کد خبر 1432908
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
آژیر حمله هوایی در سراسر اوکراین به صدا درآمد

رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر حمله هوایی در بسیاری از مناطق این کشور به صدا درآمده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر حمله هوایی در بسیاری از مناطق این کشور به صدا درآمده است.

حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از  انفجار در پل کریمه در ۱۶ مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلزنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

در حملات ۱۹ مهر شهرهای «کی‌یف»، «اودسا»، «وینیتسا»، «ترنوپل»، «خملنیتسکی»، «دنپروپتروفسک» و «ژیتومیر» هدف حملات موشکی قرار گرفتند. بنا بر گزارش رسانه‌های اوکراینی بیش از ۱۰ موشک از دریای خزر به سمت شهرهای اوکراین شلیک شده بود. در روزهای اخیر نیز برخی شهرهای اوکراین هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 3
    هنر میکنه زیرساختها رو میزنه
    • BE ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      1 0
      اره عینه امریکا جونه غرب گداها که زیرساختهای عراقو افغانستانو یوریه رو میزد
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      1 0
      حمله امریکا به عراق و پیروزیش کلا دو هفته طول کشید ،کجا زیر ساختهاش رو زد ؟ هیچ کجا صحبت از اسیب به زیر ساختهای عراق نبود . وقتی بعداد رو میزد برق شهر وصل بود . از بزرگترهات سوال کن
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 1
      جناب آره عینه /// افعانستان هم که تحت سلطه طالبان بود و ۴۰ سال جنگ داخلی داشت و زیر ساخت نداشت . میشه الکی مست نزارید وقت بقیه رو نگیرید .
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 6
    اینها به خاطر تسلیم کردن اوکراین هست که هرگز رخ نخواهد داد
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 0
    جنگ اخیر روسیه با اوکراین بسیار شبیه جنگ اول چچن و روسیه است زمانی که یلتسین مامور سازمان سیا تحت فشار مقامات ارشد روسیه مجبور به حمله به جدایی طلبان جمهوری چچن شد اما دختران یلتسین و خود یلتسین اطلاعت فوق سری ارتش روسیه را به جدایی ططلبان چچنی می دادند یادتان باشد در شب اول حمله روسیه به شهر گروزنی 400 تانک روسی در داخل شهر گروزنی به دام افتاده و همه توسط کوکتل مولوتوف منهدم گردید حتی یلتسین شرط تحویل قددرت به پوتین را عدم پیگیری قضایی فروش اسلحه به چچنی ها توسط دخترانش شرط نمود اما پوتین بعد تحویل قدرت با تغییر تاکتیک 4 سال بعد در جنگ دوم چچن شهر گروزنی را تصرف نمود حالا هم اوکراین همانند جنگ اول چچن است و پوتین و روسیه باید همانند جنگ دوم چچن با تغییر فرماندهان ارشد ارتش روسیه و با تغییر تاکتیک همانند جنگ دوم چچن نئونازی ها را شکست دهد به مقامات نیز برسانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس