کد خبر 1352375
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
بایدن پوتین

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین تایید کرد که در حال حاضر امکان برگزاری دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مطرح نیست.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین تأیید کرد که در حال حاضر امکان برگزاری دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مطرح نیست.

پسکوف روز دوشنبه به این سوال که آیا امکان برگزاری نشست جدید روسیه و آمریکا در مسکو و واشنگتن مورد بحث است یا خیر، پاسخ منفی داد.

بیشتر بخوانید:

وقتی جنگ اوکراین و روسیه کلا به حاشیه میره

واکشن لهستان به تصمیم انتقال جنگنده‌های میگ ۲۹ به اوکراین

رسانه‌های آمریکایی قبلاً گزارش داده بودند که بایدن در هفته‌های آینده به اروپا سفر می‌کند تا در مورد وضعیت اوکراین گفتگو کند.

شبکه تلویزیونی آمریکایی NBC گزارش داد که رئیس جمهور ایالات متحده به احتمال زیاد از بروکسل، مقر سازمان‌های اجرایی ناتو و اتحادیه اروپا بازدید خواهد کرد.

آمریکا بارها در زمینه عملیات نظامی روسیه در اوکراین اعلام کرده است که با متحدان اروپایی خود در تماس دائمی است و اقدامات خود را با آنها هماهنگ می‌کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین پیش از این تاکید کرد که دولت ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، درخواستی برای تماس یا ارتباط با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نداشته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 1
    بازیگری که بجای اسکار؛ جایزه صلح نوبل می گیرد ؛ جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 1
      هذیان از عوارض طبیعی دمای بالای بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس