ویژه ها

هرگاه آمریکا در مخمصه قرار می گیرد، جریان اصلاح طلب به میدان می آید تا واشنگتن را از شرایط سخت نجات دهد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** دستورالعمل لشکر سایبری افراطیون اصلاح طلب منتشر شد

روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «جهاد تبیین و لشکر سایبری» به قلم «محمد مهاجری» از فعالین تندروی اصلاح طلب نوشت:«مجلس بودجه هنگفتی برای جهاد تبیین اختصاص داده بود که خوشبختانه با مخالفت رهبر معظم انقلاب آن را به محاق برد...شوربختانه باید گفت افرادی که مدیریت چنین بودجه‌هایی را دراختیار دارند، دست‌کم یک «لشکر سایبری» را فرماندهی می‌کنند و جوان‌های ساده‌دل، متدین و معتقد به نظام و انقلاب را به افرادی تندخو، بدزبان، دروغگو و اهل تهمت و بهتان تبدیل می‌سازند این افراد در نوشته‌های خود که در فضای مجازی -توییتر و اینستاگرام- و برخی پلتفرم‌های داخلی منتشر می‌کنند عملا به هیچ رفتار دینی و اخلاقی‌ای التزام ندارند و فقط فضا را مسموم و سیاه می‌کنند

در ادامه این مطلب آمده است:«شگفت اینکه اقدامات‌شان تحت نظارت مستقیم فرماندهان‌شان صورت می‌گیرد و در اکثر اوقات با فحش خوردن مهم جلوه‌گر می‌شوند در حالی که اصلا عددی نیستند... معتقدم «جهاد تبیین» باید به یک مطالبه عمومی تبدیل و توسط آحاد ملت پیگیری شود. تبیین درست نیز باید ابتدا از سوی مسوولان کشور کلید بخوردمتاسفانه اطلاعات نادرست متعددی از طرف دستگاه‌های مختلف اجرایی منتشر می‌شود که ریشه‌شان در توهم، شعارزدگی، بی‌خبری، ساده‌لوحی و کم‌سوادی است. اگر این ریشه‌ها خشکانده شود، اتفاق بدی نمی‌افتد که برای رفع آن نیاز به جهاد تبیین باشدمرجع دیگری که حرف دروغ و غلط منتشر می‌کند، رسانه‌های خارجی و فضای مجازی وابسته به آنها است

مذاکره مستقیم با آمریکا به مردم احساس غرور ملی می دهد!/ دستورالعمل لشکر سایبری افراطیون اصلاح طلب منتشر شد

این فعال تندروی اصلاح طلب در حقیقت در یادداشت مذکور دستورالعمل لشکر سایبری افراطیون اصلاح طلب را منتشر کرده است. این طیف عملا به هیچ رفتار دینی و اخلاقی‌ای التزام ندارد و فقط فضا را مسموم و سیاه می‌کند.

به این نمونه توجه کنید: «محمد مهاجری» در روزهای گذشته در توئیتی نوشته بودآقای ‎رئیسی به جای اینکه در سفر استانی از مردم عادی بپرسید به آنها ‎ناهار داده اند،از آنها سوال کنید ۷دستاورد ‎دولت ۷ماهه تان را نام ببرند. هرکس به ۳ مورد هم اشاره کرد،ناهارش با من! نه.۲مورد هم جواب داد ناهارش با من. نه.یک مورد هم پاسخ درست داد ناهارش با من.» این فعال تندروی اصلاح طلب ادعا کرده که دولت رئیسی حتی یک دستاورد هم نداشته است!

این ادعا در حالی است که واکسیناسیون سراسری، آغاز ساخت 4 میلیون مسکن، تامین کالاهای اساسی و کوتاه کردن دست دلالان، اجرای طرح مجوزهای کسب و کار و پایان امضاهای طلایی، بازگشایی کارخانه های تعطیل شده و واحدهای تولیدی ، ثبات بازار ارز، سفرهای استانی، جلوگیری از قطعی برق و گاز، افزایش صادرات، پرداخت 75 هزارمیلیارد تومان از بدهی دولت روحانی، دیپلماسی قوی منطقه ای، پیوستن به سازمان شانگهای، اجرای قرارداد سوآپ گازی با همسایگان، افزایش فروش نفت و دریافت درآمد حاصل از آن، عدم استقراض از بانک مرکزی، راه اندازی شبکه آنلاین توزیع کالاهای اساسی با ارسال به درب منزل، آزادسازی سواحل دریاها و حریم رودخانه ها و...تنها بخشی از کارنامه دولت رئیسی در ماههای اخیر است.

اما اینکه چشمان خود را بر همه این اتفاقات ببندیم، نشان از بی اخلاقی و فراتر از آن مصداق توهین به فهم و شعور مردم است.

برخی افراد در طیف افراطیون اصلاح طلب به گونه ای عمل می کنند تا با فحش خوردن مهم جلوه‌گر ‌شوند. این در حالی است که اصلا عددی نیستند.

** مذاکره مستقیم با آمریکا به مردم احساس غرور ملی می دهد!

روزنامه شرق در مطلبی به قلم «جاوید قربان اوغلی» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق نوشت:«اگر احیای برجام در راستای منافع ایران است، ایران باید نشان بدهد که از چنان اراده مستقل و استقلال سیاسی برخوردار است که فارغ از خواست یا فشار روسیه، تصمیمی در راستای حقوق ملت اتخاذ کند...رهبری لغو تحریم‌ها ولو یک روز زودتر را به‌صراحت به نفع کشور اعلام کردند. در پایان دور هشتم مذکرات وین انتظار می‌رفت با عبور از یکی دو مورد باقی‌مانده، توافق نهایی صورت گیرد. افکار عمومی در ایران تعلیق و توقف مذاکرات و دستیابی به توافق را از چشم روسیه و شرط نابجای آن می‌داند و هرگونه موضع مبهم شائبه تأثیرگذاری مسکو بر تصمیمات ایران را تقویت خواهد کرد.»

در ادامه این مطلب آمده است:«به نظرم در چنین شرایطی ضروری است ایران برای قانع‌کردن افکار عمومی کشور و نمایش قدرت و استقلال رأی به صراحت اعلام کند:... آماده مذاکره مستقیم با آمریکا در قالب مذاکرات احیای برجام و همچنین دوجانبه است... پیامد این تصمیم، احساس غرور ملی، اقناع افکار عمومی، حمایت از حاکمیت و کاهش گسل دولت‌-ملت خواهد بود

مذاکره مستقیم با آمریکا به مردم احساس غرور ملی می دهد!/ دستورالعمل لشکر سایبری افراطیون اصلاح طلب منتشر شد

هرگاه آمریکا در مخمصه قرار می گیرد، جریان اصلاح طلب به میدان می آید تا واشنگتن را از شرایط سخت نجات دهد. در شرایط فعلی به جهت افزایش قیمت انرژی و مشکلاات ایجاد شده برای آمریکا در بازار نفت، این کشور شدیدا به توافق هسته ای با ایران نیازمند است.

اما به جهت آنکه آمریکا به قاتل زنجیره ای توافقات بین المللی مشهور است، بلافاصله پس از اینکه به واسطه برجام به شرایط عادی بازگشت، با عهدشکنی به طرف مقابل خسارت وارد می کند.

در حال حاضر آمریکا باید تضمین بدهد که تمامی تحریم ها را به صورت دائمی لغو کرده و ایران نیز می بایست در یک بازه زمانی، ادعاهای آمریکا مبنی بر لغو تحریم ها را راستی آزمایی کند.

با این وجود جریان اصلاح طلب با ترفند «روسیه هراسی» در پی آن است تا کشور دیگری به غیر از آمریکا را مقصر جلوه داده و دیگران و از جمله ایران را مسبب وضع فعلی برجام معرفی کند.

این در حالی است که همانطور که سخنگوی وزارت خارجه دیروز گفت «آمریکا مسئول وضع فعلی برجام است و روسیه و چین در توافق هسته ای نقش سازنده داشته اند.»

جریان اصلاح طلب در 8 سال گذشته با کاهش ارزش پول ملی کشورمان، تحریم ها را 2 برابر کرد. با اینحال حالا بدون عذرخواهی از مردم همچنان اصرار دارد که نسخه خسارت بار خود را مجددا به کشور و مردم تحمیل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    17 62
    احساس غرور در دوران دولت اصلاح طلب و غربگدای بنفش فقط انتظار رییس جمهور و وزیر امور خارجه دولت تحقیر امید در راهروی دستشویی سازمان ملل به امید دست دادن با رییس جمهور آمریکا
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      10 1
      هر دیدیم اصلاح طلب جماعت جز غربگدایی و تحقیر و فقر و فساد چیزی نسیب ملت نکرده انسان حقیقتا باید کور یا منافق باشد تا تفاوت دولت روحانی و رئیسی را نبیند یا نفهمد.
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      10 1
      مذاکره با امریکا در 8 سال گذشته ذلیلانه و خفت بار بود و به مردم احساس خود کم بینی و تحقیر داد.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      10 1
      محمد مهاجری خود بهتر می داند که افساد طلبان 8 سال مملکت را شخم زدند و زمین سوخته و خزانه خالی تحویل دادند پس بهتره سکوت کند.
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      6 2
      اون چیزی که به مردم احساس غرور ملی داد حملات موشکی سپاه به اربیل عراق و به درک واصل کردن صهیونیست ها بود.
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      7 1
      امریکا از برجام خارج شده و تحریم ها را تشدید کرده و دیگر عضو برجام نیست مذاکره با 4+1 ادامه دارد.
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      7 0
      غربگدایان و نوچه های داخلی امریکا مانع اصلی پیشرفت و آرامش کشور هستن هرچی بدبختی و بیکاری و بی پولی داریم زیر سر همین نوکرهای امریکاست.
    • SE ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      8 0
      منظورش بوجود آمدن احساس غرور برای خائنین به ایران و نوکران و پادوهای عمو سام پدر معنوی غربگرایان است
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      4 0
      بار دیگر به هیچ وجه نباید زیر بار پروتکل الحاقی برویم حتی اگر تحریمها را برندارند.با خنثی سازی تحریم دلیلی ندارد زیر بار خفت بار پروتکل الحاقی برویم.برای غربیهای زیاده خواه همان پادمان کافیست.اجرای پروتکل الحاقی برای پرستیژ ابرقدرتیمان و جان دانشمندانمان خطرناک است.
    • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 4
      ۲۰:۴۳ شما افراطیون مذهبی تندرو تعداد اندک درکشورهستید
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      3 0
      اگر فکر می کنید آمریکا تغییر کرده سخت در اشتباهید، آمریکا هیچ وقت مشکلش با ما حل نمیشه مگر اینکه تمام آنچه را که داریم و خواهیم داشت تسلیمش کنیم. همیشه سرپیچ تند یک عده هستند که می ترسند و خودشون رو می خوان محکم بچسبونند به یک جایی(الان آمریکا) که هیچ ربطی به رد کردن اون پیچ نداره، الان کشور در یک پیچ تاریخی قرار داره اگر مواظب نباشیم یک عده فرمان را می چرخانند و در این صورت ممکنه بریم ته دره... هرچند صاحب الزمان همیشه در سختی ها یاور این ملت بوده ولی تضمینی وجود نداره ...
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      5 1
      گروهی تهوع آور عشق مذاکره و برقراری رابطه با آمریکا ولو به شکل ذلالت بار رئیس جمهور صربستان !!!!!
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 1
      آنکه عرضه دارد مذاکره مستقیم را قبول میکند و مثل مرد جلوی زیاده خواهی می‌ایستد و حرفش را رم و مستقیم و با شجاعت میزند و محکم درخواست میکند و مثل مرد روبروی طرفش می‌ایستد مذاکره غیر مستقیم اولا دلیرانه است پوما هیزم کش بدبخت راست و دروغ را برمی میکند سوما هیزم کش بدبخت دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود است سوما مذاکره غیر مستقیم مثابه دعوای خاله زنک بازی است
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    7 0
    با سلام بازخورد بیست سال مذاکره و یک دوره ۸ ساله تسلیم و خوش بینی به غرب و آمریکا دستاوردهای بی شماری در ابعاد مختلف در برداشت. گوهر این دستاوردها در راهبرد قوی شدن است. این راهبرد در سطح گفتمان و در سطوح راهبردی و تاکتیکی مجموعه وسیعی از دستورکار را دیکته کرده و بر روی میز قرار داده است. تیم مذاکره کننده در وین و مدیریت مذاکره در تهران با این مجموعه از اقدامات تاکنون بطرز حرفه ای و ماهرانه ای این دور از مذاکرات را به میز کار ایران تبدیل کرده اند و با تمرکز قدم به قدم شرایط را با خوانش ملی پیش می برند. تاکنون فرآیند و روند مذاکره غرورآفرین بوده است و وجه تمایز آن با دوره پیشین کارکرد عزت آفرین بوده است و با بازسازی مجدد اقتدار ملی در برابر غرب بدعهد فارغ از نتیجه در آستانه کسب یک موفقیت تاریخی هستیم. دوران شیفتگی و دلدادگی به غرب گذشته است.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      3 0
      کاملا" صحیح است. علتش هم گوش کردن به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای است.
  • نیما IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    9 3
    آن چیز که به مردم غرور ملی داد کشته شدن ۱۱۰ نیرویی آمریکای در عین جسد بود
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      5 0
      اعتماد تیتر درستی زده امسال سال آوارگی اصلاح طلب ها بود!!!! آخه دولتی را همانند حسن روحانی از دست دادند که لنگه آن برای آنها پیدا نخواهد شد.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    9 2
    مذاکره باید متوقف و ادامه آن منوط به پرداخت خسارت عدم اجرا (روزی ۴۰۰ میلیون دلار) و برگشت معادل طلا از داراییهای ایران دربانکهای خارجی به داخل بشود.
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 8
      آفرین درست گفتی ولی یک چیز واقعیتی را بگویم آمریکا ابر قدرت است کل دنیا را تحت استعمار دارد همه دنیای احمق حلقه به گوش آمریکا هستند ژاپن کره جنوبی اروپا ووووووو همه تابع آمریکا هستند پس ما هم این را باید آویزه گوش کنیم آمریکا در مقابل ما کوتاه نمی‌آید این را مطمن باش فقط این برنامه پول و وقت تلف کردن است و آخرش تسلیم خواسته های آمریکا میشویم
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      5 2
      برجام را پاره کنید .جلو گرانی را بگیرید .چرا قیمت لوازم خانگی ایرانی اینقدر گران شده ؟
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      8 0
      اشتباهت اینه که آمریکا ابر قدرت بود، دیگه نیست!! آخرشم نظم نوین جهانی و دنیای چند قطبی آمریکا رو به زیر میکشه!!!!
  • ناشناس IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    9 0
    ریشه اصلاح طلبان را باید خشکاند
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    10 0
     مذاکره مستقیم با آمریکا به جریان قبیله ای اصلاح طلب احساس غرور می دهد! شور بختانه گویا توریسین های این جریان شهروندان امریکا هستند و منافع امریکائیها در اولویت های این جریان قرار دارد متاسفانه منافع ملی ایرانیان باید بنفع منافع امریکا ئیها ازدیدگاه این جریان ذبح شود
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 0
    خداوندا یک مثقال عقل به اصلاح طلبان عنایت فرما. ما موقعی غرور ملی داریم که آمریکا، له‌ له بزند با ما مذاکره کتد و ما نمی پذیریم.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 10
    این واقعیته که اکثریت مردم تمایل دارن که یک رابطه عادی با آمریکا داشته باشیم
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      9 0
      اولا که اینطور نیست دومأ حالا مگه آمریکا خواسته با ایران رابطهٔ عادی داشته باشه؟؟!! اگه منظورت از رابطه عادی مثل رابطش با افغانستان و عراق و لیبی و... هست، بله شاید!!
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 4
    غرور چی هست ؟ وقتی یک دولار آمریکا سی هزار تومان ما شده به چی افتخار کنیم ؟
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      5 2
      تو اگه دلار یک تومن هم بود با این عقل ناقصت به هیچ چی نمیتونستی افتخار کنی!!!!
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 3
      ۰۰:۲۸ شما احمقای مشرقی دربرابر منطق فقط توهین میکنید نه منطق دارید ونه استدلال خوب این دوستمون داره راست میگه تو که بلد نیستی کامنت بذاری مگه مجبوری بیای اینجا وتوهین کنی/!!
  • ح IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 5
    بابسیاری ازنظرات مهاجری مخالفم امااین موردرودرست گفت..
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    فکر نکنم مذاکره فایده داشته باشه.ایران باید کار خودش رو انجام بده.تحریم ها رو لغو کردن که فبها والا برجام رو کان لم یکن فرض کنیم.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    من موندم بس اینمه اطلاعات دارید چرا عمل ندارید. یا رو مثل خاوری بپیچه بره.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 1
    اگر به دنبال افتخار هستید دینداری و اخلاق اسلامی را گسترش دهید
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      3 0
      اگر به دنبال غرور هستید از راه صحیح آن وارد شوید . دینداری واقعی نه شعاری . اخلاق اسلامی . نیکی به مردم . تحلیل صحیح وقایع .نه دروغ پردازی. صداقت و امانت داری . عدم تجاوز به حقوق مردم . رسیدگی به معیشت مردم . تسهیل امر ازدواج .و تشویق فرزند آوری برنامه ریزی شده .به گونه ای توازن قومی از بین نرود. حذف مواد مخدر از جامعه . احترام اسلامی به تمام کشور های دنیا .دوست و دشمن . ترویج علم و دانش و بهداشت . گسترش صنایع .بخصوص صنایع کشاورزی . عدالت اجتماعی . رفع تبعیض های قانونی و غیر قانونی . امنیت اجتماعی و روانی و...... اما آیا حاضرید .......
  • یکی از مردم IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 3
    من مخالف مذاکره مستقیم با آمریکام.
  • سید فروزان CH ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    جاوید شیطان اوغلی ، اینکه غربکدایانی چون تو اسیر عشوه های یک عجوزه بنام شرمن بشوند و نخوانده امضا کنند احساس غرور نیست ،خفت و خواری است
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 2
    امثال مهاجری مثل اشخاص در حال جان کندن هستند که به هر وسیله ای چنگ میزنند بلکه نقس بالا آید ، شما عجله نکن ، اگر فرد درست و آگاه و بدون غرض و مرضی باشی . مقداری صبوری کن ، یکسال دیگر ، نسبت به هشت سال اخیر که جزئی حساب میشود ، آنوقت شما آمار ، که نه ،حتما چنانچه چشم عادی و نه غیر . قطعا پی خواهید برد و بر میشمارید . آنچه انجام شده
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    احتمال مبادله نازنین زاغری در ازای ۵۳۰ میلیون دلار نازنین زاغری جاسوسی که تحت پوشش خبرنگار در ایران فعالیت می‌کرد و به جرم جاسوسی برای انگلیس دستگیر شده بود، با پایان محکومیت ۵ ساله و در ازای آزادسازی ۵۳۰ میلیون دلار اموال بلوکه‌شده ایران و آزادی یک ایرانی در انگلیس، احتمالا در روزهای آینده مبادله خواهد شد. دستگیری این جاسوس در سال ۹۵ موجب دستگیری ۵۰ نفر از جاسوسان انگلیس در ایران شده و اسناد بسیار مهمی از نقش انگلیس در جاسوسی در دیگر کشورها در اختیار ایران قرار داده است. آن‌گونه که به نظر می‌رسد یکی دیگر از جاسوسانی که به همراه زاغری قرار است مبادله شود، انوشه آشوری است.
  • DE ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    8 1
    مذاکره مستقیم با آمریکا به ما غبگداها و اصلاح طلبها و لاتچریها و اشرافیون و اشرفیون احساس غرور خیلی می دهد!/ زیرا حسابش را بکنید بدون واسطه، نوکری مثل ما را اجازه بدهند مستقیم کفش های ارباب را لیس بزند. چنان احساس غرور میکنم وقتی ارباب امریکا ته سیگارش رو میریزه روسرم وای.... ببین موهای بدنم سیخ میشه وقتی اسم ارباب عموسام میاد وای ممکنه منو داخل آدم حساب کنند بهم اجازه بدهند در مقابلش به زمین بیافتم.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 1
    یعنی شما از مهاجری انتظار داشتن شرف و صداقت دارید؟!!!!!!!
  • UA ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 1
    اپوزوسیون اگر این حرفها را نزند باید تعجب کرد
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    8 0
    اصلاح طلبان باید به عنوان صادرات غیر نفتی به عربستان و دیگر کشورهای معاند صادر شوند. این تنها راه فایده رساندن این جماعت به سرزمین و ملت ایران است.
    • DE ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      3 1
      صادرات احشام زنده ممنوع شد فقط سلاخی شده و فریز شده اجازه صادرات داره ولی متاسفانه از لحاظ کیفی نمیتونی صادر کنی
  • کامران IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    در طول تاریخ ایران همه مذاکرات باعث از دست دادن سرزمینهای ایران و عقد قراردادهای استعماری با دولتهای خارجی شده است.آخرین مذاکره به توافقنامه ای منجر شد که نام آن را برجام نامیدند هم باعث احساس سرشکستگی و نامیدی مردم شد و هم باعث ضرر اقتصادی به کشور گردید. اصلا چرا باید برای استفاده از انرژی هسته ای با غربیها هماهنگ باشیم مگر آنها در امور داخلی کشور خود از ما اجازه میگیرند؟راه پیشرفت ایران تولید،تلاش اقتدار و مبارزه با فساد است.البته نیروی نظامی ما هم باید همیشه در اوج و بسیار پرقدرت باشد.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    7 0
    توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن شرف دارد بر یک چنین توافق کردنی.
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    4 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • محمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 1
    تمام اصلاح طلبان راباید دور انداخت تا کشور آباد وخلاص شود
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    7 1
    انتخابات اصلاج طلبان و خائنان به ملت هر چه باشد مردود و مذموم ملت است
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    6 1
    جناب اوغلی خان ! چرا بیخود پای مردم رو وسط می کشی بی پرده بگو به افساد طلبان روحیه میدهد و باعث غش و ضعف إنان میشود .
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 1
    باز شب شد
  • DE ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 1
    اقای مهاجری این شمائید که با کمال تاسف ابله و نادان تشریف دارید. امروزه با اینهمه کتاب و رسانه و فضای مجازی هرکس میتونه به میزان توان وسوادش ازاین منابع اطلاعاتی بهره ببره. اینجور نیست شما ازما بهترون ! مستبدان اندیشه !بخواهید بیایید برای این وان بزور لقمه بگیرید.
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 0
    دوره 8 ساله و تورم 57 درصدی که به بار آورد و میراث گذاشت برای آقای رئیسی میدانیم، آدم عاقل گوش به حرف های اینا نمیده. سال نو شروع شد ما هنوز بخاری و شوفاژ رو باهم روشن میکنیم شب ها، یه زحمتی بکشن پول گاز کمتر تر بشه یا کلا حذف بشه، واینکه یه عیدی هم آقای رئیسی بدن به ما، انشالله دولت انقلابی مجلس انقلابی قوه انقلابی ریشه فساد و وطن فروشی و خیانت رو ازبین ببره
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    4 1
    ملت هم غرور ببرن سر سفره این جماعت هیچ وقت به فکر معیشت مردم نبوده همش یا ورزشگاه رفتن زنان،ورزش زنان،حجاب زنان،اولویت الان اقتصاده داره میگه غرور.
  • GB ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 0
    چه مغز استعماری بوده این آقای اوغلو دیپلمات سابق.
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 2
    اصلاح طلبان چون روزی خود را از دست غربی ها طلب می کنند بایستی برای آنها چرب زبانی و خوش رقصی کنند.
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    افتخار ما به پیروی از علی ع است نه پیروی از پوتین و بایدن .ما متأسفیم که مردم روز به روز در مسیر بدون بازگشت حرکت می کنند. روزی متوجه می شوند که دیر شده .
  • FR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 0
    محمد مهاجری که سال‌های روحانی خودش را ما اصولگراها ؟ نام میبرد حالا رسما ما اصلاح طلبها شده ! در واقع باید خودش را ما امریکایی ها معرفی کند
  • FR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 1
    دست آورد از نظر اصلاح طلبها بعنی دست بشینه جلوی امریکا و گوش بفرمان او شدن که تازه آنها را مثل خروج از برجام و محور شرارت نامیدن هم مایوس نکند و به چاکری ادامه دهند !
  • FR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 0
    اصلاح طلبهای تهوع اور آنقدر به فتنه گری ادامه بدهید تا روزی مجبور به فرار از دست مردمی شوید که صبرشان لبریز شده
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 0
    مستر حسن فریدون و سایر پادوهای محفل ماسونی ! حد اقل ۱۰۰ میلیاردها دلار به صنعت هسته ای خسارت زدید ! با صهیونیستها برای ترور دانشمندان هسته ای همکاری کردید! خیانتنامه برجام را به ملت تحمیل کردید! خسارت روزی ۴۰۰ میلیون دلار چه شد!؟ آقای جموری اسلامی با ساده اندیشی شما هر چه آنوسی و بهایی بود با ثروت ملی تاجر و سیاستمدار شد،فکر نکنم یهودی و بهایی تا بحال در شغل نجاری آهنگری و نقاشی مانده باشد! آخرین نقاششان را وزیر کردید!!؟
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 2
    اگر شما می خواستید دینی عمل کنید باید در جنگ اوکراین میانجیگری می کردید . و آشتی برقرار می کردید
  • علی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 0
    هرگاه آمریکا در مخمصه قرار می گیرد، جریان اصلاح طلب به میدان می آید تا واشنگتن را از شرایط سخت نجات دهد.! پاسخ : اگر چنین باشد که شما می فرمایید! قطعا امروز ، بهتریم روز امتیاز گیری از آمریکاست!
  • كريم IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    4 0
    غرور ملي ما ايراني ها اين است كه يك مشت وطن فروش مانند شما افسادطلبان در كشور ما وجود نداشته باشند.
  • محمدایوب IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 0
    آقای مهاجری تو وامثال تو تقصیر ندارید بعضی آدمها مثل افساد طلبان چشم ندارند احساس کنند فقط یک نمونه راه اندازی ده ها کارخانه نابود شده توسط سرمایه داران شما وتثبیت قیمت مرغ وتخمش مرغ که دولت مورد حمایت شما عاجز بود انشاالله تحریمها رفع شود وجدان وشرف وغیرت وارد کنیم در اختیارتان قرار دهیم
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 0
    خود آمریکایی ها هم دیگه غرور ملی ندارن حالا اینا میگن مذاکره باهاش یعنی غرور ملی!! یعنی خاک عالم بر فرق سر وابسته و غرب پرستتون بکنن
  • امیررضا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    آقای مهاجری، با این متن، قشنگ شیوه خودشون را به حریف نسبت دادند.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 1
    آرزوی ما این بود ایران اسلامی کانون ایجاد صلح و آشتی و اصلاح بین المللی باشد .و تمامی دنیا از ما بخواهند میان آنها حکم باشیم .ما می توانستیم میان روسیه و اوکراین صلح و آشتی برقرار کنیم .
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    هر زمان که صحبت از مذاکره مستقیم با یانکی های بی وجود و رذل میشود تمام بدنم کهیر میزند و شب چندین بار با خوابهای وحشتناک از دراکولای خون اشام از خواب میپرم و خیس عرق میشوم !
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    متاسفم برای همه چیز اینطور جبهه گیری برای هم. واقعا تأسف دارد همه میدانند و میفهمند
    • محمد IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 0
      دوست عزیزمن زیبا کلام یامهاجری وتاجزاده راهموطن نمی دانم وازمطالب روزنامه شرق واعتماد واینهمه زبونی حالم بهم میخوره وبا دیدن این جماعت یاد لوطی وکنترل می افتم
  • رضایی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    اتفاقا اعتماد به امریکا در چهره دلقک اوکران هم نمایان شده و مزدوران غرب می توانند مشاهده کنند
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    اصلاح طلبان باید به عنوان صادرات غیر نفتی به عربستان و دیگر کشورهای معاند صادر شوند. این تنها راه فایده رساندن این جماعت به سرزمین و ملت ایران است.
  • اویس US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    ما کدخدا را تحقیر ولا ییق مذاکره مستقیم نمیدانیم این مایه غرور ملی نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس