایران تا محاکمه قانونی( ترور هفده هزار شهید ایرانی به علاوه ترورهای اخیر که در طرح مستند کشته سازی توسط عوامل منافقین کور دل هرهری مذهب وهرهری مسکن هزار چهره انجام شد )انجام شود . فقط پاشونو ایران بذارندهمراه با اربابان آمریکائیشون به درک واصل خواهند شد .
  • OM ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    مریم رجوی با چادر قرمز؟
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    ارزو بر شیاطین عیب نیست اینه چهل سال است برای ان خیالی حاکمند بگذارید ادامه دهند امروز مهران..فردا جهنم
  • US ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    در باره هر يك از جمله هاى حضرت امام خمينى راستى بايدكتابى چند صد صفحه اى نوشت . آمريكا شيطان بزرگ؛ آمريكا هيچ غلطى نميتواند بكند. هر چه فرياد داريد بر سر آمريكا بزنيد؛ اما خيلى مهمتر از همه اينها اين جمله حضرت امام است؛ خداوند را سپاس ميگوئيم كه دشمنان ما را از احمق ها قرار داد:؛ واقعا چقدر زيبا است اين جمله. سالها سپرى ميشود و واقعيت فهم اين سخن روز بروز بيشتر برملا ميشود. واقعا دشمنان نظام اسلامى از داخلى و خارجى ؛احمق؛هستند. و روز بروز حماقت خود را بيشتر و واضحتر اثبات ميكنند. منافقينى كه حتى پائين تر از صفر درجه هم در بين مردم ايران خواهان ندارند را ميخواهند جايگزين نظامى بكنند كه ميليونها نفر جندين بار در هر سال حمايت خود را از آن نظام از زن و مرد ؛پير و جوان اعلام ميدارند .در همين سه ماه گذشته براى نشان دادن ضديت خود با اغتشاشگران و منافقين و آمريكا وبراى نشان دادن حمايت خود از نظام اسلامى در نهصد شهر ايران بميدان آمدند و فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر منافقين و مرگ بر سلطنت طلب سر دادند.
  • احمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 1
    مریم رجوی امثال او جایگاهی بین مردم ایران ندارند پیشینه بد این گروه کاملا برای مردم مشخصه!!!
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    بنظر من اون زنه با یک دهدار شدن تو ایران هم ذوق می کنه فقط تو ایران باشه یه سمت داشته باشه
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    اخه مریم رجوی هنوز قدرت نداشته این همه تو ایران ادم کشته زور گفته شکنجه داده چه تو ایران چه تو خود اشرف الان تو به قدرت برسی انگار خر بردن پشت بوم کی میخواد پایین بیاره
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    فكر نميكردم انقدر بدبخت شده باشن به قول شما اپوزيسون ديگه ارزش نظر دادن هم ندارن
  • ن ر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام برن گم بشه همینا جوونا رو دارن بی دین میکنند نه به روسری که پوشیده فکر پلیدش امام زمان ع نمیزاذه کشور بی دین و ایمان بشه
  • ن ف IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    خانم رجوی. برو گم شو. تو مگه مفسر قرآن هستی اگر بخواهد خون جوونایی که انقلاب کردن حرام بشه فرقی با نظام پهلوی نخواهیم کرد که لی حجابی بود با حجاب هم بود من خودم بچه ی آن زمان هستم خوب یادمه کشور به گند کشیده شده بود امام زمان ع دوست ندارم شیعیانش بی دین بشن نمیزاره
  • Ali IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    هرچی میکشیم ازین کثافت امریکا و کفتارهایش انگلیس و اروپا و روسیه چین هم ازین آشفتگی ها ماهی میگیره امریکا چه در این دوره چه در دوره قبل مثل زالو خون ایران رو میمیکد نمونه اش بلوکه کردن پولهای ایران البته اگر مسئولان درست امانتداری میکردند چرا پولهای ملت در اونجا بلوکه بشود ؟
  • سربازحاج قاسم IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    آمریکایی ها خودشون هم خنده شون گرفته
  • حجت IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    داداش، کسی پول داره قرض بده. پسش می دم. برای مراسم ریاست‌جمهوری لباس مجلسی ندارم
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    خانم بنیادی توهیچی ازایران نمیدونی ایران وایرانی شرف وغیرت داره این روهمیشه ثابت کردند حالا یه عده خائن به،تمام معنا برای غربی ها پالسهایی میفرستند اعم از افسادطلبها وبیشرفها که راه به جایی نمیبرند ودرآخررسوا خواهند شد
  • بنیت IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    رجوی خیلی غلط کرده
  • پرویز IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    اره رییس جمهور میشه اما توجوب یافازلاب اینهالایق این هست کهنه سربازان شماایناهستن عقیم شده ها
  • جوانمرد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    پیشاپیش ورود مریم رجوی دل سگ کثیف را به کنام پلنگان خوش آمد می گوییم تا اورا به سزاز اعمال ننگینش برسانیم
  • ی بنده خدا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا معلومه ایرانی ها را نمیشناسی هیشکی این زنک پیر منافق را با اون همه جنایت به طور عادیش دوست نداره مگر اینکه واقعا مخش تاب داشته باشه همین مونده ریئس جمهور هم بشه شتر در خواب بیند پنبه دانه.... در ضمن ما آزادی هم داریم رژیم جدید نمی خوایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس