کد خبر 1448813
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
دعوای ضدانقلاب برای رسیدن به هیچ/ سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی

حال که شرایط به سمت آرام شدن پیش رفته است، هر کدام از براندازان به سراغ سهم خواهی رفته و برای آن‌که سهم بیشتری نصیبشان شود، گروه‌های دیگری از خودشان را تخریب کرده و دست به افشاگری علیه یک دیگر زده‌اند.

به گزارش مشرق، بعد از گذشت مدتی از آشوب‌های خیابانی، جماعت برانداز و هر یک از عناصر خارجی که نقش کوچکی در این آشوب‌ها داشتند، به جان هم افتادند. حال که شرایط به سمت آرام شدن پیش رفته است، هر کدام از براندازان به سراغ سهم خواهی رفته و برای آن‌که سهم بیشتری نصیبشان شود، گروه‌های دیگری از خودشان را تخریب کرده و دست به افشاگری علیه یک دیگر زده‌اند. جالب اینجاست که از این آشوب‌ها، هنوز چیزی نصیبشان نشده که بر سر سهم خواهی به جان هم افتادند و درباره رهبری اپوزیسیون باهم دعوا می‌کنند.

این جمله براندازان که می‌گویند «جمهوری اسلامی به‌زودی از بین می‌رود»، بیش از ۴۰ سال است تکرار می‌شود. دعواهای اخیر براندازان به‌گونه‌ای بوده که گویا خودشان هم می‌دانند جمهوری اسلامی براندازی نمی‌شود. اما نان‌شان از پروژه‌های براندازی تامین می‌شود. دعوای این روزها بر سر سهم خواهیِ بعد از آرام شدن اوضاع، گواهی بر این ماجراست.

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

در صوت منتشر شده از سالومه سیدنیا، مجری شبکه منوتو، سالومه اشاره می‌کند که مصی علی‌نژاد، بابت یک ویدئو که آخر سر هم اولین بار در منوتو منتشر نشد، از کیوان عباسی، مدیر این شبکه، مبلغ ۱۰ هزار پوند طلب کرده است و سالومه در ادامه تأکید می‌کند که مصی علی‌نژاد فقط دنبال این چیزها، یعنی پول است. این را بگذارید کنار دریافت مستقیم حقوق مصی پولی‌نژاد از دولت آمریکا.

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

سالومه در بخش دیگری از این صوت، ضمن فحاشی نسبت به مصی علی‌نژاد، اذعان داشت که او با مظلوم‌نمایی، اتفاقات سال ۹۸ را به نفع خود مصادره کرده است. گویا دعوا بر سر آن است که چه کسی سهم بیشتر، یا واضح‌تر بگویم، پول بیشتری از ایجاد آشوب در ایران گیرش می‌آید؟

دعوا به‌قدری در میان براندازان بالا گرفت که حتی در تجمعی کوتاه و بسیار کوچک در انگلیس، به جان هم افتادند و کتک‌کاری کردند. به‌گونه‌ای که پلیس انگلستان مجبور به ورود و آرام‌سازی شده بود! براندازان حتی کسی مثل مهناز افشار که همه جوره در خدمتشان بوده است را تحمل نکردند و او را از جمع خود در آلمان، بازور خارج کردند و نتوانستند چند دقیقه کنار هم بایستند.

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

نکته جالب اینجاست که این‌ها بر سر مسائلی کوچک، حتی تجمعی کوچک باهم درگیر شده‌اند. چه رسد به دعواهای عمیق‌شان بر سر اینکه چه کسی رهبری اپوزیسیون را در دست بگیرد.

زمانی که یاسمین پهلوی، همسر رضا پهلوی در تجمع ایرانیان خارج از کشور حضور یافت، با شعار سایر براندازان علیه جریان سلطنت‌طلبی مواجه شد. ربع پهلوی در حالی خود را رهبر اپوزیسیون می‌خواند و شب‌ها در خانه خود تمرین سان دیدن می‌کند، که خود براندازان حتی حاضر نیستند این خاندان را در تجمعات‌شان تحمل کنند.

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

حتی کسی در سطح گلشیفته فراهانی، ضمن تحقیر پهلوی‌ها اشاره داشت که «مردم ایران اصلاً به نمادِ روی پرچم آینده کشورشان فکر نمی‌کنند»! شهرام همایون، مجری سلطنت‌طلب شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در واکنش، ضمن چند توهین جنسی به او گفته بود «عمه من هم اگه می‌رفت لخت می‌شد حتماً جماعتی از او حمایت می‌کردند».

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

شهرام همایون در سخنان دیگری به بن سلمان، پادشاه سعودی‌ها و شبکه اینترنشنال حمله کرد. او گفته بود که عربستان به دنبال خوشبختی مردم ایران نیست و می‌خواهد خوزستان را به عربستان ملحق کند. در واکنش نیز شبکه سعودی اینترنشنال با حضور کارشناسان مختلف به‌تحقیر جایگاه ربع پهلوی پرداخت. این کارشناسان تصریح داشتند که «رضا پهلوی جایگاهی نزد مردم ایران ندارند» و «پهلوی مخالف دموکراسی است».

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

رضا پرچی‌زاده از دیگر چهره‌های برانداز، در توییتر خود، سلطنت‌طلبان را به خاطر اینکه از حضور برخی دیگر از براندازان در برلین جلوگیری کردند، «سرکوب‌گر» و «فاشیست» خواند.

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

در این بین تلاش منافقین هم قابل توجه است. به طوری که کسی در سطح مریم رجوی ادعای ریاست جمهوری بر ایران را کرده بود. اما این ادعا به قدری بی‌اعتبار بود که برای براندازان ارزش مقابله کردن هم نداشت. براندازان نه تنها برای منافقین ارزشی قائل نیستند، بلکه حتی سعی می‌کنند برای حفظ آبروی خود، خطشان را از منافقین جدا نشان دهند. اما با این حال ارتباطات نزدیکی میان منافقین با سایر براندازن است و بخش مهمی از کار اجرایی براندازان، برعهده منافقین است.

 سهم خواهی براندازان برای صندلی بازی+ فیلم

می‌توان گفت که زندگی براندازان نه در براندازی، بلکه در ایجاد آشوب‌های مختلف و ضربه به زندگی مردم ایران می‌گذرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    36 1
    خداوندا ظالمین را با ظالمین مشغول فرما ننگ ابدی بر خاندان کثیف پهلوی و جنایتکاران منافق و مفسدان هنرمند نمای وطن فروش
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      14 0
      الهی آمین
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      7 0
      منبعد نگویید اشک تمساح بگید اشک معصی . آنهمه سوز و گداز راه انداخت نتوانست یک قطره اشک از چشمانش سرازیر کند.
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      8 0
      صرف نظر از اختلافات ظاهری هر سه در یک چیز مشترکند ، به شدت پفیوزند !
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      5 0
      برای ثبت در گینس قصد ازدواج انتحاری با بی شرف ترین کثیف ترین عوضی ترین رذل ترین خائن ترین زشت ترین زن را دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید از بین دو خرمگس معصی و قجر کدام را انتخاب کنم ؟
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      6 0
      هزار ماشا الله این معصی چقدر هر روز تو دل برو تر میشه ! واقعا الهه ونوس جلوش کم میاره . قجر که آفرودیت رو گذاشته تو جیبش. لا مصب ها چه لعبت هایی هستند.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    31 1
    شترهای برانداز در خواب بینند پنبه دانه
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      33 0
      دعوای کفتار ها و سگ های وحشی
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    10 1
    جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
    • زی زی قلو IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      5 2
      جناب این حنای شما هم که زیر هر خبر مرتبط و نا مرتبط می گذارید هم رنگی ندارد حرف شما درسته ولی خواهشا زایاد شورشو در نیارید
  • محسن IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    20 2
    هه هه تجمع وحوش در حنگل غرب
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    2 0
    کاریه سیفونین یایه شلنگ اب بستن
  • علی افصحی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    3 0
    واگرایی و همگرایی براندازان نه تنها اصالت ندارد بلکه حاکی از عصبیت انباشت شده ای است که طی نزدیک به چهل و چهار سال فراهم آمده است.این جماعت وقتی مواجبشان برقرار است و اطمینان به پایداریش دارند دور همی هایی برگزار می کنند و یک شلوغ کاری هایی هم راه می اندازند اما وقتی که باز از این کنار هم بودن و شلوغ کاری نتیجه نمی گیرند دوباره جنگ برای بقا و دریافت مواجب از شیاطین بین خود شان شعله ور می شود عجیب این است که همه هم ریاست جمهوری و ریاست کل را می خواهند و کم تر از آن را بر نمی تابند. مریم رجوی رئیس جمهور، ربع پهلوی شاه، عبدالله مهتدی جانشین استالین ، گلشیفته فراهانی همسان زلنسکی و...زمانی توده ای ها، فدایی ها، نروتسکیست ها، رنجبران ، اتحادیه کمونیست و... همه فرقه های چند نفره کمونیست ها در یک بند از زندان بودند که بند را به هم ریخته و هر روزشان با درگیری بین خودشان می گذشت عاقبت دست به دامان مدیریت زندان نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند که بینشان برای جلوگیری از اصطکاک فاصله ایجاد کنند! اساسا ماهیت احزاب غیر حزب الله این است که همدیگر را بر نتابند!چه اگر برتابند که فلسفه حزبی اشان به هم می خورد.
  • DE ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    3 0
    همگی غلط می کنند
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    2 0
    معشوقه بن سلمان!!!!!
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    فتنه وجنبش فواحش!!!
  • علی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    1 0
    هنوز برسر ارثی که دستشان نرسیده دعوا میکنند وای بروزی که یک لقمه دهان گیری نسیبشان شود یقینا آنها همدیگر را تکه پاره خواهند کرد چون صفت بارز اینها از صفت گرگ درنده سرچشمه میگیرد
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    2 0
    این سه نفر بیشتر سعی دارند نظر آمریکا را جلب کنند تا نظر مردم ایران را. بهر کدام که کنگره آمریکا بودجه بزرگتری واگذار کند، سرکرده می‌شود.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    2 0
    اینها بی بند وبار وکافروهرچی هستند ولی عجیبه قانون حقوق بشر انسانیت ومقررات وصداقت را را دارند که حتی خودیهاشونو افشا میکنند(امامان شیعه هم شهید شدنند ولی حاضرنشدنند صداقت انسانیت پایمال شود
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    1 0
    اینها بی بند وبار وکافروهرچی هستند ولی عجیبه قانون حقوق بشر انسانیت ومقررات وصداقت را را دارند که حتی خودیهاشونو افشا میکنند(امامان شیعه هم شهید شدنند ولی حاضرنشدنند صداقت انسانیت پایمال شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس