دشمن صهیونیست تاوان جنایت علیه زندانیان فلسطینی را می پردازد

گروه های مقاومت فلسطین عملیات یوسف طلعت المبحوح در حمله به افسر صهیونیستی در زندان نفحه را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات یوسف طلعت المبحوح در حمله به افسر صهیونیستی در زندان نفحه را تبریک گفتند.

در واکنش به این اقدام، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس گفت: عملیات قهرمانانه اسیر یوسف طلعت المبحوح علیه افسر جنایتکار اسرائیلی در زندان نفحه را تبریک گفته و اعلام کرد که این پاسخی طبیعی به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه اسرای زن فلسطینی بود. وی نسبت به پیامدهای ادامه جنایت‌های علیه زندانیان زن در زندان اسرائیل به این رژیم هشدار داد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز عملیات قهرمانانه یوسف المبحوح را تبریک گفت. این جبهه این عملیات را واکنش طبیعی به جنایت‌های اشغالگران صهیونیستی علیه زندانیان زن عنوان کرد.

جنبش مجاهدین فلسطین هم به اسیر قهرمان یوسف المبحوح درود فرستاد. این جنبش تاکید کرد که این اقدام مقاومتی در داخل زندان بیانگر این است که اسرای قهرمان ما بخشی از مقاومت ملی در برابر اشغال هستند.

کمیته‌های مقاومت نیز با درود فرستادن به این اسیر قهرمان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی مسئول کامل جان یوسف المبحوح و تمامی اسرا است. در بیانیه این کمیته آمده است که اسرا خط قرمز ما هستند و دشمن صهیونیست باید به خوبی درک کند دشمن اشغالگر باید تاوان جنایات علیه زندانیان را بپردازد.

روز دوشنبه یک افسر صهیونیستی توسط یک زندانی فلسطینی در زندان نفحه مورد ضربات چاقو قرار گرفت. این مسئله منجر به تنش شدید در تمامی زندان‌های رژیم صهیونیستی و وضعیت هشدار به زندانیان شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس