.

روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیترهایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: پس از انتشار بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و افشای برخی حقایق درخصوص علت بازداشت ۲ خبرنگار روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق و هم میهن، طیف تندروی مدعیان اصلاحات در حمایت از عناصر خودفروخته که تحت آموزش سیا بوده‌اند، تلاش برای اعتبارزدایی از بیانیه مزبور و اعتراض و انتقاد به نهادهای امنیتی را در دستور کار خود قرار دادند.

روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیترهایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «ردّ اطلاعاتی و عملیاتی تعدادی از عناصر مذکور در اغتشاشات اخیر و پیش از آن نیز مشاهده و حسب مورد اقدام مقتضی به عمل آمده است. به‌عنوان مثال انتشار اولین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» صورت گرفت که از آموزش‌دیدگان همین دوره‌ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقراریافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌دار پرداخت. همچنین است اقدامات «الف. م» که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل‌گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌دیده دوره‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است؛ ضمن آنکه هر دو نفر نقش منابع اولیه خبرسازی برای رسانه‌های بیگانه را ایفا کرده‌اند.»

کارآموزی خبرنگاران خودفروخته در روزنامه‌های زنجیره‌ای و جذب و استخدام آنان در رسانه‌های ضدانقلاب، موضوعی است که کیهان بارها به آن پرداخته است. به‌عنوان نمونه، «علی‌اصغر رمضان‌پور» سردبیر فعلی شبکه ابوارّه (اینترنشنال سعودی) روزگاری سردبیر روزنامه‌های زنجیره‌ای در ایران و همچنین معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات بوده یا عناصر خودفروخته دیگری مانند «مجتبی واحدی»، «حسین باستانی»، «مسیح علی‌نژاد» که در روزنامه‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کردند و ده‌ها خبرنگار فراری طیف مدعی اصلاح‌طلبی که به استخدام رادیو فردا، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، من‌وتو و شبکه سعودی اینترنشنال درآمدند.

علاوه‌بر اینها، می‌توان به خبرنگاران فراری مانند «رکسانا صابری»، «مرجان آل آقا»، «فرناز قاضی زاده»، «نفیسه کوهنورد»، «فرشته قاضی»، «رضا حقیقت نژاد»، «نیک آهنگ کوثر»، «امید معماریان»، «ابراهیم نبوی»، «هوشنگ اسدی»، «نوشابه امیری»، «مسعود بهنود» اشاره کرد که برای سرویس‌دهی به رسانه‌های معاند سر از پا نشناختند و به میهن و ملت خویش خیانت کردند.

جالب آنکه، با این حال مدعیان اصلاحات به توجیهات مضحکی روی آورده‌اند حال آنکه؛

۱. مدیر یکی از رسانه‌های زنجیره‌ای گفته است که خبرنگار بازداشت شده همه امور را با همانگی وی انجام می‌داده است، سؤال این‌جاست که خبرنگار مذکور آیا همکاری با CIA و شرکت در دوره‌های آموزشی آنها را نیز با هماهنگی مدیرمسئول خود انجام داده است؟

۲. روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌گویند این افراد فقط «خبرنگار» هستند این در حالی است که تشخیص این مسئله که آیا فقط خبرنگار هستند یا در پوشش خبرنگار به ارتکاب اقداماتی مانند پادویی برای غرب مبادرت می‌ورزند بر عهده نهادهایی امنیتی است نه شما!

۳. خروجی عملکرد مدعیان اصلاحات در سال‌های گذشته موج پناهندگی و پادویی برخی خبرنگاران در این رسانه‌ها برای رسانه‌های معاند بوده است.

در پایان، باید از مدعیان اصلاحات پرسید که کدام دیدگاه‌های شما با دیدگاه‌های آمریکا و اسرائیل فاصله داشته است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    11 1
    اینترنشنال واقع درعربستان سعودی مرکزاصلی ترورهابه نفع صهیونیستی درایران الانی ابراهیمی است شک نکنیدبلای دموکرات اربیل ازاین ساختمان سمپادفسادوتخریب وفحاشی وقتل بعیدتاچندروزاینده نیست
    • سید IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      6 1
      روزی نامه های اصلاح طلبان تهوع آور محل تولید و صادرات مرغوبترین انواع جاسوس و مزدور علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران!
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 1
      به نظر شما یعنی باید موضوع فوت یک خانم در بازداشت پلیس مطرح نمی شد ؟
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    24 4
    منتظر اعدام این 2 مزدور خبرنگار هستیم
    • خلخالی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      6 1
      اعدام در ملاء عام کمترین مجازاته نیازی به محاکمه هم نیست چون عکسی که در پوشش خبرنگار گرفتن موجوده
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    24 4
    اصلاح طلب عامل دشمن در ایران هست
  • عشقم وطنم IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    10 1
    یعنی نمک به حرومتر از این روزنامه های زنجیره ای وهمفکراشون ندیدم. قبل از اینترناشیونال و...همین بیشرفها اخبار کذب رو درخصوص مهساامینی گسترش دادن ونظریه پرداران طیف خاص امثال عبدی و حجاریان و...جو مملکت رو با حرفهای صد من یه غا شون خراب کردن. تف به ذات نداشته شون
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 1
    اصلاحات غده ی سرطانی ست که در صورت جراحی آن ایران از رنج و گرفتاری نجات پیدا خواهد کرد.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    5 0
    اصلاح طلبان منافقین کلاسیک و مدرن جامعه ما و پادو و پیاده نظام دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و اسلام هستند که باید به مردم شناساند
  • پادشاه IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    منتظر اعدام دو خبرنگار هستیم.
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    همه مشکلاتی که تا حالا داشتیم و داریم که هیچ کشوری در دنیا ندارد با داشتن چند کلاهک هسته ای رفع و رجوع میشود
  • CA ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 4
    فرد جاسوس آموزش دیده با امضا و اسم خود مطلب مینویسد؟ تفکر
    • سید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 0
      از معصومه علینژاد همه فن حریف بپرس!!!!!!!!!!!
  • محمود IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    این طیف تندرو اطلاح طلب تو کشور خوب شیطنت و خرابکاری می‌کنند و وقتی فتنه ها و دست آنها باز می‌شد سریع اول منکر می شوند و بعد همگی مثل گله گرگهای وحشی شروع به زوزه کشیدن و حمایت از همدیگر می کنند.امان از وطن فروشان گرین کارتی غرب وحشی
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    گویندگان بعدی wcc سعودی نشنال و...
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    اصلاح طلبان سرمایه و نیروها اسرائیل و آمریکا به معنای واقعی کلمه
  • ناشناس IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    فکر کنم اطلاعات سپاه باید روزنامه ها و خبرنگاران و اساتید دانشگاه جریان اصلاح طلب را کنترل می کرد این قدر کشور ضربه نمی دید
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    مدیر آن رسانه‌که گفته خبرنگار بازداشت شده همه امور را با هماهنگی وی انجام می‌داده است، خودش را لو داده است یعنی همکاری با رسانه های معاند نیز با هماهنگی وی صورت کرفته ، آن مدیر هم باید دستگیر شود.
  • یه مامان با حال IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    چه عجب گرفتن این خانم رو گرفتن!!!!معلوم بود یه کاری هست خبر رو گرفت فرستاد برای اینترنشنال بعدش هم بلوا به پا شد، اگه اعدام نشه خیانت به خون اینهمه انسان هست که بیگناه کشته شدن.
  • فرزاد IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    اگر این دو جاسوس شدیداً مجازات نشوند قبح جاسوسی شکسته خواهد شد و در اینده نزدیک خواهیم دید که با توجه به اینکه هیچ کس از خائنین از جاسوسی کردن نمیترسد چون میدانند مجازاتی در کار نیست این پدیده زشت گسترش خواهد یافت قوه قضائیه نباید از هوچیگری مسئولین این روزنامه ها بترسد و باید کار قانونی خودش را انجام دهد. استدلال بعضی از این افساد طلبان برای توجیه خطا و خیانت بسیار مضحک و چندش اور است مثلاً چون فلانی روزنامه نگار است یا فلانی چون دانشجو است مصونیت دارد هر خیانت و یا خطایی را انجام دهد یکی نیست بگوید کجای دنیا به شغلهای خاصی مجوز خیانت میدهند که شما از جیب مبارکتان‌ مصونیت میدهید؟
  • م ح IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    مردم مومن انقلابی دوست واز دشمن خوب تشخیص میدند..واز تیتر های خبری شخصیت وهدف اون را میفهمند..وازنفاق ونامردی خیلی هاشون ناراحتند وخواستار برخورد شدید بااین اوباش واراذل خبری هستند..از کی نفرت پراکنی شغل شد وتازه لباس قداست هم میپوشند که یه دفعه یکی نگه بالای چشمتون ابرو هست.. ودر پایان دورد بر خبر نگاران صادق وبی غرض ومرض که برای جذب مخاطب آخرت خودشون را نمی فروشند....
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    چوب رو که برداری، گربه دزده خودش فرار می کنه! خیلی زود خودشون رو لو دادن! وگرنه مقام امنیتی که از همون بدو شرکت این دو نفر و بقیه احمق های وطن فروش توی دوره های آموزشی سیا، این قضیه رو می دونستن! امیدوارم یکی از برکات حوادث اخیر، جمع آوری و انهدام شبکه گسترده و مفسد اصلاح طلبان در مطبوعات، فضای مجازی و سیاسی و اقتصادی کشور باشه!
  • محمدایوب IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    با توجه به خائن ووطن فروش بودن اصلاح طلبان از وزیر ووکیل وخبرنگار ورییس که بسیاری از آنها پناهنده شدند چرا فکری اساسی برای آنها نمی شود واین جرثومه های فساد جمع آوری نمی شود مردم انقلابی فرزندانشان را از سر راه نیاوردند که این حرام خواران با هر فتنه ای چند نفر از آنها رابه کشتن دهند مانند اجدادشان منافقین خلق به یک باره تکلیف آنها روشن گردد
  • صالح IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 3
    یعنی بعد از 40 روز بلوا و آشوب و بگیر و ببند کل تقصیر و قصور و ناکارآمدی سیستم را بندازی گردن 2 تا ضعیفه واقعا جالبه یعنی خیلی زحمت کشیدین اخوی تقبل الله
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 0
      القای ناکارآمدی سیستم در ذهن امثال شما کار همین دوتا ضعیفه و امثال اونهاست. پس در دشمنی خیلی هم ضعیفه نیستن. همیشه باید مراقب مکر زنان بود.
    • مهدی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 0
      سی صفحه بیانیه را ول کردی چسبیدی به ایم این دو تا !
  • مصطفی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    مرگ بر منافق ../ واقعا به کمتر از اعدام راضی نیستیم ./ دارشون نزنید فردا قیامت نمیزاریم از پل سرات رد شید
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    اصلاح طلبان صهیونیست!.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    اگر شما عکش گرفتنش رو دیدید اطلاعات از یکسال قبل از این عکس گرفتن رو داره رصد میکنه. تشخیص خبرنگار بودن یا پوشش خبر نگار داشتن در صلاحیت مدیر مسئول روزنامه ها نیست
  • نادر جابری IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    حتما اینقدر بیچاره هارو زدن و هزار کار باهاشون کردن که غیر از اعدام کردنشون از حرفهای بعدشون در امان نمی مونن.
  • مهدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    یک خروار سند و مدرک از جنایتهاشون جمع شده. این یارو هم خودش داره می گه هر کاری کردند با هماهنگی من بوده. دیگه باید چکار کنند که دستگاه قضایی بره سراغشون؟!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    ایشان اگر خبرنگار است عکس مهسا امینی را باید به روزنامه ای که در آن کار می کرد، می فرستاد نه به یک سرویس خارجی! خبرنگاری برای جاسوسان تنها یک پوشش است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس