کد خبر 1601622
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟

پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا خاطرات خوب فصل گذشته در لیگ بیست و سوم نیز برای آنها تکرار شود و این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم هوادار تهران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید دستگردی از ساعت ١٨:١۵ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرسپولیس هفته گذشته موفق شد در قائمشهر با نتیجه ٢ بر یک نساجی مازندران را شکست دهد تا ۵۶ امتیازی شود و همچنان با یک امتیاز اختلاف نسبت به همشهری خود یعنی استقلال تهران در رده دوم جدول قرار گیرد.

نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیس این است که این تیم در فصل گذشته دقیقا تا پایان هفته بیست و ششم ۵۴ امتیازی بود و یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشت و استقلال با ۵۵ امتیاز در صدر جدول حضور داشت و سپاهان نیز با همین امتیاز و تنها بخاطر گل زده کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته بود. پرسپولیس در هفته بیست و هفتم موفق شد در شهرآورد پایتخت با تک گل عیسی آل‌کثیر استقلال را شکست دهد و با تساوی یک بر یک سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برابر ملوان بندرانزلی، سرخ پوشان با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کردند و در پایان به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و دوم دست پیدا کردند.

شاگردان اوسمار ویرا که در یکی از بهترین فرم‌های خود قرار دارند، امیدوار هستند تا با پیروزی در بازی‌های پیش رو به ویژه در بازی با هوادار به روند خوب ادامه دهند و همچنان منتظر لغزش رقیب سنتی خود یعنی استقلال باشند تا با قهرمانی در لیگ بیست و سوم خاطرات خوب فصل گذشته را بار دیگر تکرار کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    3 3
    بابامسعودشون رفته!! تا این لحظه هم تلاش آقا خدادادشون جواب نداده !!
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      3 1
      برای قهرمانی پرسپولیس جای نگرانی نیست تا وقتی عالیجنابان سرخ پوش افشاریان و برادران حیدری را داریم تیمی کارآزموده و امتحان پس داده
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    1 2
    اگر منطقی باشیم پس از مساوی کردن با سپاهان ما قهرمانی را از دست دادیم و 4 تا بازی کیسه با تیم های قعرنشین جدول و ضعیف و در آزادی برگزار میشه برخلاف تیم پرسپولیس
  • رضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    1 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی ... خورد گه دانه دانه. در این دوره علیرغم امتیاز های فراوان داوران آورده و ... این تیم پیزوری قهرمانان نمی شود.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بیشتر بازیکن های پرسپولیس سنشون بالا رفته و تو نیمه دوم تمام بازی‌ها کیفیت لازم رو ندارند
    • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      نتایج این تیم را داوران مشخص می کنند نه بازیکنان !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس