انتخابات

سایت ضدایرانی صدای آمریکا- حامی درجه یک تحریم داروی مردم ایران و از جمله تحریم واکسن کرونا برای مردم ایران- با حمله به سید ابراهیم رئیسی،از برگزاری تجمع انتخاباتی در اهواز ابراز نگرانی کرده است!

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

تیم روحانی در ستاد همتی فعالیت می کند

«محمد زارع فومنی» دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت:«مهرعلیزاده در بنیاد شهید زمین‌ها را از خانواده شهدا در آورد و به اسم خود زد. در زمان ریاست ایشان در تربیت بدنی چه بریز و بپاش هایی رخ داد».

به گزارش فارس، فومنی در ادامه گفت:«در زمان ریاست مهرعلیزاده در تربیت بدنی، ۹۰ درصد هدایا نخست به حساب آقای مهرعلیزاده وارد می شد و ایشان حقوق ورزشکاران را پرداخت نمی کردند و تا الان هم پرداخت نکرده است. او بلائی بر سر ورزش ایران آورد در تاریخ ماندگار است. آقای مهرعلیزاده از طبقه فئودال جامعه و چندین کاخ و ویلا در تهران و غیره دارد که باید بگویید پول اینها را از کجا آورده است».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

وی افزود:«همتی سلطان تورم است. تمام بریز و بپاش های بانک مرکزی به گردن ایشان بوده و او مسبب چنین وضعیتی است. تیم روحانی در ستاد همتی فعالیت می کند. تمام نوشته‌های همتی و مهرعلیزاده را برایشان می نویسند...پدرخوانده هایی که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نهاد اجماع ساز مورد قبول مردم نیستند و فعالیت دوستان آنها در دولت به زندگی مردم آسیب زده است».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

شنیده ها حاکی از آن است که فعالین اصلاح طلب در پی آن هستند که مهرعلیزاده یا همتی به نفع دیگری کناره گیری کند، اما هیچیک از این دو تاکنون این پیشنهاد را نپذیرفته اند.

توهین همتی به کشاورزان ایرانی

«عبدالناصر همتی» کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر، تصویر اشتباهی از مائو را به عنوان رهبر سابق کره شمالی (احتمالا کیم ایل سونگ) منتشر کرده و با مقایسه این عکس با تصویر سعید جلیلی دیگر کاندیدای انتخابات در یک زمین کشاورزی، نوشته «وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره‌شمالی است برخی باورشان نشد».

یکی از فعالین رسانه ای در واکنش به توئیت همتی نوشت:«وقتی نامزدی، شخصیت مستقل نداشته باشد و دیکته های دیگران را رونویسی کند، می شود همین آقای همتی و گل کاری منحصر به فردش!، فعلا کاری نداریم که او، مائو رهبر چین را با کره شمالی اشتباه گرفته! اما کدام نامزد عاقلی، برای این که رقیب انتخاباتی را بزند، رفتن او به میان کشاورزان را مسخره می کند و نشانه برنامه ریزی برای تبدیل ایران به کره شمالی می خواند؟!».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

این فعال رسانه ای در ادامه نوشت:«این ادبیات سخیف و کُتره ای، در حالی است که بخش کشاورزی در تمام دنیا، به عنوان یکی از پنج، شش پیشران بزرگ برای جهش اقتصادی محسوب می شود و ضمنا یکی از پایه های امنیت اقتصادی و غذایی به حساب می آید. به همین دلیل هم هست که سیاستمداران برجسته در آمریکا و اروپا و آسیا، حساب ویژه ای برای بخش کشاورزی قائلند و در مقابل، تحقیر کنندگان این بخش، در حد دشمنان امنیت و اقتصاد ملی کشورها رتبه بندی می شوند.»

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

این فعال رسانه ای در ادامه تصریح کرد:«مغز مخاطب هنگ می کند وقتی به یاد می آورد که فردی با این حد از بی سوادی، در حساس ترین شرایط کشور، به مدت سه سال سکاندار بانک مرکزی بوده و می خواسته سفیر ایران در چین شود!».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:«نمی دانیم چرا آقای همتی، مهرعلیزاده و دوستان اصلاح طلبشان فقط نزدیک انتخاباتها نگران حقوق زنان و استرس زنان میشوند. رفیق و وزیر دولت شما که روی زنان هفت تیر کشید و جواب همسر دومش را با گلوله داد».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

قاضی زاده هاشمی افزود:«بعد زشت تر از آن این بود که کل جریان اصلاحات و بزرگ جریان اصلاحات افتاده بودند دنبال اینکه برای این قاتل وثیقه جور کنند و آزادش کنند».

دلواپسی «صدای آمریکا» از استقبال مردم اهواز از رئیسی

وب سایت صدای آمریکا- ارگان رسانه ای کاخ سفید و حامی اصلی تحریم واکسن کرونا برای مردم ایران- در مطلبی با عنوان « برگزاری همایش انتخاباتی رئیسی در بحبوحه کرونا» نوشت:«در پی ابراز نگرانی کمیته بهداشت و درمان نسبت به عادی‌انگاری وضعیت با وجود شیوع کرونا از سوی برخی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰، حسن روحانی، رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، دستور داد با جدیت و قاطعیت هر چه تمام‌تر با نامزدهای متخلف در این خصوص برخورد شود و این برخوردها به مردم اطلاع داده شود».

این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت:«رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روز چهارشنبه، نوزدهم خرداد، تصاویری را از میتینگ تبلیغاتی ابراهیم رئیسی در اهواز منتشر کردند که نشان می‌داد این برنامه با جمعیتی گسترده، بدون فاصله‌گذاری اجتماعی، و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و البته «با مجوز» برگزار شده است».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

صدای آمریکا در این گزارش تاکید کرد:«تجمعات تبلیغاتی پرخطر برخی نامزدهای ریاست‌جمهوری در حالی برگزار می‌شود که بر اساس گزارش ها، میزان ابتلا به کووید-۱۹ در ایران از مرز سه میلیون تن عبور کرده است... با توقف روند واکسیانسیون، معلوم نیست ایران چه زمانی به ایمنی عمومی نسبت به ویروس کووید-۱۹ خواهد رسید».

سوال اینجاست که حامی درجه یک تحریم داروی مردم ایران و از جمله تحریم واکسن کرونا برای مردم ایران، چرا دلواپس همه گیری کرونا در ایران شده است؟!

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

لازم به ذکر است که پیش از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم، روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از تصویب مصوبه‌ای در این ستاد درخصوص نحوه تبلیغات انتخاباتی نامزدها خبر داد و گفت: «تجمعات انتخاباتی می‌تواند در فضای باز برگزار شود».

روحانی ۱ خرداد ۱۴۰۰ در این جلسه تاکید کرد:«امروز در جلسه مصوب شد که اجتماعات در فضای سربسته نباید داشته باشیم. اگر در شهری هزار، یا ۲ هزار نفر می‌خواهند اجتماعی داشته باشند در فضای سربسته نمی‌شود. ضمن اینکه می‌خواهیم شور انتخاباتی باشد، ولی اگر جمعیتی هست حتما باید یک فضای بزرگ و باز پیدا کنیم، با پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند».

برهمین اساس دبیر ستاد مدیریت کرونای خوزستان هم در پاسخ به نامه درخواست ستاد مردمی سید ابراهیم رئیسی، برگزاری تجمع انتخاباتی در محل ورزشگاه تختی اهواز را مطابق با مصوبه هفتادمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، بلا مانع دانست.

حجاب یعنی ضرورت حضور زن در جامعه

«سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در همایش دختران رأی‌اولی که در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد، گفت:«حجاب یعنی چه؟ اصلاً حجاب یعنی لباس اجتماعی بانوان؛ یعنی ضرورت حضور زن در جامعه. چون اگر حضور زن در جامعه ضرورت نداشته باشد که حجاب معنی نداشت. صحبت از یک لباس اجتماعی است، با همه حکمت‌هایی که رب العالمین تدبیر کرده است برای انسان».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

جلیلی افزود:«این حضور اجتماعی باید در محیطی امن و آرام باشد تا به این ظرفیت بزرگی که می‌تواند جامعه را اصلاح کند کسانی با نگاه سوء و ابزاری نگاه نکند...کسانی که درباره خانم‌ها شعار می‌دهند بگویند در این هشت سال برای آنان چکار کردند؟ سندهایی که خودتان برای زنان نوشتید چه شد؟».

وی در ادامه گفت:«زن‌ها حقوق مختلفی دارند که یکی از آن‌ها معیشتی است. اگر خانمی به دلایل مختلف علاوه بر نقش خود، بار سنگین اداره خانواده هم بر دوشش قرار گرفته باید مورد حمایت مضاعف دولت قرار بگیرد».

نخستین اقدام دولت بنده تمرکززدایی قدرت از تهران است

«علیرضا زاکانی» کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با مردم استان قزوین که از طریق صداوسیمای مرکز استان پخش شد، گفت:«نخستین اقدام دولت بنده تمرکززدایی قدرت از تهران و مراکز استان‌ها واگذاری آن به شهرستان خواهد بود تا این شهرستان‌ها به کانون تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و محاسبه دقیق هزینه‌کرد شوند و در استفاده از امکانات دولتی اختیارات اجرایی داشته باشند».

زاکانی افزود:«هیچ‌کس از شهرستان زادگاهش بدش نمی‌آید؛ ولی وقتی به خاطر توزیع ناعادلانه امکانات دچار بیکاری، فقر و تنگدستی شد، چاره‌ای جز مهاجرت از شهرستان به مرکز استان و از مرکز به کلانشهرهایی مانند تهران ندارد».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

وی تاکید کرد:«اینجاست که دولت باید تمرکززدایی کرده و شهرستان‌ را به عنوان کانون تحول مورد توجه قرار دهد و با سیاست‌گذاری در سطح کلان سیاست‌گذاری میانی در سطح استان هماهنگ و اجرایی کند. بنابراین با واگذاریاختیارات، بودجه و اعتبارات به شهرستان ها چهره آنها را متحول کرده و بر اساس آمایش سرزمینی ۴۳۰ شهرستان کشور را از قاعده هرم اجتماعی دگرگون می‌کنیم».

اولین اصل در دولت ما بازگشت اعتماد به بورس است

«محسن رضایی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:«اولین اصل در دولت ما بازگشت اعتماد به بورس است. ما صندوق تامین زیان مال‌باختگان را ایجاد می‌کنیم. تقریباً ۹۵ درصد افرادی که وارد بورس شدند، زیر ۵۵ میلیون تومان خرید و فروش داشتند. کسانی که آسیب دیدند در تیر و مرداد ۹۹ وارد بورس شدند. تعداد این افراد، اسامی آن‌ها، چه زمانی و چه مقدار فروختند و خریدند و چه مقدار ضرر کردند، مشخص است و ما داریم. این‌ها را محسابه هم کردیم. این صندوق تا دو سال برقرار است و بعد از دو سال به بیمه سرمایه تبدیل خواهد شد. وجود این صندوق به صورت درازمدت مصلحت نیست».

رضایی افزود:« یک بخش از منابع این صندوق از بودجه، یک بخش از صرفه‌جویی و یک درصد نیز به مالیات معاملات بزرگ بسته می‌شود که اگر می‌خواهند زیر یک سال معامله کنند باید مالیات بدهند؛ مانند بورس آمریکا. اما اگر می‌خواهند بعد از یک سال این کار را انجام بدهند مانعی ندارد و می‌توانند بدون مالیات سرمایه‌شان را بفروشند. دامن نوسان بورس را نیز حل می‌کنیم».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

وی در ادامه گفت:« بورس باید به سرمایه‌گذاری و تولید وصل شود. بورس کشور ما قاعده‌مند نیست. بورس و بانک ایران، دستورالعمل‌ها و نظاماتش مربوط به سی چهل سال پیش است. من شورای ثبات مالی درست می‌کنم که رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد هم آنجا هستند. بورس بدون ارتباط با تولید معنا ندارد. تجارت ایران در خلاف تولید ملی صورت می‌گیرد. قاچاق هم سرکوب تولید ملی ایران است. بنابراین قانون بورس باید درست شود. در تصمیم‌گیری‌های اصلی بورس صدای سهام‌داران جز شنیده نمی‌شود. حداقل دو نفر از این‌ها باید در تصمیم‌گیری‌ها حضور داشته باشند».

شفاف سازی شبهات «لیست شورای شهر» در یک نشست خبری

«امیرابراهیم رسولی» سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت:«صبح جمعه ۲۱ خرداد جلسه همفکری ۲۱ کاندیدای ائتلاف با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورا برگزارشد و در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای یک هفته آتی تا روز انتخابات مورد بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شد».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

رسولی افزود:«پس از انتخاب لیست ائتلاف و معرفی برخی شبهات مطرح شد که وظیفه خود می‌دانیم نسبت به شفاف سازی اقدام کنیم لذا در اوایل هفته جاری نشست خبری ائتلاف برگزار می‌شود».

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان گفت:«این حق مردم است که سوال بپرسند و ما باید پاسخگو باشیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • بختیاری IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    51 22
    جناب همتی دوره دروغ های دلار ۵تومنی ودیوارکشی پیاده رو ها گذشته.عاقل از یک گلابی خونه دوبار گزیده نمیشه.------- در ضمن چنین توهین هایی اول گریبان گلابی فروشان دروغین رو میگیره که جنابعالی خوب میشناسی.
    • عبدالله مومن IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      29 28
      افسادطلبان اگر یک دهم این دست و پایی را که برای از دست ندادن قدرت می زنند در راه خدمت به مردم یا عذرخواهی از آنان . صرف می کردند . موفق تر بودند.
    • محمودسلمانی mahmoudsalmani IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      8 0
      خردمندانه ترین، کارشناسانه ترین و بهترین پاسخ آقای همتی را همان کشاورز لنگرودی به آقای حجتی داد که گفت من هرچه فکر می کنم می بینم شما برای نابودی کشاورزی آمده اید.. و در پاسخ با پوزش از وی مانند چهارپایان به خوردن سبوس حواله داده شد! کشاورزی رگ حیات یک ملت است و‌غذا اولی ترین نیتز انسان بعد از هوا؛ قدرت‌های جهانی اول غذای کشورشان را تامین می کنند
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 0
      همتی،جلیلی رو سر fatf مسخره میکنه بعد خودش میگه fatf برای جلوگيرى از فعالیتهای تروریسمیه.تروریسمی آخه؟
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    41 15
    اینها اینقدر بی سوادن که میخوان هر چیزی رو به کره شمالی ربط بدن
  • SE ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    14 6
    محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت:«مهرعلیزاده در بنیاد شهید زمین‌ها را از خانواده شهدا در آورد و به اسم خود زد. در زمان ریاست ایشان در تربیت بدنی چه بریز و بپاش هایی رخ داد» - «در زمان ریاست مهرعلیزاده در تربیت بدنی، ۹۰ درصد هدایا نخست به حساب آقای مهرعلیزاده وارد می شد و ایشان حقوق ورزشکاران را پرداخت نمی کردند و تا الان هم پرداخت نکرده است. او بلائی بر سر ورزش ایران آورد در تاریخ ماندگار است. آقای مهرعلیزاده از طبقه فئودال جامعه و چندین کاخ و ویلا در تهران و غیره دارد که باید بگویید پول اینها را از کجا آورده است".
  • سید IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    23 3
    اصلاح طلبان نادانی و حماقت خود را همین گونه آشکار می کنند که مثلاً اگر کسی با سرمایه داران و بازرگانان و ثروتمندان نشست و برخاست کرد، کارش زیبا و احترام آمیز است و اگر با افراد کم درآمد مراوده داشت، عملش مسخره است! یاد آن ماجرایی می افتیم که در محضر پیامبر اکرم جمعی بودند و همان زمان شخص فقیری وارد شد و در کنار ثروتمندی نشست و آن شخص خود را کمی کنار کشید که مثلاً جامه هایشان به هم نگیرد، که از چشم پیامبر دور نماند و مابقی ماجرا .... !!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      15 2
      جدیدا بلد شدن به مردمگرائی و توجه به محرومین بگن پوپولیست!!
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    15 4
    جمله معنی داری بود. کسانی که به روی زنها اسلحه کشیدند حالا نگران مردم اند. منظورشون کیه دقیقا مشرق؟!
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      19 2
      نجفی که روی زن دومش اسلحه کشید و‌به قتل رساند .
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    10 64
    مشرق نيوز هر غلطي مي بكن ما فقط به همتي راي ميدهيم خلاص
    • محمد IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      18 1
      همین لجاجت احمقانه است که موجب شد روحانی دوبار رای بیاورد و هر چه دلش می خواهد بر سر کشور بیاورد
    • میثم IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      13 1
      خلایق هر چه لایق
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      23 6
      باشه رای بده ولی روزی رو میبینم که از گشنگی دست و پا بزنی!! این آخرین فرصت ملت ایرانه یا خودشونو از این لجنزار افساد طلبان نجات میدم یا برای همیشه به تاریخ ملحق میشن! خود دانید!
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      19 1
      جمع نبند بگو من آفرین بچه گل
    • AT ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      18 3
      تو آلبانی مگه منافقا حق طرفداری از غیر از اصلاح طلبان را هم دارند؟ منافقا مجبورند نوکر اصلاح طلبها باشند چون سرتون تو آخور صلاح طلبها هستش.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      8 1
      از شما فریب خورده ها اصلا بعید نیست.اما ملت آگاهند و ۲۸ توی دهن اشرافیگری و لیبرالها میزنند
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      7 0
      پس لیاقتتون همون بدبختی با همتی
  • FR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    15 0
    برنده اصلی انتخابات میتوانند مردم باشند که با یک انتخاب صحیح وسرنوشت ساز بدون احساسات ولجاجت اینده درخشانی برای کشور رقم بزنند واز یک سوراخ دو بار گزیده نشوند .اللهم انا نرغب الیک فی دولة كريمة تعز بها الإسلام واهله والذل بها النفاق واهله
  • sms IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    7 12
    الان همتی بی سواد است یعنی بقیه این دوستان مغز متفکر هستن/ اصلا فرد اصلح در این میان نداریم
    • محمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      10 2
      مهمتر از سواد اینه: تعهد
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      6 1
      این بخطر اینه کی بدون جانبداری و با رعایت عدالت نامزدها رو بررسی نمیکنید وگرنه افراد صادق و درستکار و کارآمدی بینشون هست اما یه عده حاضرن به بدترین گزینه اصلاح طلب و غربگدا رای بدن اما به یک انقلابی کارآمد رای ندن
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      5 0
      حتما اصلح از نظر شما جهانگیری و لاریجانیه؟خخخخ
  • RO ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    6 6
    من توهینی نمیبینم
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      5 1
      چون چشاتو بستی که نبینی.اینکه همتی بودن رییس جمهور در کنار مردم رو عیب و نقصی می‌دونه و اون رو عامل بدبختی کشور توهین نیست؟؟
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 2
      برو چشم پزشکی
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 5
    یعنی حالا برای توجیه تجمعات انبوه انتخاباتی به دستور حسن روحانی متوسل مبشوید؟! همینقدر انصاف و مروت در شما نیست که لااقل سلامتی و جان مردم را بازیچه برنامه های غلط خود نکنید.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      6 0
      اولا که همین روحانی ابلاغ کرد که تجمع در فضای باز منعی ندارد بعدشم مگه مردم رو به زور بردن خودشون خواستن برن و همه می‌دونن که آقای رییسی به دعوت مردم اهواز رفتن .
  • امید IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    8 18
    ما در این چندین سال پس از انقلاب این موارد را از اصلاحات دیدیم: اصلاحات = دروغ اصلاحات = نفوذ غرب اصلاحات = اختلاس بی شمار اصلاحات = تفرقه اصلاحات = وابستگی به غرب اصلاحات = تورم اصلاحات = کذب واقعیت
  • علی خان IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 10
    مردم عاشق همتی هستن ، باور نداری برو از مردم بپرس
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      7 1
      جوک بامزه ای بود
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 0
      اره برو از مردم بپرس تا دهنتو نوازش کنن
    • DE ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 0
      زرشگ ! دوغ و ماست و کشک هم بغلش! برای این ارزهایی که سه برابرشده! ارزش تومن سقوط کرده!برای اینکه بانک ها جون مردم رو مثل اب خوردن می ممکن! اقای همتی بره کلاهش رو دو متر بالاتر بذاره با این اقتصاددان اش ! مواظب باشید! یکوقت این غربی ها نیان این مغز نابغه رو قاپ بزنن:)
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      4 0
      پس مردم عاشق کسانی هستند که آنها را بچاپند.
  • DE ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    4 0
    اقای همتی شکم سیر ! این نیش زبان های بی ادبانه دیکتاتورمابانه شما نسبت به کاندیداهای دیگه نداشتن اخلاق اسلامی ازشخص شما غیر قابل تصور نیست و از منظراخلاقی درشان یک رئیس جمهور نیستید! ما هم مدل بداخلاق مستبد شما رو هر روز رصد می کنیم! با اینهمه ارتعاش های پولی تن همه رو لرزوندی رو روبرم سنگ پای قزوینه! به دلیل سقوط آزاد ارزش پول ایرانی به تو یکی بانکی جماعت! رای بی رای!
  • DE ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    درود بر مشرق نیوز
  • علی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ای کاش یکی با خودت برخورد کنه
  • DE ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 0
    توهین همتی به کشاورزان ایرانی/ همتی خودش اگه بذر زعفرن بپاشه شلغم و زردک و چغندر در میاد.درخت چنار( منظور کنار نیست) بکاره شلغم میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس