ویژه ها

طیف اصلاح طلب طوری وانمود می کند که گویا جو بایدن و دیگر مقامات دولت آمریکا برای لغو تحریم های ایران لحظه شماری می کنند و این وسط همه معطل روسیه هستند!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** نباید با موشک مقر موساد را می زدیم، آمریکا ناراحت شد!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک 12 موشک 2 پایگاه موساد در اربیل عراق را منهدم کرد. همانطور که در بیانیه سپاه آمده است، «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن قرار گرفت. این اقدام سپاه بازتاب گشترده ای در رسانه های جهان داشت.

روزنامه های داخلی در شماره امروز نیز به صورت ویژه به این رویداد پرداختند. به این تیترها توجه کنید: «شلیک به چشم موساد»، «موشک باران لانه شرارت صهیونیست ها»، «هزار زخم بر شیطان»، «موشک باران در اربیل، انفجار در تل آویو»، «انتقام در 1:20»، «ستاره دنباله دار انتقام» و...

اما در میان روزنامه های امروز، تیتر روزنامه شرق قابل تأمل است. این روزنامه با انتشار تصویر نخست وزیر عراق، تیتر «واکنش عراق به حمله موشکی سپاه» را در واکنش به این رویداد بسیار مهم انتخاب کرد.

این روزنامه اصلاح طلب دقیقا همراستا با رسانه هایی از جمله بی بی سی فارسی، اینترنشنال سعودی و صدای آمریکا، گزارش خود را تنظیم کرده است.

در بخشی از گزارش روزنامه شرق آمده است: «جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت و گو با شبکه سی بی اس در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این حمله را محکوم می کند، گفت:" البته. ما ایران را بخاطر انجام دادن این حمله محکوم می کنیم...آمریکا کاملا با صراحت می گوید که هرکاری لازم باشد برای دفاع از مردم، منافع مان و متحدانمان انجام خواهیم داد.»

روزنامه شرق در ادامه نوشت: «به گفته سالیوان، آمریکا با دولت عراق و دولت کردستان عراق در حال رایزنی است و برای کسب توان موشکی در دفاع از شهرهایشان به آنها کمک می کند.»

نباید با موشک مقر موساد را می‌زدیم، آمریکا ناراحت شد! / «برجام منهای روسیه» آدرس غلط برای تحمیل خسارت مضاعف

نباید با موشک مقر موساد را می‌زدیم، آمریکا ناراحت شد! / «برجام منهای روسیه» آدرس غلط برای تحمیل خسارت مضاعف

هر چند این روزنامه به صراحت اعلام نکرده، اما از محتوای این گزارش چنین برداشت می شود که «نباید با موشک مقر موساد را می زدیم، چون آمریکا ناراحت شده است»!

این روزنامه اصلاح طلب به هیچ عنوان به این اشاره نکرده است که همین چند روز پیش رژیم اسرائیل در اقدامی ددمنشانه 2 تن از پاسداران ایرانی را که در سوریه به اقدام مستشاری مشغول بودند، به شهادت رساند.

گویا برخی رسانه های اصلاح طلب هیچ تعهدی نسبت به منافع ملی و عزت مردم ایران قائل نیستند و علنا و رسما به صدای آمریکا و صدای اسرائیل بدل شده اند.

ناگفته نماند که در سال 88 و در پی فتنه افراطیون اصلاح طلب که با دروغ تقلب آغاز شد و در ادامه به شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» رسید، سران رژیم صهیونیستی از طیف تندرو اصلاح طلب به عنوان «سرمایه های اسرائیل» در ایران نام بردند.

** «برجام منهای روسیه» آدرس غلط برای تحمیل خسارت مضاعف

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «احتمال توافق وین بدون روسیه؟» به قلم «صادق زیباکلام» فعال اصلاح طلب نوشت: «اگرچه از منظر سیاسی احتمال آن بعید به نظر می‌رسد اما با توجه به موضع گیری آمریکایی‌ها که یک هفته به روسیه ضرب‌الاجل داده‌اند که یا از آن تضمینی که می‌خواهد منصرف شود و یا اینکه اساسا توافق وین بدون روسیه صورت بگیرد. یعنی 3 کشور اروپایی خواهند بود؛ چین و آمریکا هم خواهند بود اما بدون روسیه. سوال اینجاست که آیا ایران حاضر است که توافق وین را بدون روسیه انجام دهد؟ در حقیقت درست است که مخاطب ضرب‌الاجلی که آمریکایی‌ها تعیین کرده‌اند مسکو است اما اگر دقیق‌تر نگاه کنیم به نظر می‌رسد که مخاطب آن اتفاقا تهران است.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اگر ایران بدون روسیه به توافق تن دهد گام بزرگی برای بیرون آمدن کشور از مشکلاتی که گرفتار آن است، خواهد برداشت. اما تردیدی نیست که این گام با دلخوری روسیه همراه است. اگر نه ایران به خاطر روسیه توافق برجام را کان‌لم یکن نماید آن وقت درست است که با روسیه مانده اما با مصیبت‌های اقتصادی و ادامه تحریم‌ها چه کند؟ به نظر می‌رسد که این یک هفته فرصتی است که مسئولان باید تصمیم دشواری بگیرند که آیا می‌خواهند بدون روسیه بمانند و غیض و غضب‌های مسکو را تحمل کنند یا اینکه می‌خواهند روسیه را تنها نگذارند. آنچه که مسلم است ملاک کشورها باید منافع ملی باشد.»

نباید با موشک مقر موساد را می‌زدیم، آمریکا ناراحت شد! / «برجام منهای روسیه» آدرس غلط برای تحمیل خسارت مضاعف

این روزها رسانه های اصلاح طلب به بهانه جنگ اوکراین مدعی هستند که باید روسیه از مذاکران ایران و 1+4 در وین حذف شده و ایران در اسرع وقت، برجام را احیا کند.

این طیف طوری وانمود می کند که گویا جو بایدن و دیگر مقامات دولت آمریکا برای لغو تحریم های ایران لحظه شماری می کنند و این وسط همه معطل روسیه هستند و این روسیه است که بازی را به هم زده است!

این در حالی است که بایدن همین چند روز پیش قانون وضعیت اضطراری علیه ملت ایران را تمدید کرد. و همین چند روز پیش بود که خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد که آمریکا در ماههای گذشته 2 نفتکش ایرانی را توقیف کرده است. این یعنی دزدی دریایی در وسط مذاکرات وین.

ایران به واسطه تجربه پرهزینه و عبرت آموز برجام در دولت روحانی، 3 شرط اساسی را برای احیای برجام اعلام کرده است. یکی لغو تمامی تحریم ها به صورت دائمی است؛ دیگری ارائه تضمین معتبر از سوی آمریکا و سومین شرط نیز راستی آزمایی اقدامات ادعایی طرف آمریکایی است.

با اینحال جریان اصلاح طلب با پاک کردن صورت مسأله، در پی آن است تا با آدرس غلط «برجام منهای روسیه، خسارت مضاعفی را به ملت ایران تحمیل کند.

طیفی که پیشنهاد «برجام منهای روسیه» را مطرح کرده همان جریانی است که در 8 سال گذشته دلار را 10 برابر گران کرد و تحریم ها را نیز 2 برابر کرد.

** بزرگداشت 8 مارس توسط رکوردداران تضییع حقوق زنان

روزنامه اعتماد در مطلبی به قلم «زهرا نژاد بهرام» فعال اصلاح طلب که پیش از این عضو شورای شهر پنجم تهران بوده است، نوشت: «هشت مارس روز جهانی زنان بود. این روز در تقویم شمسی مصادف با 17 اسفند است. سابقه تاریخی این روز به اوایل قرن بیستم در رابطه با اعتراضات زنان در امریکا برای دستمزد ناکافی و در ادامه در سایر کشورهای جهان در جهت احقاق حقوق خود بازمی‌گردد... هشت مارس متعلق به هیچ کشوری نیست و برای هیچ ملتی نیست هشت مارس برای همه زنان جهان است؛ مسلمان، مسیحی، یهودی، زرتشتی، بودایی و...»

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: «در این روز جهانی درخواست کنیم لایحه نفی خشونت از زنان از دستور کار مجلس خارج نشود یا حداقل به تعویق نیفتد! ».

نباید با موشک مقر موساد را می‌زدیم، آمریکا ناراحت شد! / «برجام منهای روسیه» آدرس غلط برای تحمیل خسارت مضاعف

به عقیده کارشناسان لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت در جهت اطاعت از بند ۲ هدف ۵ سند ۲۰۳۰ تهیه شده است. این در حالی است که سند ۲۰۳۰ سندی ضدزن و ضدخانواده و در راستای فروپاشی نهاد خانواده تنظیم شده است. براساس گزارش های رسمی،  آمار قتل، تجاوز و خشونت علیه زنان در کشورهای مجری و مروج سند ۲۰۳۰ رکورد زده است.

پیش از این «حسن رحیم پور ازغدی» با انتقاد از حامیان سند ۲۰۳۰ گفته بود: «در پیمان نامه های غربی گفته شده است که خانواده باید برای نوجوان خود یک حریم خصوصی در مسائل جنسی و باروری قرار دهد، یعنی شما از دختر یا پسر ۱۰ ساله خودت نمی‌توانی بپرسی که دیشب با فلان فرد غریبه کجا بودی. اینجا دیگر بحث مجازات و خشونت علیه کودکان نیست بلکه بحث مداخله پدر و مادر است. همچنین در این پیمان‌ها بر تضمین دسترسی نوجوانان به سقط جنین و نگرفتن ایدز تاکید شده است

وقتی نجفی- سیاستمدار مشهور اصلاح طلب- در اقدامی جنایتکارانه همسر دوم خود را در حمام و با سلاح غیرمجاز به قتل رساند، جریان اصلاح طلب نه تنها این اقدام را محکوم نکرد، بلکه برای «قاتلِ یک زن» سنگ تمام گذاشت.

در همین پرونده، امثال ابتکار و مولاوردی در جایگاه مسئولان دولتی متولی حمایت از حقوق زنان، به هیچ عنوان این اقدام را محکوم نکردند. در همان مقطع نژادبهرام نیز نماینده مردم تهران در شورای شهر بود اما وی نیز این اقدام جنایتکارانه را محکوم نکرده و از حمایت از حقوق مقتول که یک زن جوان بود امتناع کرد.

در یک نمونه دیگر، چندی پیشجریان اصلاح طلب با هیاهوی رسانه ای مدعی شدند که چرا جوانی به نام آرمان عبدالعالی به خاطر قتل فجیع دوست دخترش مجازات شده است! این در حالی است که قاتل، دختری جوان را به قتل رسانده و جسد او را مُثله کرده بود و به هیچ عنوان حاضر نشد که مکان جنازه دختر جوان را افشا کند.

واقعیت انکارناشدنی این است که جریان اصلاح طلب به هیچ عنوان صلاحیت ندارد که درباره حقوق زنان اظهارنظر کند؛ چرا این طیف رکورددار تضییع حقوق زنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 132
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • عدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    26 62
    ا ، وا ،چرا کدخدا را ناراحت می کنید خوبیت نداره! ققط ما باید با حهان تعامل داشته باشیم ما نباید به اونا نگاه کنیم پس مسلمانی کجا رفته؟!!!!
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      29 0
      81 نفر گردن زده شد در عربستان
    • GB ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      31 1
      هروقت ایران یه حمله ای میکنه یه سری احمق بزدل ترسوی وطن فروش داخلی امثال چندنفر که همه می‌شناسن خودشون رو همیشه زودتر و بیشتر خیس می‌کنند تا سربازای اون پایگاه
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      24 7
      واقعا اصلاح طلب ها شهروندان امریکا ، انگلیس و رژیم کودک کش صهیونیستی هستند که در ایران زندگی میکنند
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 13
      چقدر خوب است که در عین انتقاد از مواضع اشتباه آنها، مواضع درستشان را هم تقویت و تأیید کنیم و مثلا در کنار انتقاد از شرق، از اعتماد و آرمان ملی (هرچند خیلی کوچک کار کرده) تقدیر کنیم که شرافتمندانه در راستای منافع ملی موضع گیری کرده اند. جذب حداکثری یعنی همین، وگرنه اگر فقط اشتباهاتشان را مورد تمسخر و کنایه قرار بدهیم، هیچ وقت باعث نمی شود اصلاح شوند بلکه باعث کینه و کدورت و لجبازی خواهد شد.
    • به ۱۲:۱۵ - IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      10 0
      جذب حداکثری اشتباهی بزرگ بود که نتیجه اش ورود بی سابقه نفوذیها به داخل نظام شد. از منافق برای نفاقش نباید تقدیر کرد.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      6 0
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 1
      من موندم شما از چي خوشحالي
    • فرزاد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      3 0
      دنیا فقط آمریکا و انگلیس نیست. اسراییل هم که جعلیه و کشور نیست. باید گفت فلسطین اشغالی
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 5
      به 14:13، شما که ادعا می‌کنید از امام جامعه بهتر می‌فهمید منتظر سرنوشتی مانند خوارج باشید.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    65 70
    نباید با موشک بازی معیشت و زندگی مردم را مفلوک کرد . مردم ناراحت هستند
    • ali IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      26 5
      عزیز وقتی موشک بازی از اون طرف شروع میشه به ناچار موشک بازی از این طرف هم شروع میشه.با اونوریا اگر اشنا هستی بهشون بگو ایران را بزنی ترسی ندارند میزنند .پس نزن.همین اوکراین چشم و چراغ امریکا بود چه شد.بغل دست امریکا برزیل .ووو حتما فکر می کنی نونشون تو روغنه.
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      22 3
      این حرفا چرا واسه امریکا، اسرائیل و همپیمانانش زده نمیشه. مثل اینکه یادتون رفته تو چند روز قبل اسرائیل با نقض تمامیت ارضی سوریه با کمال وقاحت اومد نیروهای ایران رو تو خاک سوریه شهید کرد. دوست دارین ایران مثل یه بره یه گوشه بشینه و منتظر خورده شدنش توسط گرگ ها باشه.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      11 1
      دوست عزیز من خودم هم به وضع اقتصادی اعتراض دارم اما وقتی پای امنیت کشور در میان باشه باید استخوان دشمن رو پودر کرد.اسراییل در نزدیکی ما لانه کنه فردا امنیت نخواهیم داشت. اون تکه نانی که با بوسیدن پوتین سرباز آمریکا و اسرائیل میخان بهمون بدن میخام صد سال سیاه نباشه. یادمون نره امام حسین گفت الموت اولی من رکوب العار
    • فرشید IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      7 18
      هروقت مملکت تونست دلار بیاره ده هزار تومن اونوقت از قدرت حرف بزن دوست عزیز
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      11 1
      اگر زباله های صهیونیستی را هدف قرار گیرند همه اجزای دجال آخرالزمان به جزع و فزع در میآیند و خود را معرفی میکنند.
    • به فرشید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      7 0
      وقتی ملاک قدرت شما پول دشمن است پس خودتان هم نوکر دشمن هستید. پس لابد قدرت کشور فسقلی کویت از آمریکا هم بیشتر است چون ارزش پولش از دلار خیلی بیشتر است
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      6 0
      موشک هیچ ربطی به معیشت مردم ندارد اگر موشک نبود امنیت هم نداشتیم و همانند سوریه و لیبی و افغانستان شده بودیم.
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 2
      واقعا دارين با معيشت ما بازي ميكنين
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      از طرف خودت حرف بزن به مردم چی کار داری ؟من یه مردم هستم .خوشحال هستم .خیلی زیاد. کاش بیشترش کنن
    • علیرضا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      همیشه پای خیانت اصلاح طلبان در میان است. و ما ملت فقط حرص میخوریم از اینکه چرا وقتی میدونیم که این طیف جماعت افسادطلب باعث و بانی این مشکلات هستن پس چرا مجازاتشون نمیکنید... این طیف هرروز بیشتر از دیروز دارن پررو میشن.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    43 45
    به جهنم ارباب شما آمریکا ازموشک باران مقر موساد ناراحت خودتان اصلاح‌طلبان دق کنید ازناراحتی
    • حاجی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      47 31
      انشالله تو یکی دق کنی انشالله خداوند پول رو ازت بگیره اون وقت بفهمی یه من آرد چقدر فتیر داره
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      6 3
      حاجی جون انشالله خودت همقکریات دق کنی نوکرارباب
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      6 0
      «11» وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌.... هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند: همانا ما اصلاحگريم.... 1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ».... 2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ».... 3- منافق چند چهره بودن خود را مردم‌دارى واصلاح‌طلبى مى‌داند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»... 4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.)....⁦ 5- منافق با ستايش نابجا از خود، در صدد تحميق ديگران و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»
  • سید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    35 40
    خدا بر درجات بوذرجمهر حکیم بیفزاید که فرموده است: هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!!!
  • سید IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    35 95
    آیا این گونه که روزی نامه شرق از حمله ایران به مقر موساد در عراق و حمله روسیه به اوکراین صهیونی زده و ناتو زده، برآشفته است، هرگز دیده اید مقاله ای با نیمی از این شدت اعتراض علیه سعودی ها به سبب کشتار و تخریب شان در یمن بنویسد!؟ به قول خود خاتمی که به نوعی مرشدشان است صدای دشمن از حلقوم این نحله به گوش می آید!!!
  • مصر60 IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    27 28
    چقدر این جماعت اصلاه تلب احمق تشریف دارن!!یعنی توافق برجام بدون روسیه یا با روسیه موضوعیت داره؟ عاخه شل مغز روسیه در واقع داره به نفع ایران چانه زنی میکنه اونوقت ایران بیاد و روسیه رو دور بزنه و باز به برجام بدون تعهد و تضمین تن بده که باز سرش کلاه بره؟! اینقدر حماقت و بلاهت از کجا به این جماعت تزریق میشه؟!
    • سجاد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      17 4
      افکارتو به روزرسانیش کن ونظربده
  • علی آقائیان یسار IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    27 37
    بالاخره یک جا همین اصلاح طلبان چهره ی اصلی خودشان را آشکار خواهند کرد. بسیار تعجب آور است این آدم ها چطور ایرانی هستند که برضد کشور خودشان قدم برداشته وبرمیدارند. تاجزاده ها ، مطهری ها، واقعأ تعجب آوراست. نه اصلاح ونه اصول بلکه همه ایرانی دریک جبهه واحد برای یک هدف، مردم کم عذاب نکشیدند ازاین جبهه بندی های مسخره
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      21 38
      امثال مطهری و تاج زاده و بسیاری دیگر در جبهه اصلاحات مزدور امریکا و اسراییل و غربی ها در ایران هستند و سعودی و امریکا همواره جیب های شان را پر میکنند چه انتظاری از ایرانی بودنش ان دارید؟
    • حاجی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      8 16
      امثال مطهری عشق هستن خوشحالم که امثال مطهری خار چشم امثال تو واربابانت هستن
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      9 0
      مصطفی تاجزاده سعید حجاریان علی مطهری عباس عبدی صادق زیبا کلام و دیگر اصلاح طلبان گویا اشتباها در ایران بدنیا امده اند این حضرات انقدر که منافع امریکا ورژیم کودک کش صهیونیستی برایشان مهم میباشد که منافع ملی ایرانیان جایگاهی در این بین ندارد
    • به حاجی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      اگر در دیده مجنون نشینی به غیر خوبی از لیلی نبینی!
  • TR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    41 30
    اسراييل مياد قلب ايران رو هدف قرار ميده
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      19 0
      شما زیرهمون بیرق بالای سرت بمان تاجیره ات برسه!
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      9 3
      اسراییل غلط میخورد. قلب ایران ماییم ! ملت نه فوردو . فوردو را خراب کنه به فرض. ایمان من به کشورم و نفرتم از خودش رو نمیتونه بگیره.
    • همشهری IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      7 0
      خب بعد که قلب ایران مثلا با یک هواپیما هدف قرارداد برمی گرده کجا میخواد بشینه البته من فکر کنم چون زمینهای اسرائیل حاصل خیزه اگر این کارو بکنه میخواد به این وسیله اسرائیل رو شخم بزنه شاید باشه ما شخم میزنیم اشکال نداره
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      6 1
      اسرائیل به لطف الهی در حال فروپاشی میباشد
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      امریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند آلبانی نشین ساکت شو.
  • US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    40 21
    تو بپا پوتین ناراحت نشه
  • SE ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    24 35
    اگر دولت عراق توان مدیریت و کنترل شمال عراق را ندارد ما باید خود آنرا تحت کنترل درآوریم تا در آنجا توطعه علیه ملت ایران شکل نگیرد
    • NL ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      21 22
      شما نرو بیخ گوش اسرائیل کرم بریز خرابکاری هم صورت نمیگیره خرابکار اصلی شماها هستید تمام بدبختی های مردم از فقر و بی کاری و گرانی تا نابودی اقتصاد مملکت زیر سر شما نوکران روس است
    • به ۱۰:۱۶ IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      13 19
      اسراییل از کی تا حالا کشور شده؟ .
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      فقر و بیکاری و فلاکت و بدبختی مردم زیر سر غربگدایان داخلی است در 8 سال گذشته قیمت ارز و سکه و مسکن و خودرو و موادغذایی و غیره 10 الی 15 برابر گران شد و مردم بیچاره شدند.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    11 4
    به آمریکا پرستان و کاسه لیسان آمریکا و اسرائیل که خود را ایرانی معرفی می کنند (امثال زیبا کلام): از این به بعد فقط باید شاهد ضعف و استیصال اربابانتان باشید و خون دل بخورید. جز حرف مفت زدن کاری از دستتان بر نمی آید.
    • حسن IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 4
      مگه توخودت ایرانی هستی؟!
  • زنده باد ایران IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    8 3
    به آمریکا پرستان و کاسه لیسان آمریکا و اسرائیل که خود را ایرانی معرفی می کنند (امثال زیبا کلام): از این به بعد فقط باید شاهد ضعف و استیصال اربابانتان باشید و خون دل بخورید. جز حرف مفت زدن کاری از دستتان بر نمی آید.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    7 3
    اف بر این اصلاح طلبان ونوکر امریکا از رئیس شان تا اخرنوچه هایشان
    • حاجی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 6
      اف بر تو
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    12 2
    ایا وقتش نرسیده با این روزنامه های حامی منافع امریکا برخورد جدی بشه؟
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    9 2
    خداروشکر مردم دیگه می‌دانند اصلاح طلبان مزدوران و منافقین داخلی هستند که فقط کدخدا برایشان اهمیت دارد نه مردم
    • ناشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 6
      تو‌از‌خودت‌مایه‌بگذار‌
  • مجید IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    وزارت خارجه و دولت منفعل نباشد و محکم پاسخ دولت عراق را که شکایت کرده بدهد روسها علنا" تنفس اعلام کردند وگفته اند تا منافعشان تامین نشود امضا نمیکنند!!!
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    7 0
    ذلتطلبها حاضرندتمام دارائی شان راهم دراختیارامریکاواسرائیل قراردهندتاانهاناراحت نشوند
  • حسن IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    7 0
    جیک سالیوان برای منافع اقتصادب خود و متحدانش میگه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنه،درعجبم که اصلاح طلبان برای منافع ملی وامنیت جانی مردم خودشون هیچ دفاعی نمیکنن.وجیکشون درنمیاد
  • عاشق ایران IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    7 0
    این جماعت افساد طلب که فقط گوششون به دهان آمریکای جنایت کار و جهانخواره بدترین ضربات و لطمات را به ایرا زدند.. این تفاله های اجنبی پرست مصداق بارز این بیت هستند که: «آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابداالدهر بماند» ادعای این حماله الحطب ها گوش فلک را کر کرده و خسارت هایشان پای ایران را به بند کشیده.. چه کنیم که باید با این مزدوران سبک مغز فقط باید ساخت
  • فرهنگ نظری IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 7
    دوست عزیزی که با تجسس زیرکانه درلابلای صفحات روزنامه شرق به این مهم دست یافته نظر شخصی خود را اعمال فرموده اند وگرنه هیچ وطن پرست مسلمان با غیرتی چه روزنامه شرق باشد وچه غیره چنین تفکر واندیشه ای را در خود پرورش نمی‌دهد که چیرگی استعمارگران را بر ملت و وطن خود بپذیرد این اظهارات جز تخریب اصلاح طلبان نیست این را هم عرض کنم که در طی این سالها تندروها برای تخریب اصلاح‌طلبان چها که نکردند تنها خدا می داند
  • عاشق ایران IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 0
    این جماعت افساد طلب که فقط گوششون به دهان آمریکای جنایت کار و جهانخواره بدترین ضربات و لطمات را به ایرا زدند.. این تفاله های اجنبی پرست مصداق بارز این بیت هستند که: «آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابداالدهر بماند» ادعای این حماله الحطب ها گوش فلک را کر کرده و خسارت هایشان پای ایران را به بند کشیده.. چه کنیم که باید با این مزدوران سبک مغز فقط باید ساخت
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 4
    اینها همه اش بهانه است. اگه واقعا اونجایی که سپاه زد مقر موصاد بود و از اونجا به کرمانشاه حمله شده همون فرداش باید موشک باران میشد. نه اینکه بزاری برای روز مبادا که در سوریه به ما حمله شد در عراق بهشون جواب بدیم. اسراییل هم اینفدر احمق نیست که در سوریه به ما حمله کنه و بعد افسرانش را ول کنه نزدیک مرز ایران
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 1
    نوکر بی جیره مواجب بدبخت، غربگداهای افساد طلب باعث خجالت و شرم که این اسمشون ایرانیه
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 3
    عکسی که اعتماد گذاشته بیشتر شبیه ویرانی ناشی از وزش باد هست تا موشک برید ساختمان های موشک خورده اوکراین رو ببینید مقایسه کنید
  • محمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 5
    میاد با خیال راحت پایگاههای ایران در سوریه را هدف قرار میده، روسیه هم خبر داره و تلاشی نمیکنه که جلوشو بگیره
  • هاشم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 4
    با روسیه و بدون روسیه توافق باید بسته شود
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 4
    انهایی که این شرارت ها میکنند نمی خواهند برجام و مذاکره به نتیجه برسه .می خواهند به دزدی و چاول خود در سایه تحریم ادامه دهند .و ادو های انها هم از انها حمایت میکنند .
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 3
    بلاخره روزی میرسه که روس ها زهرشون را خواهند ریخت
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    پرروتر و وقیح تر از آمریکا پیدا نمی شود. کار آمریکا به حماقت ترحم برانگیز کشییده است.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    جاسوسان وطن فروش بی سواد ونادان که وطن فروشی را نوعی زیرکی و باهوشی برای بدست اوردن ثروت می دانند. باید تحلیل نمایند ایران با هر اقدام ضد ایرانی دشمن تا کمر خم شود و بله قربان بگوید. این وطن فروش های بی شرف را باید از همه دستگاه های کشور با اردنگی بیرون نمود. هر گونه فعالیت ضد امنیتی و خرابکاری ان ها را نیز بشدت سرکوب نمود
  • DE ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    معلومه این پادوها ی ورشکسته سرمایه اسرائیل! از موشک خوری مراکز شرارت صهیونیستی حالشون خیلی خیلی بد بشه. براشون لطفا یک اب قند بیارید!
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    آره یارت می یات، دلدارت می یات... پانترک صیهونیست بدبخت!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 1
    قشنگ معلومه منافقا تجزیه طلبا و احمق های دوزاری ریختن توی سایت !!
  • راستگو IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    سلام ماروزنامه هاوجرایدکه ازطرف اصلاح طلبان منتشر میشودبه عنوان جک میخونیم وبه سادگی شون ومیخندیم
  • ناصر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    راست میگیند اربابشان خیلی ناراحت شده اصلاح طلبان
  • FR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    بالاخره این زیباکلام باید سوژه ای پیدا کند که بخیال خودش ایران را از حمایت روسیه و چین محروم نموده ودر میان گرگ های امریکا و ناتو تنها بدارد ! زهی خیال باطل
  • نیما IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    بنظر اصلاح طلبها حافظ منافع آمریکا در ایران هستند بهتر است سفارت سوعیس بدهیم اصلاح طلبها
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    9 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • مهدی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 0
    واقعا نباید با 12 سپاه با 12 موشک پایگاه اسرائیل را میزد به نظر من کم فروشی کرد باید 20 تا روند میزد که تلافی شهادت اون 2 نفر هم میشد حالا دوباره باید این کار تکرار بشه بیچاره اسرائیلیها رو به زحمت میندازه
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    8 0
    توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن شرف دارد بر یک چنین توافق کردنی.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • hojjat IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 0
    معلوم نیست تو این مملکت چه خبر است . وقتی فساد و خیانت این افساد طلبان معلوم است. وقتی همکاری این وطن فروشان محرز است . پس چرا در مقابل اینها سکوت اختیار می کنند و مجازاتشان نمی کنند . هر وقت دیدید در مقابل فاسد سکوت می کنند بدانید یک جای کار می لنگد
  • افشین IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    ا....طلب بی .....بازم خودشو از ترس خراب کرد
  • بافقی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    این بی هویت نویسنده مقاله روزنامه شرق کیه که این قدر مزدور بی حمیت و ....؟ اهای اصلاح طلبان خفن چرا لجن تو دهانت این مزدورتان نمی کنید
  • ۰ IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    عوامل مشرق بخوبی آگاهی دارند
  • فرزاد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 1
    اصلاح طلبان منافق هستند گولشان رانخورید
  • نوری IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 4
    بیماری مسئولان به مردم نسبت داده نشود کافی است.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 0
    دم بچه های سپاه گرم باید 140تا می زدید تمام لانه های شیطان را. بزنید فقط بزنید مرحبا سپاه. شاد شدم کیف کردم ابهت و اقتدار
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 5
    هدف از موشک زدن به اطراف کنسولگری در حال ساخت امریکا برهم زدن برجام بود.
  • ناشناس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 4
    از‌راهای‌دیگر‌میشد‌تلافی‌کرد‌ولی‌الان‌وقتش‌نبود
  • سرباز وطن IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    به نظر می رسد عمرحزب اصلاح طلب تمام شده و خرابکاری این حزب کمتر از بنی صدر نبوده و افراد وابسته به این حزب فقط کشور را منحصر به حزب خود دانسته و منافع خود را همیشه بر منافع کشور ترجیح میدهند بنابراین تا دیر نشده ریشه این حزب را باید خشکاند
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    نباید...
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 3
    پوتین ناراحت میشه !
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 0
    پهپاد اسرائیلی تو ۱۴ فوریه تو منطقه کرمانشاه آمده بوده پیک نیک ما هم گفتیم آتش-بازیشان را کامل کنیم به ایشون خوش بگذره حالا این مال دفعات قبلیه بعدی ها تو نوبته
  • هموطن IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 1
    به یاد حاج قاسم و مدافعان حریم ولایت با ذکر مداوم بسم رب القاصم الجبارین شون
  • دوست IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 4
    لطفاً الکی شلوغش نکنید اصلاً چنین منظوری در این خبر نیست و چنین استنباطی از متن نمی شود تمام عالم که با هم آشتی کنند و با صلح و صفا باشند، توی کشور ما، سیاست زدگی و جناح بازی تمامی نخواهد داشت، من طرفدار یا مخالف جناحی نیستم ولی تو رو رو خدا اینکارا نکنید، اینقدر برای خنک شدن دلتون مطلب ننویسید، آخه کجای این متن و خبر چیزی هست که نشون بده روزنامه شرق ناراحت یا خوشحاله؟ بنده ی خدا یک نقل قولی کرده که اون هم وظیفه ذاتی یک روزنامه هست
  • دادا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 5
    فقط میتوانم بگویم روزنامه مشرق خیلی بد هستی بقیه را تو دلم گفتم
  • !! IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 1
    لیبرال اصلاح طلبا ؛ مراقب باشن ، یه وقت پاهاشونو سمت کدخدا دراز نکنن ! ناراحت میشه ها !!!
  • !! IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 1
    عمله های داخلی دشمن !!
  • !! IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 1
    هیچ دقت کردین ؛ منافقین آلبانی نشین و مزدوران عربستان ، در حمایت از لیبرال اصلاح طلبا ، چقد منفی میزنند ؟؟!!
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    شما نگران نباش فعلا مردم ایران نمردن که اسرائیل غذای اضافی بخوره بعد از ما شما برید پابوس ارباب آمریکا و اسرائیل.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    اسرائیل باید ریشه کن شود.مشکلات اقتصادی داریم اما تا پای جان برای خدا در میدان هستیم.سپاه باید زهر چشم شدیدتری از رژیم کثیف صهیونیستی میگرفت.اسراییل بداند وقتی سیل مردم ایران خروشان شود اجداد و آبا اسرائیل را به درک واصل خواهد کرد. اف بر کسانی که دین خود را به لقمه نانی میفروشند.
  • سعید IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    زیبا کلام وقتی ترامپ زد زیر برجام و پارش کرد کجا بودی؟ چرا چیزی نگفتی؟ چرا شما فقط یثه وقتایی زنده میشی و صحبت میکنی؟ چرا؟ یک کلام دو دستی همه چی تقدیم کنید بره؟ تو و امثال تو موقعی که ایران موشک باران میشد تو کجا بودین؟ اگر دست شما باشه همه چی تقدیم میکنید و ما هم میشیم مثا عراق و لیبی و حالا هم اوکراین.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 4
    درعوض روس‌ها خوشحال شدن.!!!!
  • Utf IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 0
    هیچ اسرائیلی در کردستان عراق جایی ندارد
  • جمشید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    اسراییل بزودی نابود خواهد شد
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    به درک
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 0
    آقایان حامی آمریکا اینهمه از آمریکا وغرب حمایت کردین چی شد چه غلطی کردن دست برادر سپاه دردنکنه. شما می‌ترسید آقا زاده هاتون با اردنگی بندازن بیرون به یاری خدا اسرائیل نابود نصرت وپیروزی از آن حزب‌الله ومردان خداست با آرزوی پیروزی برای تمام سربازان وطن ارتشیان سپاهیان دلاور اسلام
  • اراد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    اصلاح طلب یه اسم جوکه.درستش افساد و حقارت طلبه.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 1
      اصولگرا چیه؟
  • ابوذر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    خدا قوت نیروهای سپاه با تمام وجود حمایت می‌کنیم
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 0
    خوب کاری کردند زدند، دمشون گرم، چطور عراق اجازه بده که از داخل مرزهاش علیه ما استفاده بشود ولی با چه منطقی توقع داشته باشد ما جواب انها را ندهیم؟ در اولویت عراق مسوول است،اگر نگران ناراحتی انها هستند پس بهتره مسبب اتفاق را اول سرزنش کنند و مسبب اسراییل است در خاک عراق علیه ما، باید اقتدار داشت. بدون عمل اقتدار و توانایی ما اثبات نمیشود و اتفاقا بی عملی سبب جری شدن غیر میشود، مثلا اگر صدام میدانست با چه مواجه میشو و یا اگر روسیه میدانست اوکراینی ها چه خواهند کرد شاید هرگز اغازگر جنگی نمیشدند . پیشگیری بهتر از درمان است.
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    دومین مرکز موساد کجاست
  • اویس US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    باسلام فارق از هر گونه تعلق خاطر لازم وضروری است که پیش بینی وتحلیل ها و موضع گیریهای طیف غربگرا واصلاح طلب صورت مستند دسته بندی در زمان حصول نتایج عینی توسط مراکز علمی و کارشناسان اقایان وخانم های نظریه پرداز به چالش حضوری کشیده وملزم به دفاع ویا عذر خواهی (غلط کردن)نمایند بس است شنیدن این همه پرت وپلا و دفاع از دشمنان این ملت و عزت ودین مردم
  • فرهاد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    باسلام لعنت بر وطن فروشان موشک زدن خوب هم زدن بازم میزنیم موشک تابیگانگان نگاه چب به سرزمینم ایران نکنن وبدانند که سربازان وطنم بیدارن
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    آمریکا در چه فکریه ... ایران پر از بسیجیه...
  • كريم IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    راست مي گويي سپاه نبابد مقر جاسوسي اسرائيل را هدف قرار مي داد بايد مقر گرد همايي شما افساد طلبان و مغزهاي تهي شما را هدف قرار مي داد اي جيره خواران آمريكا و اسرائيل و عربستان.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    لعنت بر آمریکا وگاوان شیرده داخلیشون
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    به درک که ناراحت شدن
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    اسراییل بزودی نابود خواهد شد
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    آب تو برجامتون
  • mojtaba HR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 1
    دنیای امروز موشک نیست قدرت تکنولوژی هست
  • DE ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 0
    نباید با موشک مقر موساد را می‌زدیم، آمریکا ناراحت شد الانه که بزنه دهن مهن ما غربگداها و رفرمیست ها و لاتچری ها و اشرافی ها را بزنه خاک کنه .بگه حیف نونها سالها خوردید و بردید عرضه نداشتید برای ما کاری بکنید. برای لای جرز دیوار خوبید حیف نونها
  • ۹۹ IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    از عوامل و حامیان موصاد در آستین خود غافل نشویم این افراد چرا از جوانان وطن که توسط این گروه ترور شدند ناراحت نمی شوند اف بر شما
  • ۹۹ IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    عوامل موصاد داخلی را جدب بگیرید ننگ بر این وطن فروشان
  • ماحسون IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    حقیقتا که نه،یقینا وطبق فکرکنم سخنگوی سپاه بود تو تلیویزیون داشت صحبت میکردن،ایشون عرض کردن انتاقم ما هنوز شروع نشده این یکی از آن هاست وباید منتظر انتقامات دیگر به زودی زود باشند،لعنت الله علی اصلاح طلبانی که وطن ودین فروشن، لعنت الله بر روحانی بخاطر کم کاری هاش، میلاد حاج قاسم در این ایام الهی مبارک
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    این افراد همانهائین که معجزهای پیامبرانو باچشم میدیدندو سحرش میخاندند .امریکا مطلقا .به ای نحو کان . درهرصورت هیچ تحریمی لغو نخاهد کرد .
  • مجید IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    اصلاح طلب = افسادطلب
  • هموطن IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    لعنت بر دوستان دشمن
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    اسرائیل تمامیت ارضی سوریه رونق کرد
  • Rezaei IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    لااقل کار مردمو راه بندازین کار من چند ساله گیره
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    منافق تر از مشرق در ایران و جهان وجود ندارد
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    دارید در باتلاقی حرکت میکنید که دشمن پشتتون ایستاده دعا برای ظهور با دعا برای نابودی اسراییل فرق میکنه درسته هر جفتش به هم ربط داره ولی در دعای ظهور خیر رو از خدا میخواهید ولی در دومی دارید وارد دام شیطان میشوید
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    ساختمان عجیبیه اصلا تکان نخورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس