کد خبر 1357135
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
جنگنده اف 15 سعودی

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که تجاوزات نیروهای ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته در جنوب حدیده به 103 مورد رسیده است.

به گزارش مشرق، علی‌رغم ادعای سعودی مبنی بر توقف عملیات‌های نظامی در یمن یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد تعداد تجاوزات جدید نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه‌های جنوب حدیده طی یک روز گذشته 103 مورد بوده است.

طبق گزارش ها  این منبع خاطرنشان کرد: «تخلفات جدید ائتلاف سعودی شامل پرواز هواپیماهای جاسوسی در حریم هوایی «حیس» و «الجبلیه» و همچنین انجام چهار حمله با این هواپیماها می‌شود».

وی در ادامه افزود: «۷مورد از دیگر تجاوزات ائتلاف سعودی با گلوله توپخانه و ۸۰ مورد دیگر نیز با شلیک گلوله‌های مختلف به ثبت رسیده است».

دو روز قبل نیز ۱۱۵ تجاوز جدید از سوی نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه‌های جنوب حدیده صورت گرفته بود؛ طی آن‌ها هواپیماهای شناسایی ائتلاف سعودی به منطقه حیس در جنوب استان ساحلی حدیده در غرب یمن حمله کرده بودند.

علاوه بر این نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی مناطق تحت کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی را با شلیک ۸۴گلوله موشک و توپ بمباران کردند؛ این ائتلاف تخلفات دیگری نیز نظیر ایجاد استحکامات رزمی در منطقه حیس و منطقه «مکبانه» در غرب استان تعز داشت.

تجاوزهای ائتلاف سعودی در حالی تداوم می‌یابد که روز گذشته (چهارشنبه) فرماندهی مشترک نیروهای این ائتلاف متجاوز طی بیانیه‌ای مدعی توقف عملیات نظامی داخل یمن، با هدف موفقیت رایزنی‌های سیاسی شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    ملت مظلوم یمن وشیرمردان جبهه های حق علیه باطل بدانند رژیم جعلی وجلادصهیونیست باهمدستی ال سقوط هرگز قصد پایان مخاصمه راندارند وپیشنهاد اتش بس فرصتی برای حمله شدیدتر واغفال شماست شک نکنید پیروزی قطعی باشماست وخداوندیاورمظلومان هست
  • احمد IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    شما اگر شلیک گلوله را تجاوز می دانید در مورد تجاوزات روسیه نظرتان چیست هنوز اسم نابودی یک کشور را عملیات ویژه می نامید!!!
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    عربستان و امارات آماد نابودی باشند انشاالله بزودی
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    یمن باید از وضعیت گرفتار امریکا در اوکراین استفاده و فشارها را دو برابر کند و موشک باران شدید عربستان رادر دستور کار قرار دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس