1

شمش الواعظین سردبیر بسیاری از روزنامه‌های زنجیره‌ای مدتی قبل گفته بود که روزنامه‌های اصلاح‌طلب هم کارمند به رسانه‌های ضد انقلاب صادر می‌کنند و هم خوراک به آن‌ها می‌دهند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

********

روزنامه‌های امروز یکشنبه ۸ آبان ماه در حالی چاپ و منتشر شد که هشدار سرلشکر سلامی به آل‌سعود و رسانه‌های وابسته، تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در شیرازو تحلیل اغتشاشات در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روز جمعه دو نهاد اطلاعاتی کشور در یک بیانیه تفضیلی عوامل مؤثر بر اغتشاشات را مورد بررسی قرار داده‌اند، در این اطلاعیه اشاره شده است که تعدادی خبرنگار نقش اساسی در بروز اغتشاشات داشته و چاقوی رسانه‌های ضد انقلاب را تیز کرده‌اند. این بیانیه به مذاق برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب خوش نیامده است و آن را مانعی برای کار رسانه‌ای خوانده‌اند، این ادعا در حالی از سوی اصلاح‌طلبان مطرح شده است که شمش الواعظین سردبیر بسیاری از روزنامه‌های زنجیره‌ای مدتی قبل گفته بود که روزنامه‌های اصلاح‌طلب هم کارمند به رسانه‌های ضد انقلاب صادر می‌کنند و هم خوراک به آن‌ها می‌دهند!

روزنامه اعتماد اما بدون توجه به نفوذ ضد انقلاب در رسانه‌های اصلاح‌طلب نوشته است:

نیلوفرحامدی نه اولین گزارشگر حادثه مرگ مهسا امینی است و نه اساساً عکسی از جانب او منتشر شده است. تا آنجایی که ما در مورد خبرنگار بازداشتی (الهه محمدی) پرسیدیم به ما گفتند هیچ ارتباطی به مسائل روزنامه‌نگاری ندارد؛ این عباراتی است که مدیران‌مسوول و صاحبان امتیاز روزنامه‌های شرق و هم‌میهن در واکنش به بیانیه اخیر نهادهای امنیتی و ایراد اتهام جاسوسی به خبرنگاران بازداشتی این رسانه‌ها مطرح می‌کنند.

در ادامه گزارش اعتماد آمده است:

 بیانیه‌ای که روز گذشته توسط نهادهای امنیتی کشور منتشر شد و به سرعت برق و باد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بازتاب پیدا کرد و ترند شد. در این میان بسیاری از فعالان سیاسی، نمایندگان مجلس، اساتید علم ارتباطات و رسانه نیز نسبت به ابعاد گوناگون این بیانیه واکنش نشان داده و خواستار روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا شدند.

عمق نفوذ جاسوس خبرنگارها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چقدر است؟ / برای ادامه اغتشاش خیابانی فائزه را آزاد کنید!

روزنامه شرق نیز که یکی از خبرنگاران آن در جریان پروژه نفوذ بازداشت شده است؛ با اشاره به بیانیه دو نهاد امنیتی کشور نوشته است:

بیانیه مشترک دو نهاد اصلی اطلاعاتی کشور درباره تحلیل رویدادهای اخیر، مضمونی نداشت جز اینکه باید روزنامه‌نگاری را جرم و ممنوع اعلام کرد؛ زیرا فعالیت عادی دو نفر از همکاران ما در انجام وظیفه حرفه‌ای را مصداق اتهامی قرار داده‌اند که به معنای پایان کار روزنامه‌نگاری است. دو فعالیت خبری مورد اشاره نهادهای اطلاعاتی، جزء ابتدایی‌ترین و بدیهی‌ترین وظایف روزنامه‌نگاری محسوب می‌شود؛ این در حالی است که یکی از ریشه‌های مشکلات کشور، فقدان یا خطیربودن انجام همین فعالیت‌های خبری است. آنچه را این بیانیه درد دانسته، درواقع درمان رسانه‌های داخلی است.

شرق در ادامه نوشته است:

به علت فقدان همین فعالیت است که مرجعیت رسانه‌ای از داخل به خارج از کشور منتقل شده و امروز با چنین وضعی مواجه‌اید، به‌طوری‌که اگر تمام روز خود را صرف تکذیب اخباری کنید که غلط و دروغ می‌پندارید، بازهم وقت کم می‌آورید، چون رسانه نداریم. ازاین‌رو برخورد با فعالیت ابتدایی دو خانم روزنامه‌نگار حرفه‌ای، ناشی از عصبانیتی است که نسبت به رسانه‌های برون‌مرزی وجود دارد و ضرورت دانستن این نکته که مقابله با آن رسانه‌ها، اتفاقاً به‌رسمیت‌شناختن و احترام و دفاع از حرفه روزنامه‌نگاری است.

عمق نفوذ جاسوس خبرنگارها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چقدر است؟ / برای ادامه اغتشاش خیابانی فائزه را آزاد کنید!

روزنامه کیهان اما پاسخ قابل توجهی به روزنامه‌های اصلاح‌طلب داده و نوشته است:

قطعاً ماجرای خبرنگاران نیابتی دشمن به همین دو نفر ختم نمی‌شود و نهادهای امنیتی نیز تنها بخش کوچکی از این شبکه را افشا کرده‌اند و بقیه فعالین در شبکه نیابتی دشمن در تور اطلاعاتی قرار داشته و در وقت لازم، آن‌ها نیز در نزد افکارعمومی افشا خواهند شد. واقعیت این است که متاسفانه برخی رسانه‌های مدعی اصلاحات که به رسانه‌های زنجیره‌ای نیز مشهور هستند، عملاً به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند و برخی افراد برای دوره کارآموزی جهت پیوستن به رسانه‌های معاند در این رسانه‌ها مشغول به فعالیت می‌شوند.

در ادامه این گزارش آمده است:

شبکه نیابتی دشمن در داخل، با گزارش‌های میدانی و تأمین خوراک خبری برای رسانه‌های ضدانقلاب (که در تهیه اخبار و گزارش ممنوعیت و محدودیت دارند) نقش پادویی برای آنها را برعهده گرفته‌اند و براساس برخی گزارش‌ها، تقسیم‌کار، ارتباطات مالی و مناسبات اطلاعاتی عمیق و بعضاً آشکاری بین طیف تندرویی از مدعیان اصلاحات و رسانه‌های ضدانقلاب وجود دارد. بررسی ترکیب خبرنگاران و گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های معاند و رصد آنها در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه ردوبدل پیام‌ها و کامنت‌های توئیتری فعالان ضدانقلاب و خبرنگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای در ایران به‌روشنی گویای این واقعیت است که برخی خبرنگاران خودفروخته طیف تندروی اصلاحات، دوره کارآموزی خود را در رسانه‌های زنجیره‌ای طی کرده و پس از مدتی جذب و مستخدم رسانه‌های ضدانقلاب می‌شوند.

عمق نفوذ جاسوس خبرنگارها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چقدر است؟ / برای ادامه اغتشاش خیابانی فائزه را آزاد کنید!

داعش به وقت دوم خرداد

روزنامه وطن امروز با اشاره به دروغ‌پردازیهای سریالی رسانه‌ای اصلاح‌طلب نوشته است:

دروغ‌سازی جریان ضدایرانی تنها به پروژه کشته‌سازی ختم نمی‌شود. فیک‌نیوزهای این جریان آنقدر در کینه‌ورزی نسبت به جمهوری اسلامی پیش رفته‌اند که دیگر انسانیت و شرافت برای‌شان معنایی ندارد. در آخرین مورد از این کینه‌توزی‌ها برخی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در تلاشی مذبوحانه سعی کردند گروه تروریستی داعش را در قبال جنایتی که در حرم مطهر شاهچراغ رقم خورد، تبرئه کنند. سعید شریعتی و حسن زیدآبادی از جمله اصلاح‌طلبانی بودند که با وقاحت تمام سعی در ایجاد تشکیک در تروریستی بودن جنایت شیراز کردند. در حالی که گروه تکفیری داعش حادثه تروریستی شاهچراغ را بر عهده گرفت، سعید شریعتی در اظهاراتی بی‌اساس با پیش کشیدن این موضوع که ماه ربیع ۲۹ روزه است، سعی کرد داعش را از جنایت رخ داده مبرا کرده و انگشت اتهام را به سوی حاکمیت دراز کند.

وطن امروز در ادامه نوشته است:

 این ادعاهای وقیحانه در حالی است که روز گذشته حساب نزدیک به داعش در تلگرام تصویر عامل عملیات تروریستی حرم شاهچراغ موسوم به أبو عائشه العُمری را قبل از انجام این عملیات منتشر کرد. جریان ضدایرانی با خون‌شویی از دستان داعش سعی در تبرئه این گروه تکفیری داشته و حاکمیت را متهم به کشتار مردم خود می‌کند. از همین رو انتظاری که از دستگاه قضا می‌رود این است که به عنوان مدعی‌العموم با این دروغ‌پردازانی که در راستای تبرئه داعش و تروریست‌ها فعالیت می‌کنند، برخورد کند.

عمق نفوذ جاسوس خبرنگارها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چقدر است؟ / برای ادامه اغتشاش خیابانی فائزه را آزاد کنید!

دلتنگی عفت مرعشی برای آشوب سازی خانوادگی

فائزه هاشمی، از بازیگران اصلاح‌طلبان و چهره همیشه حاضر در آشوب‌ها، در همان روزهای اول به جرم حضور در آشوب‌های خیابانی و تحریک به اغتشاش، دستگیر شد. حالا چند هفته پس از این ماجرا عفت مرعشی که در فتنه ۸۸ از مردم خواسته بود در صورت رأی نیاوردن نامزد اختصاصی خانواده‌اش به خیابان بریزند خواهان آزادی دخترش شده است.

روزنامه سازندگی در یادداشتی که به نیابت از عفت مرعشی منتشر کرده نوشته است:

به چه دلیل فائزه نباید بیش از یک ماه باخانواده خود ملاقات داشته باشد؟ هنوز حتی اجازه داشتن وکیل را به او نداده‌اند. در بخشی دیگر از این نامه ادعا شده است که فائزه باید آزاد شود!

این درخواست در حالی از سوی همسر هاشمی مطرح شده است فائزه هاشمی به وکیل دسترسی داشته و تماس تلفنی او با بیرون طبق ضوابط سازمان زندان‌ها برقراراست. از سویی زمان آن فرا رسیده است که فائزه هاشمی به جرم هم دستی با رژیم مافیایی آمریکا در تحریم مردم ایران و نیز همراهی با اغشتشاش‌گران محاکمه شود.

عمق نفوذ جاسوس خبرنگارها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چقدر است؟ / برای ادامه اغتشاش خیابانی فائزه را آزاد کنید!

اغتشاشات کی تمام می‌شود؟

روزنامه رسالت در سرمقاله خود به تحلیل اغتشاشات پرداخته و نوشته است:

این روزها سؤالی در ذهن ما مدام تکرار می‌شود؛ این اوضاع کی جمع می‌شود و این حوادث و اخبار پی در پی کی تمام می‌شود؟ پاسخ این سؤال نیز همچون پاسخ به پرسش از چگونگی انتقام حاج‌قاسم، قوی شدن است. در واقع جنگ ترکیبی با همه دشواری و پیچیدگی‌اش، یک راحتی و آسودگی به خصوص دارد، چراکه در آن کافی است هر کس وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد. وقتی همه‌چیز زیر حمله است، هر کار خوب و به‌موقع و وظیفه‌شناسانه‌ای می‌شود جنگ با دشمن. صداوسیما تبدیل به یک رسانه واقعی شود، مردم هوشیارانه از خط قرمز ملت‌شمول امنیت، پاسبانی کنند، دانشجو در کنار فعالیت علمی، نگذارد دانشگاه از ریل علم خارج شده و به نام فعالیت سیاسی که در ذات آن است، تبدیل به یک بازیچه و حیاط‌خلوت برای دشمن شود.

عمق نفوذ جاسوس خبرنگارها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چقدر است؟ / برای ادامه اغتشاش خیابانی فائزه را آزاد کنید!

در ادامه این یادداشت آمده است:

 حتی سرآشپز یک رستوران، بداند که با بهتر کار کردن، ایران را قوی می‌کند؛ همه و همه بدانند که حتی اگر شده سنگی از جلوی پای عابران بردارند، با دشمن جنگیده‌اند؛ چراکه دشمن نقطه به نقطه این کشور را هدف گرفته است. در جنگ ترکیبی، سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست و هر قدمی در راستای اعتلای ایران، حکم مقاومت در جنگ ترکیبی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 108
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    41 7
    چه جور هست روزنامه سازندگی به راحتی از دو متهم آشوب و سر آشوب به راحی داره حمایت میکنه؟ کسی هم چیزی نمیگه.
    • حسن IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      31 6
      اونم در مقابل عالی ترین نهادهای امنیتی،یعنی تو این کشور یه روزنامه قدرتش از همه بیشتره
    • SE ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      15 6
      جاسوسی در لوای روزنامه نگاری جرمش دو چندان سنگینتر از جاسوسی است و مجازاتش 10 بار اعدام و وابستگان روزنامه مربوطه هم شریک جرم هستند و باید مجازات شوند
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      10 5
      نیشخند آقای کرباسچی در تلویزیون رو به آقای گنجی راجع به بحث مرحومه امینی تلخ بود نوعی شیطنت همراه با خباثت
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 2
      اون گدیم،مدیما! عفریت جنی که میخواست وسوسه کنه،آصف برخیا هم حضور داشت !
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 3
      ۲۱:۱۲ و حسن جون شما خودت را ناراحت نکن و حرف بزرگتر از دهنت نزن که زار میزنند به دهنت، سازندگی با کرباسچی و فائزه اینا هم به وقتش
    • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 6
      آشوب ؟؟؟؟؟یعنی نوشتن هم اسمش آشوب و اغتشاش؟؟؟مردم کر و لال باشن دیگه
    • ایران قوی IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      6 1
      چرا نیرویهای انقلابی اجماع ندارند ببینید نیروهای کفر و الحاد چطور سازماندهی شده اند و بر کفرشون اصرار میکنندچطور بر فکر و امیال شیطانیشون پافشاری میکنند چطور در خلواتشوت برای اینکه چطور به نیروهای انقلابی ضربه بزنند و به جبهه خودشون بکشند برنامه میریزنند چطور برنامه و کلاس و ... ترتیب میدن اما امان از یه جایی که بخواد یه برنامه و سازمان دهی کنه این طرفدار انقلاب من فک میکنم وجود نداره!!!
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      8 4
      روزی نامه های اصلاح طلبان تهوع آور محل تولید و صادرات مرغوبترین انواع جاسوس و مزدور علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران!
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      5 8
      عکاس تصویر جرج فلوید جایزه گرفت ولی عکاس تصویر مهسا امینی را بازداشت میکنیم ؟؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 2
      به همه حتی خود ما هم ثابت شده فقط مجبوریم در مقابلش سکوت کنیم
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      8 2
      پدرخوانده اینا شخصا با نماینده رئیس جمهور آمریکا و مأمور اسرائیل دیدار کرد، انتظار داری پادوهای دست چندمش، عمله های دست چندم اونا رو متهم بدونن؟ اینا اصلا نفوذ و جاسوسی رو قبول ندارن، 40 ساله میگن در آمریکا هضم بشیم بره پی کارش
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 0
      جوبیخودنده خودرهبرفرمودماازفوت این خانم ناراحتیم سانسوری درکارنیست
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 3
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 2
      به 03:57 ـــ که گفته آشوب!؟ مسالمت تر از این هم مگر می شود؟! از دید شعبان بی مخ ها تظاهرات مسالمت آمیز یعنی همین!!
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      5 2
      به09:12 ـــ چون یانکی ها قاتل جورج فلوید را آزاد کردند ولی برای مرگ مهسا امینی به دنبال مجازات قاتل خیالی هستند!!
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    24 5
    روزنامه نگاری جرم نیست اما جاسوس را خبرنگار وروزنامه نگار جا زدن جرم است مدیرمسعولان رو زنامه های شرق وهم میهن باید پاسخ گو باشن جاسوسان درروزنامه های چه میکردن
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    17 2
    فائزه چندتاتابعیت داره بفرستنش ادامه ی تظاهرات ضدحجاب رودرعربستان سعودی وانگلیس شعارزن وزندگی وازادی وتخریب وقتل وفحاشی روادامه بدن
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 17
    بلایی به سرتون میاریم که خاطرات دهه 60 براتون زنده بشه
    • ایرانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      یه مهسا امینی به دروغ علم کردین و پشت سرش به دستور ارباباتون خون ریختین، مسجد و قرآن و پرچم و آمبولانس آتیش زدین، آرمان علی وردی شکنجه کردین، کسب و کار و اقتصاد و دانشگاهها رو به گند کشیدین، کومله و دموکرات وطن فروش و داعشیهای خونخوار رو هار کردین انداختین به جون ملت فکر هم کردین تموم شد؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    6 14
    وطیفه خبرنگارها همین بوده که انجام دادن
  • اصلاح طلب 2 آتیشه IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 29
    آزادی فوری فایزه هاشمی و عذرخواهی رسمی از ایشان، خواست 86 میلیون ایرانی غیور است !
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      15 2
      اگه وصیت نامه بابا پیدا‌ می شد جمعیت دقیق اونجا نوشته
    • حسن IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      12 3
      جناب دو آتیشه فعلا آبو بریز جایی که میسوزه تا بقیه رو هم به آتیش نکشیدی بعدش بیا باهم حرف بزنیم
    • ایران قوی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      5 2
      کم غلط بخور آلبانی نشین مزدور تو فقط یک نفری احمق
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 2
      حسنی تو آب لازمتری، طرف کنایه زده ولی مثل اینکه حرف دل تو بود که بهت برخورده
    • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 0
      خواست من نیست.
    • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 1
      خواست من نیست. بیخود میکنی از طرف مردم نظر میدی.
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      10 1
      فائزه جان آزاد نشن بهتره ضربه هایی که این عزیز دل و خانوادش به ملت ایران زدند از خدمات پدر خوش فکرشون خیییلییی بیشتره... بیرون تشریف بیارن میخوان برن جلسه با بهایی و ها و یهود جماعت بزارن برای فروش ایران... پول مملکت رو که سالهاست خارج کردن برای هفت پشتشون.... خیلی بده که خیانت میکنند و طلبکارند ....چرا مردم رو گوسفند میبینند چراااا
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 0
      منافق فتنه گر اعدام باید گردد.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    17 3
    روزنامه نگاری جرم نیست ولی خیانت وجاسوسی جرم است
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    18 3
    ننگ بر وطن فروش خائن
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    28 3
    ايجاد اصلاحات ، جز برای نفوذ غرب نبود خاتمی خودش اساس فریب و فتنه است وقتی یک دختر کردستانی «میترا استاد» توسط دوست شفیق خاتمی یعنی نجفی با 5 گلوله ترور شد خاتمی و دارو دسته منافقش و سلبریتی های غرب گدا کاملاً سکوت کردند. اما امروز ، خاتمی و همین جماعت بی شرف به بهانه فوت یک دختر کردستان ، کل کشور را به آشوب کشیدند
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 1
      سکوت نکردند و آبروی طرف را بردند و و خانواده استاد را مجبور به دادن رضایت کردند
  • رستم سورن سوئد IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    14 3
    روزنامه نگاری جرم نیست ولی توطئه علیه کشور جرم است. و این به اصطلاح روزنامه نگاران در خدمت بیگانه هستند. گافیست به روزنامه نگارانی که به غرب پناهنده شده اند نگاه کنید. همه اصلاح طلب بودند.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    22 3
    دخترت فایزه الان در کانون اصلاح و نربیت است
    • هاشم IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 0
      کانون اصلاح و تربیت برای این ....کافی نیست چون اصلاح نمیشن باید کل خاندان اکبر اعدام بشن
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    12 2
    شورشو در آوردن اصلاح طلب هایی از این نوع چقدر مردم رو نادان میبینند معلومه خبرنگاری جرم نیست جاسوسی و فتنه جرمه لعنت بهتون چه موجودات پستی هستید
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    9 0
    بعضی از سایتهای خبری مثل ع ا ، حتی تیترهای خودشون رو به صورتی جمله بندی می کنن که رادیو فردا هم نمی تونه تا اون حد در نفرت پراکنی ماهر باشه. اول القای پیشفرض های خودشون در کلمات و جملات و بعد تاثیرگذاری بر قضاوت مخاطب در مورد خبر درج شده در راستای هدف خودشون. هر دفعه هم که کامنتی میذارم که روششون رو افشا کنم هرگز درج نمیکنن.
  • حامد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    12 0
    تو این شرایط که اصلاح طلب و داعش هم پیمان شدن آزادی روزنامه ها مفهومی نداره. روزنام های اینا رو توقیف و خودشون رو دستگیر کنید. هر گونه حمایت از اغتشاش و داعشی ها حکم محاربه داره. دارند بسیجی ها رو ترور می کنند. کودکان رو می کشند. یتیم می کنند
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    11 1
    از جمله روزنامه نگاران و ستون نویسانی که در روزنامه های زنجیره ای دوم خردادی همین راه را پیمود ،فرزانه روستایی که بعدها به خارج از کشور رفته و با حرفه ای شدن در این زمینه امروز از تحلیل گران و خبرسازان برانداز علیه نظام ایران است‌ و اتفاقا درشبکه های بی بی سی و غیره درزمینه ضدیت و شایعه سازی علیه نظام ید طولا دارد
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    16 2
    اصلاحطلبان سرمایه های صهیونیست در ایرانند
    • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 1
      صهیونیست مگه چشه؟
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    11 2
    هیچ اتفاقی اتفاقی نیست! دو خبرنگار که دوره براندازی نرم را خارج کشور دیدند باهم در کسری چه می‌کردند؟
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    18 1
    خانم مرعشی چنانچه دلتنگ دختر دردانه اش شده برای چند ماهی ببرید پیش دخترش.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 0
      عفت مرعشی این عجوزه از سال 88 مرتب داد می زند که ملت باید بریزند توی خیابونها و آشوب بکنند . لذا لازم است این عفریته هم دستگیر ونزد دختر ... ببرند .
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    نکته ای دیگه ای که متذکرم این که انشاالله نیروهای اطلاعاتی تمام مسیر ورود این داعشی را مورد رصد قرار دهند و با مستندات میدانی کامل با استفاده از دوربین های نواحی مختلف شهر برای اطلاع بیشتر در اختیار قرار دهند
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    18 1
    از کی حاسوسی حرفه قابل دفاع شده
  • عاشق ایران DE ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    تمام این سرو صدا ها زیر سر اصلاح طلبان هست چرا با اینها این همه مماشات میشود. برای اهداف خودشون جوونهائی که پر از شور جوانی هستند رو تحریک میکنند و خودشون کنار می نشیند چه فایده ائی داره چند جوون که هیجانی شدند رو بگیرند و مجازات کنند این عین بی عدالتی هست باید عامل اصلی این تنش ها را یعنی اصلاح طلبان که پشت سر این جوونها پنهون شده و اونها رو تحریک میکنند بگیرند و به اشد مجازات برسونند
  • DE ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    درود
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    روزنامه نگاری جرم نیست ، ولی روزنامه نگار جاسوس مجرم است
  • SE ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    کجای کارید اصلاح طلبان همین الان ستون پنجم غیر رسمی! دشمنان ایران اسلامی هستند و هسته نرم این اغتشاشات و مطالعه میدانی آثار این اغتشاشات با خود همین هاست چون نقاط ضعف سیستم کشورداری ما را هم خوب بلدند!
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    امیدواریم این نوبت واقعا جزئیات و گوشه ها را حسابی واکاوی کنند حتی اگر چند قطار برای جابجائی نیاز باشد این استخوان های لای زخم که برخی شهره و بقیه کمتر و در پستو را دریابید و امیدواری جاسوس خانه ها را برای همیشه کور کنید متوجه شدید اصلاح پذیر و آدم بشو نیستند و هر دم فرصت یابند زهر بیشتری میریزند در کنار اعمال روزانه مشهودشان که جز یاس و نفرت پراکنی نبوده است ضمنا لازم است همه مردم آگاه شوند که چه افرادی با چه برنامه هائی مشغول خدمات خود به بیگانگان بوده اند
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    آقای اعتماد عین گویند کوری عصا کش کور دیگر بود
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    سازندگی میگه معصومیت از چهره شان میباره عین کارگری غیر قانونی و آگاهانه روی جنازه ای خاک بریزد و بگویند کارش را میکرده
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    باز هم به معرفت ماشاءالله شمس الواعظین او یک مرجع بود برای روزنامه نگاران اصلاحی
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    روز نامه نگاری جرم نیست اما در پوشش روزنامه نگاری خیانت به کشور جرم است حال این پوشش ورزشکاری باشه هنرمندی دانشجویی دانشاموزی وپزشکی پرستاری وکالت وزارت یا حتی ریاست جموری یا حتی خاتمی و رواحانی
  • علوی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    آیا کرباسچی نماد بخشی از مدیریت کلان جمهوری اسلامی ایران است ؟! متاسفانه قابل انکار نیست. از سابقه زندان به اتهام اختلاس تا کارخانه تصاحب و تعطیل شده از سوی همسرش تا اعلام مهسا را کشتن در رسانه ملی تا امتیاز روزنامه هم میهن را گرفتن از دولت مثلا انقلابی تا دمیدن بر آتش فتنه تا حمایت از دو جاسوسه ! اگر این اقدامات را یک شهروند معمولی انجام داده بود چندبار اعدام و مصادره اموال میشد؟ کجاست عدالت شیعی ؟! وای بر شما عافیت طلبان که از منافقین و ضدانقلاب بدتر هستید
  • علوی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    شرم باد بر دستگاه قضا که فائزه را به اتهام توهین به رسول الله و سیدالشهدا ع اقدام یه بازداشت ننمودند در حالیکه که بازداشت الزامی بود وای بر دستگاه قضا که حکم حبس قطعی فائزه را اجرا نمیکرد
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    این دو تا یه درس عبرتی بدین تا اشغال طلبان حساب کار دستشون بیاد
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    واقعا نظام تا کی باید با این حیووونا مماشات کنه بابا همشونو بکشین مملکت نفس راحت بکشه منافقین وطن فروش
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 6
    زنده باد فائزه هاشمی.این شیرزن آزاده
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      پیرزن هم نیست بماند شیرزن
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 2
    اصلش اینه از دست مردم که اخبار رو میخونن بیشتر عصبانی هستید ،مگرنه خبرنگار خبر رو میگه
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 2
    جاسوس کسی هست که اخبار سری رو منتقل میکنه . خبر نگار که اخباری که همه میبینن رو ثبت میکنه
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    لعنت بر اصلاح طلبهای بی همه چیز و پیاده نظام شیطان بزرگ
  • DE ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    جاسوس خبرنگار از شمارش عاجز هستیم اما اینها غافل از اینکه در تور اطلاعاتی ملت گرفتار هستند
  • افتخاری IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    عبارت" روزنامه نگاری جرم نیست"، حرف درست ومنطقی می باشد.اما "جاسوسی" برای دشمنان این مرزپرگهر و "خیانت "به ایران و ملت عزیز ، جرم می باشد. یکی ازفعالیت های این قبیل روزنامه نگاران نانجیب ،مزدوروجاش ، تغییر ارزشها واستحاله فرهنگی است.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 1
    عمق نفوذ انجایی است که من به دادگاه گفتم بگذارند قیم خواهر معلولم که ۱۵ سال است از او مراقبت میی کنم بشوم تا از هزاران میلیارد سود استفاده از حقوق معلولان واختلاس مقابله وجلوگیری کنم می دانید چه کردند با استناد به گزارش کذب پلیس اعلام کردند که من صلاحیت ندارم چون پلیس گفته بچه معلول را ازار می دهم بدون انکه دراین خصوص حتی توضیح ازمن بخواهند ۶ ماه است حکم صادر کردند وشخصی که ۱۰ سال است محجور را ندیده قیم کردند ویارانه ومستمری معلول معلوم نیست کجا رفته هیچ کس هم جوابگو نیست
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    من از مشهد و شیراز خبر ندارم ولی اونچه که تو همدان تو تشییع جنازه شهید دیدم
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 1
    عمق نفوذ جاسوس خبرنگارها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چقدر است؟ عجب تیتر نابی زدید .
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    بی شرف چجوری مغالطه میکنه....دشمن در جلد خبرنگار نفوذ کرده کار دشمن را داره انجام میده و بعد تیتر زده روزنامه نگاری جرم نیست....روزنامه های زنجیری برای اینترنشنال و ووا بی بی سی و...کادر سازی میکنند
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    خبرنگاري پوشش بود
  • امیری IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    ۱،مردم همه دیدید مظلومیت نظام‌را این همه شهید از نیرو های حافظ امنیت در هیچ تاریخ زمانی ومکانی ودر هیچ کشوری دیده نمی شود ۲،حالا دیگر چاره ای برای نظاام‌ باقی نمانده است باید اشدا علی الکفار را بکار ببرد لذا دیگر بحث اعتراض نیست بحث اشوب و بر اندازی بوسیله سلاح‌هست پس هر خانواده فرزندان خودش را نصیحت کند که از نزدیک اشوب ها هم‌رد نشود دیگر کاسه صبر مردم لبریز شده تمام مردم خواستار ب خورد‌هستند تا کی باید‌مامور نظام کشته شود دیگر بس است
  • DE ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    در صورتی که دست به کشتار گسترده مردم بزنید ادم ربایی بکنید و کشور را بسمت هرج و مرج بکشانید ناتو ائتلاف عربی و اسراعیل با قدرت بشما حمله خواهند کرد انها منتظر همچین رویکردی هستند
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    وقتی دستشون رو میشه برای فریب افکار عمومی فرار رو ب جلو میکنن, مغلطه میکنن. ی عده هم ک آمادگی پذیرش هر دروغی رو دارن. حرف رسانه های دشمن رو رو چشماشون میذارن چ برسه ب دروغ نویسان داخلی... البته سانسور و اطلاع رسانی دیرهنگام رسانه های ملی بزرگترین مشکل رسانه ای مملکته. اخبار رو گزینشی اعلام کردن نتیجه اش میشه از دست رفتن اعتماد جامعه.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    جاسوس از منافق و خائن و دشمن خطرناک تر است
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 2
    الان عکس دختر در حال مرگ روی تخت بیمارستان اسناد سری بوده که منتشر کردنش شده جاسوسی؟ بس کنین دیگه.
  • امیری IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 1
    پزشکیان نماینده مجلس می گوید نباید به این اشوبگران ضد انقلاب گفت اقای پزشکیان شما و هم حزبانتان تا کی می خواهید برای رسیدن به پست ومقام وسیاسی کاری حقایق را کتمان کنید اگر بریدن گلوی نیروی امنیت اگر اتش زدن مامور نیروی انتظامی اگر فرو بردن‌کارد در قلب مأموران امنیتی اگر شلیک به سر بسیجیان مظلوم کار ضد انقلاب نیست بفرمایید چه کاری انجام بدهند تا شما ودوستانتان به انها ضد انقلاب بگویید ایا کاری مانده که انجام بدهند تا شما راضی شوید وقتب همان اوایل شما و کرباسچی از لفظ قتل استفاده کردید وقتی دو پهلو سخن گفتید بجای مرگ مشکوک مهسا امینی جان صد ها نفر از بسبجیان مظلوم سپاهیان وانتظامی را گرفتید حتی شما مدیون افرادی گول خورده ای هستند که نظام باید با آنها برخوذد کند
  • خلیل IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 1
    در روزنامه سازندگی آمده ٫٫ روزنامه نگاری جرم نیست ٫٫ این را درست گفته .ببینید کار روزنامه نگاری جرم نیست اما بعضی از روزنامه نگاران جاسوس یا خائن هستند .روزنامه سازندگی از یک کلمه حق برداشت باطل میکند که این از پدرسوختگی و خیانت آنها نشات میگیره
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    فقط محاکمه سردسته ودارودسته آشوبگران،یعنی فائزه هاشمی تسکینی بردلهای داغدیده ملت ایران
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 1
    تف به شرف نداشته سیاسیون فرصت طلب بی دین. بی شرف ها اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 0
      شما که منفی دادید اگه دبن نداری شرف داشته باش.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 0
      شما که منفی دادید فرصت طلبهای بی دین و بی شرف رو قبول داری؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 2
    جاسوسی تعریف داره . دادن اطلاعات سری به دشمن . آخه این اتفاقات کجاش پنهان بوده؟ . اگر اقدامی انجام شده باشه میگن ستون پنجم که اینها اقدامشون همونی بوده که وطیفشون بوده . . بیخودی و رو هوا نباید اتهام زد
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 0
      نسنجیده سخن نگو آنها خبرنگارنبودن جاسوسان سازمان سیا برای گرم کردن اغتشاشات درایران بودن قوه قضائیه باید مسؤلین روزنامه هایی با این جاسوسان همکا ری کردن برخورد بکند
  • شرافت IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    اصلاح طلب ها همیشه منافقانه عمل کردند و براحتی دروغ ها گفتند ولی در اغتشاشات اخیر با بی شرفی تمام، سازمان منافقین رو حسابی رو سفید کردند.
  • طاهره صالح IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    درکودتا ی ۸۸ هم ملنندامروزاصلاح طلبان سربازان آمریکا بودند.... نباید فریب بخوریم ،این روزنامه های اصلاحاتی مزدوران دشمنان ایران هستند و نه فقط دشمن جمهوری اسلامی که دشمن موجودیت ایران هستند.
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    فائزه از سران اصلی فتنه و آشوب از سال 88 تاکنون فقط دنبال سرنگونی نظام است . لذا باید این زنی محاکمه بدون مماشات گردد .
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    فائزه رفسنجانی باید زندانی ابد گردد .
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    اف و لعنت بر اکبرو خاندان
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    عفت مرعشی هم باید دستگیر شود .
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    اگر فاجعه هاش رفسن را (( محاکمه)) نکنید در حق تمام خون شهدا ظلم کرده اید .
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 0
      سال ۸۸ رفته بود ساندویج بخره سال ۴۰۱ در خودرواش بازدیدمیدانی داشت
  • علوی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    مخاطب محترمی که میفرمایید جاسوسی تعریف داره ! مگر خارج مفهوم حقوقی جاسوس اقدام به دستگیری شده است ؟! کرباسچی داره با تحریف بخش مربوط به روزنامه را میگوید چون نگران عقبه پرسنلی روزنامه خودش با سرپلی این دو نفر است -شرکت در کلاس های آموزشی سیا و سپس سر به زنگا گرفتن عکسی از بیمارستان از همان سوژه مورد نظر که در اینجا کرباسچی گیر میافته چون هنوز قبل از مهسا اتفاقی نیافتاده بود تا دستور دهد جهت روشنگری کشته شده ها اخبار واقعی را نشر دهند القصه بعد از شرکت در کلاس های سازمان سیا و عکس برداری شبه دار اب اولین سوژه برای استارت زدن و در ادامه ارسال اخبار به تلوزبون کشور معاند که در حال دعوت به اخلال در نظم امنیت ملی است یعنی همکاری با دستگاه تبلیغاتی دشمن اون هم در وضعیت جنگی حمله به اقلیم کردستان و جنگ خیابانی داخلی و همکاری خبری و تصویری با رسانه گروهک در حال جنگ و نقل و انتقال اخبار و تصاویر جهت آتش تهییه اغتشاشات داخلی لذا لطفا مفهوم جاسوسی که در فیلم های 007 دیده بودین را فراموش کنید هرچند نگرانی جناب کرباسچی میتوته مربوط به چند پلان مشابه باشه ؟! پرستوها کوچ میکنند و میماند بی نوا ....
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 1
      شما با این صحبتهاتون ، پیش فرضتون اینه که مخاطبان رسانه ها ، احمق هستند و مغز و فکر ندارن
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 1
      توهینی بالاتر از این به انسان وجود نداره که بگید رسانه ها ، عقل و فکر انسانها رو میسازند
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    عفت مرعشی عفریته هم باید دستگیر شود .
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 2
      حالت خوبه ؟
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 1
      فقط بلدی نطر بدی که هر کسی نطر مورد علاقت نداره رو بگیرن و ببندن ؟ فکر کردی شهر هرته؟
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      این پیر زن عجوزه و عفریته ( عفت مرعشی ) از سال 88 فقط فریاد می زند ملت باید بریزند توی خیابونها و آشوب و اغتشاش بکنند .
  • علی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    این اصلاح طلبهای خائن و بقیه نفوذیها را بگیرید و زندانی کنید تا همانجا بپوسند و درس عبرتی باشند برای خیانتکاران و بی ناموس ها و جاسوسها
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 1
    ما که مات وحیرانیم.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    فائزه = مصی علی نژاد = مریم رجوی = اشرف پهلوی = پری بلنده
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    به خدا قسم اگر این فائزه اصلی ترین عامل فتنه و آشوب را (( محاکمه نکنید )) در حق تمامی خون شهدا بخصوص : شهدای فتنه اخیر و اشک یتیمان آنها ظلم و جفا کرده اید .
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 0
    وضعیت محارب و آشوبگر و اغتشاشگر همیشگی و دائمی این خانم عاشق و دلداده ترامپ و بهاییان ( سرکار خانم فائزه ) به کجا رسید ؟
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    خدا لعنت بکند اکبر را که .....هایی مثل : مهدی دزد و غارتگر و اختلاسگر و فائزه بهایی و عاشق ترامپ و آشوبگر را به یادگار گذاشت
  • عرفان IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    غالب این به اصطلاح روزنامه نگاران روزنامه های اصلاح طلب مزدوربیگانه اندودل درگروی گرین کارت و... دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس