واکش کنعانی به تقدیس سرکرده گروهک تروریستی منافقین از سوی پامپئو

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه‌شنبه) ۲۹ آذر ماه در یک رشته توئیت در واکنش به اظهارات مایک پامپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا درباره مریم رجوی نوشت: ائتلاف رژیم آمریکا با تروریست‌ها و قاتلان بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی آشکارتر شد.

وی افزود: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

کنعانی همچنین خاطرنشان کرد: گرچه توسل رژیم آمریکا به ورشکستگان و جنایتکاران برای اعمال فاشر علیه دولت و ملت ایران، نشان از خالی بودن دست آنان است، اما این واقعیت، چیزی از مسؤولیت‌های حقوقی و بین‌المللی واشنگتن در نقض حقوق ملت ایران و حمایت آشکار از یک سازمان تروریستی شناسنامه‌دار کم نمی‌کند.

به گزارش مشرق، مایک پامپئووزیر خارجه دولت ترامپ در یک نشست ضدایرانی با حمایت از اغتشاشات در ایران تصریح کرد که هیچ امیدی برای همکاری با جمهوری اسلامی وجود ندارد. در این نشست مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین نیز به صورت مجازی شرکت کرده بود.

۲۵۰ سناتور آمریکایی در نشستی در واشنگتن از برنامه‌های سرکرده گروهک تروریستی منافقین حمایت کردند و در این نشست پامپئو مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیروز (دوشنبه) در حاشیه سومین مجمع گفت‌وگوی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در این باره گفت: پامپئو عنصر تاریخ مصرف گذشته آمریکا است و با جمعی تاریخ مصرف گذشته دیگر که به امنیت و آرامش و هموطنان خودشان خیانت کردند و مسئول ترور و به شهادت رساندن ۱۷ هزار زن و مرد و کودک و پیرمرد ایرانی هستند، نشستند. اینگونه نشست‌ها فاقد ارزش و تاثیرگذاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    16 1
    سگ زرد برادر شغال است. انتظار دارید پمپئوی بیشرف از جمهوری اسلامی تعریف کند؟
  • FR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    12 2
    جالبه که عربستان به منافقین و تروریست‌ها پول میده بعد اونا به مقامات ورشکسته امریکا باج میدن که ازشون حمایت کنند ! سیاست کثیف غربی ها و مزدوران !
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      6 2
      سیاستهای رجوی کثیف، اسرائیل و تندروهای خارجی در شکست برجام و توافق با آمریکاکاملا همسو است. چون منافع این سه قشر در تحریم، انزوای ایران و ... است!
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 4
    از اپوزیسیون جعلیتون که تعریف میکنن باید خوشحال باشید
  • DE ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    11 1
    این پمپ فاضلاب هم نیست چرا بهش میگن پمپ اُ .
  • CA ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    15 1
    فقط پامپئو تروریست میتونه قدر یکی مثل خودش رو بدونه. انشاءالله هردو باهم به درک اسفل واصل میشن.
  • ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    11 1
    قابل توجه اشخاص ساده لوحی که فکر می کنند امریکا دوست مردم ایران است کسانی را رئیس جمهور ایران معرفی میکنند که در خیانت آنها به ملت ایران هیچ شک و شبهه ای نیست ترور بیش از 17 هزار نفر از مردم شرکت و همکاری با صدام در جنگ علیه مردم ایران و جاسوسی برای غرب و اغتشاشات تنها گوشه کوچکی از عملکرد این منافقین خائن است
  • ارسلان IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    21 1
    آن وقت یکی نیست از این پمپ... ابله بپرسد چه کسی به مریم موبلنده رای داده است که شده رییس جمهور؟!
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    8 1
    اگر مریم رجوی اینقدر طرفدار در بین مقامات آمریکا داره خوب ببرندش همانجا رئیس جمهور کنند قطعا از ترامپ بهتر است ، ما ایرانی ها ضرب المثلی داریم که مال بد بیخ ریش صاحبش
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 1
    برنامه َسگ خوب و سگ بد بهم ریخت و چهره سگ های لجوج برملا شد. جاش بود رئیس سابق سیا ب مریم میگفت تو هم در حمایت از زنان کشف حجاب کن، هم از این قیافه رختشوری بیرون میای و هم یک عده گیس تور می بینند و طرفدارهای بیشتر میشن.
  • سرباز بی نشان. IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    6 1
    قابل توجه آن عده از براندازان که باور نداشتن امریکا وایادی مزدورش برای ایران چه نقشه وحشتناکی کشیده اند تسلط گروهی بر ایران که نه تنها درجنایت از داعش کمتر نیستند بلکه در ادم کشی وجنایت دست همه جنایتکاران عالم را از پشت بسته اند . #سازمان جانیان خلق
  • DE ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    7 1
    پامپئو خیکی تو سگ کی باشی از این چرندیات سرهم کنی! عوضی پدرسوخته توهمی! تو به سرنوشت بوش ملعون مبتلا می شی. اونوقت ایرانی ها میان جشن می گیرن.
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    حمایت از رجوی باطن نظام آمریکا را نشان میده که بادمجان دور قاب چین ها منزلت دارند. خودشان هم می دانند که منافقین صرفا از آمریکا تعریف و تمجید می کنند و سابقا حتی آمریکایی ها را به قتل می رساندند. مقامات آمریکایی مزدورپرور و تشنه تعریف و تمجید هستند
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    قاتل. ها. باید. دست همدیگر را بشویند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس