کد خبر 1317115
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
انهدام پنج پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی، در جریان پاسخ موشکی مقاومت فلسطین/ فرار مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها از ترس مقاومت فلسطین

اسرای فلسطینی اعلام کردند که تا زمانی که خواسته‌هایشان برآورده نشود، اعتراضات و اعتصاب غذا ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی امروز (پنج‌شنبه) در بیانیه‌ای گفت که اسرا اعلام کرده‌اند تا زمانی که اقدامات ظالمانه مأموران رژیم صهیونیستی ادامه دارد، آن‌ها نیز دست از اعتراض و اعتصاب برنخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

هدف اردوغان از دیدار با هیئت یهودیان چه بود؟

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، اسرای فلسطینی گفته‌اند که باید تمامی اقدامات تنبیهی و ظالمانه علیه آن‌ها متوقف و به خواسته‌های اسرا توجه شود.

دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی همچنین گفت که شرایط زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنان بحرانی است. مدتی پیش مأموران به بند ۱۲ زندان «نفحه» یورش برده و اسرا را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ و ۴۰ نفر را به مکان نا مشخصی منتقل کرده‌اند.

طبق این گزارش، مدیران زندان نفحه، بند ۱۲ را به چندین سلول‌ انفرادی تبدیل کرده و جریان برق را نیز قطع کرده‌اند. اسرای این بند اجازه هواخوری ندارند و از ملاقات با بستگان یا وکلایشان نیز محروم هستند. مقامات این زندان شامگاه دوشنبه اعلام کردند که یک اسیر فلسطینی با چاقو به یکی از مأموران زندان حمله کرده است. این عملیات شهادت طلبانه آن هم داخل زندان بازتاب گسترده‌ای داشت.

در این راستا  گروه «جنبش ملی اسرا» نیز از مردم فلسطین خواسته است تا فردا (جمعه) به خیابان‌ها آمده و با شعار «اسرای ما خط قرمز است.» با آن‌ها ابراز همبستگی کنند.

از زمانی که شش اسیر فلسطینی در پانزدهم شهریور توانستند از زندان فوق امنیتی «جلبوع» فرار کنند، سخت‌گیری‌ها علیه اسرا شدت یافته و آن‌ها نیز در مقابل دست به اعتصاب و اعتراض می‌زنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس