انتخابات نمایه

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسات نمایندگان، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری خبرداد.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح‌های اصلاح قانون انتخابات مجلس، ریاست‌جمهوری و شوراها در این کمیسیون، گفت: برای بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس کارگروهی در کمیسیون تشکیل شده است و در حال چکش‌کاری روی طرح هستند.

بیشتر بخوانید:

یک گام تا اصلاح قانون نظارت بر نمایندگان

وی درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، ادامه داد: جلساتی درباره این موضوع با شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته‌ایم ولی منتج به نتیجه نشده است و این جلسات ادامه خواهد داشت.

نماینده یزد در مجلس درخصوص بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها، عنوان کرد: این طرح نیز در کمیسیون در حال بررسی شدن است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات اخیر شوراها آسیب‌شناسی درباره این انتخابات انجام شد و مواردی نیز احصا شده است که قرار است در طرحی که تدوین کرده‌ایم آنها را لحاظ کنیم.

جوکار اظهار داشت: پس از نهایی شدن طرح‌های سه‌گانه برای اصلاح قانون انتخابات آنها را برای اعلام نظر نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس