1

کسانی که پیش از این از قبل ترویج خروج سرمایه از کشور و تشویق خانواده‌ها و جوانان ایرانی به مهاجرت ارتزاق می‌کردند و از راه تبلیغ اخذ اقامت کشورهای عربی متخاصم همچون بحرین و امارات پول درمی‌آوردند؟

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در حالی چاپ و منتشر شد که رونمایی از بسته جدید کنترل بازار ارز، امضای ۵ تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در تهران، بازگشت غرب به سیاست فشار حداکثری و در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

با گذشت هفت هفته از آغاز عملیات رسانه‌ای و به دنبال آن اغتشاشات همراه به خشونت در سطح شهر، پروژه آشوب سازی در چند محله همچنان این موضوع مورد توجه روزنامه‌ها قرار دارد.

روزنامه اعتماد در شماره امروز خود در گفتگو با بیژن عبدالکریمی به تحلیل آشوب‌ها پرداخته و نوشته است:

حوادث اجتماعی و تاریخی امور امکانی است و نمی‌توان دقیقاً پیش‌بینی کرد چه می‌شود. همان‌طور که ۳ ماه قبل اگر از من و شما می‌پرسیدند که طی ۲ ماه بعد دختران ایرانی آزادانه در سطح شهر راه بروند، باور نمی‌کردیم. به‌طور کلی روند، روند خوبی نیست. ایران توسط جهانیان تحت فشار است، تحریم‌ها قطع نمی‌شوند. جنگ اوکراین در کنار ما جریان دارد. دشمنان تلاش دارند، پرونده ایران را به شورای حکام و سازمان ملل ببرند و علیه ایران قطعنامه صادر کنند. سرشت اعتراضات نیز تغییر کرده و رادیکال‌تر شده‌اند.

در ادامه این گفتگو آمده است:

اخیراً هیاتی از جانب رهبری به سیستان و بلوچستان اعزام شدند، این مسئله بخشی از سلوک سیاسی عاقلانه است و هر صاحب قدرتی که چنین سلوکی تاسی کند، عاقلانه رفتار کرده است.

چه کسی پشت اعتصابات اجباری بلاگرها ایستاده است؟ / روزنامه اصلاح‌طلب: فقط قهرمان‌های بی‌وطن سرود ملی را نمی‌خوانند

روزنامه آرمان ملی با دبیر کل گروهک آمریکایی نهضت آزادی درباره اغتشاشات گفتگویی انجام داده است؛ محمد توسلی به این روزنامه اصلاح‌طلب گفته است:

در دوران کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و همچنین فضای جدید در مدیریت دانشگاه‌ها و اعمال محدودیت‌ها عملاً فعالیت‌های دانشجویی محدود شده بود؛ اما با بازگشایی دانشگاه‌ها و برخی رخدادها و بروز اعتراضات در سطح جامعه، دانشجویان نیز که همواره متأثر از جامعه هستند، در دانشگاه‌ها اجتماعات اعتراضی مسالمت‌آمیز داشتند که البته به تدریج با واکنش نیروهای مسئول روبه‌رو شده‌اند!

در ادامه این گفتگوی قابل تأمل آمده است:

اگرچه حجاب یکی از محورهای اعتراض برخی زنان بوده پس از مرگ مهسا امینی و اعتراضات اخیر گام محسوسی هم به لحاظ نظری و و هم به لحاظ اجرایی برداشته است و انتظار می‌رود در یک فرایند حقوقی قانون مصوب قبلی آن هم اصلاح شود، اما مطالبات اصلی زنان رفع تبعیض در عرصه‌های مختلف اجتماعی جامعه است.

چه کسی پشت اعتصابات اجباری بلاگرها ایستاده است؟ / روزنامه اصلاح‌طلب: فقط قهرمان‌های بی‌وطن سرود ملی را نمی‌خوانند

سخنانی که از زبان دبیر کل گروهک نهضت آزادی یان شده است؛ مصداق نفاق این تشکیلات است؛ امام خمینی (ره) گروهک نهضت آزادی را بدتر از منافقین خوانده بودند؛ این وجه شناسی سیاسی را می‌توان در سخنان این فرد به خوبی مشاهده کرد، در حالی که آمریکایی‌ها به صروت علنی اعلام همبستگی با اغتشاشات کرده‌اند؛ اتصال مطالبات اجتماعی را به فشار مصنوعی شبکه فواحش همان شاه بیتی است که شبکه نفوذ آن را به صورت بلند در متن جامعه می‌خواند!

زامبی‌ها علیه آدینه

روزنامه وطن امروز در شماره امروز خود به شعار اغتشاش‌گران در خیابان پرداخته و نوشته است:

لفظ آزادی را این روزها بسیار می‌شنویم اما در اینکه این آزادی حامل چه معنایی است، تردید بسیاری وجود دارد. این تردید زمانی بیشتر می‌شود که کسانی که شعار آزادی می‌دهند، در عمل به گونه دیگری رفتار کنند و حین اجرای نمایش «پرده خانه» در سالن شهرزاد تهران با شعار و توهین، بر هنرمند همفکرشان بتازند. نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه، هنرپیشه باسابقه سینما و تئاتر است که این روزها در سالن شهرزاد تهران در حال اجراست اما برگزاری این نمایش در شرایط فعلی بازخوردهای بسیاری به دنبال داشته است.

وطن امروز در ادامه نوشته است:

این بازخوردها که اکثراً منفی و از سوی آتش‌بیاران معرکه اعتراضات است، نه تنها حین اجرا و در خود سالن گریبانگیر «پرده خانه» است، بلکه در فضای مجازی هم دست از سر آن برنمی‌دارد. آنطور که حاضران در سالن می‌گویند، هر شب عده‌ای به قصد شعار دادن به محل اجرا می‌روند، شعارشان را می‌دهند، «زن، زندگی، آزادی» می‌گویند و می‌روند. رفتنشان هم البته به نشانه اعتراض به برگزاری نمایش در شرایط فعلی است، چرا که معتقدند بازگشت شرایط جامعه به روال طبیعی، عادی‌نمایی اوضاع است و جایز نیست.

چه کسی پشت اعتصابات اجباری بلاگرها ایستاده است؟ / روزنامه اصلاح‌طلب: فقط قهرمان‌های بی‌وطن سرود ملی را نمی‌خوانند

درباره ژست اعتصاب بعضی بلاگرهای سفارت‌گرد

ترغیب به اعتصاب در کسب وکارهای اینترنتی مورد توجه روزنامه فرهیختگان قرار گرفته است؛ این روزنامه نوشته است:

درطول ناآرامی‌های اخیر اما صفحه‌های غیرفعال، لوگوهای مشکی و استوری‌های دعوت به اعتراض و اعتصاب جای عناصر فوق را گرفت و خلاصه وضعیت اکثر صفحات بلاگرهای اینستاگرامی شد. اقداماتی که ظاهراً با انگیزه حمایت از مردم و ساختن فردایی بهتر برای جوانان ایرانی انجام گرفتند، اما سؤال این است که چه کسانی از ایران، آینده بهتر و مردم حرف می‌زنند؟ کسانی که پیش از این از قبل ترویج خروج سرمایه از کشور و تشویق خانواده‌ها و جوانان ایرانی به مهاجرت ارتزاق می‌کردند و از راه تبلیغ اخذ اقامت کشورهای عربی متخاصم همچون بحرین و امارات پول درمی‌آوردند؟

در ادامه این گزارش آمده است:

افرادی که در فضایی بی‌حساب‌وکتاب، روزانه صدها میلیون تومان درآمدزایی می‌کنند اما حتی حاضر به همراهی با اعتصاباتی که خود برای مردم تجویز می‌کنند، نیستند. مراقب باشید، تناسب میان هنر و پول، تفاوت‌های بین اینفلوئنسرها و شاخ‌های مجازی را رقم می‌زند. بعضی‌ها ظاهرشان همچون اینفلوئنسرهاست اما رفتارهایشان روی هزاران شاخ مجازی را سفید کرده است.

چه کسی پشت اعتصابات اجباری بلاگرها ایستاده است؟ / روزنامه اصلاح‌طلب: فقط قهرمان‌های بی‌وطن سرود ملی را نمی‌خوانند

قواعد احترام به پرچم و سرود ملی

نخواندن سرود ملی توسط برخی ورزشکاران در میانه آشوب‌ها مورد توجه برخی روزنامه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه همدلی دراین باره نوشته است:

با وجود اینکه پیروزی آنها به نام جمهوری اسلامی و ملت ایران تمام می‌شود و همه موفقیت‌هایشان مرهون امکاناتی است که جمهوری اسلامی برایشان فراهم کرده است و معمولاً جوایز سنگینی هم از نظام دریافت می‌کنند، اما عِرق میهنی آنها تحت تأثیر تبلیغات دشمنان قرار گرفته است لذا رفتارشان با فرهنگ ورزشکاری و قهرمانی منافات دارد. کسی که به دنبال قهرمانی است، قهرمانی را که برای خودش به دست نمی‌آورد، بلکه برای کشورش به دست می‌آورد و قهرمان بی‌وطن، از نظر قومیت‌ها، ملیت‌ها و کشورها ارزشی ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است:

باید وزارت ورزش در رابطه با این نوع افراد، یک اقدام مناسبی هم به لحاظ ارشادی و هدایتی و هم به لحاظ تنبیهی داشته باشند. اگر بازیکنان بخواهند در مسابقات جام جهانی این رفتارها را انجام دهند، باید برای رفتن‌شان یک تضمین به جمهوری اسلامی بدهند که دست از این کارها بردارند، وگرنه رفتن‌شان هیچ نفعی برای جمهوری اسلامی ندارد و بلکه مضر است و به حیثیت جمهوری اسلامی آسیب می‌زند.

چه کسی پشت اعتصابات اجباری بلاگرها ایستاده است؟ / روزنامه اصلاح‌طلب: فقط قهرمان‌های بی‌وطن سرود ملی را نمی‌خوانند

روزنامه کیهان نیز سوژه سرود ملی را مورد توجه قرار داده و می‌نویسد:

پرچم و سرود ملی عناصری جدایی‌ناپذیر از هویت هر کشور به شمار می‌روند. پس از وقایع تروریستی در فرانسه، سرود ملی این کشور به نشانه‌ای از همبستگی میان فرانسوی‌ها تبدیل شد. با این حال در همه کشورها و در نزد همه مردم پرچم و سرود ملی واجد ارزش‌های خاص در نظر گرفته می‌شود. چنان که دولت چین اعلام کرد هرگونه بی‌احترامی به سرود و پرچم ملی این کشور مجازات سه سال زندان را در بر خواهد داشت.

چه کسی پشت اعتصابات اجباری بلاگرها ایستاده است؟ / روزنامه اصلاح‌طلب: فقط قهرمان‌های بی‌وطن سرود ملی را نمی‌خوانند

کیهان در ادامه نوشته است:

توهین به نمادهای ملی مثل سرود ملی و پرچم در آمریکا نیز با واکنش سیاستمداران و مردم همراه شده است. اولین بار در مراسم اهدای جوایز دو ۲۰۰ متر مسابقات المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی بود که «تامی اسمیت» و «جان کارلوس» دوندگان آمریکایی علی‌رغم دریافت مدال طلا و برنز این رشته ورزشی اما در روی سکوی اعطای مدال‌ها، هنگام نواخته شدن سرود ملی ایالات متحده آمریکا و بالا رفتن پرچم این کشور، به احترام نایستادند، دستان خود را بر روی قلب خود قرار ندادند و سرود ملی آمریکا را زمزمه نکردند. این حرکت دو دونده آمریکایی، بی‌احترامی و توهین به نمادهای ملی ایالات متحده به شمار آمد و با اعتراض کمیته المپیک آمریکا، «آوِری براندج» رئیس کمیته بین‌المللی المپیک IOC، عمل ورزشکاران یاد شده را «تبلیغ نظرات سیاسی داخلی در عملی که نقضِ عامدانه و شدید اصول اساسی روح المپیک است» خواند و این کمیته را به دادن هشدار و تهدید جدی «تامی اسمیت» و «جان کارلوس» واداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    37 6
    چرا بساط مزدوران جمع نمی کنید؟ خود مردم باید جمعشان کنند؟ غلط می کنید اگر زدنشان و به درک واصل کردن مردم را بگیرید و محاکمه کنید
    • میبد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      4 12
      پس این دستگیریا چیه؟
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      30 1
      اگر می خواهید بدانید چه کسانی پشت این اغتشاشات هستند به جمله سعید حجاریان توجه کنید سعید حجاریان: اگر ما نباشیم ناامنی، هرج و مرج و اعتراضات می‌شود ! ایشان و حزبشان براحتی در حال ایجاد اغتشاش هستند و کسی هم با ایشان و باند و گروهشان کاری ندارد 8 سال کشور در دستانشان بود و تمام ذخایر ارزی کشور را غارت کردند و محاکمه هم نشدند
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      7 2
      دستگیری هایی که آزاد می کنند به درد خودشان می خورد
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      4 3
      عربستان فکر میکند ایران جرات زدن ریاض را ندارد مرکز هماهنگی تروریسم در ریاض را بزنید در جام جهانی همه چیز گم‌ میشود بعدش عربستان به غلط کردن می افتند و اغتشاش جمع میشود
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      4 4
      یک درصد کمی را دستگیر می کنند و بعد اکثر آنها را ول می کنند بعد چند روز ولی در اصلا اکثر این ها را فقط متفرق می کنند در خیابان بدون دستگیری
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      3 0
      سایتهای اصلاح طلب دارن الکی جو میدن و مگن بازار ارز منتظر نتیجه نشست شورای حکامه یعنی دقیقا مثل کفتار و لاشخور به جان مردمن
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      فرصت طلبی و سهم خواهی اصلاح طلبان از نظام در هنگامه فتنه ها و دمیدن بر آتش تفرقه در جهت استفاده از فرصت آن برای تبلیغات انتخابات آینده حقیقتاً شرم آور و مشمئز کننده است!!!
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    21 8
    چرا ساختمان اینترنشنال را نابود نمی کنید وقتی از حد گذرانده؟
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      7 8
      مگه الکیه
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      5 4
      یهو رفت رو هوا می فهمی الکی هست یا نه فعلا با هشدار خوش باشد انگلیس روباه
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      4 5
      قرصاتو خوردی ؟!
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      4 0
      میتونی نابود کن
  • اکبر IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    12 44
    اصلاح طلب اصولگرا دیگر تمومه ماجرا
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      10 39
      ایول
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      9 7
      خفه بمیر فتنه‌گر
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      9 3
      بین خر و حر یه نقطه ست.حکایت توئه .حتماشکل ادمایی ولی ازآدمیت بویی نبردی لمپن .
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      7 3
      ببند حال حوصله امثال مغز فندقی هایی مثل تو رو نداریم
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      6 0
      بله اصلاح طلبی کهفساد می کند و اص. ل گر ایی که به اصول و قانونی پایبند نیست تموم شده، و مردم فهمیدن شعارهای اغتشاشگران، شیعیان انگلیسی و اسلام آمریکایی، حقوق بشر تصنعی همه برای ضربه به دین ملت و کشوراست، همانطورکهگنافقین تموم شدن، این هم تمام شده و جمهور ی اسلامی با قوت و قدر ت پیش خو اهدرفت، مرگ ب آمریکا انگلیس، اسقاطیل، آل‌سعود، فتنه گر، منافق و اغتشاشگر
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    8 32
    ورزشکار آزاد هست که نظر خودش رو نشون بده
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      37 9
      چه نظری ؟ !!!!! سرود و پرچم نماد و هویت یک کشور است
    • DE ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      6 4
      ما هم آزاد هستیم که برکنارش کنیم
    • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      7 4
      پس بقیه هم آزادن که تو رو ادب کنن
    • فامیل دور IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      10 1
      بله . برای آلبانی نشین ها کشور و پرچم و مردم معنایی نداره
    • کنترل کننده ی هیجان IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      5 2
      پس بقیه هم آزادن به خاطر دروغ هاشون که باعث این آشوب ها شدن اعدامشون کنن
  • . IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    26 1
    سرمایه های صهیونیست در ایران
  • مروجی NL ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    34 5
    اصلاحطلب= افسادطلب
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      5 3
      دقیقا
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    4 3
    فضای مجازی رها و بدون راهکار سرانجامش. را متاسفانه شاهدیم این همه متخصص جوان دارای افکار خوب همانند دیگر دانش بنیان ها چرا دیده و به نظراتشان توجه نشد.
  • محسن IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    6 6
    شما که این همه از تقدس پرچم می گویید و البته درست هم هست، چرا به پرچم کشور دیگری (امریکا) دائما بی احترامی می کنید؟
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      1 3
      مطمئناچون رنگ پرچمش رودوست نداریم حتی درامریکاامریکایی هااین پرچم رااتش نمیزنند بخاطرخوی پایه ریزی شده وتاریخ جنایت وبودجه ریزی درراه فسادومخدروالکل است
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      2 3
      یعنی تو فرق پرچم کفر وطاغوت با پرچم حق که منقش به نام مبارک الله است نمی دانی
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 1
    موافقم مشرق جان
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 3
    فتنه گرها
  • ایثا گر IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 2
    سیاسیون روزه سکوت بگیرن تا امت حزب الله تکلیفشو با این دزدان امنیت روشن کنند؟! چون نه بچه شون غربه نه چشم به تابعیت بیگانه دارن
  • ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    6 3
    امنیت را به کشور برگردانید. با تروریست ها مقابله کنید. قبل از اقدام تروریستی آنها را شناسایی کنید. از مردم کمک بخواهید. مردم هم کمک کنند. من به نوبه خودم آماده همکاری هستم. ترویست ها و اغتشاش گران و تخریب کنندگان و اوباش تهدید کننده کسبه ، قطعا از مردم نیستند. معترض هم نیستند . این ها دنبال چیز دیگری هستند. همه کمک کنند تا کشور به آرامش برسد.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    8 3
    این روزنامه های داخلی اصلاح طلبان از داعش کمتر نیستند . اشتباه محض است که با این جماعت خائن برخورد نشود!
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    6 2
    اصلاح طلبان و قتی در قدرت هستند و بودند همه چیز گل وبلبل است و وقتی از چرخه قدرت مردم این جماعت خائن را حذف کرده اند به گفته این جماعت هه جا خفقان است .
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 4
      ما اصلاح طلبها در صراط مستقیم هستیم .خدا رحمت کند هاشمی رفسنجانی را تا بود اوضاع بهتر بود .
  • محمدی نسب IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 0
    احسنت سه اقدام فعلا نیاز است که فورا صورت گیرد 1- مردم و بسیجیان بصورت هماهنگ تر در صحنه امنیت وارد شوند 2- کاری کنید که امکان پخش شبکه های من و تو و سعودی اینترشنال در کشور نباشد به خود ماهواره پارازیت بزنید وقتی برای کشتن فرزندان کشور اقدام می کنند علیه ماهواره آنها اقدام کنید وقتی حالت جنگی علیه کشور گرفتن باید جواب ایران واضح و مقتدر باشد 3- با اغتشاشگران و حامیان آنها ممشات صورت نگیرد علی دایی و یحیی گل محمدی و هنرپیشه ها با زور هم شده دهن ناپاکشان ببندید جرایم سنگین و عواقب سخت در نظر گرفته شود 4- هنوز فیلترشکن ها کار می کنند چرا جلو آنها گرفته نمی شود!! امنیت و جان مردم مهمتر از همه چیز است. 5- برای توضیح مسائل و جریان ها برای مردم از تحلیل گران برجسته در صدا و سیما، دانشگاه ، مساجد و شبکه های داخلی استفاده شود مخصوصا برای دانش آموزان و دانشجویان که از شرایط آگاه شوند 6- با شرکت های دارویی و غذایی که از این شرایط سوء استفاده کرده و کالا گران کردند برخورد شدید شود 7- با مفسادان نزدیک به دولت قبل و احتمالا جدید جدی برخورد شود 8- گروه های سیاسی (اصلاح و فرصت طلبان) که از اغتشاش حمایت می کنند از حکومت منفصل و ممنوع الورود شوند
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 2
    خاک بر سر افساد طلبها فقط یه ذره از کی روش یاد بگیرن نه ایرانیه نه مسلمون ولی شرفش از خیلی به اصطلاح ایرانی بیشتره که هی قربون وصدقه روباه پیر میرن زانو جلوش میزنن اف به شرف نداشتتون
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 4
    مرگ بر آشوبگران و حامیانشان
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    جلوی انتقال منابع مالی اینا رو بگیرید ارز دیجیتال
  • خسرو IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 0
    مظلوم نمایی اصلاح طلبان از الان در پی جمع کردن رای برای انتخابات آینده هستند شما را بخدا بس کنید آیا سیر نشدید ؟ بخدا شما نمی توانید کاری مستقل انجام دهید در طول سالهای گذشته چون ثروت هنگفتی که از ایران خارج کرده اید نزد غربی ها با خانواده شما گروگان میباشند پس دست بردارید از جان ملت نمونه کار شما نامه نوشتن برای افزایش تحریمها بود که راه تحریم ها را به آمریکا آموختید و نتیجه این شد که نباید میشد پس اگر دین هم ندارید بخاطر خدا بکشید کنار و به هر فردی که صادقانه کار میکند کمک کنید اگر اوضاع سوریه ای شود به شما هم رحم نخواهند کرد البته در اولین فرصت فرار خواهید کرد مردم میمانند و کشته ها
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      1 0
      مگر اصلاح طلبان بناست اجازه ثبت نام درانتخابات داده بشود طیف که مخالف قانون اساسی وحکومت است چگونه می تواند درانتخابات ثبت نام کند وحضور داشته باشد
  • محمد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 3
    ایران دو ماه است تب داره این روزها بیماری شدید شده ، داره تروریست های داخلی و خائنین رو استفراق میکنه به فضل الهی این بیماری را هم با سلامتی کامل پشت سر خواهد گذاشت
  • US ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    3 1
    تیم ملی ایران لطفا دروازه تیم انگلیس را سوراخ سوراخ کنید . برای این بازی، دعای ویژه من همراهتونه
  • بنده خدا IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 1
    اصلاح طلبان رو اول از همه مجازات کنید اگرررر راستی در کار شماست اینهمه سال خسارت مالی به کشور زدند الان هم پرچمدار دعوت به آشوب و دایه مهربان تر مادر مردم شدند.. بعدهم به حساب سلبریتی های خود شاه بین مث علی کریمی و دایی و بقیه نوچه ها و گنده لات های مجازی برید
  • جیم IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 3
    ننگ بر اصلاحطلبان فاسد
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 3
    ننگ بر اصلاحات
  • حسن IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    روز نامه های زنجیره ای پیاده نظام غرب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس