کد خبر 1196543
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
سارقان مغازه‌های جنوب تهران دستگیر شدند

رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای مغازه و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "خیرالله دولتخواه" بیان داشت: اوایل اسفند ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت ۱۱ دستگاه جوش از مغازه‌ای در جنوب تهران برای شناسایی و دستگیری متهمان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید

۱۵۴ موبایل قاپ دستگیر شدند

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۲ سارق با استفاه از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اتفاق افتاده است، عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان پلاک انتظامی خودرو را پوشانده و با استفاده از ماسک نیز صورت خود را پنهان کرده اند و بدین ترتیب تحقیقات اولیه برای شناسایی سارقان موثر واقع نشد.

رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، سارقان با استفاده از سایت‌های اینترنتی درصدد فروش اموال سرقتی مال باخته می‌باشند و بدین ترتیب کارآگاهان موفق شدند هویت فروشنده اموال سرقتی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد فروشنده اموال سرقتی، سابقه دار بوده و پیش‌تر به جرم سرقت از اماکن و مغاره‌ها روانه زندان شده است، افزود: با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به این پایگاه به ۲۰ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان دستگیری متهم متواری را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند ضمن دستگیری متهم دوم در مخفیگاهش تعدادی اموال سرقتی کشف کنند.

رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه کلیه مال باختگان شناسایی و اموال کشف شده با دستور مقام قضائی به آنان تحویل شد، اضافه کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    5 0
    دزد را زندان نبرید .زندان رفتن دزد را پشیمان نمیکند وبازدارنده نیست،دزد‌ ها را به اردوگاههای کار اجباری و سخت بفرستید تا برای به دست آوردن غذای خود هم مجبور باشند کار کنند تا اینطور حاصل عمری دسترنج دیگران را به لحظه ای غارت نکنند
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    2 1
    درود بر پلیس مقتدر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس