کد خبر 1357031
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

رژیم صهیونیستی بر دو پایه "زور نظامی" و "تبلیغات فریبکارانه" بنا شده، اما اکنون هر دو پایه به شدت متزلزل شده است.

وقوع سه عملیات جهادی و شهادت طلبانه در عمق سرزمین های اشغالی ظرف هشت روز، که به هلاکت دست کم ۱۰ صهیونیست انجامید، از جهات متعدد ، ضربات راهبردی به ارکان قدرت اسرائیل محسوب می شود.

مقامات صهیونیست، اخیرا برخی مانور های سیاسی را -در قالب سفر به برخی شیخ نشین های منطقه و برگزاری نشست نقب با حضور وزیر خارجه ۴ رژیم مرتجع- ترتیب دادند تا بر شرایط امنیتی بی ثبات و متزلزل خود سرپوش بگذارند.

این مانور های سیاسی پر سر و صدا برای این بود که شکست های امنیتی و نظامی یک سال گذشته را به حاشیه ببرد. آنها در عین حال نگران بودند که کدام حمله انتقامی را در قالب حملات موشکی و پهپادی جبهه مقاومت، از مرز های جنوبی و شمالی یا در اقیانوس هند و دریای سرخ دریافت می کنند؟

ضربات موشکی ایران به مقر موساد در اربیل و تاکید بر مجازات عاملان شهادت دو رزمنده ایرانی در سوریه، این محاسبه را در میان صهیونیست ها تقویت کرده بود که احتمالا عملیات پهپادی و موشکی دیگری در راه است. صهیونیست ها احتمال نمی دادند که در این حیص و بیص، گرفتار عملیات زنجیره ای در عمق سرزمین های اشغالی شوند.

اهمیت این عملیات، اولا در تکرار آنها و دوم در افزایش استفاده از سلاح گرم و دقت و قدرت تلفات گیری بیشتر است. اکنون ضربات امنیتی بی سابقه ای به نظم پادگانی و پلیسی- امنیتی حاکم بر تل آویو و بیت المقدس وارد آمده و حال آن که سران اسرائیل می کوشیدند با برگزاری شوهای سیاسی مانند توافق ابراهیم و نشست نقب، شرایط را عادی نشان دهند.

درست زمانی که رژیم های دست نشانده ای مثل رژیم کودتایی مصر و شیخ نشین های سعودی و امارات و بحرین، به فرمان آمریکا به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر می پرداختند تا مسئله فلسطین و مقاومت را مختومه نشان دهند، وقوع عملیات های کم سابقه در الخضیره و تل آویو -و پیش از آن در بین المقدس- نشان داد مقاومت در عمق فلسطین (مناطق به آشغال در آمده در سال ۱۹۴۸) توانسته وارد فاز مسلحانه- مردمی شود.

عملیات دیشب شهید «ضیاء حمارشه» (آزاده ۲۶ ساله فلسطینی و از اعضای گروه فلسطینی کتائب شهدای الاقصی که سالها در اسارت صهیونیست ها بوده)، به قدری مهم بود که بنیامین نتانیاهو گفت: "اسرائیل با موجی از حملات خطرناک و بی سابقه روبروست".

مراوده با چند رژیم خیانتکار، چیزی از وحشتی که به جان اشغالگران فلسطین افتاده، کم نخواهد کرد. اکنون برای چندمین بار معلوم شده که سلاح گرم، نه فقط به کرانه باختری، بلکه به بیت المقدس و تل آویو در عمق مناطق اشغالی فلسطین رسیده است.

چندی پیش هم شیخ فادی ابوشخیدم، معلم آزاده فلسطینی، عملیات کم سابقه ای را در اطراف مسجد الاقصی انجام رساند. ویژگی همه این عملیات ها شهادت طلبانه بودن است.

حالا سلاح به مناطقی رسیده که سالها پادگان نظامی و تحت کنترل شدید بوده اند و این تحقق تدریجی رهنمود راهبردی حضرت آیت الله خامنه ای است: 

"این اعتقاد ماست که کرانه‌ باختری هم مثل غزه باید مسلح بشود. کسانی‌ که علاقه‌ مند به سرنوشت فلسطینند، اگر می توانند کاری بکنند، کار این است؛ در آنجا هم باید مردم را مسلح کنند. تنها چیزی که ممکن است از محنت فلسطینی‌ ها بکاهد، عبارت است از همین که دست قدرت داشته باشند، بتوانند قدرت‌ نمایی بکنند؛ و الّا با برخورد رام و مطیع و سازش‌کارانه، هیچ کاری به نفع فلسطینی‌ ها انجام نخواهد گرفت".

درست در روزی که جنایتکاران سعودی بعد از هفت سال جنایت، دستان خود را در برابر مقاومت مسلح یمن بالا بردند، می توان باور داشت که بزودی اتفاق مبارک بعدی در فلسطین تکرار شود.

خدایی که موسی (ع) را به کاخ فرعون نفوذ داد تا پرورش یابد و تومار او را در هم بپیچد، و خدایی که یمن تحت محاصره را به موشک و پهپاد های نابودگر مسلح کرد، همان خدا به واسطه بندگان مومن خود می تواند سلاح های ویرانگر را به عمق سرزمین های اشغالی فلسطین برساند و تومار حیات صهیونیست ها را در حیفا و تل آویو و بیت المقدس در هم بپیچد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • نیما IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    27 7
    دوران استعمارگری دگر نیست بدانید دوران بزن دور دگر نیست بدانید
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      5 1
      برجام یک مصیبت عظمی بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جئپدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت به نفع ما در جریان است.خدا رو شکر
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    20 46
    (فارغ متن این خبر)، لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      10 2
      اللهم عجل لولیک فرج... الهی آمین
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    11 19
    با سلام واژه اشغال و اشغال گر بارمنفی داشته و با فطرت و روح و روان انسان آزاده و بخصوص مسلمان متعارض است‌ بخش مهمی از ادبیات بشر به تمجید مبارزه در برابر اشغالگران است. یهودیان در طول تاریخ علاقه عجیبی به سرکشی و طغیان دارند و این بار بشکل فضاحت باری و در سایه استعمار برروی صحنه آمده و با زور و درفش بازی بزرگی براه انداخته اند. اینان با ادیان توحیدی بویژه مسلمانان و با عفت انسانی و نیز امنیت جهانی درگیر شده اند و در هر بحرانی از اقتصاد تا سیاستو اخلاقی رسانه و بهداشت و سلامت و ابتذال حضور دارند. اینان نماد مجسم شیاطین بر روی زمین هستند. ادعای بزرگی می کنند ولی خوار و ذلیل هستند و بهترین شیوه مبارزه با آنان جنگ در ابعاد میکرو است. این شیوه این بزدلان را متقاعد می سازد تا قبل از حلول سررسید نایب امام زمان فلسطین مظلوم و قدس اشغالی را ترک کرده و فلسطین را به صاحبان اصلی اش بازپس دهد. البته تنبیه متجاوز یک سنت الهی است که وصف آن در این مقال نمی گنجد.
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    18 2
    رهبران رژیم های میکروسکپی منطقه خلیج فارس دست آموز اربابان انگلیسی بویژه و آمریکا هستند.اراده اصلی در نهاد ملی مردمی کشورهاست که با حاکمان دست نشانده مخالف هستند. اتحاد این حاکمان با اسرائیل یک نمایش کاغذی است.قدرت در دست مردم است که متحد 'ایران اسلامی هستند.
  • DE ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    21 2
    خدا تومار فراعن کهای صهیونیست جنایتکار رو درهم می پیچه.
  • حزب الله IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    13 3
    به امر قرآن «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه....» باید همه مناطق فلسطینی مسلح شده تا با قدرت کشور خود را از اشغال آزاد کرده و با راه حل منطقی فلسطین(هر فلسطینی یک رإی) حکومت مردمی خود را مستقر سازند.
  • DE ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    10 7
    در مغازه های نفت فروشی اطراف ایران اسلامی که اسم خود را کشور گذاشته اند خودروهای بسیار پرقدرت و گران را میبینید که فقط تا دنده 2 بیشتر گاز نمیدهند نه برای اینکه سرعت محدود است نه برای اینکه جاده محدود است و تا دنده 3 را جا کند از مرز خارج شده وارد مغازه نفتی بعدی میشود.لذا به موقع باید یک کبیریت هم در مغازه نفتی آنها انداخت اگر به کفش لیسی صهیونیست ها ادامه دادند.
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      8 3
      عالیییی گفتی آفرین
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    6 7
    فعلاقدرتی که دارن درزمینه ارتباطات اینترنت وکلی از شبکه های ماهواره هست عالی میشدکه ایران در آینده نزدیک ماهواره مخابراتی رادرمدار۳۶٫۶۰۰سی وشش هزارکیلوترمستقرکنه برای خنثی کردن اینهمه تبلیغ وبمباران رسانه ای که دردست صهیونیست ها وکشورهای غرب هست برعلیه ایران
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    4 16
    آقای نویسنده مگر ما احمق هستیم به دشمنان شیعه در غزه سلاح بدهیم؟؟ یمن دشمن شیعه نیست و باید به او سلاح داد. ما قبلا حماقت و خریت کردیم و در جنگ قره باغ به ارمنستان کمک نکردیم و دیدیم علی اف به همراه اردوغان ضد شیعه چه بازی خطرناکی برای ایران درست کرد و دست اسرائیل را هم بر علیه ایران باز گذاشت. معتقدم جمهوری اسلامی باید از خریت به سمت عقلانیت حرکت کند و به جای دادن سلاح به دشمن شیعه باید اجازه داد اسرائیل کار ناصری ها را یکسره کند. من معتقد به همکاری با یهود بر علیه ناصبی های غزه و کرانه باختری هستم. حالا ی احمقی میاد میگه بابا اینا ناصری نیستند و شافعی هستند و اینا ولی این احمق نمی‌فهمه اینا همشون در نهایت دشمن شیعه هستند و بس یعنی ناصری. مگر مولوی گرگیج از ناصبی بدتر از کار در نیامد؟؟؟ ما تا کی می‌خواهیم بر خریت و حماقت خودمون تاکید و اصرار کنیم؟؟؟؟
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      10 3
      بحث شیعه و سنی نیست لطفاً با فکر حرف بزنید تومور سرطانی بدخیم صهیونیست باید از بین بره و بزودی هم این اتفاق خواهد افتاد و تمام مشکلات جهان اسلام از جمله اختلافات شیعه و سنی با از بین رفتن این تومور حل و فصل خواهد شد
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      6 0
      بشین بابا. ده بار جواب دادند این دروغ ها رو ناصبی اند و مسجد به نام ائمه دارند؟ اومدی یه حرفی بیداری و اختلاف افکنی کنی
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      8 1
      برادر عزیز ما شیعه امیر مومنان علی (ع) هستیم، دفاع از مظلومان در صورت توان وظیفه هر مسلمانی ست خارج از هر عقیده ای که دارند، لطفاً اختلاف افکنی نکنید
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      2 0
      شما اگر شبکه های عرب زبان را که برنامه ها و مباحث خاص با حضور اساتید و اهل فن از کشورهای مختلف مثلا راجع به سلفی و وهابی و چگونگی و علت شکل گیری آن دارند مشاهده نمائید ، متوجه میشوید که اهل سنت بدرستی مشکل را درک نموده و با ارشادات خود سعی در روشنگری جوامع اسلامی و عربی دارند . طبعا لابلای این برنامه ها و گفت و شنودها راجع به احادیث و روایات شیعه و حوادث تاریخی هم بیان میشود . این قدم ها بسیار با ارزش هست و طبعا رسوبات چند دهه ای و قرنی را نمی شود به یکباره شست . زمانبر هست تا همگانی شود . با ایمان بخدا حق پیروز هست
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    8 10
    یمن رو که طوری داغون کردید که تا صدسال رو پاش بند نشه. ببینم فلسطین رو چیکار میکنید.
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      4 0
      شايدم داريم همين كار رو ميكنيم. با ترك و عرب و انگليسي بايد همين كار رو كرد مگر اينكه برگردند به اصل خودشون.
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      2 0
      شما هم اوکراین رو همونطور داغون کردین که!! خوب همون روز اول که روسیه خواست حمله کنه ارباب گاوچرونتون به اون دلقکه میگفت تسلیم کامل بشه تا نه کشورشون داغون بشه نه کسی کشته بشه نه فرار کنه، چرا به عقلتون نرسید پس؟؟!
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    7 0
    جنبش های فلسطینی باید تمام مردم فلسطین مسلح کنند بامسلح شدن مزدم قیام بزرگی علیه صهیونی شکل میگیرد که بساط حیات آنها رابه خطر می اندازد طلم هایی دراین ۷۰سال به فلسطینیان شده موج خروشان خشم وانتقام علیه صهیونی برانگیخته ومیرود تا بساط اشعالگری پایان دهد
  • DE ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    4 11
    البته با پول مردم ایران .. چه افتخاری هم میکنه ...!!!
    • مجتبی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      7 14
      این حرفو قبول دارم . مگر این نیست که خدا موسی را فرستاد و ..... خب الانم باید همینکار انجام شود نه از بول مردم فقیر ایران
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      لابد میدانی رژیم اشغالگر ، بغیر از کشورهای اسلامی در مورد ایران چه قبل و خاصه بعد از انقلاب تا توانسته . صدمه رسانده و مانع ایجاد کرده . و دشمنی دوام دار علنی ورزیده . فکر میکنی باعث اصلی دوام دار شدن تحریم های اقتصادی و تحمیلی که میلغ ضرر مالی روزانه . چندین برابر ارزش مادی و مالی چند هزار سلاح مورد نظر شما که فکر می کنید از جیب ملت ایران پرداخت می شود .. غیر از اسرائیل که پشت تصمیمات از قبیل دولت و کنگره آمریکا و چند دولت دیگر مانند حکام عربستان. میباشد .
    • SE ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      حرف تکراری و نفتی میزنید. اصلا کل هزینه نظامی ایران بعنوان یک کشور ۸۵ میلیونی با کلی دشمن یک چهارم عربستان ۳۵ میلیونی نیست پس ما اتفاقا با یک هزینه بسیار کمتری بازدارندگی اساسی در این منطقه پر آشوب برای کشورمان ایجاد کرده ایم. کمک ایران هم به فلسطینی ها در همان حدی است که به یمنی ها کمک میکنیم. اساسا امکان ارسال پول یا تجهیزات بطور گسترده بخاطر تحریم ها برای جبهه مقاومت در فلسطین یا جای دیگر وجود خارجی ندارد بلکه در توهمات غربگدایان و ایران ستیزان این افکار بی پایه و بدون سند شکل می‌گیرد. ایران بیشتر از ارسال پول و تجهیزات به کمک های مستشاری آموزشی و اطلاعاتی امنیتی پرداخته و می‌پردازد. البته ذهن مادیگرای غربگدا متوجه این تولید قدرت با دستان خالی نمیشود و نخواهد شد. تنها حربه این دلبندان ربط دادن موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم به کمک ایران به جبهه مقاومت است در حالیکه شرایط اقتصادی بدلیل سو مدیریت های پیشین و البته تحریم هاست که بحثی دیگر است و مجالش اینجا نیست ولی در هر حال کمک ایران به جبهه مقاومت از کل بودجه نطامی کشور بسیار بسیار ناچیز است. ایران هوشمندانه به کوری چشم دشمنانش جبهه مقاومت را بعنوان یک برنامه ریز و تنظیم کننده و حامی معنوی هدایت و حمایت میکند.
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      این حرفو قبول ندارم، اولأ همهٔ کشورها برای سیاست خارجیشون هزینه میکنن از جمله اربابهای یانکی شم، دومأ شما به پول مردم ایران چیکار دارین؟! همون 17 هزار نفری که تو ایران ترور کردین بس نیست!!
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    ان اقایی که طرفدار اسراییل است وخیال میکند خریت به خرج ندهد واز امام خمینی بهتر می فهمد از ایات قران وتاریخ واینه جهان چه اطلاعی دارد وکسی که خودش را خر می شمرد چه توقعی وجود دارد که درست تحلیل کند وشاید هم نوکر ومزدور اسراییل باشد همه بی بصیرتان شاید جمله ای را هم درست بگویند تا غلط انها باور شود پس فلسطین باید مسلح شود همچون غزه و یمن
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      خر خودتی که نمیفهمی غزه بخشی از فلسطین هست و میایی مینویسی فلسطین باید مسلح شود همچون غزه و یمن. خخخخ
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    مردم فلسطین که دهه هاست تحت تسلط رژیم و رسانه های متعدد و باصطلاح دولت فلسطینی که با رژیم در اسلو قرار داد صلح امضا کرد و تابع دولت های بنام مسلمان قرار دارند که با دادن مقداری پول و وعده های دروغ پشتیبانی سیاسی از همان زمان تا همین الان شاهد پیشروی و تصرف بیشتر زمین های باقیمانده مسلمانان با ضرب زور و سلاح و فقط بیانیه صادر کردن بدون هیچ حرکت اساسی هستند . یک وقتی صدام در روزهای آخر حکومتش دو فروند باصطلاح و با تبلیغات بسمت اسرائیل فرستاد و مردم فلسطین محسمه او را در میدانی قرار دادند ، محور مقاومت با نیت پاک و وظیفه انسانی و اسلامی بدون شعار و انتظار و در خفا بنابر وظیفه اسلامی و برادری به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم اقدام به آموزش و فرستادن تجهیزات برای پر کردن دست مردم غزه اقدام کرد ، و از جمله مسئولین حماس و جهاد از ایران فقط نام برده و تشکر نمودند و نام ایران و از جمله حاج قاسم نزد مردم فلسطین عزیز و گرامی داشته میشود . حتی مسلمانان سایر بلاد نیز چنین فکر میکنند و احترام دارند چون بمعنای واقعی ایران پشتیبان همه جانبه مسلمانان از جمله فلسطینی ها میباشد . این بسیار با ارزش هست و ما هم باید قدر بدانیم و تحت نظرات دشمنانه و رسانه ای گمراه کننده و احساساتی با ذکاوت و هشیاری خویش قرار نگیریم و بلعکس از قدرت و عزت و استقلال خود دفاع کنیم . الحمدالله با اراده و خواست خداوند این ملت ایران در مسیر واقعی و حقیقی و بسیار درست قرار گرفته و جدا از ارزش معنوی . تاثیرات مادی آن هم شامل برکت وسیع خداوندی میشود . اگر کمی عقب افتادیم مقصر عمل نکردن درست و بموقع بوده و خود را اسیر رفتار و کردار دیگران مانند برجام کرده بودیم . به آینده روشن و قوی بسیار امیدواریم . چون ابتدا بخدا بعد به خودمان و توانائی ملی ایمان داریم ... در آخر سیف القدس باعث خودباوری و شجاعت مردم فلسطین که این روزها آثار آن را میبینیم و می شنویم و رژیم مستاصل نگران تر از همیشه که از جمله ماه مبارک در پیش چه اقدام تازه ای که علائم آن در رام الله جائی که امنیت ادعائی آن با توجه به وجود نیروها و دوربین های امنیتی به تعداد بالا و در سطح وسیع بالا فرض میکرد . پدیدار شده در انتظارش هست .
  • FR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 1
    فعلا که میزنه درهم نمی ره می مونه دوباره میزنه ماهم میریم چهار دیواری یک تاجر کرد را میزنیم تا مبادا پژوژه گاز به اروپا به سرانجام برسه تا روسیه بهش فشار میاد خودمون شدیم نیروی نیابتی روسیه
    • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      تقریبا هر جا تونستی همین رو نوشتی که ایران خونه یه تاجر کرد رو زده و 4 تا آجر ریخته و... واقعا اگه 12 یا 14 یا حتی یه موشک با کلاهک 500 کیلوگرمی با اون حجم انفجاری که در فیلمها هست به یک خونه برخورد کنن 4 تا آجر می ریزه؟ آیا اگه با فرض شما فقط 4 تا آجر ریخته اون خونه یه خونه معمولی بوده که یه تاجر برا خودش ساخته؟چرا اینهمه مستحکم بوده؟ خودت فکر کن
  • ش. AE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 1
    یمن از همون روز اول درگیری با تفنگ شکاری و پای برهنه در خط اول درگیری هست این فلسطینی ها منتظر معجزه هستند؟؟؟؟؟؟ تا کی می‌خوان این وضعیت ادامه بدن ۱۲ تیپ و گردان عراق را مردم و بسیج ایران با کمک ارتش اول دفاع مقدس متوقف کردن اینها حتی ارتش و حمایت کننده دارن هنوز به اون مقام از جان گذشتگی نرسیدن
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    اولا شما به برادر دینی خود حق توهین نداری وثانیا بی سواد هستی که نمیدانی که غزه بخشی از فلسطین است که مسلح شده وصاحب موشک وتسلیحات سنگین است وچه اشکال داردگفته شود بقیه فلسطین مانند غزه مسلح شود واز خود دفاع کند ایا میدانی که غزه ۳۶۰ کیلومتر مربع وسعت دارد وسخت در مقابل اسراییل مقاومت میکند ودر قسمت غرب سرزمین های اشغالی قرار دارد ودر قسمت شرق سرزمین های اشغالی کشور اصلی فلسطین که نزدیک به ۷۰۰۰ کیللومتر دارای حکومت خود گردان است واگر مانند غزه مسلح شود مانع بزرگی سر راه اسراییل است وافراد غرب زده که واقعا خریت در وجودشان قرار گرفته وسنگ اسراییل و امریکا را به سینه میزنند چه می توانند بفهمند وخر خودشان مباشند پس بقیه فلسطین باید مسلح شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس