اسیر فلسطینی افسر صهیونیست را در زندان زخمی کرد

یک افسر صهیونیستی روز دوشنبه توسط یک زندانی فلسطینی در زندان نفحه مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، دفتر امور اسیران فلسطینی از چاقو خوردن یک افسر صهیونیستی شاغل در زندان نفحه توسط یک زندانی فلسطینی خبر داد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، یک افسر صهیونیستی روز دوشنبه توسط یک زندانی فلسطینی در زندان نفحه مورد ضربات چاقو قرار گرفت. این مسئله منجر به تنش شدید در تمامی زندان‌های رژیم صهیونیستی و وضعیت هشدار به زندانیان شده است.

دفتر امور اسیران فلسطین تأکید کرد که حمله به افسر اسرائیلی در زندان نفحه برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون بود. این دفتر هم چنین اعلام کرد که بالگردهای اسرائیلی بر فراز زندان نفحه به پرواز درآمدند که این نشان می‌دهد که احتمالاً در حملات امروز شماری از اسرای فلسطینی زخمی شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اسیر «یوسف طلعت المبحوح» ساکن جبالیا در شمال نوار غزه و از اسرای جنبش حماس با یک شئ تیز و برنده به افسر اسرائیلی در زندان نفحه حمله کرده و او را از ناحیه صورت مجروح کرده است.

گفتنی است خانواده یوسف المبحوح اسیر قهرمان فلسطینی ساکن غزه پس از عملیات شجاعانه امروز او در زندان نفحه شیرینی پخش کردند.

المبحوح متولد سال ۱۹۹۲ و ساکن شهر غزه است و در فوریه ۲۰۱۹ در ایست بازرسی‌ای رز در شمال نوار غزه بازداشت شد. دادگاه رژیم صهیونیستی او را به اتهام عضویت در گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و مشارکت در حملات راکتی به اراضی اشغالی در جنگ سال ۲۰۰۹ به ۱۸ سال حبس محکوم کرده است.

در واکنش به این اقدام «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس گفت: عملیات قهرمانانه اسیر یوسف طلعت المبحوح علیه افسر جنایتکار اسرائیلی در زندان نفحه را تبریک گفته و اعلام می‌کنیم که این پاسخی طبیعی به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه اسرای زن فلسطینی بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس