زلنسکی نمایه

 نمایندگان دموکرات کنگرۀ آمریکا اعلام کردند که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین فردا چهارشنبه شانزدهم مارس ( ۲۵ اسفند) در مقابل نمایندگان کنگرۀ آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رادیو فرانسه دوشنبه شب اعلام کرد ، نانسی پلوسی و چاک شامر با اعلام این خبر در نامه‌ای خطاب به نمایندگان آمریکا از سخنرانی زلنسکی در مقابل کنگرۀ آمریکا ابراز رضایت کردند.

 بسیاری از نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا از جو بایدن می‌خواهند که در مقابل حملۀ نظامی روسیه به اوکراین از خود شدت عمل نشان بدهد.

بیشتر بخوانید:

پیمان صلح اوکراین و روسیه امضا می‌شود؟

ولودیمیر زلنسکی  پنجم مارس ( ۱۴ اسفند) ،در گفت و گویی ویدیویی با حدود صد تن از سناتورهای آمریکا خواستار ارسال هواپیماهای ساخت اتحاد شوروی سابق به اوکراین و تشدید تحریم های اقتصادی علیه روسیه شد.

در این حال، چهارمین دور مذاکرات کی یف و مسکو بعد از "توقف فنی" فردا سه شنبه از سرگرفته می شود.

مشاور رئیس جمهوری اوکراین با اعلام  این مطلب افزود که علت توقف مذاکرات امروز  ادامۀ فعالیت گروه های فرعی برای روشن کردن مواضع و نظرات است. پیش از آغاز مذاکرات امروز، کی اف اعلام کرده بود که بار دیگر خواستار آتش بس فوری و خروج نیروهای روسیه از خاک اوکراین خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    زلنسکی رقاصه، تو سوراخ موش مخفی شده.
  • ش. AE ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    واقعا بدبخت مردم اوکراین که به تو رای دادن
  • AU ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    این دلقک ها که زیر دست امریکا(وغرب) هستن،همیشه وقتی به اخرین مراحل خود میرسن،میبرن برای مجلس امریکا سخنرانی کنن! .. (البته استان ها خودشونه دیگه! گزارش کار باید بدن!)
  • DE ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    زلنسکی خواستار ارسال هواپیماهای ساخت اتحاد شوروی سابق شد! اخه این هواپیماهای عتیقه روبرن از کدوم موزه نظامی برات پیدا کنن بیارن اونم تو امریکا؟ گویا توانفجارات موجی شده! حالا مثلا امریکا تو چی روسیه رو تحریم کنه؟ روسیه نفت ،گاز ، مواد غذایی ، انواع اقسام معادن وفلزات ، ابهای فراوان ، از همه مهمتر منابع ارزی فراوان ذخیره شده داره. چی روتحریم کنن؟
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس