کد خبر 1430951
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
یادداشت

اکنون داعش به اصطلاح مذهبی و داعش سکولار در کشور ما پیمانکار اجرای توطئه عبری - عربی - غربی‌اند و دست در دست هم نهاده‌اند تا سیاست موازنه ضعف ایران را به اجرا بگذارند اما ...

به گزارش مشرق، روح‌الله اژدری طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: غروب چهارشنبه شیراز رنگ خون گرفت و جمعی از مردم عزیز ایران به دست شقی‌ترین تروریست‌های داعشی در حرم امین ولایت حضرت احمد بن موسی(ع) در خون خود غلتیدند.

بغض و عداوت مزدوران اجنبی ضدولایت باز فوران کرده و حرمی را به خون تشیع علوی رنگین ساخت که صاحب این حرم خود مدافع حریم ولایت حضرت علی بن موسی(ع) به عنوان اصل و تکیه‌گاه اندیشه سیاسی شیعه از غدیر تاکنون بوده است.

شلیک به پیکر تک تک شهدای مظلوم حرم حضرت شاهچراغ در واقع شلیک به اصل ولایت و ستون اندیشه سیاسی اسلام ناب محمدی است.

توپخانه فتنه‌های استکباری از اتاق اندیشه صهیونیسم در ابعاد مختلف، جامعه اسلامی را نشانه گرفته است. این جنایت تروریستی پازل دیگری از توطئه تضعیف و تجزیه ایران را کامل کرد.

مثلث عبری- عربی- غربی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌رغم همه توطئه‌ها و دسایس سیاسی و نظامی نتوانسته است بر نظام جمهوری اسلامی فائق آید، در شرایط کنونی تلاش دارد بر شکاف‌ها و گسل‌های موجود در جامعه فتنه‌انگیزی کرده و آتش اختلاف و منازعه را شعله‌ور کند.

این جبهه مثلثی که دریافته است اپوزیسیون جمهوری اسلامی توان و عرضه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، سیاست موازنه ضعف را در برنامه دارد، لذا تلاش دارد به هر شکل ممکن ایران قوی و در مسیر پیشرفت را تضعیف و تجزیه کند؛ از این رو رسانه‌های کثیف را با مزدوری برخی ایرانیان خودفروش در خدمت اهداف کثیف قرار داده است.

پس از مرگ مهسا امینی رسانه‌های دشمن تلاش کردند با روایت‌سازی‌های دروغ و تکرار رگباری آن ذهن مخاطبان خود را به چراگاه دروغ و تهمت دعوت کرده و برخی را با همین اذهان مشوش و مخدوش به خیابان کشانده و کشور را درگیر آشوب و اغتشاش کنند.

اکنون که یک ماه از شروع اغتشاشات در کشور می‌گذرد و مطالبات اغتشاشگران با عمل و شعار مشخص شده، می‌توان دریافت سرمایه‌گذاری بر شکاف جنسیتی و آزادی نامشروع زنان و مردان همچون جامعه غربی یکی از پازل‌های فتنه‌انگیزی بوده است.

اگر با معیار عقل و وجدان بشری مطالبه آنان را ارزش‌گذاری کنیم، می‌توان دریافت خواست و مطالبه اغتشاشگران بویژه در میان به‌اصطلاح اهل علم آنان در دانشگاه‌ها بسیار بی‌ارزش و سخیف بوده و با عرض پوزش می‌توان آن را در حد آرمان خشتکی ارزیابی کرد.

متاسفانه از آرمان‌های خشتکی چیزی جز شعارهای سخیف و فحش‌های ناموسی بیرون نمی‌آید. 

 شورش علیه اخلاق و فرهنگ اسلامی در چند روز گذشته خسارت عظیمی به  اقتصاد و فرهنگ و روابط اجتماعی کشور وارد کرده و صحنه‌هایی از جنایات هولناک را پدید آورده است.

پازل دیگر توطئه که از مرگ مهسا امینی تاکنون مکرر در مکرر از طریق رسانه‌های مزدور پیگیری شده است، فتنه‌انگیزی بر گسل قومیت‌گرایی و تعدد مذهب در کشور بوده است.

حمله ددمنشانه به حرم شاهچراغ(ع) در واقع بازی کثیف با مزدوری داعش در راستای ایجاد شکاف مذهبی و وحدت‌شکنی بین شیعه و سنی بعد از هفته وحدت است.

علمای شیعه و سنی با بصیرتی بی‌نظیر با این توطئه تفرقه‌افکنانه برخورد کرده‌اند و بویژه موضع‌گیری شفاف و بهنگام علمای اهل سنت در راستای محکومیت این حرکت ددمنشانه و جنایتکارانه قابل تقدیر و تشکر است.

بخوبی می‌توان دریافت که این حرکت تروریستی در شرایطی به وقوع پیوست که اغتشاشگران با مشغول‌سازی نیروهای امنیتی، زمینه را برای چنین حرکت جنایتکارانه‌ای فراهم کردند، البته نباید از نظر دور داشت خود آنان ده‌ها نفر از عزیزترین جوانان کشور را برای مطالبات سخیف خود به شهادت رسانده‌اند و روی داعش نزد آنان هنوز سفید است.

اکنون داعش به اصطلاح مذهبی و داعش سکولار در کشور ما پیمانکار اجرای توطئه عبری - عربی - غربی‌اند و دست در دست هم نهاده‌اند تا سیاست موازنه ضعف ایران را به اجرا بگذارند اما خیال خام آنان با یک اشاره ولی ما که چون خورشید می‌درخشد و راهبری می‌کند باطل خواهد شد.

به قول مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز «غلط می‌کند کسی که فکر کندن درخت تنومند جمهوری اسلامی را بکند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    پیوند انجمن حجتیه و بهاییت مبارک
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    اصطلاح طلبان منافقین جدید هستن تمام احزاب این طیف باید منحل شده و خودشون هم برجرم همکاری بادشمنان ایران وانقلاب اسلامی محاکمه ومجازات بشوند چرا با مزدوران دشمن مماشات می کنید
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    در مورد لیبرال دمکرات های مسلمان بگین یه مشت خاعن و دزد و جنایت کار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس