کد خبر 1448164
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
رضا گنجی

گویا حقوق وزارت خارجه آمریکا کفاف هزینه های شخصی پمپئو و بعضی دیگر از مقامات آن کشور را نمی دهد که هر از چند گاهی برای تلکه کردن، سراغِ سازمان منافقین می روند...

به گزارش مشرق، رضا گنجی کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت: خبر ابتدا اینطور به نظر می رسید که در ادامه توهمات سران فرقه مسعود، این بانوی بدنام یعنی مریم رجوی، مجددا دچار توهم شده است و خود را رئیس جمهور آینده ایران فرض می کند. اما در کمال ناباوری، خبر درست بود چرا که به واقع چند اخراجی افراطی از فضای سیاسی واشنگتن همچون پمپئو، وزیرِ خارجه سابق آمریکا و گری لاک وزیر سابق بازرگانی آمریکا در یک نشست ضد ایرانی، بدنبال به رسمیت شناختن مریم رجوی بعنوان رئیس جمهور منتخب ایران بودند.

گویا حقوق وزارت خارجه آمریکا کفاف هزینه های شخصی پمپئو و بعضی دیگر از مقامات آن کشور را نمی دهد که هر از چند گاهی برای تلکه کردن، سراغِ سازمان منافقین می روند و با رویا فروشی، این خائنینِ به وطن را سرکیسه می کنند.

اینکه تعدادی از سیاست بازان آمریکایی و اروپایی، شخصی همچون مریم رجوی، یکی از قبیح ترین افراد در فضای سیاسی را بعنوان رئیس جمهور فردای ایران انتخاب کنند، یک بازی کثیف و یک حماقت عجیب است.

بهتر است همه ی ایرانیان بدانند که تصمیم سازان و تصمیم گیرانِ عاقلِ آمریکایی و اروپایی در حیاطِ خلوتِ خودشان، به طرز عجیبی از این فرقه متنفرند و هرگز هیچ نگاهی فراتر از یک نگاه ابزاری به این سازمان ندارند. اینکه آلوده دامن ترین ها و تندرو ترین ها در دنیای سیاستِ آمریکا همچون جان بولتن، رودی جولیانی، مایک پنس، پمپئو و مقامات منزوی شده از کشورهای اروپایی و عربی در لیست حامیان این فرقه اند خود گواه ناپاکی این سازمان است.

این گمان هم می رود که آنها برای تحقیر ایرانیان اسم چنین فردی را بعنوان رئیس جمهور آینده مطرح می کنند. اگر قصد و نیت بر ویرانی ایران در فردای هر تغییر باشد چه کسی مناسب تر از این زنِ بی آبرو می تواند این پروژه غرب را عملی کند؟ وقتی گزینه آنها می شود مریم رجوی، ایرانیان باید پی ببرند به کیفیتِ غیظ دشمنان و برنامه بی نهایت مخربِ آنها در تحقیرِ پارسیان و تخریبِ ایران زمین.

در همین سه ماه گذشته و در طی روزهای آشوب، ما شاهدِ برند کردن چهره هایی از بین اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران بوده ایم که حتی یک روز هم فعالیتِ سیاسی آبرومند نداشته اند. یکی برود به این مدعیانِ سیاست در آمریکا و اروپا بگوید که جمهوری اسلامی ایران در طی چهار دهه گذشته اگر هیچ کاری نکرده باشد اقل کارش این بوده است که فهم سیاسی مردمش را آنقدری ارتقاء داده است که خریدارِ افرادِ بنجُل سیاسی همچون مسیح و اسماعیلیون و رضا پهلوی و مریم قجر و فخرآور و تجزیه طلبان و همجنس بازان و نو رسیده های بی مایه ای چون کریمی و زری و پری نباشند.

وقتی گزینه های شما برای فردای ایران می شوند افرادی چنین بی هویت و بی مایه، معلوم است که شما برنامه ای جز توهین به ایرانیان ندارید. هویداست که بدنبالِ خواری این ملت اید. فریاد می زند که انتقامِ چهل سال شکست از ایرانیان را می خواهید با مسلط کردنِ خیانت کارانِ کودن از مردم بگیرید. و الا کدام انسان نادانی است که نداند حتی مطرح کردنِ اسمِ رجوی بعنوان گزینه ای در آینده ی بعیدِ سیاسی ایران یعنی اهانت به ایرانیان؟

واکنش مقامات در ایران بعد از شنیدن این خبر، نه از باب مهم جلوه دادن و یا مهم بودن این سازمان و سرانِ متوهم اش بوده است بلکه این حضرات متعجب اند از کیفیت و کمیت حماقت طرف های غربی وقتی که کنشگری سیاسی شان با حمایت از این فرقه تا این حد سخیف می شود. باورتان می شود که دستِ غرب در ضدیت با ایران و ایرانیان آنقدر خالی و تهی است که یک وقت هایی مجبور می شوند حتی به پلشت ترین گروهک ها متوسل شوند؟ مهم نیست که به چشم بعضی از شیفته گان فرنگ، سیما و عقلِ سیاستمدارانِ افرنگی چقدر رنگین کمانی و عالی است، مهم واقعیتِ کنشگری های واشنگتن نشینان است که در دنیای حقیقی همینقدر شرورانه و همراه با بدذاتی است.

وزیر خارجه ایران بدرستی گفت که "پمپئو عنصر تاریخ مصرف گذشته آمریکاست و جلسه‌اش با منافقینی که تاریخ مصرف آن‌ها تمام شده فاقد ارزش و تاثیرگذاری است." این وزیرِ خارجه ایران است که بهتر از همه می داند که فرقه رجوی در تاریخِ سیاه خویش چه خیانت ها و چه جنایت ها که نه فقط در ایران که در عراق و دیگر کشورها کرده است.

خروجی همه ی هنرِ آمریکایی ها و اروپایی ها از دید سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس می شود پیشنهادِ ریاست جمهوری به یک زنِ روسپی و جنایت کار. فردی که حداقل جانِ نزدیک به 18 هزار نفر از هموطنانش را گرفته است و خالقِ شنیع ترین صحنه ها در سیمای یک اپوزوسیون بوده است.

این "توماس جفرسون" (1) مونثِ نو ساخته ی سیاستمدارانِ آمریکا هرگز قادر به عملی کردن رویای دیرینه ی غربی ها و عبری ها و حاکمان خیانتکار عربی، مبنی بر ایرانِ منهای حاکمان فعلی نیست.

تقدیس شرم آور از تروریسم و تروریست توسط 250 سناتور آمریکایی، حداقل زیبنده ی ژستِ ضد تروریسم سیاستمداران واشنگتن نبود و نخواهد بود. غربی ها خودشان هم می دانند و در جلسات خصوصی شان به آن معترفند که هیچ جنبش و هیچ جریان اپوزوسیونی قادر نیست که حکومتِ فعلی در ایران را دچار مشکلِِ جدی کند. لذا پیشنهاد ما به این سناتورها این است که باج و جیره سالانه شان را از خرانه ی گروهکِ منافقین بگیرند و مثل قبل، شب ها را در کلاپ ها وقتی که به ریش نداشته مریم و مسعود رجوی می خندند، سپری کنند.

1- یکی از بنیان گذاران آمریکا و نویسنده اعلامیه استقلال آمریکا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 0
    اپوزوسیون؟ بگویید عمله های خرحمال موساد و ام آی سیکس. اینها خاک وطن می فهمند؟ اینها خود عهدنامه ننگین ترکمانچای هستند خود مفهوم مزدوری و وطن فروشی.
  • AT ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    آقا آمریکا کلآ صد سناتور دارد این رقم 250 سناتور را از کجا آوردید.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    مردم آمریکا سنا را طویله ای از احشام و حیوانات صهیونیست می دانند و کمترین ارزشی برای سناتورها قائل نیستند. مردم آمریکا سناتورها را نماینده 1 درصد حاکم بر 99 درصد مردم آمریکا می دانند. حالا این زباله ها برای ایران رئیس جمهور تعیین کرده اند. ما هم باید یه فاحشه دیگه (مثل مصی یا شیرین عنادی) را رئیس جمهور آمریکا اعلام کنیم. ریحانه پارسا هم کیس خوبیه!
  • علی رضا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 0
    مثل همیشه عالی بود. مطلب کاملی بود برای فهم نیت بدجنسانه ی غرب
  • ش. AE ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 1
    همانطور که جیسون رضاییان شد سفیر اول آمریکا در ایران بعد از براندازی این عجوزه هم میشه ریس جمهور ایران
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    25 0
    حنای آمریکا ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد. اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • ناصر EC ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    با سلام متوجه باشید که رژیم آدم خور آمریکا با علم کردن زنبکه هرجایی.همانکاری را که در ونزوءلا انجام داد یعنی یک آشغال به تمام معنی به اسم وایدو را رءیس جمهور خود خوانده قرار داد و ملیاردها دلار از منابع مالی و مراکز پتروشیمی آن کشور را به همراه فاسدترین زیستگونه ضد یعنی آنگلستان غارت بیش از پنچ تن طلا امانتی نزد بانک لندن را بالا کشیدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس