کد خبر 1363371
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
اقدام عجیب هافبک پرسپولیس برای جدایی

هافبک ملی پوش پرسپولیس تلاش خود را برای خروج تابستانی و ترانسفر به عنوان لژیونر آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، میلاد سرلک پس از پوشیدن پیراهن پرسپولیس در دو فصل اخیر توانست نظر دراگان اسکوچیچ را نیز به خود جلب کند تا در تمام اردوهای چند سال اخیر به یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایران تبدیل شود.

سرلک با وجود مصدومیت‌هایی که در اردوهای تیم ملی ایران متحمل شد باز هم مد نظر کادر فنی تیم ملی و پرسپولیس بود تا تأثیر مثبت خود را در صعود به جام جهانی و همچنین قهرمانی با سرخپوشان در لیگ برتر بیستم نشان دهد.

اقدام عجیب هافبک پرسپولیس برای جدایی

نمایش ایده آل این بازیکن باعث شده تا سرلک با پیشنهادتی از امارات، قطر و دو کشور اروپایی روبرو شود تا تمدید قراردادش با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. او که با تماس‌های مکرر مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد و همچنین افزایش دو برابری رقم قرارداد امسال خود روبرو شده است اولویت خود را لژیونر شدن گذاشته است.

سرلک در اقدامی عجیب به سه شرکت معتبر مجوز داده تا پیشنهادات خارجی او را بررسی کنند تا در صورت امکان بتواند فوتبال خود را در سال برگزاری جام جهانی در کشورهای دیگر دنبال کند.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در حالی مجوز لازم برای مذاکره با باشگاه‌های خارجی را به این شرکت‌ها داده است که رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان همچنان خوشبین به تمدید قرارداد اوست و نگرانی بابت رفتن سرلک از پرسپولیس ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    11 0
    بازیکن ۶ دانگی نیست هیچ باشگاهی ایشون را نمی خواهد بازار گرمی می کند
  • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    11 0
    کدام نمایش ایده آل این اصلا نصف کمال خان هم تاثیر و نمایش نداشته
  • بشار عبدالواحد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    5 5
    به فتوای من که مولوی وهابی ها هستم دیدن فوتبال حرام است
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    5 0
    بنظرم بره این تازه بدوران رسیده ها میان پرسپولیس معروف میشن بیشتر از حوزه خلیج فارس و تیمهای درجه چند بلژیک و...راهی پیدا نمیکنن بعد چند وقت مثل تفاله میندازنشون بیرون
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    1 0
    نباید بی انصاف باشیم بازیکن خوبیه اما قدر جایگاهش رو نمیدونه! الان شاید ۱۰۰ خوب بازیکن از تیمهای دوست دارن تو پرسپولیس و استقلال بازی کنن؛ اما اینا قدر جایگاهشون رو نمیدونن.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    گل محمدی سرمربی ضعیفی است نباید به بازیکنان که در بازی پرس پولیس مطرح می شوند بازی نباید بدهد تا افت کنند مثل ترابی زو سرلک و.... در حالیکه بازیکنانی بهتر از اینها در نیم کت فوتبالشان در حال نزول است و هر کدامشان میروند و افت میکنند ودباره برمی گردند به پرس پولیس و به ریش همه میخندند مثل بیرانوند و خود ترابی و خلیل زاده و کنعانی زادگان و مثل بعضی ها وعده سر خرمن میدهند البته لازم است مطهری و فنایی و مربی بدن ساز و انالیزور تیم بروند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    1 0
    تاریخ لیگ نشون داده که هر بازیکنی برای پول بیشتر از پرسپولیس رفته؛ دیگه نتونسته به این تیم برگرده! به عنوان مثال محمدنوری؛ علیرضا حقیقی؛ فرشاد احمدزاده و چند بازیکن دیگه.
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    داره ریسک میکنه. اگر فقط برای پول بخواد بره که بحث جداست. اما باید اینو در نظر بگیره که تو تیم جدید میتونه موفق باشه و دوباره به تیم ملی دعوت بشه؟ یا اینکه اصلا بازی بهش میرسه یا باید رو نیمکت باشه؟ الان خیلی های دیگه لژیونر هستن اما به تیم ملی دعوت نمیشن.چون فقط جام جهانی نیست و بعدش بازیهای آسیایی هست که مشخص نیست بازیکن دعوت بشه یا نه!!!
  • ✌ارتش سرخ✌ IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    هرکی که برای پرسپولیس کبیر ناز میکنه سریعا باید دکمه پروازشو بزنن این بابا چند وقته اومده جایی که خوابشو‌ هم نمیدید حالا که به تیم ملی رسیده فکر کرده خبریه باید بی امان بندازنش بیرون تا فکر نکنه خبریه خداروشکر پرسپولیس محتاج تازه به دوران رسیده هایی مثل این نیست امثال این ادم باید پول هم بده تا اجازه داشته باشه بشینه روی نیمکت پرسپولیس بزرگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس