واکنش پلیس فتا به انتشار فیلم فجیع از صحنه یک قتل در اهواز

رئیس پلیس فتا خوزستان نسبت به انتشار فیلمی فجیع از صحنه یک قتل در اهواز واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی حسینی با اشاره به فیلم منتشر شده از صحنه فجیع وقوع یک قتل در اهواز، در این رابطه اظهار کرد: بر اساس رصدهای انجام شده در فضای مجازی، عده‌ای از افراد با اهداف مختلف تصاویر و فیلم از صحنه‌های وقوع یک قتل را منتشر کرده‌اند که موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی جامعه و مردم شده است.

رئیس پلیس فتا خوزستان با بیان اینکه در چنین شرایطی پلیس عاملان جنایت را بازداشت می‌کند، افزود: پلیس فتا نیز نسبت به بازداشت و برخورد جدی با عاملان تهیه و انتشار اینگونه تصاویر و فیلم‌ها که می‌تواند باعث ایجاد ترس و جریحه‌دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شود و آسیب‌های روانی جبران‌ناپذیری به ویژه برای کودکان و نوجوانان به دنبال دارد، اقدام می‌کند.

به گفته وی؛ بر اساس اقدامات عملیاتی و فنی، تعدادی از تولیدکنندگان اینگونه محتواهای غیر مجاز شناسایی شده و برای تعیین و تکلیف قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده خواهند شد.

وی متذکر شد: به همه کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها توصیه می‌کنیم ضمن بهره‌برداری صحیح از فضای سایبر، از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی فرهنگی کشور به نحوی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در جامعه و موجب بروز عواقب جبران ناپذیر می‌شود، خودداری کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ناشناس IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    9 1
    به جا مجازات کسی که انجامش داده کسی که افشاش کرده و باعث توجه بهش شده رو مجازات میکنن. دم این قانون گرم
    • فرشید IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      3 3
      حتی با نوشتن خبر هم میشه اونو افشا کرد.ولی اون صحنه وایرال شدنش حتی پس از اعدام قاتل چهار بچه هم برن ببینن اثر بدی داره.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    یکسال پیش هم چنین حادثه سربریدن وبه نمایش گذاشتن آن درخیابانی درهندوستان اتفاق افتاده بود ولی باورکردنی نیست چنین چیزی هم دریکی ازشهرهای ایران اتفاق بیفتدکه شباهت به کارهای فجیع داعش باشد.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    4 0
    دستگیری عوامل پخش فیلم دردی رو دعوا نمیکنه قاتل رو اعدام کنید بعد انتشار کننده گان فیلم رو دستگیر کنید بهتر نیست اگه این قاتل اعدام نشه دیگه هیچ دختری حاضر نمیشه ازدواج کنه می فهمید هیچ خانواده ایی دخترش رو شوهر نمیده ازترس این وحشی های وطنی.
  • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    7 2
    ریشه این جنایت ازدواج زود هنگام دختران در دوران کودکی است دختر علاقه ای به زوج خود ندارد و بنای دوستی با فرد دیگر را میگذارد البته اقوام برای احقاق شرافت خود دست به عمل جنایت کارانه میزنند اکنون جامعه عزا دار شده و قوانین و حاکمیت باید پاسخگو باشد که دیگران بترستند عمل مشابه انجام دهند
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    پدرش هم مجرمه مطمینا خودش هم راضی بود که اینکاربا دخترش بشه اون هنوزم بچه است مثل مرغ وگوسفند سرازتنش جداکردن من دوروزه دیدم حالم دگرگون شده اما نمیگم چرا فیلمش پخش شده اوتی هم که فیلم گرفته برادر اقاهه بوده بقیه هم نگاه میکردند اینو باید اعدام کنن نه اینکه بگن اولیا دم شکایت نکرده قانون بایدحمایت کنه
  • GB ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    مقصر این جنایات بر علیه زن‌های بی‌ دفاع ایران قوانین کثیف حکومت هستش که قاتلین قصاص نمیشن. اگه حق زن هم مثل مرد باشه کسی‌ جرات نمیکنه به روی زنان ما دست درازی کنه چه برسه به قتل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس