چه تعداد نیروی امنیتی و نظامی از ابتدای اغتشاشات به شهادت رسیدند؟

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین عملیات علیه کشور در فضای مجازی رخ داد و مهمترین وظیفه ما در زمان حاضر این است که کار درست را به مردم منتقل کنیم.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی در نشست سیاسی تبیینی حوادث اخیر کشور که با حضور اساتید دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار شد، با پرداختن به جنبش تولید علم، تولید نرم‌افزاری و کسب رتبه اول کشور در جهان اسلام از لحاظ علمی و رتبه ۱۵ جهانی افزود: دشمن نمی‌خواهد دولتی که در سال ۱۴۰۰ از ریشه انقلابی رأی آورد، کارآمد باشد و اعتماد مردم را جلب و امیدآفرینی کند.

وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سومین حرم اهل‌ بیت (ع) و شهادت ۳۰ نفر از مدافعان امنیت کشور گفت: شهدای امنیت، مظلومانه و به خاطر بصیرت‌افزایی مردم به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ساختار نظام اسلامی، ساختار مردم‌سالاری دینی است بنابراین مهم‌ترین وظیفه‌ پیامبر اسلام (ص)، اهل‌ بیت (ع) و علما در طول تاریخ روشنگری و رشد جامعه بوده است و تا جامعه و مردم رشد نکنند زمینه ظهور امام زمان (عج) مهیا نمی‌شود.

وی به فراز و فرودهای امامت در هفت دوره اشاره کرد و گفت: در انقلاب اسلامی ایران که نتیجه ۱۴۰۰ سال تلاش پیامبر اسلام، اهل‌ بیت، علما و مجاهدین بوده است، جامعه‌پذیری امامت به بالاترین حد می‌رسد و انقلاب اسلامی جلوتر از همه ملل به لحاظ تمدن‌سازی برای زمینه‌سازی ظهور است.

حسینی با برشمردن تحولات مدرنیته و پست مدرن افزود: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی در جهان بود و پس از انقلاب، جنگ احزاب در ابعاد جهانی علیه ایران به‌ راه افتاد.

وی گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، قطب قدرت شرق شکست خورد و قطب غرب نیز در حال افول است.

رئیس دانشگاه بیرجند هم در این نشست گفت: اتفاقات اخیر در کشور به سان کف روی آب است و درخت تنومند انقلاب اسلامی آنچنان ریشه‌هایش در دل خاک فرو رفته و شاخه‌های آن سر به افلاک کشیده که از این گردبادها هیچ ابایی ندارد.

احمد لامعی گیو به اثرگذاری اقدامات دشمن در ذهن جوانان پرداخت و انجام کارهای فرهنگی را از نیازهای مبرم کشور دانست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 1
    اگر قوه قضاییه در مجازات اغتشاشگران کوتاهی کنه ومدام با انفعال بگه ما بازداشتی دانشجو و محصل کادر درمانن دختر و پسر مرد وزن و پیر و چون شهری و دهاتی و وزیر وکیل سابق وسلبریتی هنرمند ووووو نداریم پش برای این همه مصیبت باید برن از افریقا چند تا برای مجازات بیارن
  • ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    از نظر سلبریتی ها انگل این عزیزان حافظ امنیت و شهادت آنها مسئله کوچکی است آنها فقط برای خوش آمد دشمنان ایران هشتک و استوری میگذارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس