کد خبر 1601704
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
فولام به منچسترسیتی باخت و آرسنال را ناامید کرد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس با کسب یک پیروزی قاطع در لندن، به صدر جدول صعود کرد تا حداقل برای یک روز پیشتاز کورس قهرمانی باشد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌وهفتم، هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه کریون کاتج شهر لندن، تیم فوتبال فولام پذیرای منچسترسیتی بود و این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر به میهمان خود واگذار کرد.

سیتی با گلزنی مدافع کروات پیش تاخته‌اش یوشگو گواردیول در دقیقه ۱۳ دروازه فولام را گشود. در دقیقه ۵۹ فیل فودن اختلاف را به دو برابر افزایش داد و در ادامه گواردیول در دقیقه ۷۱ دومین گل خود را زد تا روز درخشان خود را به یاد ماندنی کند و در پایان هم به عنوان بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد. آخرین گل بازی را هم خولین آلوارس مهاجم آرژانتینی سیتی در دقیقه ۶+۹۰ از روی نقطه پنالتی زد، پنالتی که حاصل خطای عیسی دیوپ بود و کارت زرد دوم و اخراج او را در پی داشت.

به این ترتیب سیتی بیست‌وششمین پیروزی‌اش را در این فصل لیگ جزیره کسب کرد و با ۸۵ امتیاز و تعداد بازی‌های برابر با آرسنال، بالاتر از حریف لندنی قرار گرفت که ۸۳ امتیازی است. آرسنال که از لطف همشهری مأیوس شده، فردا برای پس گرفتن صدر جدول میهمان منچستریونایتد خواهد بود، دیداری که از ساعت ۱۹ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

امروز ۷ بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت ۲۰ به وقت تهران، چلسی میهمان ناتینگهام فارست خواهد بود.

برنامه سایر بازی‌ها که به صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شوند، به شرح زیر است:

اورتون - شفیلدیونایتد
وستهام - لوتون تاون
بورنموث - برنتفورد
ولورهمپتون - کریستال پالاس
تاتنهام - برنلی
نیوکاسل - برایتون

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول به ترتیب با ۸۵، ۸۳ و ۷۸ امتیاز اول تا سوم هستند و استون‌ویلا با ۶۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس