ویژه ها

یک سوال؛ چرا دولت آقای روحانی برای تبلیغ و شعار هم شده، حتی یک واحد از مسکن اجتماعی را هم نساخت!؟ آیا ساخت مسکن و خانه دار کردن مردم هم نشانه پوپولیسم است!؟

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** فائزه هاشمی:عملکرد مجلس، پوپولیستی و تبلیغاتی است

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: «نمایندگان مجلس یازدهم تخصص لازم را ندارند و برای تصویب یک قانون ایده‌آل و خوب باید به سراغ دانشکده‌های حقوق بروند».

همچنین «فائزه هاشمی» فعال سیاسی اصلاح طلب و از حامیان دولت در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «در مجموع چیزی که از عملکرد مجلس یازدهم دیده می‌شود، کارکردی تبلیغاتی، شعاری، پوپولیستی و انحصارگرایانه است... در مجلس پنجم...در مقایسه با مجلس فعلی که با اکثریت بالای اصولگراست، آقای ناطق نوری شخصیتی قوی‌تر و مسلط‌تر نسبت به قالیباف بود. شرایط بی‌اختیاری و انحصاری و شعاری در جناح اصولگرا مثل الان حاکم نبود و عقل و منطق تا حدودی وجود داشت. دشمن با دنیای خارج به این صورت رها نبود و از همه مهم‌تر آقای هاشمی وجود داشت که تا حدودی جریان‌های سیاسی را هدایت می‌کرد».

«مصطفی هاشمی طبا» فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «مصوبه مجلس (تحت عنوان طرح لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران) طرحی زائد و غیرمفید است».

گویا از نگاه خانم فائزه هاشمی و همفکران وی، اینکه نمایندگان مجلس بجای ایجاد «کمیته رفع حصر» به سراغ تصویب طرح دوفوریتی اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی رفته اند، اقدامی پوپولیستی است.

یا شاید برای اینکه نمایندگان مجلس بجای تلاش برای گرفتن «سلفی حقارت»، مشغول به سرانجام رساندن طرح هایی از جمله، طرح تأمین کالاهای اساسی و طرح ساماندهی بازار خودرو و رتبه بندی فرهنگیان و طرح ساماندهی بورس و...هستند، نشان از فعالیت های تبلیغی است!

یک سوال؛ چرا دولت آقای روحانی برای تبلیغ و شعار هم شده، حتی یک واحد از مسکن اجتماعی را هم نساخت!؟ آیا ساخت مسکن و خانه دار کردن مردم، نشانه پوپولیسم است!؟

چرا دولت آقای روحانی، برای تبلیغ و شعار هم شده، برای خودکفایی بنزین، پالایشگاه نساخت!؟ چرا دولت روحانی ولو با هدف تبلیغ و شعار، با مدیران نجومی برخورد سنگین و قاطع انجام نداد و آنها را ذخائر نظام نامید!؟

چرا شورای شهر تمام اصلاح طلب تهران حتی برای شعار و تبلیغ هم که شده، کار عمرانی جدی انجام نداد!؟ شورای شهر و شهرداری تهران در این سه سال و اندی چه اقدام قابل قبولی انجام داده است!؟

فعالین اصلاح طلب همواره طیف مقابل را به پوپولیسم و شعارزدگی متهم می کنند، این در حالی است که اتفاقا این طیف اصلاح طلب است که در این خصوص دارای مهارت خاص و ویژه است.

** نباید از مذاکرات موشکی هراس داشته باشیم

روزنامه شرق که پیش از این تیتر تاریخی «امضای کری تضمین است؛ اطمینان تهران از اجرای برجام» را درباره توافق هسته ای منتشر کرده بود، در شماره امروز در یادداشتی با عنوان «اروپا و آینده برجام» به قلم «جاوید قربان اوغلی» از مدیران سابق وزارت خارجه نوشت: «مواضع مشترک دولت جدید آمریکا و سه کشور اروپایی درباره «تحولات منطقه، توانایی موشکی و مسئله حقوق بشر» پاشنه آشیل دور جدید مذاکرات خواهد بود. ایران در قبال دو مورد اول از موضعی قوی و از قدرت چانه‌زنی بالایی برخوردار است و نباید هراسی در ورود به این موضوعات داشته باشد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «به رغم رویکرد مثبت ریاست محترم قوه قضائیه در موضوعات مربوط به حقوق شهروندی و اصلاح سازوکار رویه‌های قضائی متأسفانه هنوز شاهد اتفاقاتی هستیم که موضوع حقوق بشر در ایران را همچنان در افکار عمومی و مجامع بین‌المللی به‌شکل کاملا بارزی برجسته کرده و آن را در کانون توجه «مچ‌بگیران» قرار می‌دهد که سایه سنگین آن بر دور جدید مذاکرات را شاهد خواهیم بود».

جاوید قربان اوغلی در این یادداشت تصریح کرد: «پرهیز از اقدامات عجولانه در اجرای احکام، گفت‌وگوی جدی با اروپا قبل از آغاز مذاکرات هسته‌ای در موارد زندانی‌های دوتابعیتی، حقوق بشر، حل‌وفصل نهایی پرونده فاجعه هواپیمای اوکراینی با حفظ کرامت قربانیان و تقاضاهای خانواده‌های آنان در زمره مواردی است که از وزن و نقش‌آفرینی «موضوعات دیگر» در مذاکرات هسته‌ای خواهد کاست».

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرده که نباید درباره مذاکرات موشکی و منطقه ای هراس داشته باشیم. این ادعا در حالی است که عدم مذاکره درباره توان موشکی و منطقه ای، نشانه ترس و هراس نیست، بلکه نشانه اقتدار و ایستادن پای مولفه های قدرت است.

آمریکا و تروئیکای اروپا از آن سر دنیا آمده اند و ما را مواخذه می کنند که چرا در منطقه خودتان با تروریست های تکفیری می جنگید و چرا تروریست ها را کیلومترها دورتر از مرزهای ایران زمین گیر کرده اید!؟

آیا اصلا این کشورها صلاحیت اظهارنظر در این مورد را دارند!؟ آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از بانیان اصلی تجهیز صدام به سلاح شیمیایی هستند؛ این دولت ها حامی و تچهیزکننده داعش و دیگر گروهک های تکفیری تروریستی در منطقه بوده اند؛ کارنامه آمریکا و تروئیکای اروپایی در موضوع تروریسم و حقوق بشر، کارنامه ای سیاه و شرم آور است.

طیف تندرو اصلاح طلب مدعی است که اگر مذاکرات موشکی را کلید بزنیم، تحریم ها لغو می شود. سوال اینجاست که مگر قرار نبود که به واسطه توافق هسته ای تمامی تحریم ها بالمره لغو شود!؟ حال چه تضمینی وجود دارد که به فرض محال پس از امضای برجام موشکی، آقایان فردا نگویند که «هدف از برجام موشکی، اصلا اقتصادی نبود» و «برجام موشکی را خدا آورد» و «از برجام موشکی انتظار اقتصادی نداشته باشید» و «برجام موشکی، پیروزی اخلاقی ایران را رقم زد» و...

فرانسه اکنون سالهاست که میزبان اعضای گروهک تروریستی منافقین است؛ آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در پرونده های مختلف و از جمله پرونده حقوق بشر، به ایران بدهکار هستند؛ این ماییم که طلبکاریم ولی عده ای که پیش از این سابقه «جابجا کردن جلاد و شهید» را در کارنامه خود دارند، اکنون نیز در پی عوض کردن جای طلبکار و بدهکار هستند.

لازم است که حامیان مذاکرات موشکی و منطقه ای، بجای بیان پیشنهادهای مغایر با منافع ملی، ابتدا چک برگشت خورده برجام را نقد کنند.

** آیا اجرای سند ۲۰۳۰ نشانه نرمال بودن است!؟

روزنامه اعتماد در مطلبی به نقل از «سعید حجاریان» فعال اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ نوشت: «ابتدا باید هر چه سریع‌تر تعلیق درباره (مذاکره با ایالات متحده و چگونگی مواجهه با پیمان‌ها و نهادهای بین‌المللی) به اتمام برسد و پس از آن تفکر حاکم بر کشور باید چگونگی مواجهه نظام جمهوری اسلامی ایران با نظم بین‌المللی را تعیین تکلیف کنند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «هسته مرکزی چنین تفکری به سرعت، به دقت و به ‌شدت به‌ دنبال تبدیل کشور به نظامی غیرنرمال و در یک کلام استثنایی است...حجاریان در ادامه تعارض‌ها در مواجهه به سند ۲۰۳۰، سازمان عفو بین‌الملل، صندوق بین‌المللی پول و راهبردهای انقلابی درباره سازمان‌ها و نهادهایی ازجمله ایکائو، سازمان جهانی مالکیت فکری، کنوانسیون ژنو و… را تشریح کرده و با بیان اینکه مقابل این نگاه، راهکار اصلاح‌طلبانه بهنجاری و قاعده‌مندی و باور به همکاری و تعامل با نهادهای بین‌المللی است، پیشنهاد می‌دهد که اولا بتوان از الگوی قراردادهای دوجانبه و مخاطره‌آمیز فاصله گرفت تا کشور ذیل دیپلماسی توسعه‌محور در درون نظم جهانی به ‌رسمیت شناخته شود. ثانیا بروکراسی و سازمان اداری کشور را براساس کارایی و تخصص افراد و نه ایدئولوژی و مواضع شعاری بازآرایی کند. ثالثا تمامی معبرهای دیپلماتیک را در بهترین و بالاترین سطح احیا و بازسازی کند و تمام ظرفیت‌های خارج از کشور اعم از ایرانیان خارج از کشور و سرمایه‌گذاران خارجی را روانه کشور کند».

«جان ساورز» رئیس سابق سرویس جاسوسی انگلیس چندی پیش گفته بود: «توافق هسته‌ای ظرف ۱۵ سال، ایران را به کشوری نُرمال تبدیل خواهد کرد. ما شاهد کشوری هستیم که در مرحله انتقال از مبانی انقلابی به کشوری نُرمال‌تر قرار دارد. اما در داخل ایران در این مسیر، چالش وجود دارد. ما نیاز داریم صبر استراتژیک داشته باشیم تا به آن فرصت دهیم توسعه یابد».

سران آمریکا از جمله ترامپ و پمپئو نیز بارها بر لزوم تبدیل ایران به کشوری نرمال، تاکید کرده اند. به نظر شما شرایط نرمالی که مقامات انگلیسی و آمریکایی در پی ایجاد آن در ایران هستند، عامل پیشرفت و توسعه کشورمان است!؟ آیا خودِ آمریکا و انگلیس کشورهای نرمالی هستند!؟ مصادیق نرمال بودن چیست!؟

سعید حجاریان در مقاله مذکور، اجرای سند ۲۰۳۰ را از مصادیق تبدیل ایران به کشوری نرمال برشمرده است. این در حالی است که در حال حاضر آمار قتل، تجاوز و خشونت علیه زنان در کشورهای مجری و مروج سند ۲۰۳۰ رکورد زده است. تنها در یک نمونه در ماههای گذشته یک معلم زن اسرائیلی به اتهام آزار جنسی ۷۴ دانش آموز در ملبورن استرالیا دستگیر شد.

سند ۲۰۳۰ سندی ضدزن و ضدخانواده و در راستای فروپاشی نهاد خانواده تنظیم شده است. چندی پیش «حسن رحیم پور ازغدی» با انتقاد از حامیان سند ۲۰۳۰ گفته بود: «در پیمان نامه های غربی گفته شده است که خانواده باید برای نوجوان خود یک حریم خصوصی در مسائل جنسی و باروری قرار دهد، یعنی شما از دختر یا پسر ۱۰ ساله خودت نمی‌توانی بپرسی که دیشب با فلان فرد غریبه کجا بودی. اینجا دیگر بحث مجازات و خشونت علیه کودکان نیست بلکه بحث مداخله پدر و مادر است. همچنین در این پیمان‌ها بر تضمین دسترسی نوجوانان به سقط جنین و نگرفتن ایدز تاکید شده است».

رهبر معظم انقلاب- ۱۵ بهمن ۸۹- فرمودند: «جبهه‌ی دشمن هم - یک دشمن نبود، یک جبهه بودند - هرچه توانستند، تلاش کردند؛ هر کاری از دستشان برمیآمد، کردند؛ از جنگهای خیابانی، تا جنگهای قومی، تا کودتای نظامی، تا تحمیل جنگ هشت ساله، تا تحریم اقتصادی، تا به راه انداختن ماشین عظیم جنگ روانی...هدفهائی که آنها دنبال میکردند، در درجه‌ی اول، سقوط انقلاب و سقوط نظام جمهوری اسلامی بود. هدف اول، براندازی بود. هدف بعدی این بود که اگر براندازی نظام جمهوری اسلامی تحقق پیدا نکند، انقلاب را استحاله کنند؛ یعنی صورت انقلاب باقی بماند، اما باطن انقلاب، سیرت انقلاب، روح انقلاب از بین برود. در این زمینه خیلی تلاش کردند؛ که آخرین نمایشنامه‌ی آنها که روی صحنه آمد، همین فتنه‌ی ۸۸ بود...هدف این است که نظامی به وجود بیاید و ادامه پیدا کند که قدرت کافی نداشته باشد، ضعیف باشد، مطیع باشد - عمده این است که سرسپرده باشد، مطیع باشد - در مقابل آمریکا نایستد، قد علم نکند. اهداف اینهاست».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    52 3
    ننه فتنه لطفا فضولی موقوف کاری که به تو ربت ندارد دخالت نکن بشین سر جایت
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      14 0
      جاوید خان و امثالهم پیاده نظام اروپا هستند تا هزینه ی اقدامات اروپا در مقابل ایران را به نازلترین مقدار ممکن برای اروپا برسانند. دوستان! کلیدواژه سقوط شوروی برخورد سطحی با مسائل و انفعال دربرابر تغییرات در هر سطحی چه خرد و چه کلان بود. ما اگر دوباره مثل سالهای ۹۲ تا ۱۴۰۰ انفعال به خرج بدیم ، اگر شورای نگهبان و قوه قضائیه وظایف خودشونو برای اینکه مورد هجمه قرار نگیرند کنار بگذارند و قاطع برخورد نکنند، نه تنها ایران تجزیه خواهد شد و جمهوری اسلامی فرو خواهد پاشید ، بلکه ظهور تا قرن ها عقب خواهد افتاد و اسلام نیز برای همیشه از صحنه جهان قدرت و سیاست کنار خواهد رفت.
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      18 1
      حجاریان از گندم هایی که وارد کردید چخبر؟ سلطان گندم با آقازاده و فامیلات از مدرسه سلام تا بنگاه خبرگزاری و همه و همه رو در اختیار دارید ، بعد طرف مردمو میگیری؟ جوری حرف میزنن بعضی از آقایون که انگار همین دیشب خداوند اونها رو نازل کرده! مگر ۳۲ سال مملکت دستتون نبوده؟ حیف اسلامیت نظام دست و پامونو بسته وگرنه اگر به جمهوریت خالی بود، همون سال ۸۸ کل قبیله اصلاحطلبان راهی زباله دان تاریخ میشدید
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      11 15
      شما فرمودید ننه فتنه ؛ بنده هم عرض میکنم مادر فتنه شما فقط میتوانید به روید طبق گفته ای ؛؛؛ سری کوچه ساندویچ بخورید بعد سر از میدان انقلاب در بیاورید
    • SE ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      19 21
      عملکرد مجلس پوپولیستی است؟ به توچه فتنه گر ساندویچ خور. دفاع از دختری که دوست داره نیمه شب بیاد خونه و والدینش هم اعتراض نکنندرفتار پوپولیستی ضد دین و فرهنگ و تربیت و اخلاق نیست؟!
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      18 1
      8 سال اقتصاد کشور را معطل مذاکره با امریکا کردند و تورم 800 درصدی سر سفره مردم گذاشتن حالا از مجلس انقلابی انتقاد می کنند !!!!
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      9 0
      دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن و این بدلیل بی تدبیری این دولت هاست و به مجلس ها مربوط نیست.
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      12 0
      مجلس سلفی بگیر با موگرینی که بیشتر وقت خود را در قضیه ورود زنان به ورزشگاه ها تلف کرد و به شفافیت مجلس رای نداد پوپولیست بود.
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      14 0
      برجامو پله کردند و ملتو ذله کردند حالا بدنبال مذاکرات موشکی هستند !!!
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      5 0
      مذاکره = تحریم بیشتر = تورم بیشتر
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      8 12
      اصلاح طلبان 8 سال مملکت را به قهقرا بردند و سفره های مردم را کوچک کردند و فقط باید سکوت کنند.
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      10 0
      دار و دسته هاشمی اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری کنند.
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      7 0
      با مدیریت افساد طلبان در 7/5 سال گذشته مملکت به سمت فقر رفت و شاخص فلاکت رکورد شکست اینها با چه رویی حرافی می کنند ؟!
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      9 0
      اصلاح طلبان و کارگزاران مملکت را شخم زدند حالا به مجلس می توپند !
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 0
      طرفدارات هر توهيني بكنن سانسور نداره ولي حرف حقج درجا سانسور ميشه
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    34 1
    از مثل فائزه هاشمی جز تخریب و ناامیدسازی انتظار دیگری نیست...
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      14 0
      تنها چاره اصلاح طلبان تهوع آور برای آن که از مرگ سیاسی محتوم شان برهند، باز نگاه داشتن باب ارتباط و مذاکره با غرب و به ویژه ایالات متحده جنایتکار است تا با توجه به حمایت آن ها از این جریان در صحنه سیاسی ایران بقایشان تضمین شود! سبب اصلی موضع اصلاح طلبان تهوع آور در مورد رابطه با غرب همین است و بس!!!
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      1 17
      من با فائزه هاشمی موافقم
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      11 0
      فائزه هاشمی پاسخگو باشد در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که تحریم بانکی و نفتی و لیست سیاه اف ای تی اف نبود چرا قیمت دلار و طلا و مسکن و بنزین چندین برابر شد و تورم رکورد زد ؟!
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      5 0
      فائزه جوابگو باشد؟!
    • سعید IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      6 0
      خانم فایزه هاشمی!بابا جون شما هم روایات اهلبیت (ع) را تحریف کرد هم گفته نا درست فوکویاما را که شیعه دوبال دارد بال سرخ عاشورا و سبزمهدویت،بابا جون قرار گذاشته بودبا آل سعود دو بال اسلام باشند.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    18 1
    مذاکره بی مذاکره-مذاکره ای که باعث فساد وغارت چندجانیه خودیها،غیرخودیها ودشمنان داخلی وخارجی باشه را هرگز نمیحواهیم(فقط مبارزه با فساد باندبازی وپارتی بازی وغارت داخلی -کلاهک هسته ای وبالستیک)ولاغیر
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      23 1
      سردار حاجی زاده: غلط می کند کسی بخواهد در مورد توافق موشکی اسم مذاکره را بیاورد. این خط قرمز ماست. برد ۲۰۰۰ کیلومتر همیشگی نیست.
  • ش. AE ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    24 0
    شما بهتر به اموری که مربوط به شما نیست دخالت نکنید ۸ سال تحریم با کلید بی تدبیری هنوز زبونتون دراز رو که نیست سنگ پای قزوین
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    20 0
    معلومه مجلس در این مدت به خوبی کار کرده که ارازل اوباش سیاسی رو به وحشت انداخته
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    9 0
    ارباب من کدخدا چرا نمیایی اینجا؟ موشک دارن می ترسم تو منطقه ان می ترسم. پاشو بیا. می ترسم. میخوای بازم یه برجام برات بدم من انجام؟ راس می گی اصلاح طلب؟ اره جون کدخدا جون، کاری کنم تو میدون ازم نخوان اب و نون، پاشو بیا و بمون فتنه ها رو بچرخون، من که ولت نکردم بیا دورت بگردم، هرچی باشه لذیذی، کدخدا و عزیزی... ادامه اش برای بعد..
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    12 0
    تازمانی که خاندان ودوستان هاشمی محو وریشه کن نشوند کشورروی اسایس نخواهددید.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    9 0
    آره دیگه چرا نترسیم بریم مذاکره کنیم تا آمریکا و اروپا و اسرائیل و سعودی و امارات و ترکیه راحت بیان ایران را اشغال کنند بعدشم ما خلاص خجالت بکش از اون چادری که بر تن کرده ای فتنه گر
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    11 0
    چرا همزمان با امریکا و اسراییل، اصلاح طلبا هم از مصوبه ی مجلس ناراحت و عصبی شدن؟!
  • آرش IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 10
    مجلس کجا بود عمو!!
    • سوخته IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      9 0
      اشتباه مثبت زدم نظرم منفی است
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    11 1
    خانم هاشمی کنارزدن چادرتان ونشان دادن پیراهن قرمز حرکتی پوپولیستی نیست ؟ سوارشدن بر دوچرخه وپخش فیلم هردو ازصدها مورد وبلکه بیشتر حرکتی پوپولیستی نیست ؟ گریه دروغین دادشت چی درآمبولانس بابا ؟ اعلام فقزوفلاکت تو توسط ناصرچی ؟ خدایش بدون حرکات واقعا پوپولیستی شما اگرنبود منطق وفلسفه سیاسی شماغیراز اعلام نقاط ضعف اقتصادایران برای تحریم مردم توسط داداشت چیزی دیگرهم هست ؟ مردم با.ذاشتن دولتی سنگین وناتوان توسط خانواده وهمپیاله هایتان چه کردید ؟ دادن رشوه باسکه درزندان توسط م - ه چی ؟ پوپوایست ووقعی وطریقت شمافریب مردم است باشعارهای توخالی
  • DE ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    18 0
    فائزه هاشمی: عملکرد مجلس، پوپولیستی و تبلیغاتی است مجلسی که برای ما خانواده هاشمی تره خورد نکنه بدرد ما کارگزارانتی ها نمیخوره بالاخره کل کشور مال ما خانواده است./ نباید از مذاکرات موشکی هراس داشته باشیم چون بنا نیست که ما موشک بسازیم که ما فقط باید بریم بتن بریزیم داخلش کاری نداره قلب رآکتور هسته ای را هم خیلی ها فکر میکردند نمیشه بتن ریزی کرد دیدید چه آسون اینکار را کردیم.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 9
    با اینکه مخالف صد در صد فائزه هستم ولی در مورد مجلس و بعصی از حرکتهاش اینو میشه دید فقط مجلسیها بدانند همانطورکه اینها بزمان احمدی نژاد نامدی کردند خدا همدنها و بدترش را سرشون آورد از این دوران برای شما هم هست و خدا هم همان خداست و ناخالصی عمل آدم را بهش خواهد چشاند
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    22 1
    غلط می کند کسی دم مزاکره بزند درشرایط فعلی کسی دم از مزاکره بزند خائن است
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    17 0
    هر چه به انتخابات 1400 نزدیکتر میشیم ، اینها هم بیشتر خود نمایی میکنند.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    16 1
    ننگ به تو خانم هاشمی و عملکردت
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      8 1
      این فایزر هاشمی هست یا فائضه؟؟ خخخخخخ
  • ارش IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    8 0
    کلاس پنج مدرگ و بالاهه براش دراورد مردمو متهم به بی تخصصی میکنه سال 88 بادمه شبکه خبر مستقیم پخش میکرد این خانم یه ده تایی کارگر گرفته بود میپرید تو صورتشون بگید بگید اونام مرگ بر جمهوری اسلامی میگفتن زود خسته میشدن معلوم بود دستمزدشون کم بوده که زنه با جیغ ازشون میخواست ادامه بدن ....خدمات خانوادگیشون برای همه محرزه سنگ پا....
  • سوخته IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    14 0
    فائزه ای کاش روزی را ببینم که گل در دهانت گذاشته باشند این طوری شاید گناه کلامیت کمتر باشد
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    11 0
    در مورد کجای موشک ها باید مذاکره کنیم؟ در مورد رنگ موشک ها مذاکره کنیم؟! کدام نادانی است که قصد تروریست ها از مذاکره را نداند؟
  • سوخته IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    13 1
    فائزه فضولی نکن برو همان انگلیس وطن تو و خانواده ات همان جاست متاسفانه برچسب ایرانی روی تو و خاندان مفسدت خورده است
  • حسین رضا IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    11 1
    فائزه بیشتر از کوپنت حرف نزن...!!!
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    13 0
    وصیت نامه بابا پیدا شد .یه سر به ساندویچی آزادی بزن یه موقع اونجا جا نمونده باشه
  • سید IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    13 0
    خانمدان هاشمی چون دستشان کوتاه شده و بازماندگانشان نیز در اینده نزدیکی به تاریخ خواهند پیوست بهمین دلیل همه را زیر سوال میبرند تا شاید کلاهی برای خود بدوزند غافل از انکه حنایشان دیگر رنگی ندارند و دیری نخواهد گذشت که خفه خون تاریخی خواهند گرفت حالا فائذه خانم بی سواد دوست اسرائیل و بهائیان هی ذرت پرت کند همه میدانند کجا میسوزد
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    12 0
    مجلس زمان شما و ریاست جمهوری شما پوپولیستی نبود!!!چند تا فامیل تو دولت داشتین هنوز سیر نشدن!!!!
  • سیدعلی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    11 0
    خانم هاشمی می دانم شما براساس این دیدگاه مرحوم هاشمی از مذاکره موشکی حرف می زنید.اما بدانید دیدگاهی که می گفت دوره موشکی تمام شده واکنون دوره گفتگو و مذاکره است، مدتهاست منسوخ شده و متاسفم که شما هنوز از این امر مهم بی اطلاع هستید
  • حسین رضا IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    4 0
    این مجلس یکی از بهترین مجالس بعد از انقلاب است. خداقوت خسته نباشید.
  • رضا IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    7 0
    فائزه هاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــمی= شــــــــــــــــــــــــــــــــوالـــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــه (جاسوس)
  • الماسی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 6
    همه این کار برها که در مورد خانم فایزه هاشمی منفی داده اند سوادشان در حد نهضت سواد اموزی است برای اینکه هرچه خانم هاشمی گفته عین حقیقت است
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      6 0
      سواد فائزه در حد نهضت سواد آموزی هم نیست.
  • فرهنگی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    7 0
    کسی برسر قدرت خودش مذاکره نمی کنه شماکه خودتون راسیاسی میدونید از حرفهاتون بوی خیانت میاد
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    6 0
    هر کشوری حق دفاع از خود را دارد، و ب خود ان کشور ربط دارد. ولی سلاح های هسته ای که برای کشتار جمعی بکار میروند برای اسراییل محدودیت ندارند و نرمال محسوب میشوند. زیر دریایی هسته ای اسراییل در خلیج فارس مانور ناو های اتمی امریکا در خلیج فارس همگی نرمال بجا و دفاعی تلقی میشوند.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    9 0
    با این دختری که تربیت کرد . و پسرش مهدی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    6 0
    و عملکرد غربگداهای اصلاح طلب از چه جنسیه؟! البته وطن فروشانه که نیست! هست؟!
  • آرمان IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    6 0
    خانم فائزه هاشمی مواظب خودت باش غرق نشوی
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    4 0
    کلا اصلاحات چی های افساد طلب تقسیم کار کردن! هر روز نوبتی یه تعدادشون ماموریت دارن یه مشت خزئبلات اینور و انور بگن و مصاحبه کنن و ماشاءالله بوقچی رسانه ای هم کم ندارن و تشویش اذهان بکنن و البته از منظری هم نمی خوان خودشون رو از تک و تا بندازن! البته باید بدونن اکثریت مردم دست این فرصت طلبای فتنه گر که نونشون تو گل آلود شدن جو روانی جامعه است رو خوندن و به این راحتی دیگه به این اراذل و اوباش سیاسی اجازه میدون داری نمیدن انشاءالله ....
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    10 0
    زِرت و پِرت آقازاده که اوج حماقت و جهالتش رو به رخ می کشه .
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    8 0
    لعنت بر پدر و مادر کسی که روی میز مذاکره موشکی بشینیه.لععععننننتتتت
  • DE ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    6 1
    بعضی ها اینقدر از مذاکرات موشکی هراس دارند که حد نداره فکر میکنند باید برن اونجا موشک هوا کنند .نه بابا باید بری اونجا مذاکره کنی و نگذاری ایرانیها موشک هوا کنند و هوا کردن موشک را هوا کنی نه خود موشک را. مثل هوا کردن صنعت و تولید و کار و تلاش و هسته ای پوسته ای ....که ما اصلاحطلبها هواش کردیم .
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    9 0
    عملکرد سرکار علٔیه! چی‌چی‌لیستی‌ است؟!!!.........
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    9 0
    این خاندان چه در گذشته که موافق نظام بودند و چه در حال که مخالف هستند، بین مردم منفور بودند. جل الخالق
  • CH ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    8 0
    این خانم فائزه ،گویا فکر میکند هنوز پدرش زنده است که بتواند هرکاری کند و‌کسی نگوید بالا چشمت ابرو ،‌مثل آن برادر کرگدنش کلا این فامیل دیگر جائی در ایران ندارند و بروند همان لندن که هم اقامت آنجا را دارند هم باندازه کافی مال منتقل کردهاند
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    7 1
    فائزه هاشمی می خواهد مطرح باشد. برایش هم مهم نیست چه میگویید.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    6 1
    کسی نیست این رو ساکت کنه ؟
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    10 0
    ما اماده مقاومت،جنگ،شهادت وجهاد درراه خدا با جان ومال شخصی خودمان هستیم حزب فقط حزب الله-والسلام،ولاغیر
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    5 0
    مالیات بر خانه های خالی باهدف کسب درامد برای دولت است و ربطی به حل مشکل مسکن مردم ندارد.
  • خردمند IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    10 0
    از مذاکرات موشکی هراسی نداریم چون اصلاً به آن فکر هم نمی کنیم 2 دسته به مذاکرات موشکی فکر می کنند : 1- افراد فاقد عقل و خرد 2- افراد خیانت پیشه فتنه گر
  • !! IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    5 0
    عملکرد تو هم صهیونیستی نیست؟
  • حسین رضا IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    4 0
    فائزه هرچی گفتی خودتی...!!!
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    4 0
    ما اماده مقاومت،جنگ،شهادت وجهاد درراه خدا با جان ومال شخصی خودمان هستیم حزب فقط حزب الله فقط -والسلام،ولاغیر
  • DE ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    7 0
    خانم فائزه هاشمی بهتره سکوت کنید! پرونده شغلی خودتون اول از همه مورد سئواله ! در فتنه 88 با شیطانت و تحریکات خیابانی شما دستتون درقتل ادمهای بی گناه الوده هستش. بهتره بجای این فنته گری های رسانه ای تکراری و پوچ بری از خدا و خانواده این قربانیان طلب مغفرت کنی! شما مورد انتقادی که از موقعیت پدرتون داری سوء استفاده میکنی! درد و بلای این مجلس بخوره تو سر ادمهای بی مصرف و مضرر و یاوه گویی مثل شما که باب دل دشمن بسوی نمایندهای برگزیده ملت ایران تیر پرتاب میکنن! باید بتون یاداوری کنیم که دوره سلطنه ها از زمان انقلاب به پایان رسید.
  • نادر IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    7 0
    دختر جان نگرانی ما از مذاکرات موشکی نیست بلکه از کارهای یواشکی و لواشکی امثال شماست ایضا از دوری شما
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    6 0
    ما اماده مقاومت،جنگ،شهادت وجهاد درراه خدا با جان ومال شخصی خودمان هستیم حزب فقط حزب الله فقط علی-والسلام،ولاغیر
  • محمدایوب IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    13 0
    در این دنیا می توان بازخورد لقمه را دید زینب سلیمانی نتیجه نان حلال وشیر پاک. دوست بهاییان وساندویچ خور درروز فتنه. نیز نتیجه نان حرام وشیر ناپاک است
  • کرم IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    1 0
    آخه توچه کاره ای
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    5 0
    باز سر و کله هاشمی پیدا شد ؟؟؟
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    1 0
    این خاندان از جون ملت چی می خواهند ؟؟؟؟؟؟
  • حسین حسینی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    یکی نیس بهش بگه تو رو سنه نه
  • DE ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    ننه فتنه ! مردم به شما جماعت متکبر ودنیاپرست و راندخوارترامپیست و جاده بازکن اسرائیل، بی اعتبار دیگه اطمینانی ندارن ، پس بهتره جمعش کنید زیرا در هر حوزه ورشکسته تشریف دارید. مردم اقای رئیسی خردمند و دلسوزرو انتخاب کردند تا دهن امثال شما نادان ها که با حماقت های بی شمارتون اب به اسیاب اسرائیل میریزن رو گل بگیرن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس