پرسپولیس در انتظار تصمیم هافبک ملی‌پوش

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در اندیشه حضور در لیگ‌های کشورهای حوزه خلیج فارس است، تاکنون زیر بار تمدید قرارداد با سرخپوشان نرفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس فصل گذشته بازیکنانی نظیر حامد لک، میلاد سرلک، علی شجاعی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان را با قراردادی دو ساله جذب کرد و حالا رفته رفته موعد انقضای قرارداد آنها فرا می‌رسد. همچنین قرارداد برخی بازیکنان دیگر همچون سیدجلال حسینی، مهدی ترابی نیز در شرف اتمام است.

مسوولان باشگاه پرسپولیس از دو ماه قبل مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز کرده‌اند اما برخی از نفرات زیر بار این تمدید نرفتند. با این حال حامد لک به عنوان نخستین نفر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد اما قرارداد جدید برای دروازه بان سرخپوشان خوش یمن نبود و او به دلیل ضعف فنی فعلا از تیم کنار گذاشته شده است.

پس از آن، تمدید قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک در دستور کار مدیریت پرسپولیس قرار گرفت اما هنوز هیچ یک از این نفرات زیر بار تمدید قرارداد نرفته‌اند. در روزهای اخیر هم خبرهایی مبنی بر جدایی سرلک از جمع سرخپوشان مطرح شد.

پرسپولیس در انتظار تصمیم هافبک ملی‌پوش؛ «سرلک» زیر بار تمدید می‌رود؟

سرلک به عنوان یک بازیکن خیلی معمولی از پدیده مشهد به جمع سرخپوشان اضافه شد اما در تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی توانست خودش را به یک بازیکن ملی‌پوش بدل کند؛ با وجود همه این مسائل او زیر بار تمدید با تیمی که در آن به فوتبال ایران معرفی شده، نرفته است.

در همین راستا شنیده می‌شود که سرلک از کشورهای حوزه خلیج فارس پیشنهاداتی دریافت کرده و به همین خاطر از او به عنوان یکی از خروجی‌های اصلی سرخپوشان یاد می‌شود. با این حال مسوولان باشگاه منتظر هستند تا وضعیت او را برای تمدید قرارداد بسنجند.

گزارش‌ها از این حکایت دارد که سرلک در تلاش است تا به لیگ قطر یا امارات کوچ کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    بره گمشه میان پرسپولیس آدم میشن تاقچه بالا میزارن باورکنید مالی نیست
    • رحیمی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 0
      واقعا اگر پول نیست پس چیه؟ ما که می بینیم میرن بجای بهتر شدن افت می کنن بر می گردن پرسپولیس دوباره اوج می گیرن باز فیلشون یاد هندستون می افته و بازم می گن بخاطر پول نیست فوتبالیه دست بردارید از این مزخرفات و.... هوادارارو مسخره و خل گیر آوردن
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      یک فوتبالیست حق داره برای پول بره. فوتبال بر خلاف ظاهرش خطرناک هم هست.همه از سرنوشت پادوانی آگاهی داریم که در بازی قطع نخاع شد و پولش رو هم هنوز ندادند پس بازیکنان حق دارند برای آینده خود به پول فکر کنند.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    تو این مدت چه کاری انجام داد که الان التماس کنیم بهش ‌که بمونه؟ یه دوره میان به تیم بزرگ و به تیم ملی هم میرسن و تو پرسپولیس قهرمان میشن بعدش میرن. باور کنید هر کدوم از پرسپولیس برن دیگه رنگ قهرمانی رو نمیبینن و از تیم ملی هم خط میخورن. چون معلوم نیست تو تیم جدید بازی بهشون بدن یا نیمکت نشین بشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس