کد خبر 1601896
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
انتقاد افسران ذخیره صهیونیست از ارتش/ تشدید ضربات سنگین حزب‌الله

رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به تداوم حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی نوشت که این حملات تشدید شده و صهیونیست‌ها را بشدت در مخمصه قرار داده است.

به گزارش مشرق، «امیر بوخبوط» تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی واللا اعلام کرد که پس از گذشت هفت ماه از جنگ در نوار غزه، افسران ذخیره در منطقه شمال سرزمین های اشغالی به شدت ارتش رژیم اسرائیل را مورد انتقاد قرار دادند زیرا نتوانسته است مانع از حملات حزب الله لبنان شود.

واللا به نقل از یکی از افسران ذخیره نقل کرد که بیشتر صهیونیست های ساکن شمال سرزمین های اشغالی که منازل خود را ترک کرده اند، از میزان ویرانی منازل خود اطلاع ندارند، هربار که ارتش رژیم اسرائیل حمله ای به لبنان انجام می‌دهد، حزب الله به شکل مستقیم شمال را هدف قرار می دهد و آن را موشکباران می کند.

واللا افزود که حملات حزب الله تشدید شده؛ موضوعی که سبب می شود صهیونیست ها برای بازسازی منازل خود به زمان طولانی تری نیاز داشته باشند و در بیشتر موارد به ساخت منزلی جدید وادار شوند.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد که افسران ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خواهان حمله گسترده به حزب الله هستند. آنها می گویند که حزب الله شهرک های صهیونیستی را مستقیم هدف قرار می دهد و اسرائیل باید ضربات سنگین به حزب الله وارد کند.

بر اساس این گزارش، افسران صهیونیست انفعال ارتش و کابینه رژیم صهیونیستی را در قبال حملات حزب الله مورد انتقاد قرار دادند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری «گلوبس» رژیم صهیونیستی نتایج یک بررسی انجام شده از ۳۴۰ شهرک نشین در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

نتایج این نظرسنجی حاکی از این است که ۷۴ درصد از شهرک نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه های خود نیستند، مگر اینکه راهکار امنیتی حاصل شود.

در همین حال، «میراو آهارون گوتمن» که این نظرسنجی را انجام داده می گوید که کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال راهکار دراین باره نیستند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در نوار غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

از ابتدای عملیات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

همزمان، رسانه های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه ها از جمله اقتصادی در شهرک های صهیونیست نشین شمالی فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس