پسکوف: عملیات نظامی در اوکراین ادامه دارد

سخنگوی کرملین با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ای برای گفتگوی تلفنی پوتین و بایدن وجود ندارد، گفت عملیات نظامی در اوکراین در حال انجام است و به صورت کامل اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین درباره تازه‌ترین تحولات جنگ اوکراین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی او درباره تحولات عملیات نظامی روسیه در اوکراین رایزنی کردند.

سخنگوی کرملین افزود: پوتین در گفتگو با لوکاشنکو تأکید کرد عملیات نظامی طبق برنامه تعیین شده ادامه دارد و به صورت کامل اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: چشم انداز مذاکرات روسیه و اوکراین به نحوه واکنش کی یف به مواضع مسکو بستگی دارد. این مذاکرات باید در سکوت و به دور هیاهوی رسانه‌ای انجام شود.

سخنگوی کرملین همچنین تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تماس تلفنی بایدن و پوتین وجود ندارد.

دیمیتری پسکوف در بخش دیگری از اظهاراتش، در واکنش به درخواست «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه آمریکایی برای ترور پوتین، این درخواست را نتیجه ترس از روسیه توصیف کرد و گفت: در این روزهای سخت همه نمی‌توانند سلامت عقلی خود را حفظ کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 0
    احسنت، فعلا تماسی نباشه بهتره، یه دو سه روز دیگه از کاخ ریاست جمهوری کیف بهش زنگ بزنین بگین جو خنگه، اینجا تو کیف کاری نداری؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس