کرملین: مردم روسیه برای رهبر خود تصمیم می‌گیرند نه جو بایدن

سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات جو بایدن در خصوص لزوم تغییر حکومت در روسیه گفت: این را آقای بایدن نباید تصمیم بگیرد. این موضوعی است که فقط باید با انتخاب مردم فدراسیون روسیه صورت پذیرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در ورشو خواهان تغییر حکومت در روسیه شده و تاکید کرد که پوتین دیگر نباید در قدرت باقی بماند

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین  همچنین از اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره همتای روسی خود در سفر به ورشو به شدت انتقاد کرد.

جو بایدن در جریان سفر دو روزه خود به لهستان و دیدارش با شماری از پناهجویان اوکراینی در این کشور پوتین را "قصاب" خواند.

سخنگوی کاخ کرملین گفت: این گونه "توهین‌های شخصی" امکان ارتباط‌های دوجانبه با ایالات متحده را محدودتر می‌کند.

پسکوف گفت: شنیدن این گونه سخنان از بایدن که سال ۱۹۹۹ در جنگ کوزوو خواستار بمباران صربستان و کشتار مردم شده بود "دست‌کم عجیب" است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    0 0
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس