کد خبر 1356853
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
انصارالله به عربستان: توقف عملیات نظامی کافی نیست

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به توقف عملیات نظامی از سوی ائتلاف سعودی، آن را ناکافی خواند و از تداوم مبارزه تا رفع کامل محاصره از ملت یمن خبر داد.

به گزارش مشرق، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اعلام توقف عملیات نظامی از سوی ائتلاف سعودی در این کشور، تصریح کرد که این گام کافی نیست.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» البخیتی گفته است: اعلام ائتلاف سعودی مبنی بر توقف عملیات نظامی به معنای این نیست که آن‌ها تصمیم گرفته باشند به محاصره یمن پایان دهند».

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در توئیتی نوشت:  «محاصره یک اقدام نظامی است؛ زیرا با زور سلاح تحمیل می‌شود. دردها و مشکلاتی که یمنی‌ها از محاصره تحمل می‌کنند، شدیدتر از خود جنگ است؛ پس این امر به معنای ادامه عملیات نظامی یمن با هدف شکستن محاصره است».

این در حالی است که شب گذشته ائتلاف سعودی، توقف عملیات نظامی در یمن را اعلام کرد. فرماندهی مشترک نیروهای ائتلاف مدعی شده بود که هدف از این توقف عملیات نظامی، فراهم کردن شرایط مناسب برای رایزنی‌ها و ایجاد صلح است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی US ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    مولوی قندهاری گفتند از سال 1400 و در 1400 برای ظهور لحظه شماری کنید! یعنی به 1400 که رسیدید بعدش منتظر فرج باشید حال چه در اون سال باشه یا سال بعدش! علت اینکه این سال رو مطرح کردند این هست که "مرحله نهایی قبل فرج" یعنی وقوع جنگها و تنشهای نظامی در جهان در این سال با حمله روسیه آغاز میشد و جنگ ایران و جبهه مقاومت با اسرائیل و آمریکا و ناتوی عربی هم احتمالا بعد از تصرف اوکراین یا کمی دیرتر شروع شود!!! باید دید وضعیت یمن به کدام سو میرود؟! یعنی واقعا آل نحس از یمن خارج میشود و دست از محاصره برمیدارد یا نه؟
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    7 0
    باور به اینکه تا نتوانی به دشمنت ضربه وارد کنی، دشمن عقب نخواهد نشست؛ اعتقادی درست است.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 0
    انشاالله موفق باشید ، ای یمن شجاع زخمهایت را شفا خواهیم داد
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 1
    بابا من خودم ‌‌خوشحالم عربستان کم آورده ، خودمم نمی‌دونم کجانوشتم لطفاً چون خودم نادیده نگیرید من مهم هستم مهمانان هستم بس کنید بس کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس