جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم در سال ۸۸ درب دانشگاه همدان را به روی فتنه‌گران بست و مواضع انقلابی وی زبانزد همه است.

به گزارش مشرق، احمد نادری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: زلفی‌گل در برنامه ارائه شده خود آنطور که باید و شاید خودش را معرفی نکرده و همچنین برخی از نمایندگان هم به صورت دقیق برنامه وی را مورد مطالعه قرار ندادند و حرف‌هایی علیه وی زدند که در حقش جفا شد.

وی بیان کرد: بنده یک دهه است که نسبت به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری شناخت دارم و وی یکی از افتخارات علمی کشور ما و فردی شناخته شده در دنیاست.

ببینید:

فیلم/ وزیر پیشنهادی علوم: الگویم شهید چمران است

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: وی از رئیس‌جمهور وقت نشان افتخار دریافت کرد و همچنین همواره در دوران مسئولیت خود به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی معرفی شده و لایق تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

نادری ادامه داد: یکی از مسائل حائز اهمیت دیگر آن است که یک خیابان به نام زلفی‌گل زده شده؛ وی دارای مشی بسیجی و انقلابی است و سال‌ها دبیر مجمع بسیج استان همدان بوده است.

وی افزود: مخالفان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری می‌گویند که وی سابقه و تجربه لازم برای تصدی این وزارتخانه را ندارد درحالی‌که زلفی‌گل ایده‌پرداز بنیاد ملی نخبگان و رئیس دانشگاه همدان است.

نماینده مردم تهران در مجلس متذکر شد: همچنین زلفی‌گل ۱۱ سال تجربه معلمی در آموزش و پرورش و سابقه زیاد کار در بخش آموزش عالی کشور را دارد و یک وزنه در عرصه علمی کشور و نظریه‌پرداز در جامعه علمی است.

نادری تأکید کرد: زلفی‌گل دارای جامعیت شخصیت است، به این معنا که هم فردی علمی و تحول‌گرا است و هم مدیریت جهادی و انقلابی دارد و اگر از انقلابیون همدان بپرسید، همه می‌گویند که فردی انقلابی است و بسیاری از نخبگان، دانشگاهیان و متدینان انقلابی از وی برای تصدی وزارتخانه مذکور حمایت کردند.

وی یادآور شد: در سال ۸۸ زلفی‌گل درب دانشگاه همدان را به روی فتنه‌گران بست و مواضع انقلابی وی همیشه زبانزد همه بوده است. توصیه بنده به نمایندگان آن است که حتماً یکبار دیگر برنامه وی را که بسیار جامع است، مورد مطالعه قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هدفمند کردن آموزش و پژوهش در کشور و عملیاتی کردن آن، برنامه اصلی زلفی‌گل است. وزیر پیشنهادی علوم، یک استاد تراز انقلاب است و انتظار ما از وی آن است که در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس، آن چهره تحولی را که در گذشته داشت، باز هم ادامه دهد و حتماً از نیروهای انقلابی و متعهد در بدنه دانشگاه‌ها استفاده کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس