انصارالله: با افسران کارکشته‌ به سراغ دشمنان یمن می‌رویم + عکس

مراسم فارغ‌التحصیلی افسران دانشکده‌های نظامی یمن با یک رژه برگزار شد و رئیس کمیته عالی انقلاب به همراه رئیس شورای عالی سیاسی در این مراسم حضور یافتند.

به گزارش مشرق، کارگروه آموزش و مهارت وزارت دفاع یمن دیروز (پنج‌شنبه) جشن فارغ التحصیلی افسران دانشکده‌های نظامی خود را با حضور «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن برگزار کرد.

 دانشجویان فارغ‌التحصیل از تیپ ۵۴ دانشکده‌ نیروی زمینی، تیپ ۲۹ دانشکده نیروی دریایی و تیپ ۳۶ دانشکده پدافند هوایی وزارت دفاع یمن هستند.

«محمد علی الحوثی»  کمیته عالی انقلاب یمن در این مراسم ضمن تبریک این فارغ‌التحصیلی به افسران، فرماندهان و ملت یمن، خطاب به دشمنان صنعا گفت: «با افسران کارکشته‌ی خود (به سراغ شما) می‌آییم».

وی خطاب به فارغ التحصیلان افزود: «شما افسران آزاده‌ی ما هستید و ما می‌خواهیم شما را در میدان عمل نیز کارآزموده و مثمرثمر ببینیم؛ همانگونه که در دوره‌های قبل نیز چنین بودید».

 رئیس کمیته عالی انقلابی در ادامه تصریح کرد: «ما روی مردمی با روحیه‌ی رهبری شرط بسته‌ایم؛ مردمی که همیشه در صحنه حاضرند، از هیچ چیز نمی‌ترسند، مزدور را دوست ندارند و نمی‌توانند متجاوزان را بپذیرند».

«عبدالعزیز صالح بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن نیز در این مراسم سخنرانی داشت و ضمن قدردانی از نقش دانشکده‌های نظامی در دفاع از میهن و مقابله با تجاوزات دشمن، تاکید کرد که مقابله با دشمن وظیفه همه ما در نهادهای نظامی و غیرنظامی است.

 این مراسم شامل رژه نظامی باشکوهی بود که توسط فارغ‌التحصیلان و بخش‌های مختلف انجام شد؛ مراسمی که به جهان پیامی مهم را مخابره کرد؛ لشکرهای مختلف ارتش یمن ظرفیت دفاع و حفاظت از این کشور را دارند و قادرند تا نیروهای اشغالگر را که طمع سرمایه‌های این کشور را دارند، از تهاجم بازدارند.

انصارالله: با افسران کارکشته‌ به سراغ دشمنان یمن می‌رویم

انصارالله: با افسران کارکشته‌ به سراغ دشمنان یمن می‌رویم

انصارالله: با افسران کارکشته‌ به سراغ دشمنان یمن می‌رویم

انصارالله: با افسران کارکشته‌ به سراغ دشمنان یمن می‌رویم

انصارالله: با افسران کارکشته‌ به سراغ دشمنان یمن می‌رویم

انصارالله: با افسران کارکشته‌ به سراغ دشمنان یمن می‌رویم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • UA ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    20 0
    واقعا دمشون گرم که پوزه آمریکا و پاچه هوارانش رو به خاک مالیدند. بایستی آرامکو رو کلا از سطح زمین پاک گنند
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    19 0
    ماشاءالله به انصارالله دلاور یاران آخرالزمانی حضرت صاحب الزمان علیه السلام
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    13 0
    انقلابی در یمن برپاشد کا شعارش مرگ برآمریکا،مرگ براسراییل. انشاالله درآینده قوت بگیرندویاران امام زمان بشوتد. البته قبل ازآن پوزه ال سعودرابایدبه خاک بمالند. درودخدابرشما دااوران یمن به نظر من پهپاد مدرن وموشک نقطه زن بایدداشته باشند. تنها گزبنه ای برتری در منطقه است . وتایادم نرفته پدافند ضد هواپیما هم لازم است . ازنوع ابرانی که پهپاد آمریکایی راسرنگون کرد
    • HASSAN IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
      2 0
      یادم باشه بگم موشک ضد هوایی هم بشون بدن حتما
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    شیخ نشینان خلیج فارس همیشه تابع مزدوران صهیونیستی بوده اند . شیخ نشینان آل سعود و شیخ نشینان اماراتی که باید حقوق مزدوران صهیونیستی را تامین کنند ودر عوض مزدوران صهیونیستی حامی این شیخ نشینان باشند .
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    خدا حافظشون باشه.واقعا قابل تقدیروستایشند.واقعا ستودنی .این مردمان مقاوم ودلاور بادست خالی دربرابرمدعیان دروغین غرب وامریکای جنایتکارایستادندوزیربارظلم نرفتند بنازم به این عظمت وشجاعت که خدا پشتیبان مظلومان عالم است خداپیروزی روزافزون عنایت فرمایند واقعا درتاریخ ماندگارخواهد شداین شجاعت وایستادگی دربرابرظالمان سرخورده عالم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس