کد خبر 1222300
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
ماموران برقی دزد ازکار درآمدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از انهدام باند ۵ نفره سارقان خطوط هوایی سیم برق و کشف ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ یدالله حسن‌پور،رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خطوط هوایی سیم برق و بدنبال آن خاموشی و قطعی برق در مناطقی از شهر کرمان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:در این ارتباط با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی باند ۵ نفره‌ای از سارقان شناسایی و در عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری از اقلام سرقتی کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه سارقان در پوشش ماموران اداره برق و با عنوان تعویض خطوط هوایی اقدام به سرقت خطوط هوایی سیم برق می‌کردند، بیان داشت:متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۳۵ فقره سرقت سیم‌های برق اعتراف کردند.

سرهنگ حسن پور ضمن بیان اینکه کلیه اموال کشف شده تحویل نماینده حقوقی اداره برق استان شد، گفت:کارشناسان ارزش اقلام سرقتی را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 3
    اعدام بهترین هدیه بیت اامال به اینها است .اگر می شد قوانین کیفری را تغییر می داد واشد مجازات واعدام هم اضاف می کردند چقدر خوب می شد دیگه انوقت نه دزد داشتیم نه مالخر.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 2
    واقعا نظر این خواننده محترم خیلی درست است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس