انتخابات

رسانه های وابسته به مفسدان اقتصادی برای تسویه حساب با زاکانی و انتقام از وی، شایعاتی را در حجمی وسیع منتشر کرده اند.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات

در روزهای گذشته و پس از احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، «محمد خاتمی» رئیس دولت اصلاحات در بیانیه ای اعلام کرد: «آنچه این روزها در جریان معرفی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رخ داده است، ناشی از رویکرد، برداشت و اقدامی است که پیش از این هم عرصه را بر انتخاب مردم تنگ کرده و این‌بار بی‌پرده‌تر و بی‌پرواتر ظهور و بروز داشته است...در واقع جمهوریت نظام که مبتنی بر رأی آزاد ملت است، روز به روز کم‌رنگ‌تر شده است».

به فاصله کوتاهی پس از انتشار بیانیه خاتمی، سایت گروهک ورشکسته و جنایتکار منافقین به بازنشر پیام خاتمی پرداخت و این بخش از پیام رئیس دولت اصلاحات را بولت کرد: «جمهوریت نظام مورد تهدید جدی قرار گرفته است و هیچ جریانی با هر وابستگی و رویکردی که دارد نمی‌تواند و نباید نسبت به این خطر بزرگ بی‌تفاوت باشد!».

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

سایت گروهک تروریستی و جنایتکار منافقین همچنین در روزهای گذشته در چندین مطلب به سید ابراهیم رئیسی حمله کرده و نسبت به احتمال پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرده است.

اما این اولین بار نیست که ارگان رسانه ای گروهک ورشکسته منافقین با لیدر اصلاح طلبان همصدا شده است. در سال ۸۸ نیز این گروهک تروریستی با سران و لیدرهای فتنه همصدا شده و به اتفاق علیه جمهوریت و اسلامیت نظام شورش کردند.

در آن سال آحاد مختلف مردم- از جمله کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری به موسوی و کروبی رأی داده بودند- در روز ۹ دی در گردهمایی باشکوه علیه فتنه گران شرکت کرده و «شورش فتنه گران علیه جمهوریت و اسلامیت» را محکوم کردند.  

سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

سایت بی بی سی فارسی- رسانه ملکه انگلیس- در گزارشی با عنوان «اولین نشست انتخاباتی رئیسی: دفاع از خصوصی‌سازی در اتاق بازرگانی» نوشت: «ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران، اولین نشست انتخاباتی خود را در اتاق بازرگانی تهران برگزار کرد، نهادی که قلب تشکیلات سرمایه‌داران، تاجران و صاحبان صنایع در چانه‌زنی با حکومت است».

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

این رسانه انگلیسی در ادامه نوشت: «ابراهیم رئیسی کارش را در قوه قضاییه ایران با تبلیغات گسترده درباره مبارزه با فساد مالی شروع کرد... دستگاه قضایی که ابراهیم رئیسی دهه‌ها از مقام‌های عالی و سرانجام رئیس آن بوده، سابقه‌ای طولانی در سرکوب کارگران معترض دارد، تا جایی که بارها فعالان کارگری را با شلاق مجازات کرده است».

سم پاشی رسانه های معاند علیه رئیسی در حالی است که در سالهای اخیر و با آغاز دوره تحول در دستگاه قضایی، اقدامات بسیار ارزنده‌ای برای احیای واحدهای تولیدی توسط قوه قضاییه در استان‌های مختلف کشور صورت گرفته است و هزاران کارگر به سر کار بازگشته اند. براساس مستندات موجود، قوه قضاییه در ۲ سال گذشته ۲۰۰۰ واحد تولیدی را احیاء کرده است.

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

تنها در یک نمونه در اواخر سال گذشته پلمب کارخانه قند یاسوج شکست و حدود هزار کارگر به سر کار بازگشتند.

از دیگر اقدامات ویژه آقای رئیسی در سالهای اخیر، رسیدگی به پرونده اقتصادی دانه درشت ها و مفسدان کلان اقتصادی- آن هم بدون هیچ خط قرمزی- بوده است، به گونه ای که در این مسیر، تخلفات مسئولان قوه قضاییه نیز به صورت ویژه و بدون اغماض رسیدگی شد.

حجم بالای عفو و تخفیف مجازات زندانیان نیز از جمله اقدامات بسیار مهم قوه قضاییه در سالیان اخیر بوده است.

سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی و گفت و گوی رودر رو با مردم نیز از جمله اقدامات مهم حجت الاسلام رئیسی در سالهای اخیر بوده است.

شایعه سازی علیه زاکانی توسط زخم خورده های مبارزه با فساد

«علیرضا زاکانی» نماینده مجلس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با اهالی رسانه گفت: «قبلا کابینه ای از مفسدان را در مبارزه با فساد راهی زندان کرده ام».

همین جمله، پشت پرده شایعه سازی های گسترده در روزهای اخیر علیه زاکانی را نمایان می کند. اینکه رسانه های وابسته به مفسدان اقتصادی برای تسویه حساب با زاکانی و انتقام از وی، شایعات را در حجمی وسیع منتشر کرده اند.

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

زاکانی در این نشست خبری تاکید کرد: «دو روز قبل گفتم که دو آپارتمان ۹۵ متری دارم و همسرم هم یک آپارتمان ۷۵ متری در پردیسان دارد که بعدا دختر و دامادم آنجا ساکن خواهند شد. بعد حاشیه درست کردند که دو همسر یکی در تهران و یکی در قم دارم؟ شرم نمی کنند؟ من چه خاری در گلوی آنها هستم؟ وقتی روی کار بیایم آنها را راحت نمی گذارم هر چه خوردند بردند از گلویشان بیرون می کشم».

طرح مفصلی دارم که ۷ میلیون مرزنشین به صادرکننده تبدیل شوند

«سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه صدای جوان در رادیو جوان گفت: «من در ۸ سال گذشته به ۳۱ استان کشور و بسیاری از شهرها رفتم و در عمده شهرها از شهرک‌های صنعتی بازدید کردم. در بسیاری از شهرک‌ها کارخانه‌های تعطیل می‌بینید. یک دلیل این تعطیلی‌ها تامین مالی است. ما یک بحث‌مان این است که روزی یک میلیارد تومان خلق پول می‌شود. این خلق پول کجا می‌رود؟   یک علت دیگر قاچاق  و رقابت با کالاهای خارجی است. اینجا دولت چه کاره است؟ همین مسئله موجب می‌شود که تولید ملی از بین برود».

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

جلیلی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: «خانه‌ای که من مالک آن هستم ۱۲۵ متر است ولی الان در خانه سازمانی هستم که بزرگتر است و خودرو من هم پراید است...من در سفری به بانه نگاه می‌کردم که جوانان ما نشستند که باری بیاید و کولبری کنند. من طرح مفصلی دارم که ۷ میلیون مرزنشین به صادرکننده تبدیل شوند که اقتصاد کشور را فعال کنند».

ستاد مهرعلیزاده: می خواهیم دولت سوم خاتمی را تشکیل بدهیم

ستاد انتخاباتی «محسن مهرعلیزاده» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با انتشار بیانیه‌ای از حضور اصلاحات با همه ظرفیت خود، در عرصه رقابت خبر داد و اعلام کرد: «دو راه در پیش روست. تحریم گفته یا ناگفته انتخابات و پشت کردن به صندوق‌های رأی و تسلیم در برابر خواست و اراده انحصار طلبان و یا حضور و تکرار دوباره با حداقل‌های موجود و نمایش دوباره حضور پر شور و سرشار از شور و اراده ملت».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:  «ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تأیید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد. آنچه اهمیت دارد خواست و اراده ملت و حیات و تأثیر تفکر و جریان اصلاح طلبی است و افراد جز نقشی برای نمایندگی این جریان و اراده مردم را ندارند».

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

ستاد مهرعلیزاده در حالی در پی تشکیل دولت سوم خاتمی است که در سال ۸۴ پس از پایان دولت دوم خاتمی و علیرغم تبلیغات سنگین و حمایت خاتمی از مصطفی معین، وی با آرایی بسیار پایین در انتخابات شکست خورد.

همتی: من نقشی در تصمیم گیری دولت روحانی ندارم

«عبدالناصر همتی» رئیس بانک مرکزی دولت روحانی و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفت‌وگوی مستقیم با دوربین شبکه یک سیما گفت: «بانک مرکزی در دولت رای ندارد بنابراین من نقشی در تصمیم‌گیری دولت ندارم...عوامل سیاسی و نظرات سیاسی بر نظرات فنی حاکم شده است. یکی از دلایلی که من به این نتیجه رسیدم که در رقابت انتخاباتی وارد شود همین است که فن سالاری را در تنظیم و اجرای بودجه حاکم بکنیم.  مادر همه مشکلات ما، بودجه سالانه است».

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

همتی افزود: «ما تورم را با هدف ۸ تا ۱۲ درصد پیش بینی می کنیم که ان شاء الله بتوانیم تحقق ببخشیم و رشد اقتصادی حداقل ۵ درصد. من فکر می‌کنم بر اساس برنامه بلند مدت باید بشود ۸ درصد. با توجه به مشکلاتی که تحریم ایجاد شده و کمبودهایی که در سرمایه گذاری ها داشتیم، من با احتیاط می گویم حداقل ۵ درصد میانگین رشد ۴ سال آینده را باید در اقتصاد شاهد باشیم».

ما خانه داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد

«محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «ما خانه داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه دار خواهیم گذاشت، یکی تربیت فرزند و دیگر مسئله بهداشت و سلامت خانواده تا با شیوع یک بیماری از وزارت بهداشت تا خانواده‌ها دست و پای خود را گم نکنند».

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

رضایی افزود: «منظور من از یارانه ۴۵۰ هزار تومان کل یارانه‌های مردم از یارانه‌های گذشته تا یارانه‌های فعلی است. این یارانه‌ها از دو صرفه جویی به‌دست می‌آید، یکی صرفه‌جویی از یارانه‌هایی که ثروتمندان از گاز، بنزین، آب و برق دریافت می‌کنند، که ما آن را قطع می‌کنیم. در کنار این، ارزهای ۴۲۰۰ تومانی که به واسطه گران می‌رسد تا نهاده‌هایی را بخرند، اما با قیمت دلار ۲۰ هزار تومان به مردم می‌فروشند، ما با مکانیزم‌هایی که بعداً اعلام می‌کنم این پولی که واسطه گران می‌خورند را آزاد می‌کنیم لذا یارانه ۴۵۰ هزار تومانی بر این اساس است و قیمت‌ها هم تغییر نمی‌کند و هیچ هزینه جدیدی هم به دولت تحمیل نمی‌شود».

دولت باید ۲۴ ساعته کار کند

«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مجلس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی اظهار داشت: «به نظر من، دولت هیچ وقت نباید بخوابد و همیشه باید بیدار باشد. زمان برای دولت سلام معنی ندارد و هیچ زمانی نخواهیم داشت. دولت باید در تمام ۲۴ ساعت کار بکند».

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات/ سم پاشی BBC علیه رئیسی، هر روز بیشتر از دیروز

قاضی‌زاده هاشمی افزود: «یعنی دولتی خواهیم داشت، ۲۴ ساعته. به همین خاطر باید جوان، پر انرژی و با آرزوهای بلند باشد و به علم و فناوری روز جهان مسلط باشد. به همین خاطر باید مفهوم قدرت را درک کند و به دنبال این باشد که کشور را به عالی‌ترین قدرت در جهان برساند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    27 13
    باید مراقب این اصلاح طلبان که می خواهند برای جناب رییسی ستاد انتخاباتی بزنند بود اینها بسیار سابقه بدی در از پشت خنجر زدن دارند، مسببان جریان تتلو همین نفوذی ها در ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی بودند
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      10 11
      به نظرت کسی که خودش یا مشاورانش قدرت تشخیص ندارن که با هر کسی نباید عکس گرفت یا ملاقات کرد، قدرت تشخیص صلاح یک ملت رو داره؟
    • انرژی هسته ای IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      جناب آقای رئیسی قدرت تشخیص دارن جریان تتلو کلا جدا بود اون زمان تتلو گفت من توبه کردم و خیلی از رهبری و نظام حمایت کرد و خب به یکی نیاز داشت که حمایتش کنه رئیسی که آینده تتلو رو ندیده بود نمی دونست آخرش عکس هاش با تتلو میشه علم یزید
  • ش. AE ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    29 19
    عدو سبب خیر شود دریا با پوز سگ که نجس نمیشه خدا پشت پناه سید خراسانی و آقای ریسی
  • محسن IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    11 5
    آقای من دهبار کامنت گذاشتم. برید در این سایت برترین هارو گل بگیرید. همین الان برید خبرهاشو چک کنید ببینید چ پدرسوخته بازی داره درمیاره
    • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      7 5
      همون طور که دنیای آمریکایی تک قطبی بده خبرگزاری های تک قطبی هم بده.
    • شسم IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      4 15
      خب رفتار مشرق روسياه هم همينطوره آقا ! اين سايت هائى كه مثل كنه به مثلث زر و زور و تزوير - سه گانه تيغ و طلا و تسبيح - چسبيده اند حاضر نيستند حرف آزاده هائى مثل من و شما رو منتشر كنند ، مثلا من الان مى خواستم راجع به شرافت قدر خاتمى عزيز مطلبى بنويسم اما يقين دارم منتشر نميكنه ! لذا اين به اون در !
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      10 3
      خاتمی همون به اندازه برباد دادن 52 میلیارد دلار کرسنت یا جلسه ای که با دانشجویان داشت و سیل توهین ها رو روانه کرد برای اون بنده خداها شرافت داره!
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      13 5
      شرافت خاتمی! فتنه88، والان ادعای کمرنگ شدن جمهوریت! دروغ و نفاق شرافت است؟
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    16 4
    افراد فاسد از اول هم هدفشان این بود که با ثبت نام گله ای خودشان و رد صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان دست به فتنه گری بزنند.
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      2 0
      کدوم منافق ؟ مطمئن هستین شما که سنگ جمهوریت و دینداری و اصولگرایی رو به سینه می کوبید واقعا حق هستین و خدا از شما راضیه؟والا به خدا من دوره خاتمی رو خوب به یاد دارم از همه دوره های ریاست جمهوری بالاتر و وضع مردم بهتر بود.البته من طرفداار هیچ کدوم از این باند و حزب بازی های مسخره و عوامفریب نیستم و حالم از همشون به هم میخوره .ولی حرف حق رو باید گفت.خاتمی از خیلی از شما بالاترو بهتره.
    • انرژی هسته ای IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      خب جناب شما مطمئن هستید که خدا از خاتمی که فتنه گری کرد و جلو رهبر ایستاد راضیه؟ مطمئن هستید خاتمی از ما بهتره و مقرب تر و اون بهشتی و ما جهنمی ؟
  • SE ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    6 2
    بعضی از ایده ها و وعده ها واقعا مشنگانه است
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      8 2
      نه شماها خوب هستیدشهروندان درجه یک شمایید همه چی مال شماهاست کاندیدانتخابات راشماها انتخاب میکنیدومیگیدهمین چندنفرکه ماگفتیم همینی که هست اش اینقدرشورشده که خودتندروها هم صداشون درامده باشه مملکت مال خودتون ماشهروندان بدبخت درجه دوم وسوم هم نیستیم درضمن بگم حالمون ازهرچی اصلاح طلب هم بهم میخوره
    • SE ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      6 1
      من میخواهم سر بتن هیچ اصحالطلبی نباشه ولی کاندیداهای اصولگرا هم که شروع کرده اند مانند اصحالات وعده های پر هزینه و بدون پشتوانه مالی میدهند. درحالی که با شرایط درآمد پائین دولت هر چه مابع مالی که میشه تهیه کرد در راه ایجاد تولید و اشتغال باید هزینه کرد نه اینکه بین مردم پول پخش کرد و تورم را بالا برد. کمک نقدی هم فقط به دکهای درامد پایین باید پرداخت بشه نه یارانه فله ای روی حاملها انرژی و کالاها و خدمات چون اینها بیشتر توسط ثروتمندان و طبقه متوسط مصرف میشه. کلا یک سازکار توزیع یارانه مدرن و عدالت محور باید طراحی بشه تا ایران چرخه معیوب اصلاح بشه.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 1
    bbc که دیگه حناش پیش هیچ انسان عاقل و با سوادی رنگ نداره.برخی از اصلاح طلبهای داخلی هم از جیره خورهای bbc هستند که به حال تابلوشون باید خندید.مطمئن باشید رئیسی داره جای خوبی میزنه که اینها آهشون بلندشده.
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    8 1
    الحمدالله با افزایش پیروزی محور مقاومت در میدان مبارزه با اسرائیل و استکبار . دوستان داخلی همزمان احساس خطر نموده و همنوا و همراه بل دشمنان بیرونی اساس مبارزه و محور مقاومت که بیش از چهل سال با انواع دشمنی های خارجی . با انواع مزدور و فریبخوردگان داخلی که بمرور زمان تحت حوادث و اتفاقات داخلی و خارجی پرده از چهره آنان که خود را مدعی و محق هم با عناوین رنگارنگ و مختلف . بلطف خدا . در شرایط کیش و مات شدن توسط این ملت با هوش و انقلابی که پشت سر رهبر فرزانه خود . که بامید توبه و براه آمدن و ترمیم خطاهای خود فرصت داد و بجای قوه قهریه که حق نظام بود . از در رحمت و رأفت . باز بامید نجات هر کدام از این مدعیان خطا رفته . قرار دارند . اینها احساس خطر نموده اند و متوجه شده اند که دیگر دستاویزی برای اخلال در اوضاع کشور بوسیله احباب و دوستان که مسئولیتی مانند ریاست جمهوری و نارضایت تراشی مردم از نظام در اختیار نخواهند داشت و فردا موفقیت جبهه انقلاب در هدایت و مسئولیت های کشور. آشکار شود . بر همه ثابت خواهد شد . که حقیقت کدامست و خائنین به مردم و نظام و کشور برای خدمتگزاری به دشمنان برای سیطره و چنبره زدن بر کشور چگونه عمل مینمایند و برای همیشه حداقل از صحنه سیاسی بدور خواهند ماند . این اتفاقات مهم زنگ خطر برای آنان بصدا درآورده . و لاجرم چهره واقعی عیان میسازند
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    13 3
    اگرنمیدانی که به چه کسی باید رای بدهی ببین دشمن مخالف چه کسی هست به همان شخص رای بده . پس رای ما رئیسی
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      موافقم
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 4
    تا کی باید مردم را مجبور کرد بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند. گام دوم انقلاب مستلزم تحول دیگر است.
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      13 2
      بد و بدتر از نظر شما و امثال شما روحانی بد و رییسی بدتر بود که مملکت ما اینطوری شده ... رئیسی نه بده نه بدتر بلکه عالیست
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 0
    برید خاطرات رفسنجانی رو بخونید...میگه جاسبی رو خودمون آوردیم که رقابتی وجود داشته باشه....خنده دار نیست؟؟؟؟
  • مجید US ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    10 2
    حالا انشالله رییسی انتخاب میشه ولی دوستان یادتون باشه به مرحله خدایی نرسونیدش و هندونه زیر بغلش زیاد نگذارید که فردا یه طوری شد روتون بشه که بگید ازش حمایت کردین. احمدی‌نژاد هم کم مونده بود به درجه خدایی برسد, خودش هم که حاله نور میدید. ولی شد تف سربالا...همینطور یهویی
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    3 0
    باید زودتر نخست وزیری ایجاد شود تا آینده مردم اسیر وعده های ۱۰۰ روزه شب انتخاباتی و عوامفریبانه نگردد
  • محمد IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 1
    آقای مهر علی زاده ممد خاتمی ۸سال از لحاظ فرهنگی واعتقاد کشور را به لجن کشید حالا تو دوباره آنچه او خورده استفراغ می کنی.خودت چه عرضه وبرنامه ای داری اینجوری رای جمع نکن داداش
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      دوستان یادشون رفته سال 84 نه به خاتمی و اصلاحات بود. یادشون رفته این دولت مورد تایید و تبلیغ خاتمی بود. عمده افراد این دولت هم یاران خاتمی بودن. روحانی یعنی امتداد خاتمی. (دولت تکرار)
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 10
    یا احمدی یا هیچ احدی
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      5 0
      خخخخ اون ک خیلی وقته محو شده
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    8 0
    bbc بیخود داره زحمت میکشه .... 90 درصد از تماشاگران bbc اصلا رای نمیدن ... برای رای نده ها داره اراجیف تعریف میکنه
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      :):):):):):)
  • حمید ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 1
    جالبه است هر منافقی ادعای ازادی خوهی داره وپشت سر امثال خاتمی قرار میگیرد.تو یا بهایی هستی یا وهابی ویا غربزده وضد انقلاب وکشور.اسم خودش را میذاره ازادیخواه.بروپدر........
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 0
    این یارو خاتمی هر روز سر حال تر از دیروز میشه. یه تب نمیکنه و پشه هم نیشش نمیزنه. تا کی میخوان اینها در فضای سیاست ایران حضور داشته باشن و فتنه گری کنن؟ ده سال دیگه بیست سال دیگه...خدایا رحم کن به ملت
    • حامد IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      2 5
      ممنوع التصویرش که کردید یعنی میخواید ممنوع الحیاتش هم بکنید؟؟ شماها از سایه خودتون هم وحشت دارید
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      جناب حامد ما چیکاره ایم. خدا انشاالله او و همه کسانی را که برای ملت وحشت ایجاد کرده اند را ممنوع الحیاه بفرماید. آمین
  • GB ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 0
    ما نفهمیدیم خاتمی در سال 84طرفدار معین بود رفسنجانی بود یا کروبی اقای نویسنده
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 10
    درود بر خاتمی
  • خه IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 3
    از احمدی نژاد هم بگو آن محبوب دلهاییییی مشرق از پدیده قرن از هاله نوررر بگو
  • حسين DE ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 0
    خاتمى و مجموعه طيف همگن و ناهمگن اصلاح طلبان ،ليبرالها ،واعتداليون در حقيقت شعبه هاى مثلًا سياسى گروهك تروريستى منافقين هستند نه بيشتر .
    • کامران IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 4
      آره راست میگی!! توخوبی!!!
    • DE ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 0
      کامران کامت را بران . علم و ادب و هنر به ماچه قربان خوراک کله پاچه
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    3 0
    اعضای این حزب فتنه گر وطن فروش اگر در کشور چین بودند تا الان صدها بار از نشیمنگاه دار زده بودنشون
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    3 0
    آن وقت که شورای نگهبان خاتمی و روحانی را تأیید کرد بد نبود ولی حالا که اینها گند به مملکت زدند و به حق افراد هم فکرشان را آن هم به خاطر عملکردشان تأیید نکرد با منافقین و دشمنان هم صدا شدند! این گونه افراد تا زمانی که سر در آخور بیت المال دارند حرفی نمی زنند ولی وقتی منافعشان مورد تهدید قرار می گیر دادشان در می آید! عجب رویی دارند!
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 1
    درود بر رئیسی ابراهیم بت شکن
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 0
    آقای مهرعلیزاده ، خاتمی خودش چه گ..... بود که تو میخوای دولت سوم اون باشی؟ لطفا خودتو با چشبوندن به اون فتنه گر نجس نکن و فکر اینجوری رای جمع کردن را از سرت بیرون کن
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 0
    بی‌بی‌سی‌نگدبادمرگت‌‌.بادوطن.فوروشهامنافقها
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      مرگ بر انگلیس
  • FR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 0
    خاتمی خودش میره رای میده !
  • رضا IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    وقتتون رو تلف حرفهای مخالفین نکنید همه با هم رای میدهیم به همرزم قاسم سلیمانی سردار محسن رضایی
    • محمودسلمانی mahmoudsalmani110 IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      0 0
      یک نفر برای مرزنشینان بدون ریا راهکار عملی دارد صادرات به جای کولبری توسعه صید از دریا و او‌ سعید جلیلی است کسی که ریا نمی کنند و اندیشه ی موقر او و‌نجات و حیات است
  • زحمت دوست IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام درود به رئیسی ومن میگم منافقین اعم از اسرائیل و امریکا هیچ اشتباهی نمیتونند بکن واگه بخوان علیه اقای رئیسی کار بکنند غبار به چشمان خودشون بر خداهد گشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس