کد خبر 1301359
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
اسرای فلسطینی یک زندان اسرائیلی را آتش زدند

اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در اعتراض به شهادت اسیر «سامی العمور» در داخل زندان این رژیم، زندان عسقلان را به آتش کشیدند.

به گزارش مشرق، اسرای فلسطینی در اعتراض به شهادت اسیر «سامی عابد العمور» در زندان رژیم صهیونیستی، یکی از بخش‌های زندان «عسقلان» را به آتش کشیدند.

انجمن اسرای فلسطین اعلام کرد که اوضاع در زندان عسقلان ملتهب گزارش شده و اسرا در تمامی بخش‌های این زندان اعلام عزای عمومی کرده و تمامی بخش‌ها را بسته‌اند و وعده‌های غذایی امروز را هم پس فرستاده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش اسیر فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که شیوه رفتار اداره زندان با اسیر العمور نشان می‌دهد که شهادت وی یک ترور و اعدام حقیقی بوده و این بیانگر ادامه سیاست اهمال پزشکی در حق اسرا در داخل زندان‌ها است.

جنبش اسیر عنوان کرد که رژیم صهیونیستی در جریان انتقال این اسیر فلسطینی به بیمارستان زندان صحرایی نفحه، او را بیش از ۱۴ ساعت در راهرو نگه داشته بود و این دلیلی قاطع بر اوج جنایات این رژیم در حق این اسیر فلسطینی است.

«سامی عابد العمور» اسیر فلسطینی ساکن شهر غزه بامداد امروز پنجشنبه در نتیجه سیاست اهمال پزشکی سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

با شهادت این اسیر، تعداد شهدای جنبش اسیر فلسطین به ۲۲۷ نفر افزایش یافت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 0
    کم‌کم‌زندانهای فلسطین داره میشه زندان رژیم صهیونسیتی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس