قتل

با توجه به اهمیت موضوع قتل غزل حیدرنوا (مقتول) مصاحبه و شنیدن صحبت‌های خانواده وی نیز ضرورت داشت که پدر مقتول جزئیات جدیدی از این حادثه را بازگو کرد.

به گزارش مشرق، حادثه قتل زنی ۱۷ ساله در اهواز به دست همسرش و انتشار فیلم آن امنیت روانی جامعه را نشانه گرفت و در گفت‌وگو با خانواده قاتل ابعاد تازه‌ای از ماجرا بیان شد.

پس از پیگیری مستمر پدر مقتول(غزل) با وجود اینکه حال مساعدی نداشت با ما مصاحبه کرد و جزئیاتی جدیدی را در اختیار ما گذاشت.

با توجه به اینکه زمان زیادی از حادثه کشته شدن غزل حیدرنوا نمی‌گذرد اما کاربران فضای مجازی احتمالات و دلایل مختلفی را  برای این حادثه تلخ مطرح کردند که در ادامه در مصاحبه با پدر وی ابعاد تازه ای از این ماجرا آشکار می شود.

بعد از این حادثه اسم مقتول از سوی رسانه‌ها به ویژه برخی رسانه‌های ضدانقلاب به عنوان مونا مطرح شده و این درحالی است که به گفته خانواده وی و بررسی مدارک هویتی، مشخص شده این نام صحیح نیست و مقتول "غزل" نام دارد.

غزل با اجبار ازدواج نکرد

گفته می‌شود، غزل به اجبار ازدواج کرده و به این دلیل بارها هم از همسرش تقاضای طلاق می‌کند و وقتی از مخالفت همسرش با طلاقش ناامید می‌شود به مرد غریبه پناه می‌آورد آیا چنین ادعایی صحت دارد؟

پدر غزل:هیچ اجباری در ازدواج دخترم وجود نداشت و اتفاقاً شوهرش بهترین زندگی را برای وی فراهم کرده بود، دعوای زن و شوهوی بین آن‌ها پیش می‌آمد و گاهاً به  خانه ما به حالت قهر می‌آمد اما در حد دو سه روز بود و بعد سر خانه و زندگی اش برمی‌گشت. شما می‌دانید این دعواها بین زن و شوهر طبیعی است و تا کنون غزل تقاضایی برای طلاق  نکرده بود.

چه کسی واسطه آشتی آن‌ها می‌شد؟

پدر غزل:بزرگان خانواده و فامیل

چرا در سن کم با ازدواج دخترت موافقت کردید؟

پدر غزل: درسته سن و سال غزل برای ازدواج کم بود و حتی زمانی که می‌خواستیم غزل را به عقد سجاد دربیاوریم گواهی رشد از دادگاه گرفتیم اما به لحاظ جسمی مشکل نداشت.

همسر غزل چگونه آدمی بود؟

 پدر غزل:به محل کارش در بازار بروید، اطرافیانش بهتر می‌توانند نظر بدهند اما پسری بود که هم روزانه سرکار می‌رفت و گاهاً تا شب در بازار بود علاوه بر این اهل باشگاه و ورزش هم بود، اهل سیگار و دود و دم هم نبود.

شب ناپدید شدن و پراید ناشناس

از شبی که غزل خانه را ترک بگوید و اینکه چرا قبل از اینکه از کشور خارج شود کاری نکردید؟

پدر غزل: شبی که غزل خانه همسرش را ترک می‌کند از سر خیابان سوار پرایدی می‌شود که ظاهراً این پراید او را تا ترمینال شهرستان‌ها واقع در سه راه خرمشهر رسانده است و غزل پولی را هم پرداخت نکرده یعنی هزینه پراید از قبل پرداخت شده است.

 بابت این قضیه هم من و هم پدر سجاد تا دو ماه پیگیر بودیم و شکایت هم کردیم که  چرا این پراید در آن ساعت شب توسط دوربین‌ها در اتوبان و یا ۶۰ متری شناسایی نشده است

چرا  وسط شهر، ساعت ۱۱ شب هیچ وقت این پراید شناسایی نشد مگر ما در دهات هستیم که شرایط شناسایی این پراید وجود نداشت؟دختر من ناپدید شده بود اما شکایت ما راه به جایی نبرد و در آخر با تماس دخترم متوجه شدیم که وی در ترکیه است.

غزل اسیر باند خرید و فروش دختران

ماجرای بازگرداند غزل از ترکیه چه بود؟

پدر غزل: ما روز پنج شنبه  از ترکیه به تهران رسیدیم اما وقتی رسیدیم حراست فرودگاه به ما گیر داد که چرا غزل پاسپورت ندارد در حالی که پلیس اینترپل برگه‌ای جهت خروج غزل از کشور ترکیه با ما داده بود با این حال مجبور شدیم برای بازجویی در دادگاه در تهران معطل شویم.

پس از تایید ورود قانونی غزل به ایران از ترمینال سوار اتوبوس شدیم و جمعه شب به اهواز رسیدیم، همان موقع پدر سجاد پیشنهاد داد غزل را دست فلان مامور که مورد اعتماد ما بود بدهیم و به خانه برگردیم اما من مخالفتم کردم و گفتم غزل را با خودم به خانه می‌برم تا مادرش را ببیند و شنبه غزل را تحویل کلانتری بدهیم.

غزل به همراه من به خانه آمد و با خودم گفتم حالا که غزل آمده،  روز شنبه شکایت قبلی را از سر بگیریم و حداقل با کمک دخترم باند خرید و فروش دختران که در اهواز است را دستگیر کنند.

غزل از دیدن مادرش خیلی خوشحال شد، وقتی دیدیم اتفاق خاصی نیفتاد  تحویل دادن غزل به کلانتری یا اداره آگاهی را به یکشنبه موکول کردم.

همان روز بعد از صرف نهار از خانه بیرون زدم، بعد از رفتن ما پدر سجاد با عجله خانه ما آمده  و از غزل خواسته به سرعت سوار ماشین شود تا به کلانتری بروند که در میان راه سجاد جلوی ماشین را می‌گیرد و آن اتفاق می‌افتد و غزل کشته می‌شود.

دخترم را بغل کردم و بوسیدم

در مورد سفر شما و پدر سجاد به ترکیه بگویید

پدر غزل: از ابتدا تا انتهای شکایت به پلیس بین الملل را پدر سجاد انجام داد و وی قضیه فرار غزل به ترکیه را پیگیری می‌کرد تا اینکه زمانی که قرار بود به ترکیه برویم  پدر سجاد گفت: شما به عنوان  پدر دختر باید همراه من بیایی چرا که ممکن است غزل را به من ندهند، به همین دلیل در سفر به ترکیه وی را همراهی کردم، و برای اینکه به مشکلی برخورد نکنیم مترجمی از اهل ارومیه را با خودمان به ترکیه بردیم، ابتدا به  آنکارا رفتیم و برخی از کارهای قانونی مثل ترجمه شناسنامه‌ها و... در سفارتخانه انجام دادیم.

 بعد از طریق پلیس اینترپل پیگیر آدرس غزل شدیم، پلیس آدرس کمپین‌هایی که سوری‌ها در آن سکونت داشتند به نام کمپین مرسین و تارسوس را به ما داد و پلیس مرد سوری را در کمپ مرسین دستگیر کرد، البته حدود یک هفته در کمپ‌ها و ادارات مختلف ترکیه دنبال غزل می‌گشتیم،

از ملاقات با دخترتان در ترکیه بگوید غزل به شما چه گفت؟

پدر غزل: من دخترم را بعد از چند ماه دیده بودم او را بغل کردم و بوسیدم سرزنشش کردم که چرا اینکار را کرده و از غزل خواستم به زندگی خودش برگردد غزل هم هیچ مخالفتی نکرد و به  اشتباه خودش اعتراف کرد

جریان ترکیه آمدنش را که سوال کردم غزل تعریف کرد: شبی که خانه را ترک کردم من را در تهران تحویل سه نفر دادند که ایرانی بودند که دو نفر آن‌ها من را مورد اذیت و آزار قرار دادند او گفت یک شب در تهران مانده و بعد از مرز خوی خارج شده است.

روایت قتل غزل از زبان پدرش/ باند خرید و فروش دختران در اهواز +عکس

دخترت این افراد را می‌شناخت؟

پدر غزل: اینها قاچاقچی هستند و فقط پول را می‌شناسند و عبد جمونگ(مرد سوری) به آن‌ها پول پرداخت کرده بود.

مردسوری و پسرعمویش در کنار غزل

عبد جمونگ از ترس دولت ترکیه دخترم را عقد کرد

اگر عبد جمونگ واقعاً غزل را دوست داشت باید با این قاچاقچی‌ها بابت سوءاستفاده‌ای که از دختر شما کردند برخورد می‌کرد؟

پدر غزل:با آهی که نهادش بیرون آمد گفت: خواهر من مگر این‌ افراد به این چیزها اهمیت می‌دهند عبد جمونگ هم از ترس دولت ترکیه و برای اینکه کسی به وی گیر ندهد دخترم را عقد می‌کند و برایش  عروسی می‌گیرد.

گفته می شود عبدجمونگ از شما اخادی کرده است؟ 

پدر غزل: قبل از اینکه ترکیه برویم کارهای عبد جمونگ برای ما رو شد ابتدا از طریق ارسال عکس برای ما و همسر غزل ما را عصبی می‌کرد، به سجاد می‌گفت: یادت هست یک ماه ارتباط بین شما و زنت خراب شد من به غزل گفته بودم با تو اینطور رفتار کند، یا من به غزل گفتم بچه‌ را سقط کند یادت هست غزل در را به روی تو قفل کرد! من بهش گفتم این کار را بکند.

پرداخت پول به عبد جمونگ

این رفتارها خیلی ما را عصبی کرده بود، دو مرتبه با وعده اینکه اگر فلان مبلغ را واریز کنید دختر شما برمی‌گردانم ما هم که دستمان به هیچ جا بند نبود اعتماد کردیم و یکبار ۱۵۰ میلیون تومان و بار دیگر ۱۶ میلیون تومان برای وی واریز کردیم اما غزل را بازنگرداند.

وقتی هم به او گفتیم این دختر متاهل است و بچه دارد  چرا زندگی اش را خراب کردی! می‌گفت: غزل من را دوست دارد اگر دوست نداشت این همه راه تا ترکیه نمی‌آمد.

عبد جمونگ را در ترکیه دیدید؟

پدر غزل:خیر اما می‌دانیم که بازداشت شده است خواهش میکنم شما هم پیگیر مجازات عبد جمونگ در ترکیه باشید.

حال مادر غزل چطور است؟

پدر غزل:بعد از این حادثه مادرش از شدت ناراحتی هیچ حرفی نزده و مریض است.

آیا احتمال دارد رضایت بدهید و از خون سجاد بگذرید؟ 

پاسخ داد:من رضایت نمی‌دهم، خیلی ناراحت هستم و از سجاد شکایت کردم.

هدف از مصاحبه با خانواده قاتل و مقتول روشن شدن برخی از زوایای تاریک این جریان و پایان دادن به برخی شایعات و گمانه های زنی ها پیرامون این حادثه تلخ بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 99
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 70
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خدا لعنت کنه فضای مجازی که جامعه ما رو غرب زده کرد و فرهنگ اصیل ایرانی کانون گرم خانواده ها رو پاشوند تهاجم فرهنگی شاخ و دم که نداره برادران کی به حال فرهنگ رو به نابودی این سرزمین میخواین اقدام کنید کارمون به کجا رسیده که زن شوهردار فراری میشه خارج و شوهرش از فرط عصابنیت گردن میزنه
    • BE ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      29 9
      امروز در خبرها امده بود که ريیس فیسبوک اتحادیه اروپا رو تهدید کرده اگر اجازه به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی رو ندهند اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام رو از اروپا حذف میکند. ببینید چقدر وقیه و پررو هستند که رک میگند برای کسب مال باید بذارین اطلاعاته شهروندان رو بدزدیم. اونوقت یک نشت ابله هنوز فکر میکنند دنیای اطلاعات و این خزعبلات حقیقیه! من یک مقاله خودمو بخوام دانلود کنم باید ۳۰ دولار پول بدم! چه دنیای اطلاعاتی!
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      65 12
      و اینست نتیجه تماشای سریال های بی ناموسی ترکیه که همه جور کثافتی توشون هست. مثلا زنه بارداره ولی از دوست شوهرش !! غزل این چیزارو عادی فرض کرده و نفهمیده اهوازی های باغیرت با تهرون و استانبول فرق داره.
    • BG ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      25 4
      خدا لعنت کند کسی که نمیفهمد حفظ شرایط گرم خانواده مهمتر از تشکیل خانواده است
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      39 3
      اکثر مردهای سوریه ای که داخل ترکیه در کمپ ها هستند عضو سابق گروه های تروریستی از جمله النصره و القاعده و داعش بودند که از ترس انتقام ارتش سوریه به ترکیه فرار کردند این نامرد سوریه ای احتمالا از همین تروریست ها بوده
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      32 3
      احتمال داره این مرد سوری از همان گروه های مسلح مخالف بشار اسد باشد که کار این ها انتقال دخترها از کشورهای اسلامی برای ملحق شدن به گروه های تروریستی مخالف بشار اسد است این گروه های مسلح دخترهای جوان را فریب می دهند و به سوریه منتقل می کنند هزاران دختر مسلمان توسط این گروه ها از اروپا و خاورمیانه به سوریه منتقل شدند و...
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      5 6
      این فقط نمونه هست البته از نوع خشونت وگرنه خیانت ها زیاد شده از وقتی زن را به بهانه کار کردن از خانه بیرون آوردن و در جامعه مردان به صورت افراطی سوق دادن و ابزارهای تکنولوژی هم فقط تسریع کننده آن هست
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      5 1
      حتی تهرون رو هم با طورکیه یکی نکن
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      12 12
      پدر غزل:هیچ اجباری در ازدواج دخترم وجود نداشت و اتفاقاً شوهرش بهترین زندگی را برای وی فراهم کرده بود، دعوای زن و شوهوی بین آن‌ها پیش می‌آمد و گاهاً به خانه ما به حالت قهر می‌آمد اما در حد دو سه روز بود و بعد سر خانه و زندگی اش برمی‌گشت. شما می‌دانید این دعواها بین زن و شوهر طبیعی است و تا کنون غزل تقاضایی برای طلاق نکرده بود.......!!!!! پدر بی عاطفه چقدر ناشیانه سعی در محکوم کردن دختر و برائت برادر زاده جنایت کارش دارد!!!!!دختر ۱۲ سالا چه درکی از ازدواج دارد که تو میگویی اجبار در ازدواج نبوده!!!چقدر این داستان شبیه سریال دوران سرکشی کمال تبریزی است!!! کاش یک بار دیگه پخش بشه
    • به ۱۹:۱۰ IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      6 6
      بی عاطفه تویی که به آن زن هیولا صفت که جنین را به دستور پسرش مجازیش سقط می کند ترحم می کنی. بی عاطفه تویی که دختران را اجازه می دهی دوست پسر در فضای مجازی داشته باشند اما می گویی ازدواج نکنند. بی عاطفه تویی که این همه دختران سی ساله را که دچار همین مشکلات می شوند نمی بینی.
    • حسین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      5 5
      خدا لعنت کنه نگاه ابزاری و کالایی به زن رو که هرچی میکشیم از فروش زن به اسم مهریه و شیر بها در سن 12 سالگی هستش.... لعنت بر پدر و مادری که دختر خود را در سنین پایین که وقت بازیهای کودکانه هستش اسیر روابط و نامردی میکنند
  • بهلول IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    63 27
    با این توضیحات، کار شوهر بخت برگشته این زن را باید طبیعی دانست. چه دخترهای بیچاره ای که اسیر اغوای این قاچاقچیان نمی شوند و زندگیشان به نیستی و نابودی کشیده نمی شود. خیلی مشکل داشته این زن. من با این شوهر به خاطر کار انسانی ایی که انجام داده همدردی می کنم.
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      19 4
      یه سوال. اگه غزل یه زن مومن و نمازخون بود کارش به اینجا می کشید؟ الصلاه تنهی عن الفحشاء والمنکر. آیا اگر نمازخوان بود باوجود متاهل بودن و شوهر و بچه داشتن تو اینستا دنبال دوست پسر می گشت ؟ اگر مومن بود از خونه فرار می کرد و بی پاسپورت و غیرقانونی به ترکیه می رفت؟ اینها عوارض بی خدایی و لذت جویی در زندگیست. لذت تو چند چیزه که یکیش همین روابطه که ته نداره. اون احمقی که هدف زندگی رو کسب لذت و خوشگذرونی حداکثری میدونه و میگه «میخام از تک تک لحظات زندگیم لذت ببرم» سر از اینجاها درمیاره. عاقبت لذت حداکثری ذلت حداکثریست.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      16 17
      عموجان چه تلاشی برای تطهیر برادر زاده وحشی و جنایتکار خود دارد!!!!معلومه دختر بیچاره ۵ سال در جهنم زندگی صدایش به جایی نمیرسیده!!!!!مرد بی انصاف چطور دلت امد بچه ۱۲ ساله را از سر خودت باز کنی !؟؟؟
    • به ۲۰:۴۹ IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      6 3
      یعنی تو از پدرش بیشتر دوستش داشتی؟ خجالت نمی کشی؟ دختره برود در فضای مجازی دوست پیدا کند اشکال ندارد و فقط نباید شوهر کند؟
  • حسن IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    11 43
    زن وقتی بچه‌دار میشود نیاز به حمایت بیشتری حس میکند. این غریزی است. قدیم که خانواده‌ها شلوغ و پرجمعیت بودند و گرفتاریهای مالی کمتری بود زن این حمایت را دریافت میکرد. الان این اتفاق کمتر رخ میدهد
    • BE ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      43 10
      ایشون نیاز به حمایت بیش از چهار مرد داشته شوهرش دو مرد در تهران و مرده سوری
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      51 14
      اتفاقا طبق حرف پدرش هیچ کمبود حمایتی نداشته. اینقدر توجیه نکنید. هرزه بوده. تمام. حالا ایران عزادار زنی هرزه و هرجایی است.
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      14 3
      به گفته همسر برادر قاتل بیشتر زن عموی بچه ازش مراقبت کرده و بچه با زن عموش مانوس تره و البته خدا عالمه که راست میگه کی دروغ
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      33 2
      این حرفت توهین به زنان هست کم شیرزن نداشتیم که با فوت یا شهادت و یا جدا شدن از همسر مثل یک شیر بالای سر فرزندانشون ایستادن بدون هیچ حامی و شرافت و پاکدامنیشون رو حفظ کردند
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      29 12
      والله با چیزهایی که پدرش میگه من هم بودم می کشتمش ،، الآن کسی به کشورش خیانت کنه اعدامش کمی کنند یا تبعیدش می‌کنند تا بره به ریش همه بخنده؟ این دختر ذره ای نجابت و حیا در وجودش نبوده ! تا ۱۷ سالگی با سه چهار نفر بوده تا سی سالگی میشه چند نفر ؟ کار شوهرش قابل درک است...
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    52 5
    هر چه ابعاد قضیه بیشتر مشخص و واضح میشه فرقی تو اصل این حادثه نمیکنه چرا باید یه زن شوهر دار با یه بچه چند ساله و البته باردار با مرد دیگه ای رفیق بشه ! ازدواج کنه ! حالا کار شوهرش واقعا به دور از انسانیت بوده و باید هم محاکمه بشه .اما چرا غزل از همون تهران برنگشت ؟ مگه نمی دونست یه زن نمیتونه هم زمان دوتا شوهر داشته باشه ؟ خوب طلاق میگرفت زن اون یارو میشد
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      4 1
      دقیقا داری حرف دل منو میزنی
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    45 7
    چرا یک زنی که‌ شوهر وبجه داره که طبق گفته پدرش زندگی خوبی وآرامی با شوهرش داشته با یک مرد غريبه زدو بند کند واز خانه شوهر فراز نماید ؟
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      46 6
      اصلا فرضا زندگی خوب و ارام و دوست نداره خوب جدا شو برو که نه این مرده سر تو ببره تا خودت و به کشتن بدی انگار این غزل بیشتر قصدش آزار دادن شوهرش بوده
  • سید IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    34 6
    تف به این روزگار کثیف .تف به عقل این دختر آخه لامصب تو شوهر داشتی و بچه .وای خدا اصلا باورم نمیشه بری بهت تجاوز بشه بری خارج به خاطر چه سگی رفتی؟ وای چه اتفاقات تلخی میگن یه نفر سنگی میندازه تو چاه صد تا عاقا نمیتونن درش بیارن .تو رو قرآن رو خونواده هاتون نظارت داشته باشین .
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    41 2
    اعترافات پدر مقتول تایید همه صحبتهای خانواده قاتل بود.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    40 1
    خدا رحم‌کنه.هم غزل جنایتکار بوده هم شوهرش اما ببین این وسط شیطان چه خوشحالی میکنه که دوتا از بنده های خدا را به هلاکت کشوند. الأعراف يَا بَنِي آدَمَ لَا يَفْتِنَنَّكُمُ الشَّيْطَانُ كَمَا أَخْرَجَ أَبَوَيْكُم مِّنَ الْجَنَّةِ يَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِيُرِيَهُمَا سَوْآتِهِمَا إِنَّهُ يَرَاكُمْ هُوَ وَقَبِيلُهُ مِنْ حَيْثُ لَا تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّيَاطِينَ أَوْلِيَاءَ لِلَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ ﺍﻱ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﺁﺩم ! ﺷﻴﻄﺎﻥ ، ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﻔﺮﻳﺒﺪ ﭼﻨﺎﻥ ﻛﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺗﺎﻥ ﺭﺍ [ ﺑﺎ ﻓﺮﻳﺒﻜﺎﺭﻳﺶ ] ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﻛﺮﺩ ، ﻟﺒﺎﺳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﺍﻣﺸﺎﻥ ﺑﺮ ﻣﻰ ﻛﺸﻴﺪ ﺗﺎ ﺷﺮﻣﮕﺎﻫﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻨﻤﺎﻳﺎﻧﺪ ، ﺍﻭ ﻭ ﺩﺍﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺵ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﻰ ﺑﻴﻨﻴﺪ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻨﺪ ، ﻣﺎ ﺷﻴﺎﻃﻴﻦ ﺭﺍ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻭ ﻳﺎﺭﺍﻥ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻳﻢ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﻧﻤﻰ ﺁﻭﺭﻧﺪ .(٢٧)
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    27 1
    چقدر وحشتناک
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    54 9
    پدر دختر مقتول، تمام سخنان خانواده قاتل را تایید کرد. ازدواج اجباری هم تکذیب شد. وقوع زنای محصنه و عقد با مرد دوم در حالی که هنوز در عقد مرد اول بوده است هم تایید شد. تنها فقط گفت شکایت کرده است و رضایت ندارد! اما بالاغیرتا، حالا که همه چیز معلوم شد، دیگر از زنی که مطابق شرع محکوم به سنگسار بوده است دفاع نکنید. قطعا اگر این حکم اجرا می شد اصلا زنان تا این حد دریده نمی شدند که کار به اینجا برسد.
    • BE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      14 4
      به قوله قدیمی‌ها این دختر نبوده نه در بوده
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    35 13
    دم پسره گرم ولی اون مردیکه از زن کمتر سوری را هم باید به درک واصل میکرد
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      15 19
      این شوهر بی شرف هم به خاطر تعریف امثال شما جانوران دست به چنین جنایتی زد میتونست راحت طلاقش بده خدا امثال شما جانی ها رو لعنت کنه
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      13 5
      در اصل باید مرد را میکشت بعد اکراه داشتن یا نداشتن زن باید ثابت شود که حکم محصنه بودن و نبودن داده شود
    • GB ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      8 1
      طلاقش اگر می داد تازه باید چند میلیارد هم مهریه بهش جایزه می داد.
  • BE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    43 9
    با وجود شوهر و بچه دررفته تهران مورده ازار اذیت قرار گرفته توسط دو مرد ولی درس نگرفته ادامه داده رفته ترکیه به عقد یکی دیگه در اومده. تو عکس برای شوهرش با مرد سوریه ای لبخندم میزنه انگار نه انگار. مرگم برات زیاده در قعر جهنم بسوز تا ابد.
  • شاپرک IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    8 58
    کاشکی اجازه می دادی غزل پیش قاچاقچی های دختر بماند آنها خیلی بیشتر از متعصب های داعشی شرافت دارند
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      38 5
      انشالله از این قاچاقچی ها نصیب خودت بشه شرافت برات تجربه کنن!!
  • سیامک DE ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    11 20
    متاسفانه این دختر خانم بخاطر جهالت و نادانی و بخاطر یک هوس کور و پوچ و بی ارزش چه فاجعه دردناکی را برای تعداد زیادی از افراد بوجود آورد هم جان خودش را بطرز بسیار وحشتناکی از دست داد هم در مسیر مهاجرت قاچاقی به ترکیه مجبور به پرداخت چه هزینه های مادی و روحی و روانی و جسمی شد. هم برای کشور ایران و ترکیه چه مشکلات و دردسرهایی را بوجود آورد هم باعث رفتن یک جوان سوریه ایی به زندان شد هم با آبروی شوهرش و خانواده شوهرش و همچنین خانواده و تمامی اقوام خودش بازی کرد.هم برای همیشه زندگی شوهرش را نابود کرد و او را نیز بخاطر قتل به زندان انداخت و هم زادگاه و شهر خود را بدنام کرد و بر سر زبانها انداخت .هم برای همیشه زندگی و روح و روان والدین و خانواده خودش را نیست و نابود کرد.هم کلی هزینه های مادی برای برگرداندن او از ترکیه به ایران روی دست این دو خانواده بیچاره خود گذاشت.وهمچنین برای مدت طولانی باعث ایجاد ترس و وحشت در زادگاه خودش شد.اگر فکر می کنید که دختران و زنان دیگر از سرنوشت تلخ این دختر خانم درس خواهند آموخت کاملأ در اشتباه هستید
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      23 3
      تمام این مشکلات ایجاد شد آیا جامعه و دیگران در این مسائل مسول نیستند‌.آیا قاچاقچی و نامرد سوری مسولیت ندارند. در هر صورت ضمن اینکه به سجاد در این پیشامد خیلی طلم شده چه از نظر جامعه محلی و گستره ایران، چه تمسخر دوستان، آینده خودش و فرزندش. در هر صورت باید درس عبرتی باشد که جوامع محلی در این موارد اکر کمکی نمی کنند لااقل افراد زخم خورده را تحریک نکنند تا اینچنین جامعه به درد آید. بهتر است به جای حکم صادر کردن برای دو نظرات سازنده برای ارتقای سطح فرهنگی جوامع مختلف ارائه شود.
    • سیامک DE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      34 0
      این عادت انسانها است که همیشه بدنبال یافتن بهانه ای برای اشتباهات خود میباشند تا اشتباهات خود را به او بچسبانند.پروردگار به همه انسانها چشم و مغز داده که هم بتواند ببینند و هم بتوانند فکر کنند و سیاهی را از روشنایی و گرما را از سرما و خوبی را از بدی تشخیص بدهند.بنابرین کسیکه خودش برای شخصیت خودش و بدن خودش و برای حفظ جان و امنیت و سلامتی خودش هیچگونه ارزش و احترامی قایل نیست بنابرین نباید از انسانهای غریبه و بیگانه انتظار داشته باشد که آنان در فکر او باشند و یا به شخصیت او احترام بگذارند .بنابرین همه انسانها موظفند که ابتدا خودشان مراقب امنیت و همچنین سلامتی خود باشند و بعد از دیگران انتظار داشته باشند.وقتی بنده با وجود داشتن همسر با زنی دیگر رابطه نامشروع برقرار می کنم شخص خود بنده ریاکارم و مقصرم که این گناه و خطا را مرتکب شدم به جامعه هیچگونه ربطی ندارد..این را برای همیشه در مغزتان فرو کنید .ما در جهانی وحشی و بسیار خطرناک زندگی می کنیم و هرگز هم این جهان وحشی تغییر نیز نخواهد کرد تازه یک خبر بد ! جهان در آینده بدتر از این هم خواهد شد
    • BE ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      سیامک خان اگر شما هنگامه رانندگی عابر پیاده ای را خارج از خط عابر پیاده ببینید به صرف اینکه خودش به سرنوشته خودش بی اهمیت است پا را بر پدال فشرده و طرف را زیر میگیرید؟ البته که نه. ولی خوب دنیای بدیست و انسانها باید خیلی مراقب رفتار و اعمال خود باشند شایدم دوره آخر الزمان رسیده.
    • سیامک DE ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      0 0
      حالا اگر طرف بدون توجه به مقررات و یا بطور عمدی و یا بی توجه ای و یا در حین تلفن کردن و سلفی گرفتن در خیابان یکدفعه خودش را جلوی اتومبیلی پرتاب کرد آنموقع چی ؟
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    15 44
    اول باید این مرتیکه ی سوری رو تکه تکه کنن و بعد این شوهر و برادرشوهر داعشی حرومزاده رو همونجوری سر ببرن و همگی روبندازن جلو سگ
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      33 0
      اون سوری حرومزاده که باعث و بانی این فاجعه ست داره عین سگ ول ول میگرده
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    30 0
    خوب این باندها در استان های مرزی ایران دنبال طعمه های خودشونن متاهل و مجرد هم نمیشناسن
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    28 3
    خاک تو سرت سجاد باید میزاشتی غزل سرنخ ها رو میداد تو کل اطلاعاتی داشت رو از بین بردی
  • ماحسون IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 18
    من تکه تکه بریدن سر گذاشت رو دیوار خانه و خیلی ترسناکتر از اینارو‌شنیدم،امام علی (ع) اگر خلخال یا همان پابند طلای الان،از پای زن یهودی دربیارن اگر جوان مسلمان این صحنه را دید بر او رواست که در دم جان دهد،معذرت میخوام شاید دقیق نوشته نشده، هیچ وقت تو این مسائل طرف کسی رو نگیرید و پناه ببریم به بخدا، وقتی میگن فلان منطقه یا قوم غیرتی هستن وشما در جای دیگه و روشن فکرانه جا خوش کردین نظر ندین بهتره
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      چه ربطی داشت به گرفتن مال غیر؟
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    13 0
    داخل عکس سجاد نیست عبد جمونگ و پسر عموی خودش یا غزل؟
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      28 0
      اونا دوتا سوری داعشی هستن با غزل.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    14 11
    از قیافه دو تا برادر جنایت میباره. متاسفانه شهر هم از این جانورها پر شده. پرمدعاهایی که فقط زورشون به ضعفا مخصوصا زنها میرسه ولی جلوی آدمهای معمولی سوسک میشن
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      26 1
      عکس اون سوری حرومزادست نه برادرهای قاتل
    • هادی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      18 2
      این عکس عبد جومونگ و برادرش در ترکیه هست،لعنت به اینها و غزل،اگر سجاد غزل را نمی کشت در اینجور مواقع حکم این زن از لحاظ قانون چی بود؟
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    32 2
    پدر غزل: قبل از اینکه ترکیه برویم کارهای عبد جمونگ برای ما رو شد ابتدا از طریق ارسال عکس برای ما و همسر غزل ما را عصبی می‌کرد، به سجاد می‌گفت: یادت هست یک ماه ارتباط بین شما و زنت خراب شد من به غزل گفته بودم با تو اینطور رفتار کند، یا من به غزل گفتم بچه‌ را سقط کند یادت هست غزل در را به روی تو قفل کرد! من بهش گفتم این کار را بکند.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    27 1
    این عبد جومونگ حرامزاده رو باید بکشونن ایران به جرم قاچاق انسان، اغفال و تجاوز و فساد فی الارض اعدام کنن
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    7 6
    هر دو اشتباه کردند هم دختر هم پسر
  • حامد قیاسی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    29 18
    هرمرد با غیرتی بود همین کارو میکرد دمش گرم آقا سجاد اتفاقا قانون باید از انسان های باغیرت چون سجاد حمایت کنه تا هرگز زن های فاسد اجازه جولان دادن و هرزه گری نداشته باشن
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      13 38
      به خاطر به به و چه چه چند تا اشغال مثل تو شوهره دست به همچین جنایتی زده لعنت به امثال شما
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      15 33
      اره یکی تو انسانی یکی هم این داعشی جلاد خدا مرگتون بده
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    37 1
    اون دوتا متجاوزی که در تهران بهش تجاوز کردن رو هم باید پیدا کنن و تیکه تیکه کنن حرومزاده های اشغال
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      14 1
      فقط کارایی پلیس و دادگاه اهواز که معلوم نیست چکار میکردن
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    30 14
    اگر این حرفها راست باشه حقش همین سر بریدن بود
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    18 4
    شاگردان مکتب اینستاگرام چه‌ها که نمی‌کنند؟!
  • DE ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    6 26
    چند ماه قهر بوده خونه پدرش بعد فرار کرده اینو پدرش نگفته طلاق میخواسته بگیره طلاقش نمی‌دادند حتما بد اخلاق بوده شوهرش که میخواسته طلاق بگیره آخرشم سر از تنش جدا کرده
    • BE ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      24 3
      یادت هست یک ماه ارتباط بین شما و زنت خراب شد من به غزل گفته بودم با تو اینطور رفتار کند، یا من به غزل گفتم بچه‌ را سقط کند یادت هست غزل در را به روی تو قفل کرد! فقط ساکت شو!
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    25 2
    مملکت بی درو پیکره دیگه فضای مجازی هم که کلا بازورها یه بیشرفی از تو کمپ آوارگان سوری توی ترکیه دختر ایرانی رو گول میزنه ومیکشونه اونجا خیلی جالبه که این دختر تا اونجا چند بار مورد تجاوز قرارمیگیره ولی بازبرنمیگرده خونه خدا میدونه چه وعدهای بهش داده بودن با وجوداین همه مانع باز رفته بوده اونجا
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    17 4
    غزل خانم که کل ایران رو بهم ریختی و دو تا خانواده و فرزندت را تا قیامت بیچاره کردی این مردک کثیف سوری چی بیشتر از شوهرت داشت اتفاقا هردو شبیه هم هستن اما شوهرت بقول پدرت هیچی کم نذاشت و فرزندی ازش داشتی آیا ارزش داشت حتی فرصت توبه هم پیدا نکردی
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    24 7
    اوناییکه مدعی اعدام سجاد هستند آیا حاضرن زنشون همین کارهای خدابیامرز را انجام بده و هیچ واکنشی نشون ندن پس بیخود فمینیست نباشید خدابیامرز با این داستانها حقش بود دار فانی را وداع بگوید.
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      1 0
      فکر نکنم به خاطر این قتل که عمل خیانتی بوده اعدام در کار باشد ولی زندان وجود دارد
    • ماحسون IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      2 2
      پناه میبرم به خدا،من زن ندارم با این وجود مرد حاضره بمیره ولی اون زمانی که زنش ......رو درک نکنه،
  • DE ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    16 4
    جریان ترکیه آمدنش را که سوال کردم غزل تعریف کرد: شبی که خانه را ترک کردم من را در تهران تحویل سه نفر دادند که ایرانی بودند که دو نفر آن‌ها من را مورد اذیت و آزار قرار دادند او گفت یک شب در تهران مانده و بعد از مرز خوی خارج شده است.// بقیه هم که از کشور فرار کردند به همین سرنوشت اذیت کردن که جزو برنامه هاشون هست گرفتار شدند ولی به روی خودشان نیاوردند و به کسی نگفته اند بعد میرن اونور آب برای ما کرکری میخونند .
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    21 2
    این خانم بیمار بوده، هیچ آدم معمولی این مدلی از خانه و کاشانه ش نمیزنه بیرون ،به امید کی؟ کجا؟ با چه شناختی؟باید زودتر اینو پیش روانشناس میبردند.
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      2 22
      قطعا بیمار بوده و بیماری اش هم در اثر رفتارهای قبیله ای و بدوی خانواده خود و شوهرش بوده!!!فکر کن برادر شوهرش چطور با شوهرش دست به یکی کرده و این جنایت را انجام داده!!طفلک معصوم در ان خانه از همه آسیب دیده!!
  • ماحسون IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    9 3
    اون پدر دختر از حرفاش معلومه شوهر دخترش هرچند کار بدی کرده فقط از روی نمیدونم هرچی گفته شکایت دارم ،نمیتونه بگه نه شوهرش تقصیری نداره،ولی غیرت و عصبانی شدن این جوان بدبخت که صبح تا شب برا زنش کار کرده اهل باشگاه بوده خلاصه جوان خوبی وزنش این کار رو کرده پدر دختره هم بود سر دخترش رو میبرید،و اینکه در وپیکر این فضای کثیف مجازی هم گل گرفته بشه
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    5 1
    خیلی سخته خدا به هر دو خونواده صبر بده عبرت بگیریم
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    5 24
    طلاق حلاله ولی قتل بزرگترین گنه کبیره ایه که خدا نمی بخشه. در اسلام فقط خدا مالک است. وانسان حتی مالک خودش هم نیست بنابراین خودکشی گناهیه که هرگز بخشیده نمیشه. یعنی در ردیف شرکه. وقتی انسان اجازه کشتن خود را ندارد چگونه فکر میکنی اجازه داره دیگری را مال خود بداند و یک انسان آنهم از نوع یک زن را که مظلومتر است بکشد؟
    • من IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      2 3
      طبق متن صریح قانون اساسی اگر شوهری همسر خودش رو در حال زنا با نامحرم ببینه میتونه هر دونفر رو همون لحظه به قتل برسونه و مجازاتی هم در کار نیست
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 14
    «ستاره های کوچک بی تجربه از ارتفاع درختان به خاک می افتند»
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 0
    مرسی از خبرگزاری فارس و مشرق
  • mojtaba SE ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    3 23
    به هر صورت سجاد حق نداشت به حقوق شهروندی که حق هر فرد ایرانی است تجاوز بکنه ,البته قتل کرده با برنامه ریزی قبلی و حکمش اعدام است ,حتی اگر والدین هم رضایت بدن..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    7 1
    قاتل این دختر جوان کسانی هستند .که کثافتهای لجن وهرزه های بد کاره اصلاحاتی وضد انقلاب که از نجفی نامرد که کام گرفت از زنش ودر حمام او را کشت یا حامیان دروغین نوید افکاری و... که از انهاحمایت کردند حالا دایه مهربانتر از مادر شدند برای انحراف افکار در پایمال کردن خون شهید ناجا
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    6 2
    اینم آخر یک زن خطاکار که بچه ای رو سقط میکنه، و دنبال هوس های شیطانی میره
  • NL ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 3
    شوهره هالو بوده بخاطر حرف مردم یا تعصب یا هرچی؛ بچه هاش رو یتیم کرده حالا ممکنه بچه های بی مادر و بی پدر شده به راه خلاف بدتر از این کشیده بشوند.
  • NL ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    3 3
    هالو گلابی -شوهره هالو بوده بخاطر حرف مردم یا تعصب یا هرچی؛ بچه هاش رو یتیم کرده حالا ممکنه بچه های بی مادر و بی پدر شده به راه خلاف بدتر از این کشیده بشوند.
  • علی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 1
    این یک اشتباه از طرف خانم بوده که به امید سراب رفته متاسفانه یک زندگی مدرن بدون مشکل برای خودش پر ذهنش ساخته وبه امید این سراب رفته تا غرق شده والبته شوهر ش هم عصبانی وناراحت بوده مدام در ذهنش طوفان بوده که کلیه درختاها وسبزه زارها را نابود میکرده والدین شوهر باید به محض متوجه شدن موضع شگوهر را تحت نظر مشاور قرار میدادند
  • مسلم IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    اول خاک توسرتوبعددختر بعد از چی شکایت کنی انتر یک لحظه یک سانیه خودتوجای یکصدهزار آدم برا چی زندگی میگنه خوردن خوابیدن حکم خدایش میگه حکم دینش میگه حکم انسانیش میگه حکم غیرت مرگه ازهمه بدتر چرا شوهرش الکی نگفته قربونت برو عاشقتم که گفته ام فکرکرده راستی یکی ترکیه عاشقش شده اخه کدام خربازنی که خیانت کاره ازدواج میکنه اونم خارج تورکیه که زن مثل اون ریخته براچنددولار برده جسی هستن اینم بردن برده جنسی بشه توتورکیه چون آدم عاقل باخانواده برده جنسی نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس