رئیسی نمایه

افرادی که با صحنه‌گردانی فتنه ۸۸، سفره مردم را کوچک کردند و در ادامه با برجام، ارزش پول ملی کشورمان را به شدت کاهش دادند، ژست شاکی به خود گرفته و معترض شده‌اند!

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند

پس از اعلام کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، جبهه اصلاحات بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «جبهه اصلاحات ایران، تمام تلاش خود را بکار گرفت تا انتخاباتی پرشور و مشارکتی و با حضور نمایندگان همه جریان‌ها و اقشار مختلف برگزار گردد و زمینه برای حل مشکلات اساسی کشور و وضعیت ناگوار اقتصادی و معیشت مردم فراهم شود. اما فرآیندی که در جریان رسیدگی به صلاحیت ها اتفاق افتاد، ضربه‌ شدیدی بر اعتماد و امید مردم برای اصلاح امور از طریق انتخابات و صندوق رای زد».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «اصلاح طلبان با معرفی طیف گسترده‌ای از افراد و گرایش‌ها کوشیدند تا از هرگونه تنش در جریان انتخابات جلوگیری کنند اما مشخص شد که گروهی مصرانه می خواهند کاری کنند که شما مردم و صاحبان سلائق مختلف سیاسی در انتخابات شرکت نکنید و انتخابات با حضور حداقلی شرکت کنندگان و  یک سلیقه خاص برگزار شود. این گزارش را به مردم بزرگ ایران می دهیم تابه عنوان مالکان اصلی کشور، در جریان تلاش های ما و تخریب های دیگران باشند».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

لازم به ذکر است که «آذر منصوری» سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در توئیتر خود موضع اصلاح طلبان در انتخابات امسال ریاست جمهوری را اعلام کرد و نوشت: «با رد صلاحیت همه نامزدهای جبهه اصلاحات ایران عملا امکان مشارکت فعال در انتخابات ۱۴۰۰ از ما سلب شده است و نامزدی در این انتخابات نخواهیم داشت».

اصلاح طلبان به عنوان بانیان وضع موجود بجای عذرخواهی از مردم و تلاش برای جبران خسارت ها و بهره مندی از نظرات متخصصان و کارشناسان، ژست شاکی به خود گرفته و با فرافکنی در پی پاک کردن صورت مسئله است.

آخوندی، زنگنه، ربیعی، محمدعلی نجفی، حسین فریدون، نوبخت، سلطانی فر، مجید انصاری، علی یونسی، ترکان، نعمت زاده، جهانگیری، ابتکار و...تنها بخشی از افرادی هستند که در سال ۸۸ یا در ستادهای موسوی و کروبی حضور داشتند و یا از حامیان جدی این دو در انتخابات بودند.

در سال ۹۲ با پیروزی دولت روحانی، اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی و ستاد مهدی کروبی با موج سواری بر روی تبعات اقتصادی فتنه ۸۸ که خود بانی اصلی آن بود- در نقش یک منجی و با ایجاد دوگانه «هسته ای-معیشت» و چرخش همزمان «چرخ کارخانه ها و چرخ سانتریفیوژها» به میدان آمدند.

حالا افرادی که با صحنه گردانی فتنه ۸۸، سفره مردم را کوچک کردند و در ادامه با برجام، ارزش پول ملی کشورمان را به شدت کاهش دادند، ژست شاکی به خود گرفته و معترض شده اند!

عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

ایران وایر رسانه ضدانقلاب نزدیک به سازمان جاسوسی اسرائیل که ارتباط نزدیکی با سرکرده های فرقه ضاله بهاییت دارد و از حامیان تحریم و جنایت علیه مردم ایران است، در گزارشی با هجمه به آقای رئیسی نوشت: «سال ۱۳۶۷ پر انتقادترین سال‌های فعالیت قضایی ابراهیم رئیسی بوده است. او جزء هیات چهارنفره ای شد که آیت‌الله خمینی برای رسیدگی «مستقل از ساختار قوه قضائیه» تشکیل داد و به همراه هیات‌های تشکیل شده در شهرستان‌ها حکم به اعدام هزاران زندانی دادند».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت: «پس از انتشار فهرست تایید صلاحیت‌شدگان از سوی شورای نگهبان بسیاری از فعالان سیاسی «ابراهیم رییسی» را برنده انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ و رییس‌جمهور بعدی جمهوری اسلامی اعلام کردند. ابراهیم رییسی کاندیدای اصلی جریان اصول‌گرا است که تمامی رقبای اصلی‌اش از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند»

رسانه های ضدایرانی در پی آن هستند تا با دروغ پراکنی و استفاده از ترفند تکراری و نخ نمای «هیولاسازی از کاندیداهای شاخص جریان انقلابی»، این اشخاص را نزد افکارعمومی بی اعتبار کنند.

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

نامزدهای شاخص اصلاح‌طلبان ۴ درصد رای بیشتر نداشتند

سعید طلوعیان فعال سابق دانشجویی و دبیرکل جمعیت ایران‌فردا گفت: یکی از مهم‌ترین شرایط تائید و احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری، مدیر و مدبر بودن آنها است، چگونه کسی که چوب حراج به ۱۸ میلیارد دلار ارز زد انتظار دارد شورای نگهبان مهر تائید بر مدیر و مدبر بودنش بزند؟  

عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: وضعیت امروز کشور، چه در حوزه سیاست خارجی و تحریم‌ها و چه در حوزه‌ اقتصادی خود نشانه بزرگی برای اثبات فقدان شاخصه مدیر و مدبر بودن برای کسانی چون جهانگیری است.

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

وی تاکید کرد: بخش بزرگی از بی‌تفاوتی مردم به انتخابات و نارضایتی‌های شکل گرفته در بین مردم محصول عملکرد تفکری است که ۸ سال تمام قوای اجرایی و مقننه و شوراهای کشور را در اختیار داشته و چنین وضعیتی را رقم زده است.

با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی گفت: میزان رای نامزدهای ردصلاحیت‌ شده جریان اصلاحات و اعتدال براساس نظرسنجی‌های انتخاباتی حدود ۴ درصد بوده، پس چگونه می‌گویند مردم از انتخابات حذف شدند.  

ما ۱۸ برنامه آماده کردیم تا بتوانیم تورم را به ۵ درصد برسانیم

«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» کاندیدای انتخابات  ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: «بسیاری از کشورها موفق شدند مسئله تورم را حل کنند. ما ۱۸ برنامه آماده کردیم تا بتوانیم تورم را به ۵ درصد برسانیم و در این نرخ تثبیت کنیم. ما برنامه خود در این زمینه را چاپ و منتشر کرده‌ایم و از نقد این برنامه‌ها استقبال می‌کنیم».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

قاضی‌زاده هاشمی درباره احتمال کناره گیری از کاندیداتوری به نفع آیت الله رئیسی گفت: «اولا این را بگویم که  من قرار نیست جهانگیری‌طور در انتخابات شرکت کنم، البته این مسئله توهین به آیت الله رئیسی است چرا که این احساس ایجاد می‌شود که برای کمک به ایشان وارد صحنه شدم. اما به هر صورت در مورد آینده از الان نمی‌توانم تضمین بدهم اما ممکن است زمانی مطرح شود که جبهه انقلاب مطرح است و در این رابطه باید اقدامی انجام داد. در این شرایط با دوستان مشورت می‌کنیم و تصمیم‌گیری لازم را انجام می‌دهیم، اما الان هنوز چنین شرایطی ایجاد نشده است».

شانسی برای پیروزی مهرعلیزاده و همتی نمی‌بینم

«مرتضی الویری» عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران در مصاحبه با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال «در بین کاندیداهای اصلاح‌طلب، آقای مهرعلیزاده، تایید شده‌اند، احتمال دارد جریان اصلاح طلب از آقای مهرعلیزاده یا آقای همتی که مستقل هم آمده و تایید شدند حمایت کند یا خیر؟» گفت: «من چون در جایگاه تصمیم گیری جریان اصلاح طلب نیستم نمی توانم در این زمینه ابراز نظر کنم، اما در مورد شخص خودم، من در انتخابات شورای شهر شرکت خواهم کرد برای اینکه می بینم در آنجا نامزدهایی که مفید به سرنوشت شهر تهران هستند حضور دارند و طبیعتا به آن افراد رای خواهم داد».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

الویری افزود: «ولی در مورد انتخابات ریاست جمهوری، چون افراد مورد نظر خودم را در آن مجموعه نمی بینم،  علی رغم احترامی که برای آقای همتی و آقای مهرعلیزاده قائل هستم چون شانسی برای پیروزی آنها جستجو نمی‌کنم بنابراین طبیعتا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

لازم به ذکر است که «همتی» رئیس بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفته است: «من به عنوان یک صدای سوم آمدم. می‌خواهم صدای بخش اعظم خاموش مردم باشم که به وضعیت موجود اعتراض دارند. مطمئنم از داخل خانه تا کل دنیا با تعامل می‌توان مشکلات بسیاری را حل کرد».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

برنامه من خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد است

«محسن رضایی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار پیامی در قالب یک رشته توئیت، نوشت: «ملت بزرگ ایران، برای ساختن آینده‌ای روشن و آرام و کشوری جذاب در جهان، با تمسک به خون همرزمان شهیدم و تمام شهدای تاریخ این مرز و بوم که پاسدار این میراث بوده‌اند، با شما پیمان می‌بندم که تمام تلاش خویش را در جهت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار گیرم».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

رضایی تاکید کرد: «نگهبانان دائمی ایران و انقلاب، مردمند. مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رای و انتخابات است. در کنار آن، باید مردم سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم. آمده‌ام تا دولت مردم را تشکیل دهم و رئیس جمهور همه شما باشم نه یک جناح خاص».

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم، نوشت: «در تدوین و ابلاغ سیاست‌های اقتصادی کشور مشاوره دادم. دولت‌ها کاری نکردند. این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم».

برنامه دولت سیزدهم را با حضور میدانی تدوین کرده‌ایم

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی اظهار کرد: «ما هشت سال است که با جوانان، محققان، استادان برجسته دانشگاه ها، مدیران موفق، صاحبان حرف و صنایع مختلف و استفاده از تجارت جهانی به برنامه رسیدیم. این طور نبوده است که این برنامه را صرفا در جلسات، بررسی کرده باشیم بلکه در میدان حضور یافتیم و به ۳۱ استان، شهرستان‌ها، روستاها و شهرک‌های صنعتی رفتیم و مسائل را از نزدیک بررسی کردیم و در جلسات مختلف در دانشگاه‌های کشور حضور یافتیم و به جمع بندی رسیدیم».

بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

جلیلی افزود: «امروز کشور نه فقط به خوبی باید اداره شود بلکه باید جهشی بزرگ در پیش داشته باشیم و این هدف با همت ملت ایران و انتخاب شایسته آنان قابل تحقق است تا در چهار سال آینده بتوانیم جهشی بزرگ داشته باشیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    66 26
    پس برای همین است که افسادطلبان از آمدن جناب رئیسی اینقدر عصبانی هستند چون اسراییل از کاندیدا شدن جناب رئیسی ناراحت و خشمگین شده و افسادطلبان هم سرمایه های اسرائیل در ایران هستند
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      37 7
      ضمن آن که واقعاً تأسّف آور است که در بین اصلاح طلبان تقریباً نمی توان کسی را یافت که پاک دست باشد و به کشورش به نحوی خیانت نکرده باشد تا بتواند از صافی شورای نگهبان قانون اساسی بدون نیاز به حکم حکومتی بگذرد، اما باید از شورای نگهبان نیز تشکر کرد که این بار اجازه نداد همچون چند دوره قبل افراد معلوم الحالی فقط به صرف هیجانی کردن و دوقطبی کردن انتخابات نامزد رئیس جمهوری شوند و پس از آن که با حمایت عوامانه و فریب کارانه رسانه های معاند و چهره های هنرگند داخلی و خارج نشین، با سرقت اندیشه و رأی ملت بر قوه مجریه حاکم شدند و گندکاری های شان همه جا را گرفت؛ حامیان شان مدعی شورای نگهبان شوند که اگر می دانستند که این شخص مناسب نیست پس نبایست تأییدش می کردند! خب، در این دوره این شورا همین کار را کرد!!!!!
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      9 7
      حالا شما چرا از اومدنش خوشحالید؟ اون قراره رئیس جمهور شه چی به شما میرسه این وسط؟ قراره گل و بلبل شیم مثل قوه قضائیه؟
    • رحمت عیدی IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      2 2
      جناب بدجوری خودتو لو دادی معلومه خیلی عصبانی هستی، به همون دلیلی که شما از اومدن روحانی خوشحال بودی و وقتی روحانی رئیس جمهور شد اون وسط دقیقا چی گیر شما اومد؟؟؟ قوه قضائیه با آمدن رئیسی برای مردم که گل و بلبل شد چون تمام رانتها اختلاسها دزدیها و کلی چیزای غیر قانونی که اون وسط گیر امثال شما و نوچه ها وچاپلوسان و اقوام و خویشان و مافیای سرمایه داری و آقازاده های مسئولان دولت و مجلس کلید اومد رو با محاکمه عادلانه و قانونی ازتون پس گرفت به نفع مردم ضمنا شاید شما و امثال شما به لحاظ آمار و جغرافیا ایرانی باشید اما قطعا ازین مردم نیستید چون همیشه شریک و عامل عامران فریب مردم از جانب فریبکاران و دروغگویان و خیانتکاران بوده و هستید
  • علی رضا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    48 12
    وضعیت نا بسامان و بحرانی کشور نتیجه 32 سال تسلط تفکر لیبرالی است نه این ۸ سال به تنهایی...
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    5 80
    رئیس جمهور ما فقط همتی
    • بلال خان IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      44 2
      خودمونیم خنده ات نگرفت گفتی رئیس جمهور ما فقط همتی
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      7 1
      رئیس بانک مرکزی که بجای بالا بردن ارزش پول ملی از پایین نیامدن دلار حمایت کرد جای شگفتی داره ؟! نتیجش اقتصاد ویران
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      3 1
      همتی اول بیاره پول ما رو که تو بورس همراه با دژ.... و ر....و دوستان دولتی کشیدن بالا پس بده بعد ادعای پاستور بکنه
    • بانوووو IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      2 1
      رئیس جمهور محبوبت اگر میخواست میتونست وضع دلار رو درست کنه، مملکت داری پیشکش
    • جهان IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      خرید محصولات تولید شده از تولید مهمتره خیلی کشورها منابع دارند اما چون خریدار ندارن یا باید مفت بدن یا وضع اقتصادیشون خراب میشه پس دولتی که میخواهد کار اقتصادی را حل کند باید خریدار تولیدات را داشته باشد نه اینکه برخی تولید کنندگان با ده درصد ظرفیت بتواند به اقتصاد کشور کمک کند
  • مهران IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    50 17
    #نه_قاطع_شورای_نگهبان_به_بانیان_وضع_موجود لطفا این هشتگ را بیارید بالا
  • علی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    51 18
    درود خدا بر آيت الله رئیسی. اسراییل عصبانی باش وازاین عصبانیت بمیر.!!!
  • SE ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    56 10
    دستی که حکم اعدام منافقین پلید را امضا کرده می بوسم
    • رضا IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      20 4
      دقیقا درست می فرمایید. من هم چنین دستی را می بوسم.
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      17 5
      اجرا کرده و اون جوری که اینها سیاه نمایی می کنند هم نیست . کار ایشان کار درستی بود. و کاملا با دلیل میشه از این کار دفاع کرد.
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      11 5
      منافقین که ۱۷ هزار ترور در کشور انجام دادن و انواع و اقسام جنایتهارو مرتکب شدن در کنار صدام بر علیه کشورشون جنگیدن و کلی مسئول مملکت و جوان بیگناه را به بدترین وضع ممکن به شهادت رسوندن اعدام کمترین حکم برای اونها بود
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    12 39
    جناب رئیسی و حامیان ایشون خیلی خوشحال هم نباشند چون رد صلاحیت از رگ گردن بهشون نزدیکتره دیگه مهمتر رفسنجانی و لاریجانی و.احمدی نژادو.... که نیست ایشون
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      20 5
      کسی که کارش درسته ترسی هم نداره .
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    17 2
    اقای همتی از فلاکت بورسی که با تیم اقتصادی دولت بوجود اوردید، چه خبر؟؟؟؟؟؟ اقای قاضی زاده وعده و وعید چندماهه بورسی تون به کجا رسید؟؟؟ ما رو چی فرض کردید؟
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    23 4
    اظهارات الویری بیشتر از اظهارات صهیونیست های نجس آدمو ناراحت میکنه چون اونا دشمنندواقتضای دشمنیشون وکل توانشون همین سر و صداست! ولی این مردک منافقانه فقط به فکر خودش ودوستان گرمابه وگلستانشه وسر سفره این نظامه! وطن ونظام برای این جماعت منافق منفعت طلب معنی نداره، واقعا وقت پاکسازی این جماعت منافق نشده؟شورای نگهبان مردانه قدم اول رو برداشت، ان شاءالله قدم های بعدی،هم در انتخاباتها وهم توسط مسئولان انقلابی درهمه بخش های مملکت،باتوکل به خداوند وباقدرت وقاطعیت برداشته شود،در غیراینصورت باوجوداینهمه منافق ونفوذی پیدا وناپیدا دربخشهای مختلف کشور کار دولت انقلابی بسیارسخت وسنگین خواهدبود!
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    15 23
    فرمودید اصلاح طلبان باعث این وضع هستند ۵۰ درصد با شما موافقم ولی ۵۰ درصد دیگر مخصوص اصول گراها است. هر دو جناح به جای رسیدگی به ملت و جمهوری اسلامی با سیاست تخریب قصد رسیدن به امیال خود هستند. لطفا به جای سیاست تخریب به رقابت سالم برای خدمت به اسلام و ملت باشید و باشند. این در نهایت بیشتر جواب می دهد. هر چند خیلی دنیای سیاسیون چرب نمی شود ولی اخرت راحتتری در انتظار شان خواهد بود‌.
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      31 3
      ما دیدگاه فراجناهی داریم. از نظر ما مقصر وضع موجود لیبرال ها هستند. اکثر اصلاح طلبان لیبرال اند و بعضی از اصولگرایان لیبرال و بانی وضع موجودن
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      22 4
      راه نجاتمون به قول رهبری تشکیل دولت جوان حزب اللهی
  • رحمت عیدی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    7 3
    دو نکته مهم را هموطنان در نظر داشته باشند اول اینکه با وجود انتظار عموم از تایید صلاحیت یک نامزد اصلی اصلاحطلب و کارگزارانی و کلا غربگراها اما این کار نشد چون تمام افراد حاضر و موثر و حامی دولت برجامی بانیان وضع موجودند و قطعا تایید نمیشوند بعلت خیانتها کمکاریها سیاسی کاریها مثلا فردا روزی که بانیان وضع موجود بازخواست شوند این یوال پیش نمیآید که ان تایید صلاحیت کجا و این بازخواست کجا؟ دوم اینکه بعضی ازین نفرات اصلی دقیقا بخاطر فرار از بازخواست و پاسخگویی نامزد انتخابات شدند که خوشبختانه شورای نگهبان به قانون اساسی عمل کرد بدون مصلحت اندیشی و تحت تاثیر فشارهای سیاسی و روانی احزاب مربوطه مثلا ایا میشود شخص رئیس جمهور کشور فرزندان یا اقوام نزدیکش در بلاد دشمن اقامت یا تحصیل کنند؟ شخص روحانی بخاطر حمایت نامحدود مرحوم و جریان ترکیبی غربگرایی و ونفوذ و البته شرایط خاص زمان خود یک استثنا بود که آن فشارهای سیاسی و تهدیدهای امنیتی جواب داد
  • NL ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    36 7
    خدا ازتون نگذره سعید محمد رو رد کردید.اما نمیذاریم دشمن شاد شه. ما پشت سر کاندیدای جبهه انقلاب هستیم
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    11 8
    الویری؟؟؟؟؟؟ایا نسلهای جدید از سابقه مشکوک الویری در ترورهای اول انقلاب و همچنین معرفی نفوذیها به مجموعه های انقلابی خبر دارند؟
  • امیر NL ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    14 2
    اسرائیل با کل نظام ما مشکل دارد خوب چیزی جدیدی نیست که مطرح کردید .اقایان در داخل هدف دارند و ان هم خراب کردن اقای رئیسی هست
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    6 1
    موقع عصبانیت باید انسان خودش را کنترل کند.
  • محمد از قم IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    10 4
    معلوم است کجای این جماعت میسوزه که اینطور علیه رئیسی مزخرف می‌گویند حق دارند بیچاره ها وقتی گردن کلفتانی مثل برادر ... و .... وپسر .... که دزدان کلان بودند زیر تیغ رئیسی رفته حالا هی ....
  • کشاورزمهر IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    6 4
    سلام و عرض ادب؛ هم وطن عزیز بیایید یک بار هم که شده کمی با تفکر و اندیشه و بدون غرض و احساس تعلق به شخص و یاجناح خاص به موضوع انتخاب رئیس جمهور ملت ایران نگاه کنیم، تجربه گذشته، حال افراد را در نظر بگیریم، اول اینکه نقد منصفانه داشته باشیم و داوطلبین تایید شده و یا نشده را تخریب نکنیم. دوم؛باید ببنیم کسانی که در گذشته مسئولیت داشتند و در فرصت و امکان خدمتی که نصیب آنان شده بود آیا توانسته اند در انجام وظیفه خود و بدون سوء استفاده موفق عمل نمایند. سوم؛ انشای نانوشته غلط ندارد، آیا افرادی که تاکنون پست حساس نداشته اند با هیا هو و (پروپاگاندا) آیا می توانند کشور را اداره نمایند و آیا پست ریاست جمهوری محل سعی و خطاست و ،،،،،،،،مردم عزیز ایران و ملت غیرتمند آن اکنون پس از سال ها جنگ ، تحریم و تحمل سختی (کاهش ارزش پول ملی-پایین آمدن قدرت خرید-بیکاری -فقر و ....) دارد از گرفتاری ایجاد شده از طرف استکبار و یا به قول رهبر فرزانه امت از پیچ تاریخی با تمامی ناملایمات و سختی ها با سربلندی عبور می کند، گذشته از اندک مسئولین جاه طلب و مادی پرست و غرب پرست، اما ملت ایران علاوه بر تحمل مشکلات برای سربلندی ایران اسلامی در این راه جانثارانی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی را داده که روزی نشده پس ازشهادتش، جهانیان در حسرت داشتن چنین فرماندهانی و حتی دشمنانش بی اختیار زبان به تمجید ایشان نگشایند، حال باید بدانیم پرچم هدایت و راهبری ایران اسلامی در دستان مقام معظم رهبری است و ما باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که علاوه بر درایت و تجربه و رشادت کاری در خط ولایت و هم سو با ایشان و بدون هیچ فاصله و زاویه ای کشور را در گذر از این پیچ تاریخی یاری و عزت و آبادانی را نصیب ایران نماید و ما نیز با احساس وظیفه و تکلیف شرعی و با حضور خود در پای صندوق رای و انتخاب درست در اصل در تعیین سرنوشت خود و کشور دخیل شویم.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    11 3
    بگذار عصبانی شوند و از عصبانیت بمیرند
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    6 0
    الویری و ما ادراک الویری؟ سرنخ.....
  • امير IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    10 2
    او جزء هیات چهارنفره ای شد که آیت‌الله خمینی برای رسیدگی «مستقل از ساختار قوه قضائیه» تشکیل داد ------>>> نخير.. هيت سه نفره بوده نه چهار نفره..رئيسي هم جزئش نبود... كذاب ها
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    4 2
    الان شما نمی دانید که باید بر علیه چه کسی مطلب بنویسید.
  • شهروند IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 0
    اول عرض سلام ودوم تورابه خدا هر کسی که رئیس جمهور میشود به فکر مردم باشید ما سر پناه نداریم پول رهن خانه نداریم شام شب نداریم ما یک خانواده هفت نفره ایم پول ۵۰ متر خانه ویرانه نداریم تورا به هر کس میپرستین فقط برای خودتان رئیس جمهور نشوید خدا گواه کارهایتان است دنیا که تا آخر به کسی ندادن به فکر قیامتتان جواب خدا را چطور میدین به فکر ملت ثروتمند ولی گرسنه وفقیر ایران باشین
  • محسن نوروزی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    4 0
    مردم به دنبال یک لقمه نان حلال هستن ... از باند بازی و سیاسی بازی هم خسته اند ...پس باید مدیران حال و اینده این را بفهمند... تا مردم از انها فاصله نگیرند و پشتوانه مردمی خودشان را از دست ندهند ...؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • محسن نوروزی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 3
    از این عصبانیت به میر ...
  • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    6 5
    تایید صلاحیت کسانی که کشور رو به این روز انداختن جنایت علیه مردم ایران هست
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    10 4
    به کوری بی بی سی رای همه رییسی
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    6 3
    بزرکترین دلیل برای رد صلاحیت چپ ها اینه که اسراییل ازشون حمایت میکنه
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    1 0
    عمده مشکلات فعلی کشورایران مشکلات اقتصادی هستند مملکت کسی روروبرای ریاست جمهوری میخواهد که دراین رشته تخصص ومدرک واقعی داشته باشد تابتواند با کمک مردم واقتصاد دانان به کشور سروسامانی بدهد ان شخص کشی نیست جز جناب دکتر محسن رضایی دراین خصوص نیاز به پشتیبانی جهت پاکسازی کشور ازفساداقتصادی ودیگر مفاسد هست وان شخص کسی نیست جز جناب رییسی باتوجه به تجارب چهل ساله اخیر وسابقه درخشان ایشان دراین خصوص میتوانند درقوه قضاییه به کمک دولت جدید شتافته ومملکت را سروسامان دهند واعتماد را به جامعه برگردانند به امید ان روز یاعلی ع ان شاا...حق به حقدار برسد وحق پیروز
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 2
    یک کشورسالم دارای قوه قضائیه مقتدر و سالم است.که هم رئیس جمهور، هم وزراء ، هم وکلا و...را زیر ذره بین خود دارد،
  • سیدرضاحسینی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    5 1
    درهراستان و شهرستان وشهر وروستایی بروید مردم آقای رئیسی را بعنوان رئیس جمهورمعرفی میکنند چون پاک دست و کاری و شجاع و مردمی هست، وقتی مردم ایشان را قبول دارند دیگران نبایدناراحت شوند. واقعاانتظارداشتند افرادی مثل جهانگیری و لاری جانی را دلسوزملت بدونیم؟،درحالی که دراین هشت سال همینها موجب این بدبختیها و فشاربرمردم بودند. اصلاح طلبها بروندراه وروش و بینش خودشان را اصلاح کنند.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    5 3
    رای ما رئیسی شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری 1400 مومن انقلابی همیشه در صحنه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 1
    من در انتخابات شرکت میکنم تا نشان دهم هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    9 2
    سلام بر رئیسی حامی فقرا
  • US ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 3
    پیشاپیش تبریک میگوییم انتخاب آقای رئیسی را به عنوان رئیس جمهور.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    7 3
    عشق است رئیسی
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    4 1
    با وجود اقای رییسی انشا اله جز کشور های موفق منطقه خواهیم شد البته اگر پوست خربزه زیر پای ایشان نگذاشته باشند
  • محمود رضا IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 4
    .... اسرائیلی ها بد جور به سوزش افتاده
  • مرگ بر اسرائیل IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    4 4
    هیات مرگ پدرته صهیون جن پرست
  • جاویدایران NL ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    5 1
    حالاکه سعیدمحمد رو نشد داشته باشیم لااقل در دولت آینده مهدی محمدی بشه وزیر خارجه، عالیه این شخص، هیییییچ کس نمیتونه دربرابر قدرت کلام مهدی محمدی ایستادگی کنه، دنیارو با حرفهای دقیقش دیوانه خواهدکرد، یک شخصیت محکم و قوی هستش، کجاباید اینو پیشنهاد بدم گوش شنوایی پیداکنه؟ راهش چیه؟
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 0
    خوبی این انتخابات (البته که شروع کار و اول راه این نوع انتخاب کردن هست) اینه که دیگه بحث سر انتخاب کسانی که به دنبال برقراری ایران و نابودی ایران هستند نیست. بلکه بحث بر سر رقابت و انتخاب بین برنامه های افرادی هست که تفکر مشترک در ارتباط با لزوم برقراری ایران دارند. دست کم دیگه اون نگرانی سابق رو نداریم، هر چند که شاید مردم هنوز به اون سطح از بلوغ نرسیده باشند ولی همین که زمینه تفکر و تعقل داره فراهم میشه، عالیه. امیدوارم تو انتخابات بعدی به معنای واقعی کلمه حق انتخاب بین نقطه نظرات متعدد در زمینه نحوه ارتقا ایران وجود داشته باشه.
  • رضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    1 3
    خب حالا میخواهیم پرتقال فروش رو پیدا کنیم از کاندیداتوری آیت الله ریسی و سردار محسن رضایی اسراییل ناراحت هست بی بی سی و شبکه های معاند هم ناراحتند منافقین هم ناراحتند حالا چرا یک عده هم از داخل ناراحتند پیدا کنید پرتقال فروش را !!!!!!
    • محمدجواد IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 1
      دقیقا مثل زمانی که یه عده از شکست ترامپ ناراحت شدن
    • DE ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      1 0
      آره ظاهرا برای شکست ترامپ ناراحت شدند و برای پیروزی جوبایدن شمع روشن کردند ولی خودشون میدونستند که باید همون اوباماست و تحریمها رفتنی نیست .لذا کاسبان تحریم که ۸ ساله تمام بی لیاقتی و ناکارآمدی و عدم صلاحیت کاری خود را با بهانه تحریمها پوشش میدهند و به خالی کردن منابع ایران مشغول هستند از شکست ترامپ در دل خود بسیار ناراحت بودند زیرا دیگر نمیشد ندانم کاری را به تحریمها حواله داد. چقدر ساده لوحانه و همزمان خائنانه سوار کار شده .
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 2
    جلیلی خیلی مناسب تر است برای ریاست جمهوری
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      منم موافقم
    • محمد علی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      جلیلی برای معاون اولی عالی.
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      به نظر معاون اول باید یک فرد کاملا حرفه ای و کاری و نه فردی سیاسی باشه تا بدون حاشیه کارها را پیش ببره مثل دکتر حببیبی یا که وافعا بخش عمدی از کارهای دولت را ایشون می کرد و رفسنجانی فقط ویترین بود و هماهنگی ها در بالا را انجام می داد البته عارف هم خوب بود و اگه یادتون باشه حتی احمدی نژاد هم تمایل داشت ایشون یه چند سال بمونه ولی بعدها خودش را آلوده به سیاست کرد.
  • مسلم IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 3
    سید لبیک
  • ناشناس IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    دشمنان قسم خورده نظام مقدس و خائنین داخلی چون از شکست حامیان غرب اطمینان دارند لذا برای جلوگیری از انجام انتخابات ممکنه به .... کاندیداها رو بیاورند ، پس باید بسیار هوشیار بود.
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    2 0
    قضيه اصلاح طلبان فرار به جلو يا دزد را بگيره!!!!!!!
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما جلیلی قهرمان کسی که با برنامه جلو آمده
  • مهدی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما آیت‌الله رئیسی.
  • سیدرضاحسینی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    همین عصبانیت رژیم صهیونیستی ازآقای رئیسی کافیست تابه ایشان رای بدهیم، هرچندآقای رئیسی مزیتهای ارزشمندمتعددی دارد تاامیدوارباشیم کشورراازاین وضع نجات دهد.ظرفیت عملکردی ایشان آنقدرممتازاست که دوست ودشمن را به تحسین واداشته، و دررقابت انتخاباتی بعنوان شانس برتردیده میشود. اصلاح طلبان هم بیخوددست وپانزنند، نه بخاطرآنکه رئیسی برنده میشود بلکه بخاطرعملکردناامیدکننده دراین هشت سال اخیردولت روحانی و امیدشان به برجام نافرجام. مردم رئیسی را انتخاب میکنند، همراهش هستند، و تودهنی محکمی به امریکا و غرب محوران میزنند.
  • سیدرضاحسینی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    امریکا اسرائیل، ازمردم ایران خصوصا ازآقای رئیسی عصبانی باشید وازاین عصبانیت بمیرید.
  • مستقل IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    وضعیت مردم در قوه قضاییه ناگوار نیست ؟
    • علی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      وضعیت مردم تواین دولت چطوره؟!
    • محمد مهدی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      با آمدن قوه قضاییه فعلی مشکلات مردم یکی پس از دیگری دارد رفع می‌شود همه شاهد هستند.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    منم دست رییسی رو میبوسم برای امضاءاعدام منافقین کور دل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس