کد خبر 1355678
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
علت تاخیر در اصلاح قانون انتخابات/ طرح‌های نمایندگان تجمیع می‌شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: علت تاخیر مجلس در تعیین تکلیف طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس آن است که طرح های مختلفی در این زمینه ارائه شده است.  

به گزارش مشرق، جلال رشیدی کوچی درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات، اظهار داشت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بعد از اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا، اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: چند طرح از سوی نمایندگان برای اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه شده و کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در حال بررسی این طرح‌ها است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت تاخیر مجلس در تعیین تکلیف طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس آن است که طرح های مختلفی در این زمینه ارائه شده است.

رشیدی کوچی ادامه داد: طرح برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت استانی، طرح تجمیع انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌ های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از جمله طرح‌هایی است که از سوی نمایندگان مجلس ارائه شده است.

وی تاکید کرد: اصلاح قانون انتخابات مجلس جزو اولویت‌های اصلی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست. باید کار کارشناسی دقیقی در این زمینه انجام شود. ما می‌توانیم طرح‌های مورد نظر نمایندگان برای اصلاح قانون انتخابات مجلس را با هم تجمیع کنیم و در قالب یک طرح مشخص آماده بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس